Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cea mai mare problemă pentru scriitorii debutanți
Last Updated: Aug 17 2019 06:31, Started by
adrianstepan
, Feb 28 2017 15:30
·
0
#19
Posted 28 February 2017 - 17:13
adrianstepan, on 28 februarie 2017 - 15:59, said:
...Ideea era să vedem care sunt cele mai bune metode de promovare pentru autori și cum promovăm o carte, dacă suntem la început de drum. Ceva soluții? Îi pui un titlu pornografic, în genul "Suge-o ..." şi-o vinzi cu 50 lei/buc. în format digital. În România doar asta se vinde. Indiferent ce subiect tratează, cartea trebuie să conţină mult ftutut. Succesuri! |
#20
Posted 28 February 2017 - 17:24
1. Citeste, citeste, citeste. Literatura buna, literatura grea, clasica, moderna. Sa nu confundam Harry Potter sau Coelho cu scrisul. Astea sunt afaceri. Un scriitor se construieste greu, chiar daca are talent.
2. Blog personal cu pastile interesante. 3. Urmareste sa intri in Uniunea Scriitorilor. |
#21
Posted 28 February 2017 - 17:53
Merci guys! Apreciez efortul celor care au încercat să ajute
|
#22
Posted 28 February 2017 - 18:32
#23
Posted 28 February 2017 - 20:47
Nu va mai faceti iluzii, se traieste greu din scris si s-a trait greu dintotdeauna.
Apoi in intreaga istorie (mai ales in ultimii 150 de ani) au fost multi scriitori, foarte putini au ajuns celebri, multi din ei traind si murind saraci. Pana si scriitorii consacrati trebuie sa se prostitueze cu articole politice sau de can can. Si nu numai in Romania. In domeniul asta ori dai lovitura cu un best seller (sanse infime), ori postezi pe un blog si traiesti din trafic daca il faci, ori scrii articole platite pentru diverse site-uri. |
#24
Posted 04 April 2017 - 15:16
Din scris literatură nu se poate trăi. Nu doar în România, oriunde e la fel. În spirit de glumă se poate trăi din scris dacă scrii linii de cod, articole la comandă pentru politicieni, cărţi pentru puşcăriaşi, etc.
Desigur, există scriitorii de succes, cam 1% dintre aspiranţi ajung acolo. Prin urmare, e la fel de fezabil să speri că poţi trăi din scris cum e să speri că poţi trăi din jucat la loterie. Diferenţa este că în calitate de scriitor nu ai parte doar de hazard, o mică părticică din potenţialul succes ţi-l poţi asigura prin muncă susţinută. Pre-publicare (corectări, rescrieri, şlefuit scrierea cât de mult cu putinţă) şi post-publicare (marketing, prezentări de carte, activitate intensă în social media). Cel mai important lucru este să crezi necondiţionat în creaţia ta literară. Naraţiunea să fie povestea aia care te arde noaptea pe creier dacă nu o spui şi altora. Edited by Yoda, 04 April 2017 - 15:16. |
#25
Posted 05 April 2017 - 00:28
Ion_de_la_Raion, on 28 februarie 2017 - 18:32, said: Ai carte, ai parte. Yoda, on 04 aprilie 2017 - 15:16, said: Din scris literatură nu se poate trăi. Nu doar în România, oriunde e la fel. În spirit de glumă se poate trăi din scris dacă scrii linii de cod, articole la comandă pentru politicieni, cărți pentru pușcăriași, etc. Desigur, există scriitorii de succes, cam 1% dintre aspiranți ajung acolo. Prin urmare, e la fel de fezabil să speri că poți trăi din scris cum e să speri că poți trăi din jucat la loterie. Diferența este că în calitate de scriitor nu ai parte doar de hazard, o mică părticică din potențialul succes ți-l poți asigura prin muncă susținută. Pre-publicare (corectări, rescrieri, șlefuit scrierea cât de mult cu putință) și post-publicare (marketing, prezentări de carte, activitate intensă în social media). Cel mai important lucru este să crezi necondiționat în creația ta literară. Narațiunea să fie povestea aia care te arde noaptea pe creier dacă nu o spui și altora. |
#26
Posted 29 March 2018 - 17:24
Ca debutant, este foarte greu sa fi publicat de o editura mare care are, bineinteles si distributie nationala. Humanitas sau Polirom primesc intre 300-500 de manuscrise de la debutanti pe an, din care publica intre 0 si 5. Da, au fost ani in care nu au publicat nici un debutant. Cel mai bine este sa trimiti manuscrisul la cat mai multe edituri, mici sau mari, de provincie sau de cartier. Daca nici una nu ti-o publica pe banii ei, nu-ti ramane decat sa o publici pe banii tai (sunt multe edituri mici care o fac) si sa o vinzi singur la prieteni, rude, pe net, facebook, etc.
|
#27
Posted 31 August 2018 - 17:10
Puteti incerca self-publishing. Amazon are o asemenea optiune, dar pt limbile de circulatie internationala.
|
#28
Posted 10 September 2018 - 13:44
Eu am debutat în self-publishing. O experienţă interesantă, dar dacă m-aş afla astăzi în aceeaşi situaţie, nu aş repeta-o. Luaţi editurile la rând, sunt destule pe piaţă. Doar creaţiile foarte excentrice nu îşi găsesc editor. Sau cele insuficient puricate de autor înainte de a fi expediate.
|
|
#29
Posted 30 January 2019 - 20:44
adrianstepan, on 28 februarie 2017 - 15:30, said: Ca scriitor la început de drum (în România) te lovești de multe obstacole și provocări. adrianstepan, on 28 februarie 2017 - 15:30, said: Dacă la început e dificil să alegi o editură cât de cât bună care are recenzii bune și care e interesată de ceva mai mult decât a încasa banii tăi, imediat după ce ai publicat cartea te poți trezi că nu se vinde și că trebuie să iei în mâinile tale tot ce ține de marketing. adrianstepan, on 28 februarie 2017 - 15:30, said: Sunt curios care sunt metodele de promovare pe care le folosiți pentru a vă promova cartea. - gratuite: site personal, blog personal, bloguri şi canale de YouTube (şi alte site-uri) de literatură (contactează bloggeri şi vloggeri care postează despre cărţi şi trimite-le exemplare cu autograf, cerându-le să-ţi facă recenzie (dacă interacţionezi cu ei frumos şi le complimentezi activitatea, ai şanse să capeţi recenzii pozitive), reţele sociale (pagină de autor pe facebook pe care îţi inviţi prietenii să o like-uiască şi să o share-uiască, conturi active de twitter si instagram, cu postări zilnice, cu cât mai multe hashtag-uri relevante pentru a dobândi urmăritori, chiar şi canal propriu de YouTube, dacă ai cameră video şi timp pentru editarea filmărilor) - cu investiţie financiară: promovare cu plata pe AdWords (şi alte servicii similare), afiş publicitar pe site-uri, forumuri, bloguri etc. adrianstepan, on 28 februarie 2017 - 15:30, said: Și aș mai vrea să știu dacă credeți că se poate trăi din vânzarea de carte în România. |
#30
Posted 31 January 2019 - 09:58
Absenţa agenţilor literari este clar o mare problemă. Aproape imposibil de rezolvat, la cât de mult s-a contractat piaţa de carte în România. Discuţia e foarte amplă, particip regulat la întâlniri editori/autori/cititori, oameni inteligenţi şi instruiţi, dar de fiecare dată dezbaterile se termină "în coadă de peşte".
În ceea ce priveşte trăitul din scris, da, se poate. Te pot face autor milionar, citit şi apreciat. Trebuie să îndeplineşti un singur criteriu:
Spoiler
Edited by Yoda, 31 January 2019 - 09:59. |
#31
Posted 13 February 2019 - 16:47
Yoda, on 31 ianuarie 2019 - 09:58, said:
Absenţa agenţilor literari este clar o mare problemă. Aproape imposibil de rezolvat, la cât de mult s-a contractat piaţa de carte în România. Discuţia e foarte amplă, particip regulat la întâlniri editori/autori/cititori, oameni inteligenţi şi instruiţi, dar de fiecare dată dezbaterile se termină "în coadă de peşte". În ceea ce priveşte trăitul din scris, da, se poate. Te pot face autor milionar, citit şi apreciat. Trebuie să îndeplineşti un singur criteriu:
Spoiler
Si ar mai fi o chestie care la noi nu exista: bursele. In Europa de Vest si in USA si Canada sunt o multime de ONG-uri, de fundatii, de Universitati, de scriitori celebri chiar (cum este Grisahm de care am pomenit) care ofera burse de creatie. Dupa cate stiu, in Germania (cred ca si in tarile scandinave) chiar si statul ofera asemenea burse. La noi insa, milionarii in euro cumpara echipe de fotbal iar statul roman ofera burse pe critetii foarte dubioase. Sa inchei totusi cu un exemplu optimist: cazul lui Marius Daniel Popescu, un sofer de autobuz de origine romana ajuns scriitor de succes in Elvetia: https://adevarul.ro/...9d2c/index.html https://www.hotnews....totul-sacru.htm https://www.zf.ro/zi...turlea-13729889 |
#32
Posted 17 August 2019 - 00:38
Costel2014, on 13 februarie 2019 - 16:47, said:
Mai este o solutie: "tragi" tare intr-o profesie banoasa 10-20 de ani si apoi incepi sa publici linistit carti. Vezi cazul lui John Grisham. Nu doar, i-as pomeni si pe Tom Clancy, agent de asigurari iar mai tarziu, proprietar de agentie de asigurari(cumparata de la socrul sau) precum si pe William Diehl, fotograf de presa, care a inceput sa scrie la o varsta inaintata. |
#33
Posted 17 August 2019 - 06:31
Cineva care simte că are talent se apucă de scris și citește rudelor, prietenilor etc.
Dacă trezește în ei un soi de interes și apreciere încearcă să se apropie de scriitori consacrați, de critici literari, de intelectuali binevoitori în a citi ceva inedit. Sigur că i se va spune că e bine, dar nu este publicabil, sau că nu are rost să continue. De cele mai multe ori respingerea face bine pentru că îi va deschide ochii și va vrea să facă diferența între a scrie ca tot omul și a scrie cu talent. Toți cântăm dar nu toți avem voce. Mersul la editură trebuie să fie vârful eforturilor. Editurile care se respectă publică pe banii lor doar ceea ce merită. E bine să fii recomandat de către un critic literar, sau un scriitor consacrat. Abia după ce ți s-a publicat poți spune că ești scriitor debutant. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users