Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cea mai mare problemă pentru scriitorii debutanți
Last Updated: Aug 17 2019 06:31, Started by
adrianstepan
, Feb 28 2017 15:30
·
0
#1
Posted 28 February 2017 - 15:30
Ca scriitor la început de drum (în România) te lovești de multe obstacole și provocări. Dacă la început e dificil să alegi o editură cât de cât bună care are recenzii bune și care e interesată de ceva mai mult decât a încasa banii tăi, imediat după ce ai publicat cartea te poți trezi că nu se vinde și că trebuie să iei în mâinile tale tot ce ține de marketing.
Sunt curios care sunt metodele de promovare pe care le folosiți pentru a vă promova cartea. Apelați la bloggeri de carte? Cumpărați servicii de promovare? Dacă da, de unde? Și aș mai vrea să știu dacă credeți că se poate trăi din vânzarea de carte în România. |
#2
Posted 28 February 2017 - 15:39
N-ai nici o sansa fara pile sau bani. Unchiul meu se chinuie cu un volum de poeme, a trimis la toate revistele literare posibile si nimeni nu-l baga in seama. Nici macar sa zica sa se lase de meserie ca nu scrie bine, nici macar atat nu s-au sinchisit sa-i raspunda. Iar la edituri, de unde ca nu are bani
Edited by gerbil, 28 February 2017 - 15:39. |
#3
Posted 28 February 2017 - 15:43
Dar a încercat să publice pe cont propriu? Măcar vreo 200 de bucăți pe care să le vândă într-o lansare mică cu familie, prieteni. Cu poezia e și mai greu, ce-i drept.
|
#4
Posted 28 February 2017 - 15:46
Si cine ar cumpara niste poezii sau carti ? Deja ce te intereseaza gasesti pe google sub format electronic... + ca poeziile sunt aiurea, cine mai citeste poezii ?
Asta nu mai e o meserie, s-au dus anii 1900... suntem in 2017, trebuie sa oferi servicii si sa fi productiv, nu sa lansezi carti. In 2017 doar puscariasii mai lanseaza carti |
#5
Posted 28 February 2017 - 15:48
adrianstepan, on 28 februarie 2017 - 15:30, said:
Ca scriitor la început de drum (în România) te lovești de multe obstacole și provocări. Dacă la început e dificil să alegi o editură cât de cât bună care are recenzii bune și care e interesată de ceva mai mult decât a încasa banii tăi, imediat după ce ai publicat cartea te poți trezi că nu se vinde și că trebuie să iei în mâinile tale tot ce ține de marketing. Sunt curios care sunt metodele de promovare pe care le folosiți pentru a vă promova cartea. Apelați la bloggeri de carte? Cumpărați servicii de promovare? Dacă da, de unde? Și aș mai vrea să știu dacă credeți că se poate trăi din vânzarea de carte în România. Fara suparere si cu scuzele de rigoare. Aflandu-te la inceput de drum,inca nu te poti numi scriitor.Asteapta putin pana cand iti apare opera. ps. Daca este sa definim scriitorii in acceptiunea ta,putem la fel de bine sa zicem ca si noi,utilizatorii forumului suntem scriitori. |
#6
Posted 28 February 2017 - 15:55
adrianstepan, on 28 februarie 2017 - 15:30, said:
Sunt curios care sunt metodele de promovare pe care le folosiți pentru a vă promova cartea. adrianstepan, on 28 februarie 2017 - 15:30, said:
Și aș mai vrea să știu dacă credeți că se poate trăi din vânzarea de carte în România. Edited by neagu_laurentiu, 28 February 2017 - 15:56. |
#7
Posted 28 February 2017 - 15:59
Problema nu este a scriitorului ( incepator sau consacrat ) ci a societatii care nu mai consuma produsul numit carte . Este ca in orice alta afacere : gaseste intai desfacerea ( in cazul de fata cititorul ) si cladeste afacerea ( scrie cartea , genereaza continut ) . Daca incepi altfel te paste falimentul .
|
#8
Posted 28 February 2017 - 15:59
@adisz Cred că cea mai bună formulă e cea de scriitor debutant.
@TruculMagic Eh.. nu e chiar așa. Pădurea și uscăturile ei. Ideea era să vedem care sunt cele mai bune metode de promovare pentru autori și cum promovăm o carte, dacă suntem la început de drum. Ceva soluții? |
#9
Posted 28 February 2017 - 16:01
Trebuie sa ai bani pentru inceput, daca nu scoti o carte (poveste) sa dea lumea pe spate nu ti-o cumpara nimeni. Ai nevoie de un ban pentru a produce cum ai spus si tu 200-400 bucati, printr-o editura. Daca ai o editura buna, aia au contracte cu biblioteci (si online) si asa mai departe, care sa iti bage cartea la noua.
Carti gen Harry Potter, Fifty Shades of Grey, sunt exemple care functioneaza. |
#10
Posted 28 February 2017 - 16:02
@JurasikMan Să știi că totuși se citește. Altfel nu ar merge editurile. Gândește-te că doar anul trecut, editura Litera a publicat peste 400 de cărți. Oamenii citesc, dar clar că nu merg orice fel de cărți. De asta nu e bine nici să te hazardezi și să scoți tiraje uriașe, mai ales dacă ești pe self publishing.
|
|
#11
Posted 28 February 2017 - 16:06
Comercial , adriane ...comercial . S-au vandut retetele de gratar ale lui Papura_Voda_Chef , nu opere alese . Deci s-a gasit desfacerea si s-a produs continutul .
Acum se poate da lovitura cu ceva de genul : " Cum sa manipulezi astrele ca sa ai noroc de bani si carera " ..de Neti Sandu . Cu o eventuala urmare : " Pacaleste soarta si scapa de riscul de impotentie daca esti nascut in zodie de apa "...de Neti Sandu si Telemeaua , adevarata regina a magiei albe Edited by JurasikMan, 28 February 2017 - 16:11. |
#12
Posted 28 February 2017 - 16:13
@JurasikMan De acord. Dar, de ex. Agatha, care a vândut sute de milioane de cărți a procedat la fel? Totuși capitalismul era o noțiune destul de abstractă pe vremea ei, chiar și post WW2 în Europa. Eu cred că sunt autori care dau lovitura pur și simplu pt că vin cu ceva inedit.
|
#13
Posted 28 February 2017 - 16:14
adrianstepan, on 28 februarie 2017 - 15:30, said:
Ca scriitor la început de drum (în România) te lovești de multe obstacole și provocări. Dacă la început e dificil să alegi o editură cât de cât bună care are recenzii bune și care e interesată de ceva mai mult decât a încasa banii tăi, imediat după ce ai publicat cartea te poți trezi că nu se vinde și că trebuie să iei în mâinile tale tot ce ține de marketing. Sunt curios care sunt metodele de promovare pe care le folosiți pentru a vă promova cartea. Apelați la bloggeri de carte? Cumpărați servicii de promovare? Dacă da, de unde? Și aș mai vrea să știu dacă credeți că se poate trăi din vânzarea de carte în România. Daca scrii carti tehnice care ajuta lumea sa produca ceva real, util, da, ai sanse. Daca scrii artistic, atunci trebuie sa astepti sa mori, ca sa-ti fie admirata si cumparata opera. |
#14
Posted 28 February 2017 - 16:15
adrianstepan, on 28 februarie 2017 - 16:13, said:
Dar, de ex. Agatha, care a vândut sute de milioane de cărți a procedat la fel? Totuși capitalismul era o noțiune destul de abstractă pe vremea ei, chiar și post WW2 în Europa. Eu cred că sunt autori care dau lovitura pur și simplu pt că vin cu ceva inedit. Edited by neagu_laurentiu, 28 February 2017 - 16:15. |
#15
Posted 28 February 2017 - 16:18
|
#16
Posted 28 February 2017 - 16:32
sormea a scris o carte si a scos vreo 100-150 de carti, bine cu le-a vandut, ci le-a dat la neamuri si prieteni.
Poti scoate o carte si faci contract cu o librarie gen diverta sau carturescu sa le tii acolo si din vanzarea lor sa ti se opreasca un procent. Cred ca se poate geva in genu asta. Si daca vinzi tot mai scoti un rand de carti. Sau scrii ceva in genu suge-o ramona si vinzi garantat |
#17
Posted 28 February 2017 - 17:03
#18
Posted 28 February 2017 - 17:07
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users