Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic
 Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 

Sfat achizitie Hyundai Coupe 2002-2005

- - - - -
  • Please log in to reply
58 replies to this topic

#55
TheEverlastingShadow

TheEverlastingShadow

    Vocea Nefiintei

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,676
  • Înscris: 07.12.2005

View PostBaxon, on 19 martie 2017 - 00:43, said:

Credeai ca e pe carburator ca si " toate " masinile pe benzina , nu ?
Bine ca  insisti sa ne demonstrezi " stiinta " ta , asa stim cat de mult te-ai jucat cu machetutele si inca te joci ...
De injectie monomotronic ai auzit ?! E cu un singur injector , imagineaza-ti , wooow .
Ma, spune-mi si mie, ce rost are sa tot interpretezi lucrurile malitios ? Te face asta sa te simti mai bine ? Eu cred ca am explicat destul de clar in postarea aceasta (42) de ce m-am exprimat in acel fel. Am incercat sa feresc omul de o capcana, nimic mai mult, am incercat sa fac un bine. Poti intelege asta ?

View PostBaxon, on 19 martie 2017 - 00:43, said:

Bine ca  insisti sa ne demonstrezi " stiinta " ta , asa stim cat de mult te-ai jucat cu machetutele si inca te joci ...
Da bai, chiar acum am o machetua la scara 1:1 in fata blocului cu sistemul de injectie (ala despre care nu stiu eu nimic) defect. Si nu te teme ca nu ma dau eu vreun mare expert (precum altii de pe aici) intr-ale mecanicii, insa circumstantele m-au obligat sa ma documentez mai bine vizavi de anumite aspecte.

Edited by TheEverlastingShadow, 19 March 2017 - 00:59.


#56
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Tarziu ai explicat , dupa ce ai dat cu bata in balta in mod repetat ; inainte sa postezi , gandeste putin , documenteaza-te iar daca nu stapanesti bine notiunile , abtine-te .
Cred ca e de bun simt ceea ce-ti sugerez eu sa faci sau nu ?!
Scuze de off topic , hai s-o lasam asa ca in topic e vorba de altceva decat parerile tale .

Edited by Baxon, 19 March 2017 - 00:58.


#57
TheEverlastingShadow

TheEverlastingShadow

    Vocea Nefiintei

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,676
  • Înscris: 07.12.2005
Eu am crezut ca se subintelege ca daca vorbim despre motor pe benzina cu injectie ne referim automat la sistemul cu injectie directa. Pentru ca nu pare firesc sa asociam orice motor pe benzina cu injectia pe benzina. Nu stiu, asa e in popor mentalitatea si asta am preluat si eu. Si nu, nu cunosc toate genurile de motoare si toate formele de injectie, nu as avea de ce. In schimb imi cunosc motorul "machetutei" mele si nu pentru ca ma pasioneaza mecanica ci pentru ca nu am avut incotro.

ps: nu ar fi rau daca un moderator ar face putina curatenie in acest topic, sa stearga off-topicul, mai ales daca Hyundai Coupe nu are injectie directa si dezbaterea aceasta a fost inutila pentru ca nu i se aplica.

Edited by TheEverlastingShadow, 19 March 2017 - 01:25.


#58
AndyM

AndyM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 01.08.2005

View PostTheEverlastingShadow, on 18 martie 2017 - 22:34, said:

Da' nu ai vrea tu asa, sa si argumentezi nitel ? Eu sunt posesor de Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI, motor cu injectie pe benzina. Deci, despre ce facepalm vorbim noi aici ? Ala pe care ti-l dai tu singur de prea inteligent ce esti ?
Cand am citit mesajul tau m-am gandit ca ai GDI.
Tocmai, depunerile de carbon sunt frecvente la motoare GDI nu la motoare MPI (asa cum are Coupe-ul). Motoarele cu injectie directa fac depuneri de carbon atat pe valve cat si pe pistoane.
Motoarele MPI sunt MULT mai fiabile din acest punct de vedere... Curatarea GDI-urilor se recomanda la aproximativ 80k km si nu vei gasi in romania o firma sa faca asa ceva la nivel calitativ...
Tinand cont ca depunerile astea nu pot fi arse, si daca nu sunt evacuate ca si gaz... sunt de fapt distruse in camera de ardere mecanic prin prinderea lor intre piston si camera.
Dar asta cu trecerea timpului. Deci, in ziua de azi, motoarele cu GDI sunt considerate, less reliable decat cele cu MPI care sunt mult mai testate in timp.
Repet, lucru valabil pentru GDI, nu MPI.... iar coupe-ul are MPI.
Singurul coupe cu GDI este modelul Genesis v6 din 2013+

#59
TheEverlastingShadow

TheEverlastingShadow

    Vocea Nefiintei

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,676
  • Înscris: 07.12.2005

View PostAndyM, on 19 martie 2017 - 03:06, said:

Dar asta cu trecerea timpului. Deci, in ziua de azi, motoarele cu GDI sunt considerate, less reliable decat cele cu MPI care sunt mult mai testate in timp.
Repet, lucru valabil pentru GDI, nu MPI.... iar coupe-ul are MPI.
Singurul coupe cu GDI este modelul Genesis v6 din 2013+
Aha, e bun, eu asta am crezut, ca este GDI sau vreo forma de GDI Coupe-ul. Asa este, MPI sunt superioare ca fiabilitate si tot ce ai spus acolo este 100% corect. Deci nu este niciun pericol cu Hyundai Coupe, nu este motor cu injectie directa. Pe mine m-a indus in eroare faptul ca am dat search pe google cu "Hyundai Coupe fuel injection system" si pe unele site-uri apareau pompe de inalta presiune, regulatoare de inalta presiune si am dedus ca este cu injectie directa, cel putin pe unele motorizari. Probabil ca se refereau la modelul din 2013 de care ai spus.

Edited by TheEverlastingShadow, 19 March 2017 - 05:04.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate