Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ford Focus sedan 1,5 Ecoboost versus Mazda 3 sedan G120
Last Updated: Aug 20 2017 19:51, Started by
MembruAnonim
, Mar 26 2017 18:10
·
0
#19
Posted 27 March 2017 - 06:56
danX, on 26 martie 2017 - 21:40, said:
de ce oare ai cumpara un sedan compact? Hatch-ul are avantajul modularitatii si dimensinilor mai compacte, Break-ul are portbagaj mare si e bun de bebemobil. Sedan-ul compact are potbagaj mare, dar deschidere mica, bun de carat porumb vrac. E boala tipic estica, numai la noi se vand sedanuri de orice dimensiune. |
#20
Posted 27 March 2017 - 09:15
Asta cu garajul e intre putinele argumente pe care le consider valide in favoarea sedanului.
E interesant, ca eu in ultimii 7 ani am stat in 3 locuri, si in fiecare am avut garaj. Ca o coincidenta, in primele 2 locatii garajul era ceva mai inalt, iar masina fiind Focus 2 / 3 break, se putea deschide haionul in garaj, la limita - adica mai avea cam 5 cm pana sa loveasca in tavan. Unde stau acum e mai jos garajul, iar masina e mai inalta, deci e imposibil sa deschid haionul in garaj. E un inconvenient destul de enervant, pentru ca in fiecare dimineata cand plec trebuie sa las intai geanta pe jos langa garaj, sa scot masina, sa cobor, sa deschid portbagajul, sa bag geanta, urc iar in masina, etc. E un lucru pe care-l fac zilnic si cu siguranta e ceva nou, pentru ca pana acum puteam dechide portbagajul in garaj. Insa asta nu e neaparat o problema a masinii, cat e a garajului care are 2m in loc de un 2.4-2.5 m cat aveam inainte. E bine ca am garaj, dar recunosc ca e un inconvenient de care ma lovesc zilnic. Nu e insa unul care sa ma faca sa zic "daca aveam sedan era mai bine" Pe de alta parte, eu unul folosesc din plin tipul de caroserie "Wagon / MPV". Daca nu ai nevoie de flexibilitatea asta, atunci sedan poate fi chiar mai util in viata de zi cu zi. Insa am vazut o faza amuzanta sambata. Aveam de aruncat 2 saltele de 90x200cm. Am rabatat scaunele si le-am bagat in masina, am inchis haionul si am plecat spre centrul de reciclare. La coada erau tot felul de masini, insa cea mai interesanta mi s-a parut un Audi A4 sau A6 sedan - nu-s sigur ca l-am vazut doar in treacat: Avea o cutie de carton d-aia pt mutari pusa in gura portbagajului, iar capacul deschis ca nu se inchidea. Si ma gandeam ca eu pot baga 4-5 cutii d-alea in portbagaj fara niciun efort si fara sa umblu cu capacul deschis din cauza gurii de incarcare mici. Daca aveam un sedan, era mai "fun" sa pun saltelele in masina iar ceea ce a fost o treaba de 5 minute fara griji, probabil ca era o treaba de 1h cu nervi sa le pun cumva pe masina sus. De asta tot zice lumea "nu lua sedan", pentru ca din experientele personale multi s-au lovit de problema sedan-ului cand e vorba de carat chestii. Eu votez pentru Focus. Am avut un Focus 3 care a fost foarte fiabil in cei 4 ani / 100.000 km cat l-am tinut, in sensul ca a avut zero defectiuni. A picat bateria fix la 3 ani si 11 luni, dar n-as zice ca e neaparat vina producatorului aici. Am fost foarte multumit de masina aia, as zice ca e cea mai buna masina ce am avut-o. Acum am un S-Max care a costat cam cat 2 Focusuri dotate bine si are niste mici chestii enervante care culmea erau facute mai bine la Focus (de ex. sistemul de ventilatie era mai bun, suportul de ochelari din plafon era mai practic si mai usor de utilizat - de altfel nici nu-l folosesc pe asta de la S-Max ca e gandit prost). Desigur ca nu se compara masinile overall, si e departe de mine ideea de a spune ca S-Max e o masina mai proasta ca Focus. De fapt vreau sa spun ca Focus e o masina foarte buna, iar motorul ala e excelent pe o caroserie ca a Focusului. |
#21
Posted 27 March 2017 - 09:58
Curios/dubios in 12 ani de cand am sedan , timp in care am trecut prin toate fazele : carucior, patut, trotineta, bicicleta , o singura data am avut nevoie (teoretic) de haion , cand am carat o saltea , in rest , sedanul s-a comportat foarte bine. Masinile de spalat, aragazurile, combinele frigorifice vin singure acasa , nu trebuie sa le car eu, livrarea e la domiciliu, adica fix dupa pragul de la usa.
La banii astia nu cred ca gaseste hatch la care sa nu ii scartaie haionul, iar asta e cam deranjant pentru pasagerii din spate. La fel de frumos este iarna/vara cand deschizi haionul si aerisesti tot habitaclul dupa ce te-ai chinuit ceva vreme sa ai o anumita temperatura in el. A, si daca toate astea nu sunt un contraargument atunci ramane mereu dilema galetii cu varza murata :"daca se varsa , in care miroase mai nasol ? in hatch sau in sedan ?". Bordul este iarasi in defavoarea Focusului , si pe ala il vezi cel mai mult ! Nu in ultimul rand parca atunci cand te uiti la Mazda iti ramane un zambet tamp pe fata mai multa vreme ! |
#22
Posted 27 March 2017 - 10:59
Faptul ca exista variante alternative (inchiriat dube de ex) nu inseamna ca sedanul e la fel de practic. Mie nu mi-a scartait haionul la nicio masina si n-am avut si nu am masina premium. Nu stiu exact despre ce vorbesti cu scartaitul.
Dar nu e asta subiectul topicului. Sa-si ia omul sedan daca aia-i place. |
#23
Posted 27 March 2017 - 12:45
Discutia este referitoare la ultra mega avantajele hatch-ului la carat saltele/combine frigorifice/ europaleti fata de avantajele sedanului de a care porci (din aia de se taie la Craciun) !
Pe principiul american "just in case" ar trebui sa vedem numai dube de 3,5 tone pe strazi ! Depinde de nevoile omului , eu am carat si motosapa in porcbagajul sedanului , si scara pliabila de acces in pod , etc. Un sedan are in permanenta un spatiu disponibil cu peste 100 de litri mai mare decat hatch-ul, iar asta este foarte util in deplasari/iesiri/concedii. Intr-adevar hatch-ul este util pentru cei care il folosesc la carat lucruri voluminoase frecvent, adica de 3-4 ori pe luna , altfel , pentru 5-8 cm mai putini de caroserie, spatiu mai mic pentru pasagerii din spate, etc. nu prea merita concesia. Masina se alege ca un tot unitar ! Oricum , ambele modele sunt ok , asteptam cu interes jurnalul ! Edited by farausername, 27 March 2017 - 12:47. |
#24
Posted 27 March 2017 - 13:34
Tocmai de curand am achizitionat un Ford Focus Hatchback (2011) cu motorizarea 1,6 EcoBoost 150cp. Poti urmarii aici detalii: https://forum.softpe...us-15-ecoboost/
Am un prieten cu un Mazda 3 din 2012, care dupa parerea mea nu ajunge nici macar la jumatatea calitativa a Ford-ului, plus ca el cu motorizarea 110cp consuma mai mult decat mine sa nu mai spun de depasiri si asa mai departe. Am avut si un Golf 5 in urma cu 3 ani de zile, masina este ok, calitativ poate cam ca la Ford Focus. Doar ca este nemteasca si VW nu inseamna ca baga piese calitative in interior, acelasi plastic ieftin ramane intr-un Golf. Ca marime mi se pare Focusul mai ok, imi place ca design si ceva mai mult, poate doar Golf 7 ar fi ceva peste. In rest calitate/pret iti recomand cu mult drag Focusul! |
#25
Posted 27 March 2017 - 13:49
Ambele sunt mașini bune, cu avantaje și dezavantaje, dar eu cred că aș alege Mazda 3, deși am un Ford Focus mk2.5, care îmi place mult, dar la fel de mult îmi plac mașinile făcute de Mazda.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tWl5XIIl7i4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#26
Posted 27 March 2017 - 14:15
#28
Posted 27 March 2017 - 15:35
jericho, on 27 martie 2017 - 14:17, said: in 2010 mai detineau doar 3,5 % din companie, doar o investitie financiar. Nu luau decizii, nu propuneau inovatii. Daca vrei sa vinzi masina bine iti iei VW, daca vrei o masina care sa intreaca la categoria pret/calitate iei Fordul, daca vrei cel mai recent model cu garantie iei Mazda. |
|
#30
Posted 27 March 2017 - 15:51
#31
Posted 27 March 2017 - 15:53
#32
Posted 27 March 2017 - 15:59
jericho, on 27 martie 2017 - 15:53, said: corect, fiind modele independente. Mazda in anul respectiv fara influenta sau parti sau platforme Ford, deci era pe cont propriu. La fel si acum, un Titanium este > Mazda 3 echipa asemanator, si nu doar la echipaj ci si la stilul de condus, mai fiabila, mai practica ca volum. Si eu am analizat piata mult inainte de decizia luata si am testat diferite masini. |
#33
Posted 27 March 2017 - 16:00
care-i boala asta cu valoarea de revanzare?
Pana la urma imi iau masina sa ma bucur de ea, nu sa o tin in "cutie" si sa o vand pe multi bani peste 5 ani, ca doar nu e masina de colectie. Pana la urma tot niste cotete consumeristice sunt toate. |
|
#34
Posted 27 March 2017 - 16:10
business11, on 27 martie 2017 - 15:59, said:
un Titanium este > Mazda 3 echipa asemanator, si nu doar la echipaj ci si la stilul de condus, mai fiabila, mai practica ca volum. Si eu am analizat piata mult inainte de decizia luata si am testat diferite masini. Least Reliable: Ford Focus Ford's dual-clutch transmission still haunts the automaker, as consumers continue to misunderstand how dual-clutch transmissions differ from traditional automatics. Even after attempting to fix the issue, buyers still complain about driveline vibrations and rough shifting. https://www.cnet.com...mer-reports/12/ Am mai zis, îmi place Ford Focusul, dar pentru fiabilitate nimic nu se compară cu mașinile japoneze. |
#35
Posted 27 March 2017 - 16:22
a3e6u9, on 27 martie 2017 - 16:10, said:
Serios? Least Reliable: Ford Focus Ford's dual-clutch transmission still haunts the automaker, as consumers continue to misunderstand how dual-clutch transmissions differ from traditional automatics. Even after attempting to fix the issue, buyers still complain about driveline vibrations and rough shifting. https://www.cnet.com...mer-reports/12/ Am mai zis, îmi place Ford Focusul, dar pentru fiabilitate nimic nu se compară cu mașinile japoneze. Ford Fiesta 2010, Ford Fiesta 2014, Ford Focus 2011 si nici una nu a avut astfel de probleme. Poate se refera la modelele USA in articol. |
#36
Posted 27 March 2017 - 16:31
business11, on 27 martie 2017 - 16:22, said:
Ford Fiesta 2010, Ford Fiesta 2014, Ford Focus 2011 si nici una nu a avut astfel de probleme. Poate se refera la modelele USA in articol. https://en.wikipedia...ft_transmission Oricum, ideea de bază e că Ford-ul nu e o marcă fiabilă. Eu personal nu prea am avut probleme, dar am văzut câteva Ford-uri pe marginea drumului cu capota ridicată, ceea ce nu-mi inspiră încredere. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users