Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Aducere masini din alte tari
Last Updated: Jan 05 2019 19:23, Started by
Marcous
, Mar 05 2017 23:36
·
0
#1
Posted 05 March 2017 - 23:36
Poate cunoasteti acest domeniu mai bine... se mai merita in zilele noastre sa aduci masini din alte tari si sa le revinzi in tara?
ATENTIE: NU ma gandesc la tepe, la luat masini lovite, reparat si revanzare sub ideea ca nu au fost implicate in niciun incident, etc. Pur si simplu, cautarea de masini in stare decenta si la preturi bune, aducerea lor in tara si revanzare. Totul bazat pe respect fata de cumparator, nu pe a incerca sa-l tepuiesti cat mai mult, cum se intampla in cazul multora ce fac o astfel de activitate. |
#2
Posted 05 March 2017 - 23:48
nu prea, atata timp cat 90% din samsari vor avea pretul cu cel putin 20% sub tine (din evaziune fiscala prin neplata tva-ului, apoi manarit masini, etc). de ce crezi ca ar cumpara cineva de la tine? cum ii convingi ca masina ta e cu 20% mai scumpa decat orice echivalent, pentru ca tu esti singurul vanzator corect?
|
#3
Posted 05 March 2017 - 23:53
prima data trebuie sa invete ce inseamna tva intracomunitare. bine i-ai spus
|
#5
Posted 06 March 2017 - 00:49
Merita daca ai minime cunostinte in domeniu.De ex, daca ai o masina defecta, tre sa stii cam ce e, si cu cat o poti face in tara.Datorita tarifelor de service din germania de ex, ai sanse sa gasesti masini care necesita reparatii banale, si se vand acolo cu pret de masina defecta.Daca cumperi masini in stare perfecta, marja de profit va fi mult mai mica.
|
#6
Posted 06 March 2017 - 00:51
Nu se merită. Am fost la muncă in Germania preț de un an si m-am lămurit cum e cu adusul de mașini de afară. Am vazut cu ochii mei trailere si cate doua deodată cu mașini lovite sau doar pentru piese care mergeau spre Est(mi-a confirmat un fost coleg de acolo care e de ani de zile plecat, știe cu ce se mănâncă). Am putut să stau de vorbă și cu un samsar care se ocupă cu așa ceva, are destule mașini de vânzare și mai scumpe și mai ieftine. Fara reparații capitale să o faci ca nouă nu faci bani din așa ceva. Omul conducea pe vremea aia un bmw e60 3L diesel, care a fost declarat daună totală și într-o săptămână la făcut ca nou. Chilipiruri gen plec din țară si o vând urgent e una din o sută. Nici în cele cu prim proprietar sau țară de origine România nu poți sa ai încredere. Partea cu datul kilometrajului înapoi e cea mai mică problemă. Din două rable faci una bună, cam așa e cu astea aduse.
In poze toate arată bine, realitatea e alta. Du-te prin piețe auto și dă un ochi, ai să te convingi.. |
#7
Posted 06 March 2017 - 01:04
Eu zic ca e fezabila afacerea doar daca vrei sa fi firma serioasa si sa asiguri si garantie macar 3 luni la masinile vandute. Fara garantie nu cred ca ai sanse sa castigi prea multi clienti avand preturi mai mari decat media, putini or sa te creada ca la tine masinile sunt mai bune calitativ (in sensul ca se respecta cea ce scrie in descriere). Daca oferi si contract de garantie insa se schimba situatia.
|
#8
Posted 06 March 2017 - 06:53
Se poate si cu masini intregi nelovite. Insa trebuie sa ai pe cineva acolo care sa le ia de la licitatii. Trebuie sa fii permanent acolo.
|
#9
Posted 06 March 2017 - 08:27
Doar mașini cu euro mare, acuma bagă băieții taxe pe alea vechi de le trimit la cimitir, și pe ele, dar și pe posesori
|
#10
Posted 06 March 2017 - 09:34
Claudiu998, on 06 martie 2017 - 00:51, said:
Nu se merită. Am fost la muncă in Germania ...... In poze toate arată bine, realitatea e alta. Du-te prin piețe auto și dă un ochi, ai să te convingi.. Eu sunt mult mai la sud (in RO) si culmea ca povestile spuse de tine le pot confirma si aici. deaia unii din prietenii mei care au vrut sa isi ia masina sh au mers personal afara si au vazut pe ce pun mana. Mai lunile trecute aud pe unu ca a gasit o masina lovita la AR, recent adusa, si ca o ia la pret de pomana dar ca o face ca are garaj si ii iasa profit ca masina e din 2010. Trebuie verificat cu foarte mare atentie cand cumparati o masina sh ca nu stiti ce bubuiala sudata din bucati va luati pe cap. Din dorinta de a face bani multi si rapid, se baga tot felul de mesteri amatori in domeniul asta al masinilor sh care e inca pe val si va treziti cu o masina ce va poate pune viata in pericol. Edited by A10, 06 March 2017 - 09:36. |
|
#11
Posted 06 March 2017 - 10:08
Nu merita.
1. Daca aduci masini mai vechi de 2007-2006 in ideea de a face afaceri, nu prea merge ca sunt pline targurile de asa ceva. 2. Daca aduci masini mai noi de 2009-2010 vei ramane pe cap cu ele pentru ca nimeni nu are bani sa cumpere. |
#12
Posted 06 March 2017 - 10:38
nu prea mai fenteaza nimeni tva, ca-i merge 3 luni, pana se fac compensarile intre state si ii umfla anaful.
oricum, sa te duci dupa cate o masina, nu merita, ca altii aduc 9 pe tir, si au alte costuri de transport. ar mai trebui sa ai firma, ai un avantaj. pile la service, mai trebuie reparat cate ceva, si daca nu dai omului masina buna, nu castigi alti clienti. in general e un domeniu unde recomandarile conteaza enorm. |
#13
Posted 06 March 2017 - 10:53
tehnics, on 06 martie 2017 - 10:08, said:
Nu merita. 1. Daca aduci masini mai vechi de 2007-2006 in ideea de a face afaceri, nu prea merge ca sunt pline targurile de asa ceva. 2. Daca aduci masini mai noi de 2009-2010 vei ramane pe cap cu ele pentru ca nimeni nu are bani sa cumpere. Inseamna ca ai nisa de 2006-2009 deschisa,nu-i asa? |
#14
Posted 06 March 2017 - 11:02
piata majoritara, sunt masinile pana in 2005. cam asta se inmatriculeaza in marea majoritate.
alea scumpe, dupa 2010, au o piata mai limitata, in general se aduc pe comanda. cine da o cauta de bani pe masina, nu se risca in targ, se duce in germania, ori apeleaza la un intermediar pe care il trimite la adresa, dupa ce alege masina de pe net, ori apeleaza la un intermediar, si de obicei prefera firma, intermediar cunoscut ca fiind serios. vrea masina impecabila, te duce la verificat masina, nu iti accepta ca nu merge un buton sau un bec la numarul de inmatriculare. aia e zona de pret in care nu are rost sa te bagi la inceput, ca stai cu banul blocat, si mai e si risc de pierdere mare. la o ieftineala poti pierde cateva sute de euro, in cel mai rau caz, la aia pierzi usor si mii. |
#15
Posted 06 March 2017 - 11:17
Salut,
Eu am incercat anul trecut, si am vrut sa fiu corect, sa aduc masini bune, fara manarii. Am renuntat dupa prima masina, am vandut-o in paguba dupa 6 luni de stat cu ea pe net. Problema din ce mi-am dat eu seama este ca la noi se face frauda cu TVA-ul la greu, iar eu nu am vrut sa risc. (frauda cu TVA-ul este atunci cand se aduce o masina care nu are TVA platit in tara de origine si nici nu se plateste in Romania asa cum ar trebui). |
|
#16
Posted 06 March 2017 - 11:47
mihaitzar, on 06 martie 2017 - 11:17, said:
Salut, Eu am incercat anul trecut, si am vrut sa fiu corect, sa aduc masini bune, fara manarii. Am renuntat dupa prima masina, am vandut-o in paguba dupa 6 luni de stat cu ea pe net. Problema din ce mi-am dat eu seama este ca la noi se face frauda cu TVA-ul la greu, iar eu nu am vrut sa risc. (frauda cu TVA-ul este atunci cand se aduce o masina care nu are TVA platit in tara de origine si nici nu se plateste in Romania asa cum ar trebui). Mai merge frauda cu TVA? Am cautat si eu sa imi iau masina SH fara TVA, si nu am gasit pe nimeni sa mai se bage la asa ceva |
#17
Posted 06 March 2017 - 12:32
unbrutus, on 06 martie 2017 - 11:47, said:
Mai merge frauda cu TVA? Am cautat si eu sa imi iau masina SH fara TVA, si nu am gasit pe nimeni sa mai se bage la asa ceva In Romania nu ai cum sa cumperi "fara TVA". Doar din afara tarii, din UE, poti cumpara fara TVA doar de la comercianti legali si doar pe o firma romaneasca cu cod de TVA acceptat pentru a face tranzactii intracomunitare. Automobilul astfel achizitionat va trebui inregistrat in contabilitate ca mijloc fix. Daca se vinde masina imediat, sau peste un timp, la vanzare va trebui adaugat TVA de 19% la valoarea momentului. Acea valoare nu poate fi pusa din burta. Se scade amortizarea (exista o procedura de calcul) si ceea ce ramane reprezinta valoarea de vanzare la care se adauga TVA. Frauda cu TVA este putin probabila in cazul masinilor, pentru ca procedura de cumparare implica acte si verificari. Nu este nicio afacere pentru o firma sa aduca masini pe care sa le vanda fara TVA si apoi sa dispara. Sansa de a scapa este insignifianta. In anii trecuti multi oameni s-au nenorocit astfel, crezand ca poti disparea si ca apoi nu are nimeni ce-ti face. Acum sunt acuzati de evaziune fiscala si au probleme imense. Un alt aspect tine de logica afacerii. Poti cumpara masini SH cu TVA din Romania si apoi sa-l deduci. Nu ai niciun avantaj sa cumperi "fara TVA" din afara tarii, decat daca suma in sine constituie o problema si nu ti-o permiti. Dar si asa, eu chiar nu vad avantaje concrete. |
#18
Posted 06 March 2017 - 12:40
unbrutus, on 06 martie 2017 - 11:47, said:
Mai merge frauda cu TVA? Am cautat si eu sa imi iau masina SH fara TVA, si nu am gasit pe nimeni sa mai se bage la asa ceva Nu, nu mai merge. Nici macar pe firme facute pe boschetari, etc. Iti bocaneste anaful de urgenta la usa, amenzile sunt uriase, si esti pasibil si de penal. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users