Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Exerciții flexibilitate / tehnici MMA

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
kidink

kidink

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 29.03.2017
Salutări, sunt un practicant începător de Calisthenic și m-am gândit că ar fi benefic pentru mine să pot învăța câteva tactici pentru MMA executându-le la fiecare sfârșit de antrenament, nu mă antrenez singur, am un prieten care mă poate ajuta, cu el împart și rutinele la tracțiuni, flotări, ș.a.m.d.

Deci, ce exerciții de flexibilitate pentru a putea da high-kickuri aș putea face și ce tehnici pentru striking îmi recomandați?

#2
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
In primul rand , ce faci tu cu corpul tau face orice sportiv in cadrul antreamentului ...doar ca nu stie ca tu numesti asta asa pompos " Calisthenic " . Ar fi cazul sa intelegi ca o eticheta noua si exotica pusa unor lucruri vechi de cand lumea nu o sa sporeasca eficenta acestora.