Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

Accident parapet pod Pipera

- - - - -
  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#37
sdraudeg

sdraudeg

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 28.03.2017
Acum vreo 6 ani în față la North Gate un taxi a întos neregulamentar și fără să se asigure și clienta a fost ucisă.

De 10 ani trec pe aici la / de la serviciu. La coborârea de pe pod (în pantă și curbă!) ești surprins de 2 șicane: pe dreapta trotuarul se curbează spre stânga de pe vremea când șos. Pipera avea doar 1+1 benzi, iar pe stânga dalele din axul drumului (fără indicatpr de ocolire dreapta!) sunt deplasate către dreapta (de la o coliziune anterioară), calea cu 2 benzi se îngustează cu 1.5 metri. Am sesizat verbal polițiștii rutieri - fără efect. Am trimis e-mail la poliția rutieră, acum vreo 5 ani - au răspuns după 2 luni că au anunțat administratorul (trebuiau să îl amendeze cu 20 puncte amendă!). În sens invers doar banda 3 urcă pe pod și apoi se divide în 2 benzi, dacă ești pe banda 2 și cel de pe 3 nu alege banda din stânga tu nu poți urca pe pod, iar cele 2 benzi de sub pod sunt inutile (puțini amatori), iar oficial drumul de sub pod e fără ieșire, în dreptul lui Badsi ai obligatoriu dreapta și când te întorci de acolo ai obligatoriu stânga. Dacă ai traversat totuși calea ferată nu ai prioritate față de cei din dreapta (dacă ar fi trafic ai aștepta până vine trenul peste tine). Și vechea semnalizare de sub pod era incoerentă. Când am sunat la poliția rutieră anunțând că luminile roșii interrmitente sunt în funcțiune și barierele sunt ridicate blocate cu scânduri au zis că nu e treaba lor, că să sun eu la poliția tansporturi.

«Apoi pe lista de cretini sunt samsari de acte/asigurari care trec strada catre drpciv si inapoi la 20m de trecerea de pietoni. Ca sa nu mearga 20m trec cate 3 benzi pe sens printre masini ca jocurile mai vechi cu gaina ce traverseaza strada.»

La fel am crezut și eu: când vin spre Aviației văd în contralumină pietoni, încetinesc, știind că e zebră, dar apoi îi claxonez, fiindcă ei nu sunt pe zebră.
Dar când am avut și eu treabă la SRPCIV am avut o surpriză: traversând pe la zebră am ajuns la un gard fără trotuar, dar pe lângă care nu pot trece din cauza vehiculelor staționate, încât a trebuit să merg 20 m pe banda a 2-a pe lângă cei care treceau cu 90 km/h, drept care la întoarcere am traversat lângă zebră, direct de la poarta SRPCIV, când am prins liber. Uneori staționează la gard vehiculul poliției, împiedicând circulația pietonilor pe banda 1 (trotuar nu există în dreptul instituției cu obiect de activitate legat de traficul rutier!).

Toată iarna (acum nu știu, că circul ziua) șos. Pipera a fost în întuneric de la podul peste tramvai 5 până la podul peste calea ferată. Și nu se văd eventualii pietoni de la și de lângă zebre.

View Postf300, on 28 martie 2017 - 10:14, said:

Bine astia cu lucrarile sint beton, dau si ei jos ce semne au in camion: ocoleste prin stinga, dreapta, atentie bolovani, biciclisti, limite de 5 sau 10km/h fara sa le mai scoata, etc.

Am reclamat la poliția rutieră că balizele DIRECȚIONALE de la axul autostrăzii A1 sunt puse bramburea, unele să le ocolești prin stânga, altele pin deapta, dar polițiștii nu știau ce sunt balizele DIECȚIONALE!

View Postdarcip, on 28 martie 2017 - 12:56, said:

Totul pleaca de la greseala de proiectare a podului. Au proiectat podul fara sa tina seama de calea ferata. Daca vii mai cu viteza dinspre Pipera spre Aviatiei e foarte posibil sa te opresti in parapeti. Eu eu era cat pe ce sa ma opresc in ei.

http://www.gandul.in...ie-foto-4454922

Cred ca e vorba de acelasi pod.

Când au construit rampele podului traseul căii ferate era literalmente arat. Până să pună grinzile deasupra căii ferate, aceasta a fost reconstruită. Și surpriză, stâlpii de electrificare erau mai înalți decât rampele podului. Acum stâlpii intră ÎNTRE nervurile grinzilor podului, și se spune că au fost deja scurtați.

Edited by sdraudeg, 28 March 2017 - 18:30.


#38
luka

luka

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 25.11.2003

View PostKroghy, on 28 martie 2017 - 08:58, said:

Nu stiu zona insa dupa link-ul pus de tine se observa probleme grave la forma drumului.
Uite o poza dintr-un unghi mai sugestiv.
Mare pacat ca a murit un om pentru asa ceva.
Poza arata destul de bine sicana dar in realitate traiectoria e mult mai greu de controlat.
Se coboara cu viteza de pe pod si cine vine pe banda 2 are extrem de putin timp de reactie,
practic te trezesti cu parapetul in fata, si trebuie sa tragi de volan dreapta, apoi imediat
tragi stanga ca sa nu intri peste banda 1. Si daca vine cineva pe B1 de obicei nu isi tine banda.
Poate trebuie prelungirea despartitoarelor chiar si pe pod eventual limitare de viteza.

Un conflict asemanator intre benzi plus sicana este pe Fundeni unde e aproape imposibil sa treaca 2 masini in paralel vezi aici:
https://goo.gl/IglWgq
Si iata cum se circula de fapt acolo:
https://goo.gl/OsdmN4

#39
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
drumurile astea au si ele niste norme. benzi, latime, semnalizari
a fost o practica de vreo 5-6 ani sa ingusteze benzile

pe str. Alexandru Constantinescu intre Arcul de Triumf si Bd. Marasti erau 2 cu 2 benzi. frumos, civilizat. au sters si au trasat 3 + 2.
vreun cap de creta s-a gandit ca fluidizeaza asa. daca stai la semafor pe 3 benzi e coada mai mica decat daca stai pe 2
un camion nu are loc

familia fetei poate da in judecata primaria capitalei sau politia rutiera

#40
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

View PostFlat, on 29 martie 2017 - 10:33, said:

familia fetei poate da in judecata primaria capitalei sau politia rutiera

Si guvernul si eventual Consiliul Europei. Pentru ca mergea ala ca nebunul.

In mod normal daca se da vreo despagubire o s-o dea RCA-ul.

#41
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Decalajele alea si parapetii sunt o practica des intalnita in toata tara. Mai sunt niste "limitatoare" de viteza in judetul MS de zbori de pe drum daca ai maimult de 60 km/h la intrarea in localitate. Nimeni nu se crizeaza din cauza lor.
Aici numai eroul de la volan e de vina. Mi-e greu sa cred ca nu cunostea traseul mai mult decat bine, deci, ca sofer, stia la ce sa se astepte ca obiceiuri de trafic. Parapetul ala, deplasat de trafic/accidentele anterioare putea fi ocolit cu orice viteza, ca pe banda aia, asa cum e acum, incape orice masina, mai putin un TIR sau camion lat.
Nici o sansa cu dat in judecata politie/administratia drumului/onu/nato etc.

#42
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
1. Am trecut azi si parapetul e tot acolo.

2. E nevoie de un giratoriu, pt ca nu ai unde intoarce, iar sub pod e tot timpul aglomeratie infernala.

Nimanui nu ii pasa.


3. La Directia Permise e jale, parcati si le trecerea de pietoni; ce sa mai discutam?

#43
BlueKing-69

BlueKing-69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,745
  • Înscris: 26.08.2008

View PostdanX, on 28 martie 2017 - 14:52, said:

La cum arata masina, ala era accident de nemurit cu centura si airbag-uri cortina.
Dreapta masinii era neatinsa.  

Probabil ca si in accidentul la care se face referire mai jos. Clienta de la North Gate abia se urcase in masina, la fel nu avea centura pusa (biata femeie oricum avusese un destin aparte :( ).

View Postsdraudeg, on 28 martie 2017 - 18:16, said:

Acum vreo 6 ani în față la North Gate un taxi a întos neregulamentar și fără să se asigure și clienta a fost ucisă.


#44
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,663
  • Înscris: 26.11.2001
Parapetul buclucas tot acolo.
Toti de pe banda II franeaza pt ca nu au loc. Daca ai masina pe dreapta si nu esti atent/ploua/noapte ai mari sanse sa te dai peste cap ca in filemele americane.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/27mZ4KbtHlg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#45
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,532
  • Înscris: 30.10.2003
Astia sunt tampiti. Chiar nu se sesizeaza?

P.S. unde trebuie trimis mail ca le scriu eu.

Edited by Bursul, 31 March 2017 - 10:31.


#46
sonnydellmarco

sonnydellmarco

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,858
  • Înscris: 17.10.2006
ce ati spune voi daca semnul de ocolire a fost furat? Asta daca a existat vreodata...

#47
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View PostBursul, on 31 martie 2017 - 10:30, said:

Astia sunt tampiti. Chiar nu se sesizeaza?

P.S. unde trebuie trimis mail ca le scriu eu.
Probabil politia a sesizat....dar administratorul drumului (primaria sector2) se misca mai greu.

http://www.ps2.ro/ww...2/pages/contact
http://www.politiaro.../petitii-online ( cu indicatia ca aici trebuie sa selectezi in campul de judet -  Bucuresti , ca sa ajunga direct la politia de acolo ;  sa ai date reale cnp + nume pentru ca altfel s-ar putea sa nu primesti raspuns )

Cu cat mai multe reclamatii cu atat vor rezolva mai repede.

Edited by polizei, 03 April 2017 - 22:00.


#48
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
iar acum s-au apucat sa insire parapeti si intre pod si giratoriul pipera cu petricani.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate