Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 

Motor Chrysler pierde apa

- - - - -
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#1
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016
Salutare tuturor si un Paste fericit !!
Am nevoie de ajutorul vostru , si va rog so faceti .Masina , este un Chrysler din 2005 , motor 2500 cm cubi , diesel . Eu o am din 2010 , nu a facut probleme majore , dar acum cred ca este ceva destul de grav . Situatia sta asa : joia trecuta , am fost la un drum de 200 de km , dus intors . La dus , tot normal , la intors , am observat ca-mi sta temperatura un pic mai sus decat e normal , ajung in oras , si ma opresc la un magazin sa fac ceva cumparaturi , sotia , nu eu , si in timp ce sotia era in magazin eu ridic capota , si desfac busonul de la rezervorul de apa , cu frica , dar nu iese nici un fel de abur nimic . Pun mana pe rezervor ...un pic cald , nu fierbinte , atunci desfac capacul de tot si .....surpriza , nici o picatura de apa in rezervor . Merg in magazin , iau 3 litri de apa , ii pun , si pornesc , temperatura ok . Eri seara , am avut iar de facut 120 de km , si iar temperatura un pic sus , o las in fata portii aseara , ca sa-mi amintesc azi ca sunt ceva probleme , si acum juma' de ora es sa investighez anomalia . Iar rezervorul gol , umplu  , o pun pe ciment , si ce sa vezi ....curge apa garla ....adica un '' jet '' fara presiune , cam de grosimea unui bat de chibrit . Am observat ca nu e de la radiator , dar undeva in spate la motor , se prelinge pe un tub gros de plastic sau guma mai rigida . Acum , masina are 185 de mii de km , distributia am schimbat-o la 130 de mii , fara sa schimb pompa de apa . Intrebarea mea este : se poate ca pompa de apa sa pice asa din senin ??? Sau so fi spart ceva furtun ?? Marti , o duc la mecanic , dar as vrea sa aflu si parerea voastra . Multumesc anticipat si cer scz pentru gramatica , poate nu pe placul tuturor .

#2
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,112
  • Înscris: 29.06.2005
Din descrierea ta pare un furtun spart, sau poate o conexiune defecta(ca de exemplu, intre un furtun si radiatorul interior)

#3
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016
La asta ma gandeam si eu , am bagat masina in ograda , am scos roata din dreapta , ca pe partea aia ar curge ( de fapt e in centru dreapta ) , dar nu vad punctul pe unde curge , pentru ca motorul e inghesuit ca dracu .

#4
ct13mey

ct13mey

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,435
  • Înscris: 02.05.2015
Dacă ai presiune sigur este după pompă,un colier sau racord de cauciuc.

#5
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016
Unde sa am presiune ??? Scz , nu ma pricep cine stie ce .

#6
eug3n92

eug3n92

    Mechanical Engineer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,375
  • Înscris: 28.09.2009
Iti dai seama ca poate curge de oriunde.....
Asa doar sa ne dam cu parerea aici nu prea are sens pentru ca trebuie vazut acolo.
Daca zici ca nu ai schimbat pompa de apa cand ai schimbat distributia, e posibil sa curga pe acolo, dar nu e sigur neaparat.
Poate curge pe la orice furtun crapat, imbatranit, poate e vreun colier slabit pe undeva.

Colegul de mai sus poate se referea la presiunea din curcuitul de racire, e vorba despre 1 bar, aproximativ.
E foarte mult daca ai completat cu 3 L de apa, avand in vedere ca in tot circuitul intra aproximativ 6-7 L.

Zi faina !

Edited by eug3n92, 16 April 2017 - 13:21.


#7
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016
E mult dara , am spus ca pierde cam grosimea unui chibrit , iti dai seama ca in 10 minunte este pe sec .

#8
amtct

amtct

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 05.03.2009
Distributia e pe lant?
Alea pe curea tind sa piarda apa pe la pompa de apa odata ce garnitura se invecheste.
E bine ca ajunge pe jos si nu in motor.

E cumva Voyager?

Edited by amtct, 16 April 2017 - 13:38.


#9
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016
Distributie pe curea , si da , e Voyager . Totusi , sa curga atata apa , dintr-o data , de la pompa , mi se pare ciudat . Mentionez ca nu a crescut exagerat temperatura . Nu are cifre pe ceasul respectiv , dar de obicei sta la jumate ( 90 de grade cred ) , cand am zis ca era un pic mai sus , era pe la 95 sa zicem , de asta mi am dat seama ca e ceva in neregula .

#10
amtct

amtct

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 05.03.2009

 gladiatore, on 16 aprilie 2017 - 13:41, said:

Distributie pe curea , si da , e Voyager . Totusi , sa curga atata apa , dintr-o data , de la pompa , mi se pare ciudat . Mentionez ca nu a crescut exagerat temperatura . Nu are cifre pe ceasul respectiv , dar de obicei sta la jumate ( 90 de grade cred ) , cand am zis ca era un pic mai sus , era pe la 95 sa zicem , de asta mi am dat seama ca e ceva in neregula .

Da curge toata daca s-a dus garnitura la pompa.Vezi ca faci praf motorul.Senzorul de temperatura este in apa.Daca nu are apa (antigel) in motor atunci senzorul nu are ce temperatura sa iti arate.Motorul poata sa ajunga la 500 de grade si tu sa nu stii pana cand se opreste masina.

De ce nu ai schimbat si pompa?Astea de chrysler sunt ieftine rau.Curea+pompa + rola + intinzator este tot setul.

Culmea este ca problema e valabila la toate motoarele Chrysler pe curea.Eu am Chrysler 300 3.5 v6 si la fel te anunta cand trebuie schimbat,culmea e ca uneori curge doar cand e frig afara (nu am inteles fenomenul).Pompa/distributia se schimba la 120,000km ...probabil a ta a depasit termenul cu 60,000km.Curge din spatele la placa aia metalica unde este distributia/pompa.Daca dai placa jos o sa vezi ca e plin de antigel acolo.

Edited by amtct, 16 April 2017 - 13:47.


#11
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016
Toata distractia cu distributia , ma costat 550 de euro , pompa nu am schimbat-o la indicatia mecanicului , mecanic cu care am incheiat discutiile , este exagerat de scump . Acum , daca o fi pompa , nu-mi fac probleme sa schimb si distributia , asta e .

#12
amtct

amtct

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 05.03.2009

 gladiatore, on 16 aprilie 2017 - 13:47, said:

Toata distractia cu distributia , ma costat 550 de euro , pompa nu am schimbat-o la indicatia mecanicului , mecanic cu care am incheiat discutiile , este exagerat de scump . Acum , daca o fi pompa , nu-mi fac probleme sa schimb si distributia , asta e .

Cum poate fi 550euro cand eu pe pompa pentru a mea am dat 110ron ,75ron curea Gates ,rola 120ron si intinzatorul gratis la rola?Restu e manopera de lux probabil.

Eu le schimb singur pentru ca imi place sa lucrez pe masini ,dar cu 300ron schimb distrubutia la Chrysler 300 3.5 v6...am impresia ca e mai ieftin ca la Logan Posted Image

#13
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016
Sunt in Italia . :D Preturile , asa sunt aici , dar acel mecanic , si-a cam batut ....... de mine .

#14
amtct

amtct

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 05.03.2009

 gladiatore, on 16 aprilie 2017 - 13:53, said:

Sunt in Italia . Posted Image Preturile , asa sunt aici , dar acel mecanic , si-a cam batut ....... de mine .

haha aia explica pretul.Da ai dreptate cu mecanicul.

Totusi vezi si furtunele...asa ca speranta moare ultima.Poate nu a pus clemele la furtune ,cu toate ca daca curge din motor atunci e clar garnitura la pompa.

#15
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016
Apropo , vad ca te pricepi . Cat ma costa un catalizator nou , in Romania ??

#16
amtct

amtct

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 05.03.2009

 gladiatore, on 16 aprilie 2017 - 13:59, said:

Apropo , vad ca te pricepi . Cat ma costa un catalizator nou , in Romania ??

Catalizatoarele sunt scumpe 2800ron ...scumpe raportat la alte piese.SH probabil 2-300ron.Au metale rare in ele.

Masinile americane au piese foarte ieftine ,uneori mai ieftine ca la Dacie.Manopera te omoara ,asta daca macar gasesti un mecanic dispus sa se bage la ele.

Edited by amtct, 16 April 2017 - 14:05.


#17
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,266
  • Înscris: 06.07.2007
daca e pe partea dreapta e posibil sa fie pompa de apa. Acolo e amplasata

#18
gladiatore

gladiatore

    Moldovean !! Ceva probleme ???

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,449
  • Înscris: 01.10.2016
Eu sper sa nu fie pompa , nu din lipsa da bani , da imi trebuie masina . Marti o duc la mecanic , si o sa postez aici rezultatul .

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate