Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
indicator colmatare filtru de aer
Last Updated: Apr 22 2017 23:57, Started by
vinciun
, Apr 19 2017 18:12
·
0
#20
Posted 20 April 2017 - 16:57
Sincer sa fiu inainte nu prea trageam atentia, ma duceam la norauto si ceream filtre pentru masina mea iar ei introduceau numarul de inmatriculare in calculator si imi aduceau un filtru. Acum de ceva vreme am inceput sa aleg eu filtrele, uleiul etc.
Ma batea gândul sa fac un test fara filtru. Sa vad cum trage si daca se da iar la rosu, dar am inteles ca-i prea riscant. Il las si eu asa si gata. Se rade un mecanic de mine, cica prea mult o pup intr-un loc. Chiar si prietena devine geloasa. Oi fi eu paranoic dar ceva chiar este, inainte simteam ca trage foarte puternic pana la 4500 ture acum pe la 4000 simt ca se plafoneaza, parca nu-i ajunge ceva, banuiesc eu ca aer. Când am vorbit cu mecanicul mi-a spus ca-s nebun, m-a intrebat cine mai tureaza un diesel asa. Pai nici eu nu prea il turez pana la rosu, la mersul de zi cu zi rar depasesc 3000 de rotatii per minut insa stiu ce potential are masina asta si de asta ii cautam nodul in filtru. Edited by vinciun, 20 April 2017 - 17:04. |
#21
Posted 22 April 2017 - 21:35
Eu cred totusi ca indicatorul acela nu-i prost. Sa va mai dezvalui ceva. Mi s-a stricat odata visco cupla, vibra, din cauza vibratiilor mi s-au rupt paletele de la elicea ventilatorului si stricat protectia ventilatorului ( ca un capac asa nustiu cum sa-i zic) si s-au mai crapat niste plastice, nu prea le stiu denumirile. Unul era ca o invelitoare la radiator si intr-o parte avea o gura de aeratie in care era introdus furtunul prin care intra aer. Dupa ce am inlocuit viscocupla si elicea am inlaturat toate plasticurile alesa rupte si nu am reusit sa gasesc altele ca sa le pun la loc. Mi-am zis ca nu-s chiar importante si am si uitat de ele. Acum ma gândesc ca furtunul prin care intra aer, la turatii foarte mari incepe sa vibreze tare, ca nu-i prins de nimic, si probabil ca isi mai schimba pozitia si astfel i se astupa capatul, astfel indicatorul e pus in aceeasi situatie ca si in cazul unui filtru colmatat. De aici probabil ca si masina nu mai targe cum trebuie la turatii mari. Tot caut pe net si din pacate nu gasesc protectiile alea.
Asa ar trebui sa fie ultima poza am descarcat-o de pe google |
#22
Posted 22 April 2017 - 23:57
Asta a fost. I-am fixat temporar furtunul cela si acum merge brici. Urca in ture pana la 4500 fara probleme iar indicatorul nu se da mai da la rosul. Imi arata 0% colmatat.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users