Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ford Focus sedan 1,5 Ecoboost versus Mazda 3 sedan G120
Last Updated: Aug 20 2017 19:51, Started by
MembruAnonim
, Mar 26 2017 18:10
·
0
#1
Posted 26 March 2017 - 18:10
Intre Focus sedan Ecoboost de 1,5 l (150 CP), Titanium cu optionale (vopsea metalizata, alarma, roata rezerva temporara, senzori parcare spate, Ford Protect, pachet Iarna, pachet Xenon, pachet Titanium) si Mazda 3 sedan facelift 2017, 2,0 l 120 CP, echipare Attraction, cu optiunile vopsea metalizata si garantie 5 ani - ambele avand cutie manuala si cam acelasi pret (17500 euro) - ce ati alege?
Totodata, desi nu agreez caroseria hatch, in joc ar mai fi achizitia unui VW Golf 7 facelift de 1,4l, 150 CP, Highline, culoare metalizata, la un pret cu aproximativ 2000 euro mai mare. Nu stiu daca se justifica diferenta de pret fata de celellate doua, dar am constatat ca VW are valoare de revanzare mai buna si materiale mai bune la interior . Ar conta in alegere fiabilitatea in general, inclusiv a motorului, silentiozitatea la exploatare uzuala si la viteze de autostrada, confortul oferit la drum mai lung, consumul sa fie cat de cat rezonabil ( nu ma intereseaza neaparat, dar nici sa consume anormal de mult), costul reviziilor in perioada de garantie si ulterior, dar si costul pieselor in general, in conditiile detinerii masinii pe o durata de circa 6-7 ani. Precizez ca am facut drive test cu Ford si Mazda, dar, date fiind conditiile de trafic urban,nu il consider prea relevant. Mai degraba conteaza parerile posesorilor, care au constatat bune si rele ( daca exista) in exploatare. E posed tot un Ford pe benzina, dar model mai vechi. Edited by MembruAnonim, 26 March 2017 - 18:11. |
#3
Posted 26 March 2017 - 18:24
Ai fost la Ford? Iei acel Focus cu mai puţin de 15.000 EUR.
|
#4
Posted 26 March 2017 - 18:31
BadBoyBlue, on 26 martie 2017 - 18:24, said:
Ai fost la Ford? Iei acel Focus cu mai puţin de 15.000 EUR. In plus, precizez ca suntem doar doi in prezent, dar poate ne marim cu un membru de familie. Asadar spatiul din spate pt un copil nu prea conteaza in cei 6-7 ani cat intentionez sa tin masina. Edited by MembruAnonim, 26 March 2017 - 18:33. |
#6
Posted 26 March 2017 - 18:44
mazda insa doar daca era cel de 165cp ... altfel un 1.5 turbo e mult mai misto.
|
#7
Posted 26 March 2017 - 18:48
Din experienta Mazda 3 nu e fiabila.
Are suspensia f tare pt Romania, pica chestii gen ambreiaj, cutie (masina luata de noua, probleme la 60,000 de km), probleme cu piesele ( f scumpe, stai dupa ele). Sasiul e ok dar per total e dezamagitoare. As lua Focus fara sa ezit 2 secunde, e cea mai reusita generatie ever. Edited by a3ds, 26 March 2017 - 18:49. |
#8
Posted 26 March 2017 - 18:49
@Radu
Toate trei imi plac, cu mentiunea de rigoare de mai sus privind caroseria hatch a Golfului. Pe de alta parte, nu stiu daca am neaparat argumente, dar am o retinere fata de motorizarile turbo, nu stiu cum o fi cu fiabilitatea in viitor.La Mazda in schimb este aspirat motorul, dar usor depasit in raport cu trendul actual si probabil in viitor va ramane mai mult in urma. Edited by MembruAnonim, 26 March 2017 - 18:50. |
#9
Posted 26 March 2017 - 19:00
G-Ionel, on 26 martie 2017 - 18:10, said:
Intre Focus sedan Ecoboost de 1,5 l (150 CP), Titanium cu optionale (vopsea metalizata, alarma, roata rezerva temporara, senzori parcare spate, Ford Protect, pachet Iarna, pachet Xenon, pachet Titanium) si Mazda 3 sedan facelift 2017, 2,0 l 120 CP, echipare Attraction, cu optiunile vopsea metalizata si garantie 5 ani - ambele avand cutie manuala si cam acelasi pret (17500 euro) - ce ati alege? Totodata, desi nu agreez caroseria hatch, in joc ar mai fi achizitia unui VW Golf 7 facelift de 1,4l, 150 CP, Highline, culoare metalizata, la un pret cu aproximativ 2000 euro mai mare. Nu stiu daca se justifica diferenta de pret fata de celellate doua, dar am constatat ca VW are valoare de revanzare mai buna si materiale mai bune la interior . Ar conta in alegere fiabilitatea in general, inclusiv a motorului, silentiozitatea la exploatare uzuala si la viteze de autostrada, confortul oferit la drum mai lung, consumul sa fie cat de cat rezonabil ( nu ma intereseaza neaparat, dar nici sa consume anormal de mult), costul reviziilor in perioada de garantie si ulterior, dar si costul pieselor in general, in conditiile detinerii masinii pe o durata de circa 6-7 ani. Precizez ca am facut drive test cu Ford si Mazda, dar, date fiind conditiile de trafic urban,nu il consider prea relevant. Mai degraba conteaza parerile posesorilor, care au constatat bune si rele ( daca exista) in exploatare. E posed tot un Ford pe benzina, dar model mai vechi. bafta! |
#11
Posted 26 March 2017 - 20:38
G-Ionel, on 26 martie 2017 - 18:10, said:
Intre Focus sedan Ecoboost de 1,5 l (150 CP), Titanium cu optionale (vopsea metalizata, alarma, roata rezerva temporara, senzori parcare spate, Ford Protect, pachet Iarna, pachet Xenon, pachet Titanium) si Mazda 3 sedan facelift 2017, 2,0 l 120 CP, echipare Attraction, cu optiunile vopsea metalizata si garantie 5 ani - ambele avand cutie manuala si cam acelasi pret (17500 euro) - ce ati alege? Totodata, desi nu agreez caroseria hatch, in joc ar mai fi achizitia unui VW Golf 7 facelift de 1,4l, 150 CP, Highline, culoare metalizata, la un pret cu aproximativ 2000 euro mai mare. Nu stiu daca se justifica diferenta de pret fata de celellate doua, dar am constatat ca VW are valoare de revanzare mai buna si materiale mai bune la interior . Ar conta in alegere fiabilitatea in general, inclusiv a motorului, silentiozitatea la exploatare uzuala si la viteze de autostrada, confortul oferit la drum mai lung, consumul sa fie cat de cat rezonabil ( nu ma intereseaza neaparat, dar nici sa consume anormal de mult), costul reviziilor in perioada de garantie si ulterior, dar si costul pieselor in general, in conditiile detinerii masinii pe o durata de circa 6-7 ani. Precizez ca am facut drive test cu Ford si Mazda, dar, date fiind conditiile de trafic urban,nu il consider prea relevant. Mai degraba conteaza parerile posesorilor, care au constatat bune si rele ( daca exista) in exploatare. E posed tot un Ford pe benzina, dar model mai vechi. O sa incerc sa-ti raspund exact la cerintele tale, ca posesor si de Ford Focus 1.5 eb de un an numai, dar care a facut drive test si cu Mazda Cx3 atat urban cat si extraurban : fiabilitatea in general, inclusiv a motorului - ambele in conditiile in care le iei de noi si o tii doar 6-7 ani silentiozitatea la exploatare uzuala si la viteze de autostrada - Ford Focus de departe. La Mazda nu stiu cum sta sedanul, dar nu cred ca poate fi departe de cx3, poate doar sa fie mai atenuate zgomotele de vant datorita formei. confortul oferit la drum mai lung - Ford Focus datorita in principal insonorizarii si a puterii superioare (pana pe la 110 km/h nu sunt mari diferente intre ele, de la 130 in sus la depasiri, se simte diferenta pentru oricine). Ca o paranteza insa Mazda mi se pare mai usor de condus in oras. consumul sa fie cat de cat rezonabil ( nu ma intereseaza neaparat, dar nici sa consume anormal de mult), - nu pot sa stiu ce asteptari ai, iar la Mazda nu m-am uitat la consum la drive test. Pentru Ford Focus 1.5 eb trebuie sa te astepti la un consum de peste 12 l iarna si in jur de 10 vara prin Bucuresti (poate in alte orase e mai mic) dar un consum foarte bun la drum lung (6,2 mers normal si 7,6 mers agresiv cu depasiri scurte pana in 160-170 km/h, 7,2 la 130 km/h mers constant pe autostrada). Poate exista un posesor de Mazda care te poate lamuri si la consumurile de la Mazda - am inteles ca ar fi mai bune dar nu stiu cifre exacte. costul reviziilor in perioada de garantie si ulterior, dar si costul pieselor in general - Ford Focus : asta a fost punctul pentru care Mazda nu a ajuns in finala cu Focus, ci a fost un Megane dar care nu i-a placut sotiei. Astfel din ce ma interesasem, daca la revizii nu sunt diferente notabile, la pretul pieselor da. Cam asta ar fi. In functie de cat conteaza un criteriu sau altul la tine poti sa te hotarasti. Tinand cont ca dotarile la FF titanium sunt mult peste cele din attraction de la Mazda (parbrizul incalzit si scaunul cu reglaj lombar fac toti banii) te sfatuiesc sa iei Focus daca nu te deranjeaza spatiul interior un pic mai mic. |
#14
Posted 26 March 2017 - 21:09
Multumesc tuturor si in special lui @fortzoso.
@bks99tyu, sa stii ca am intrebat si la un dealer Honda pentru un sedan versiune ES,negru metalizat, pe stoc de peste un an, care avea suficiente dotari, dar nu am obtinut pretul precizat de tine. In schimb am abandonat varianta Honda din cauza mai multor neajunsuri, din care exemplific: plastic dur pe tot bordul usor atipic, inclinat spre sofer, cu ecrane avand rezolutie proasta, insonorizare modesta, pe bancheta spate eu ating cu capul de plafon, portbagaj asamblat destul de primitiv, geamuri si parbriz fara nicio protectie termica (obligatoriu trebuie folie), vopsea problematica - am citit ca se ciobeste foarte usor. Am constatat o atitudine rigida la Honda-cereau pe un sedan ES metalizat de care m-am interesat 16200 euro si mai jos de 15900 nu au lasat. Pai pe o masina care tocmai a iesit din fabricatie si are peste un an vechime deja, cum sa ceri pretul aproape cat as da pe un Ford nou, ce se fabrica inca?! In plus, la revanzare peste vreo 7 ani, cat as mai lua pe ea? Astept si alte opinii despre subiectul discutiei. |
#15
Posted 26 March 2017 - 21:29
fortzoso, on 26 martie 2017 - 20:52, said: Scuze, n-am stiut, cel de drive test nu avea suport lombar iar site-ul Mazda nu spune despre el. @initiator: prea multe nu sunt de spus, orice ai lua e ok. |
|
#16
Posted 26 March 2017 - 21:40
de ce oare ai cumpara un sedan compact?
Hatch-ul are avantajul modularitatii si dimensinilor mai compacte, Break-ul are portbagaj mare si e bun de bebemobil. Sedan-ul compact are potbagaj mare, dar deschidere mica, bun de carat porumb vrac. E boala tipic estica, numai la noi se vand sedanuri de orice dimensiune. Edited by danX, 26 March 2017 - 21:42. |
#17
Posted 26 March 2017 - 22:41
Fara absolut nicio urma de indoiala, as alege Focus-ul.
- Ai Titanium cu optionale si trei pachete vs Attraction (echipare medie) cu putine optionale. - Motor cu putere si cuplu mai bune la Ford (150CP, 240 Nm vs 120 CP, 210 Nm). Chiar mult mai bine sta Ford daca raportam si la diferenta de cilindree 1500 vs 2000 cmc, impozit si asigurari mai mici - Dinamica superioara la Ford, desi nu pare mai usor de condus fordul in oras (printre altele 1m mai putin la raza de bracare) |
#18
Posted 26 March 2017 - 22:48
Sunt si dezavantaje, care la unii conteaza, un spatiu interior si un portbagaj ceva mai mici. Asta in afara de consumul mai mare.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users