Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Accident parapet pod Pipera
#19
Posted 28 March 2017 - 11:46
Si la ce folos ca e radar? Sau tocmai atunci cand nu e, se intampla ce se intampla.
Trist, dar adevarat! |
#20
Posted 28 March 2017 - 11:50
Am mai văzut deformări de acest fel și la alte parapete, a fost lovit si este miscat de pe pozitie.
Acum, că mă îndoiesc că taximetristul nu știa zona, ca ma îndoiesc că nu se scarmana-n' fund ori în basca, bănuiesc că este off. |
#21
Posted 28 March 2017 - 12:11
tablagiu_xxx, on 28 martie 2017 - 10:02, said:
La noi e dezastru si cu semnalizarea lucrarilor ... e imcredibil cum faci ditamai groapa, santul etc si tu pui cu 5-6 m ininte un semn de ocolire. si atat. daca ai pe unul in fata care ocoleste mai din scurt lucrarea intri in ea fara nicio problema. peste tot, si in localitati si in afara. pana si pe autostrada, sunt foarte din scurt aceste semnalizari. Totusi, in Bucuresti vina accidentelor eu o vad 90% la soferi. Nu cred ca e unul care sa respecte codul 100% codul rutier. In plus, sunt destui "pericol public" care ar trebui sa aiba permisul suspendat pe viata, dar sunt pasuiti fara probleme de politisti. Apropos de semnalizari: azi dimineata ascultam stirea in masina (eu fiind pe Soseaua Alexandriei spre Bragadiru) cand sefu' ma trage de maneca si-mi arata semnalizare de santier (se decoperta pe prima banda): niciun fel de indicator "Drum in lucru" sau "Drum ingustat" sau vreun utilaj prin preajma. Doar separatoare galben/rosii pe trotuar (nici macar pe banda, direct pe trotuar). Daca nu eram atent, ma zdruncinam un pic de la decopertare. |
#22
Posted 28 March 2017 - 12:19
Numarul de urgenta 112 poate fi folosit si pentru anuntarea unor situatii periculoase din trafic sau nu numai. Ei te redirecteaza la dispeceratele specializate.
Poti anunta, de exemplu, capacele de canalele lipsa din mijlocul unei intersectii. Sau o anvelopa de camion explodata, in mijlocul sensului de mers, pe un drum european sau autostrada. |
#23
Posted 28 March 2017 - 12:56
Totul pleaca de la greseala de proiectare a podului. Au proiectat podul fara sa tina seama de calea ferata. Daca vii mai cu viteza dinspre Pipera spre Aviatiei e foarte posibil sa te opresti in parapeti. Eu eu era cat pe ce sa ma opresc in ei.
http://www.gandul.in...ie-foto-4454922 Cred ca e vorba de acelasi pod. Attached FilesEdited by darcip, 28 March 2017 - 12:57. |
#24
Posted 28 March 2017 - 13:12
E de neconceput sa faci un asemenea proiect fara sa mergi la fata locului. Sunt sigur ca au facut intentionat ca sa mai fure niste bani. Apoi vor sa ne prosteasca cu declaratii de genul:
Beneficiarii pasajului se contrazic între ei atunci când vine vorba de a preciza cine a proiectat construcţia buclucaşă şi de către cine a fost selecţionat proiectantul. Astfel, Primăria Voluntari susţine că „Ministerul Integrării Europene a comandat şi aprobat Proiectul Tehnic, întocmit de Ove Arup and Partners în asociere cu Expert Proiect 2002 care a întocmit şi Caietul de sarcini în vederea desfăşurării licitaţiei de execuţie”. Primăria Sectorului 2 susţine că „Proiectantul pasajului suprateran de pe şoselele Pipera – Tunari este S.C. Betarmex Consult S.R.L. Bucureşti şi a fost selectată de către Ministerul Dezvoltării Regionale şi Locuinţei”. |
#25
Posted 28 March 2017 - 13:15
#26
Posted 28 March 2017 - 13:22
Kokoshmare, on 28 martie 2017 - 11:29, said:
E radar aproape permament in capatul autobazei cum vii dinspre Pipera. Tocmai ca se baga talpa puternic pe podul asta si celalalt . Poate vb de alte ore dar la 7-8 dimineta spre Pipera si 16-17 spre Bucuresti eu am vazut radarul de max 5 ori pe an, si trec zilnic de ceva ani. Zona este un magnet pt cretini care intorc pe linie continua dupa acei parapeti la ambele poduri, in special la cel peste calea ferata e naspa ca nu ai vizibilitate la ce viteze sunt acolo. Apoi pe lista de cretini sunt samsari de acte/asigurari care trec strada catre drpciv si inapoi la 20m de trecerea de pietoni. Ca sa nu mearga 20m trec cate 3 benzi pe sens printre masini ca jocurile mai vechi cu gaina ce traverseaza strada. Revenind la radar o sa fie 2-3 zile si dupa pauza, asa cum se face la noi. dupa sunt ocupati cu alte treburi: gratare, miting pt salarii, frecat duda etc Edited by diddy_fan_2pac, 28 March 2017 - 13:23. |
#27
Posted 28 March 2017 - 13:24
Configuratia podului ii sugereaza oricarui sofer (care trece des sau pentru prima data) ca trebuie sa sporeasca atentia si sa circule cu viteza regulamentara.
Taximetristul ala de Bucuresti cu siguranta stie toate problemele/anomaliile din trafic ....dar omu este sofer `experimentat` si isi permite sa circule cu viteza in orice conditie , ba mai mult , in acelasi timp poate vorbi la handsfree , poate fuma , poate butona cele 2-3 ecrane pe care le are pe parbriz , poate accesa maimuta , poate asculta salam sasesc, poate numara bani si se poate certa cu clientul care il intreaba de ce suma creste prea mult. Ultima data cand am mers cu un taxi in B a fost acum doua luni .....asta pentru ca imi dadea o eroare aplicatia UBER . Pe langa faptul ca taxi-ul (Logan II) scartaia din toate incheieturile, rulmentul la roata dreapta de pe fata facea un zgomot de ziceai ca e motorul unui avion Antonov AN2 . Soferul discuta in timpul asta cu cineva (nu stiu daca cu un coleg sau un sef) si-i zicea ca are nevoie urgenta sa ajunga in service.....dar firma de taxi il programa abia peste 5 zile . El spunea ca ii este frica sa mai mearga cu masina si nu stie ce sa faca.....sa renunte de tot sau sa nu mai ia curse externe (in afara orasului). Cu toate astea omul se pierdea mai mereu in 60-70km/h prin oras....i-am atras de doua ori atentia s-o lase mai usor sa nu se sparga naibii rulmentul si sa-mi rupa capul. M-a ascultat si a inceput sa mearga cu 40km/h. P.S. Sunt curios daca femeia purta centura de siguranta... Edited by polizei, 28 March 2017 - 13:35. |
#28
Posted 28 March 2017 - 14:15
aris86, on 28 martie 2017 - 09:11, said:
Parapetrul acela nu o fi fost dezlocuit in urma unui alt impact? si a ramas la fel, nu s-a mai sinchisit nimeni sa-l repuna. In alta ordine de idei, taximetristii din Bucuresti stiu zona aia la perfectie, stiu unde are sediu fiecare firma, deci nu cred ca a fost luat prin surprindere de parapetul care e stramb de ani de zile. darcip, on 28 martie 2017 - 12:56, said:
Totul pleaca de la greseala de proiectare a podului. Au proiectat podul fara sa tina seama de calea ferata. Daca vii mai cu viteza dinspre Pipera spre Aviatiei e foarte posibil sa te opresti in parapeti. Eu eu era cat pe ce sa ma opresc in ei. http://www.gandul.in...ie-foto-4454922 Cred ca e vorba de acelasi pod. Parapetii de pe soseaua Pipera nu au nici o treaba cu forma podului sau cu povestea lui si nici nu sunt o consecinta a vreunei greseli de proiectare a podului. Initial, cand s-a dat drumul la circulatia pe pod, nici nu era parapet acolo. El a aparut ca o consecinta a faptului s-a construit scuar pe Bd. Pipera odata cu modernizarea bulevardului si ai nostri conationali (cu extrem de bun simt, ca asa suntem noi romanii) intorceau ca baietii exact unde se termina scuarul. Acesta a fost prelungit treptat pana a ajuns la pod pentru a impiedica intoarcerea in acea zona (unii inca se mai chinuie si reusesc sa intoarca dupa terminarea parapetilor). Partea si mai faina (care se leaga de inteligenta si bunul simt de care dam dovada ca natie) este ca se poate intoarce legal pe sub pod! Asa ca despre ce vorbim? Edited by closchkutza, 28 March 2017 - 14:22. |
|
#29
Posted 28 March 2017 - 14:28
closchkutza, on 28 martie 2017 - 14:15, said:
Parapetul ala este asa de cativa ani, a fost mutat din loc (de un accident) si asa a ramas, nu a mai aliniat nimeni despartitoarele de sensuri. De ce? De durere la 20m in fata p..i pe care autoritatile o au despre platitorii de taxe. In alta ordine de idei, taximetristii din Bucuresti stiu zona aia la perfectie, stiu unde are sediu fiecare firma, deci nu cred ca a fost luat prin surprindere de parapetul care e stramb de ani de zile. Acu' sunt curios si despre ce viteza vorbim, mai ales ca limita este 60km/h. Parapetii de pe soseaua Pipera nu au nici o treaba cu forma podului sau cu povestea lui si nici nu sunt o consecinta a vreunei greseli de proiectare a podului. Asa ca despre ce vorbim? limita este 60km/h. Hai sa nu fim mai catolici decat Papa. Pe podul ala vii lansat din orice parte ai veni. Nu te astepti ca o data ce intrii pe el sa-ti pui in practica skillurile de sofer de formula 1. Totusi te contrazic. Drumul sinuos (CURBA DREAPTA SI APOI STANGA - MAI CEVA CA LA FORMULA 1). INALTAREA ABERANTA a podului pentru a face loc liniilor de curent de la calea ferata. (greseala de proiectare) Eu am avut impresia ca ma dau in CARUSEL. Tind sa cred ca 80% ar trebui tras la raspundere proiectantul/constructorul podului. Edited by darcip, 28 March 2017 - 14:34. |
#30
Posted 28 March 2017 - 14:31
darcip, on 28 martie 2017 - 14:28, said:
Totusi te contrazic. Drumul sinuos (CURBA DREAPTA SI APOI STANGA - MAI CEVA CA LA FORMULA 1). INALTAREA ABERANTA a podului pentru a face loc liniilor de curent de la calea ferata. (greseala de proiectare) Eu am avut impresia ca ma dau in CARUSEL. Tind sa cred ca 80% ar trebui tras la raspundere proiectantul/constructorul podului. L.E (si off-topic): schumacheri d-astia de linie dreapta sunt multi si selectia naturala isi face treaba. Bineinteles, sa tragem la raspundere pe X sau Y pentru ca instinctul nostru de conservare si inteligenta dorm in papuci, o arzi "lansat" pe un drum pe care nu-l stii, pe un pod unde nu ai vizibilitate (cand te apropii pe "varful" podului nu stii in ce directie o ia drumul). Evident ca trebuie sa gandeasca mereu altii pentru noi, noi avem creierul doar ca sa nu sune cutia craniana a gol. Edited by closchkutza, 28 March 2017 - 14:40. |
#31
Posted 28 March 2017 - 14:42
closchkutza, on 28 martie 2017 - 14:31, said:
Citeste ce am scris mai sus legat de separatoarele de sensuri. Lasa podul in pace, n-au treaba una cu alta, taximetristul nu a sarit de pe pod si nici nu a lovit vreun parapet lateral. Probabil ca ne putem contrazice pana maine. Ca a fost lovit parapetul inainte si mutat, si ca nimeni nu l-a indreptat aici ai dreptate. Cat despre parapeti si pod o tin insa pe a mea. Am vazut de multe ori acolo masini infipte in parapeti (cel lateral cei drept) mai ales pe vreme proasta. Cat despre soferul taxiului. No comment. Probabil ca se grabea la protestul impotriba Uber. Ideea e ca datorita ignorantei si incompetentei primariilor, Politiei Romane, autoritatilor, + Taxi Romania (ma intreb daca idiotul de sofer i-a recomandat cel putin pasagerei sa poarte centura de siguranta), o mama, o sotie, o fiica, etc, a murit nevinovata. Edited by darcip, 28 March 2017 - 14:47. |
#32
Posted 28 March 2017 - 14:45
darcip, on 28 martie 2017 - 14:42, said: Cat despre parapeti si pod o tin insa pe a mea. Am vazut de multe ori acolo masini infipte in parapeti (cel lateral cei drept) mai ales pe vreme proasta. Cat despre soferul taxiului. No comment. Probabil ca se grabea la protestul impotriba Uber. |
#33
Posted 28 March 2017 - 14:50
closchkutza, on 28 martie 2017 - 14:45, said:
Daca podul era in linie dreapta 99% cei pe care i-ai vazut tu infipti in parapetii laterali nu s-ar mai fi inpfit, de acord. Nu s-ar mai fi infipt in locul ala, ar fi gasit ei alt loc unde "sa-si faca de cap". WTF?????????? Imi pare rau ca am intrat in conversatie cu tine. O zi buna. |
|
#34
Posted 28 March 2017 - 14:52
Am trecut pe acolo azi dimineata, cand deja plecase salvarea si se astepta IML-ul.
La cum arata masina, ala era accident de nemurit cu centura si airbag-uri cortina. Dreapta masinii era neatinsa. |
#35
Posted 28 March 2017 - 15:05
Si eu am trecut pe langa accident, am vazut panza aceea aurie pe jos dar am sperat ca nu este accident cu victime, din pacate a fost.
Poate centura (pe care probabil nu o purta) ar fi salvat pasagera, despre care nu se stie daca era in spate sau in fata, desi la dinamica accidentului (din cate vad din poze masina a ajuns pana in gardul din dreapta deci a ricosat din parapet pana acolo, invartindu-se, deci a avut viteza peste 60kmph imho) probabil pasagera s-a lovit cu capul de structura din metal, de aceea, cum spune si persoana de mai sus, airbag-urile cortina (cu centura pusa) ar fi fost salvatoare. Lumea nu vrea sa invete sa se protejeze, sa-si puna centura, sa nu mai mearga cu taxiuri Logan si cu soferi neatenti (ca sa nu spun mai mult). Si eu folosesc Uber pentru ca ma simt mai in siguranta intr-o masina care nu este Logan, am centura, airbaguri si sofer care are grija de masina personala. Cat despre configuratia podului si parapet, asa e la noi, si o sa fie din nou discutii pe tema asta, poate se mai remediaza ceva, capetele de pod nu ar trebui sa mai existe, chestii in care sa te infigi cu masina, am fost in multe alte tari si au solutii tocmai ca chiar daca te lovesti de parapet sa nu intri frontal in el, insa la noi la fiecare drum vad cate un cap de pod / parapet periculos. Edited by codz, 28 March 2017 - 15:07. |
#36
Posted 28 March 2017 - 15:12
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users