Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
2017 Ford Kuga ST Line
Last Updated: Aug 16 2020 12:44, Started by
GCondruz18
, May 07 2017 01:09
·
0
#19
Posted 26 May 2017 - 14:58
Tyby, on 26 mai 2017 - 12:41, said:
Sa o conduci sanatos si fara evenimente neplacute! Cum te impaci cu garda la sol mai joasa (ma rog, asta daca ai cu ce face comparatia). Mie personal imi place modelul (destul de evident, tinand cont ca am doua). Modificarile si adaugirile de pe 2017 sunt mai mult decat binevenite! Este cu 1 cm mai joasa fata de modelul normal, ceea ce nu face prea mare diferenta. Am intrat cu ea si pe camp si nu pot spune ca am avut neplaceri din cauza garzii la sol sau a jantelor. In schimb, suspensia sport e destul de rigida, cat sa nu simti marimea si greitatea masinii prea mult, in curbe la viteza mare, dar pe cealalta parte e foarte confortabila in combinatie cu scaunele de pe ST. |
#20
Posted 26 May 2017 - 16:18
GCondruz18, on 26 mai 2017 - 14:58, said:
Este cu 1 cm mai joasa fata de modelul normal, ceea ce nu face prea mare diferenta. Am intrat cu ea si pe camp si nu pot spune ca am avut neplaceri din cauza garzii la sol sau a jantelor. In schimb, suspensia sport e destul de rigida, cat sa nu simti marimea si greitatea masinii prea mult, in curbe la viteza mare, dar pe cealalta parte e foarte confortabila in combinatie cu scaunele de pe ST. Cum poate daca e rigida suspensia, deci un plus pe curbe, sa fie confortabila doar datorita scaunelor? Intelegeam daca e rigida si mai stabila masina, sa zici ca e mai putin confortabila la gropi, denivelari scurte, speed bumpere.. Cum se aude in ea la viteze peste 140 150? |
#21
Posted 26 May 2017 - 23:21
fotbal5, on 26 mai 2017 - 13:56, said:
Frumoasa sa ai cat mai multi km fara probleme. Multumesc frumos! cavaliere, on 26 mai 2017 - 16:18, said: Cum poate daca e rigida suspensia, deci un plus pe curbe, sa fie confortabila doar datorita scaunelor? Intelegeam daca e rigida si mai stabila masina, sa zici ca e mai putin confortabila la gropi, denivelari scurte, speed bumpere.. Cum se aude in ea la viteze peste 140 150? La 150 se aude muzica la vol 1. Peste 150, se aude si suieratul vantului, dar nu deranjant. |
#22
Posted 30 May 2017 - 20:03
Din punctul asta de vedere Mk2 este foarte ok. Insonorizarea este bine realizata.
|
#24
Posted 30 May 2017 - 22:23
#25
Posted 08 June 2017 - 12:17
Mare parte din timp, asa ar trebui sa arate masinile din aceasta categorie de autoturisme
Intre timp, dimineata aveam 8000 de km Attached Files |
#26
Posted 12 June 2017 - 23:00
Mai degraba asta e "outfitul" care i se potriveste
Attached Files |
#27
Posted 13 June 2017 - 07:19
Din poze inteleg ca esti foarte multumit de achizitie.
Daca vei continua tot asa, îmi deschid spălătorie pe lângă tine. |
#28
Posted 13 June 2017 - 12:29
bobalex18, on 13 iunie 2017 - 07:19, said:
Din poze inteleg ca esti foarte multumit de achizitie. Daca vei continua tot asa, Ăźmi deschid spălătorie pe lĂąngă tine. Multumit sunt. Nu voi continua asa. A fost nevoie sa intru pe camp desi era noroi. Iar cu spalatoria, la cat de multe sunt, nu e mare afacere😂 |
|
#29
Posted 20 June 2017 - 17:56
Salutare tuturor!
Revin la doua luni, de cand am luat masina si cu 10287 km parcursi pana acum. Tot azi, am reusit sa scot un consum extraurban mititel, si sa pot parcurge undeva la 785 km, conform CB-ului. Bineinteles, ca pana acum am dat peste cap acele calcule ) Acum vreo 3 seri, am avut prima patanie cu ea, mi.a sarit in fata un pui de caine, am incercat sa il iau printre roti dar tot mi.a spart niste plastice si bara pe dedesubt. Nimic grav, incerc sa remediez ceva pe casco, daca se va putea. Referitor la masina, nu a aparut ceva de reprosat. Consumul e foarte ok, azi mi.a demonstrat ca se poate si cu un consum mai mic, dar parca mi se pare plictisitor stilul asta de mers. Multi imi spuneau: "dupa 10-15 mii, vei vedea ca ti se va lasa consumul". Fâs! :-?? Consumul e direct proportional cu cat de tare apesi acceleratia si cat de des franezi. In afara soselei, are capabilitati decente, chiar si cu cauciucurile de vara. In schimb, pe sosea, e o adevarata placere sa o conduci, mai ales la drum lung. Imi place mult ca dupa 100km/h accelereaza cat de cat constant, daca vrei sa faci o depasire la 150, te anuta si se plafoneaza undeva pe la 200, iar pana la 210, accelereaza destul de incept. Zic eu ca ar mai fi mers putin peste 210, dar a trebuit sa franez. In cele doua luni cu Kuga, am numai cuvinte de lauda. Attached Files |
#30
Posted 21 June 2017 - 15:30
faci uber cu ea de pui km astia?
la *100 km pe care ii ai fara probleme. |
#32
Posted 21 June 2017 - 16:19
#34
Posted 21 June 2017 - 18:27
bobalex18, on 21 iunie 2017 - 18:15, said:
10.000 km.acum * 100 = 1.000.000 km. Suna bine, nu? Doamne ajuta la cat mai multi km! Suna bine, asta ar insemna sa tin masina foarte mult timp de acum in colo fotbal5, on 21 iunie 2017 - 16:01, said:
ce sa faci omul sta mult pe acasa Daca as sta prea mult pe acasa, cand ar fi momentul sa fie vanduta masina, cu un pret de 10-15000 si 100000 km, as zice ca am pierdut mult la ea. Dar asa, daca o dau cu 250000-300000 de km, nu mai pierd atat de mult, ca masina alearga si isi scoate banutii |
#36
Posted 22 July 2017 - 18:18
Salutare tuturor!
Am facut pe 20.07. 3 luni de cand am masina si undeva la 15350 km. Despre comportamentul masinii, numai lucruri bune: fasneata, stabila pe curbe, confortabila la drum si pe drum neasfaltat, iar tractiunea IAWD nu m.a lasat la greu, prin balti si noroaie, desi am anvelope de vara. In schimb, am constatat si niste lucruri mai putin placute: pe la 11000 km, am mers in service, pentru motivul ca troncanea. Da, se auzea o troncaneala, fier pe fier. Initial am crezut ca e vreo bieleta, bucsa. Au verificat mecanicii, nimic. Totul in regula. Am mers cu un mecanic pe piatra cubica, troncanea de mama focului. Au dat rotile de pe fata jos si au observat ca etrierului dreapta fata, ii lipsea siguranta ce il tine fixat pe disc. Am intrebat daca se schimba pe garantie, raspunsul a fost unul halucinant: nu se schimba pe garantie, deoarece defectul a survenit in urma exploatarii. Pe bune!? Daca pica motorul, probabil nu se schimba ca e ceva din cauza exploatarii. In fine, baietii de la SF TEX mi.au rezolvat imediat problema, ca piesa comandata nici in ziua de azi nu a ajuns. Ma mai uit eu pe dedesubt si observ ca am o pata maricica de ulei. Simeringul de la cutia de transfer trebuie inlocuit. Termen de livrare, 5-7 zile lucratoare. Asta se schimba pe garantie. De asemenea, nici asta nu a ajuns, iar luni se fac 4 saptamani de cand a fost comandat. Am vorbit de cateva ori si la Ford Romania, iar raspunsul de acolo a fost acela ca nu exista termen de livrare pentru piesa respectiva. Intre timp, am facut ceva ceva kilometri si am observat o diferenta de culoare pe bandoul usii dreapta spate. In soare, nu se observa ceva, dar la umbra, diferenta e enorma. Am mers la SF TEX, s.au uitat si domnii de acolo la masina, si.au facut cruce ca nu au pomenit asa ceva, au facut poze sa trimita la Ford Romania, desi nu cred ca se va face ceva pe garantie ci tot cu ei cred ca rezolv problema. Ca si consum, am reusit sa scot media de 7.9 pe un plin, cu 700 km parcursi si becul nu se aprinsese dar si 10, cu 550 km parcursi si becul aprins. Sper sa nu mai fie si alte probleme, ca masina imi place cam mult Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users