Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Relatii cu clientii cel.ro
Last Updated: Mar 11 2017 09:51, Started by
Alucard
, Mar 09 2017 15:56
·
0
#19
Posted 10 March 2017 - 09:58
Nu m-am zgarcit, am ales la momentul respectiv cel mai bun pret/timp de livrare. Stiu sa schimb rom-ul, chiar l-am schimbat fara probleme. Nu sunt guru in materie de flashuit telefoane dar cu un simplu tutorial am reusit, si am reusit fara sa am bootloaderul deblocat. Inca astept deblocarea. Pe forumul oficial al miui mi s-au recomandat 2 tutorilale si ambele functioneaza pentru bootloader blocat.
Pentru cei interesati pot oferi linkurile pe privat. Sa revin la subiect, si v-as ruga sa faceti la fel nu o sa dati in pareri despre cum imi folosesc eu banii sau alte resurse, atata timp cat au serviciu cu clientii ar trebui sa si raspunda. Basca faptul ca am si sunat in jur de ora 13 si nu mi-au raspuns. Am scris pe pagina lor problema intampinata si inca nu mi s-a publicat comentariul. Voiam doar sa stiu daca pierd garantia. Observatiile celor care au avut cunostinta mai devreme cu serviciul lor prost nu ma ajuta, la fel de bine poti gasi comentarii pozitive/obiective/normale. E vorba de experienta personala si cat de vesel esti de obicei . Comanda a fost facuta in decembrie, undeva de sarbatori iar telefonul a venit in 2 zile. La capitolul asta nu am nimic de reprosat. |
#20
Posted 10 March 2017 - 18:10
_Smiley_, on 10 martie 2017 - 07:12, said: sunt o gramada de magazine care nu au problemele pe care le are magazinul ales de el. s-a zgarcit la cativa lei si a ales cea mai proasta solutie posibila. emag-ul, de exemplu, sta bine la partea de post-vanzare (dar in general are preturile cele mai mari). pcgarage (acum cred ca-i cumparat de emag) si evomag sunt iarasi alternative bune. Alucard, trebuia sa iei contact cu cei de la service prin mail, daca nu esti din Bucuresti ca sa mergi direct in showroom-ul lor de la Apaca. Eu in cele 3-4 cazuri m-am dus direct cu obiectul, fara sa vorbesc nimic cu ei in prealabil si mi s-a preluat produsul defect fara obiectii. E normal sa lamuresti problema cu personalul de service si nu cu un operator (sau bot daca o fi asa) care e axat mai mult pe vanzari. |
#21
Posted 11 March 2017 - 09:51
Multumesc.
E ok, data viitoare asa o sa fac. Intre timp am incercat vreo 2 rom-uri pe el unul oficial si unul custom. Ca sa ma satur de garantii |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users