Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 

PSA este pe punctul de a cumpara Opel

- - - - -
  • Please log in to reply
189 replies to this topic

#163
martian_693

martian_693

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,507
  • Înscris: 27.07.2016
nu cred ca e vb de masina in sinea ei. eu cred ca unele vauxhall is chiar ok. unele arata si bine.

problema e brandul. fie Opel , fie vauxhall , fie holden sau cum le mai numesc in state. traim in o lume unde brandul e mai important decat orice.

ce imi pare rau mie personal e ca se stinge latura americana care aducea modele americane/australiene. vxr8 , monaro . eu cred ca daca se axau doar pe masini din astea nebune ajungeau un fel de Volvo... ceva mai exclusiv. plus ca lumea plateste si mai mult pt asa ceva.

is cateva branduri care nu as mai lua masina noua de la ei. opel , Peugeot (istoric glorios , prezent deplorabil) , ssang yong si vreau sa bag aici si un model anume de la un brand: Nissan micra. (probabil cea mai jalnica tentativa de masina in istorie. de la prima generatie a modelului pana in prezent.)

#164
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007

 djl, on 06 octombrie 2018 - 22:21, said:

Dar de ce cei de la "General Motors" nu reuşeau să facă modele competitive? Din aceleaşi motive pentru care s-au dus pe copcă în S.U.A.?   Posted Image

pai nu prea s-a schimbat mare lucru in productie cu exceptia grandland/crossland . din cele 20 miliarde pierdere 6 au fost doar suma platita catre Fiat sa rupa parteneriatul. apoi centrul de inovatie de la Torino (GM Powertrain) a scazut de la 4000 la vreo 600 de angajati imediat dupa preluare. cica acolo erau pierderile , centrul a ramas la GM urmand ca Opel sa ia motorizari/platforme de la PSA.

#165
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 martian_693, on 07 octombrie 2018 - 00:59, said:

nu cred ca e vb de masina in sinea ei. eu cred ca unele vauxhall is chiar ok. unele arata si bine.

problema e brandul. fie Opel , fie vauxhall , fie holden sau cum le mai numesc in state. traim in o lume unde brandul e mai important decat orice.

ce imi pare rau mie personal e ca se stinge latura americana care aducea modele americane/australiene. vxr8 , monaro . eu cred ca daca se axau doar pe masini din astea nebune ajungeau un fel de Volvo... ceva mai exclusiv. plus ca lumea plateste si mai mult pt asa ceva.

is cateva branduri care nu as mai lua masina noua de la ei. opel , Peugeot (istoric glorios , prezent deplorabil) , ssang yong si vreau sa bag aici si un model anume de la un brand: Nissan micra. (probabil cea mai jalnica tentativa de masina in istorie. de la prima generatie a modelului pana in prezent.)
Tu pe ce lume trăiești amice?

1. Volvo merge pe profit de când a fost cumpărat de chinezii Geely.
2. Peugeot are un prezent deplorabil? Păi tocmai au cumpărat Opel-ul de care vorbești și l-au adus pe profit după 20 de ani de pierderi.
3. Probabil nu te-ai urcat niciodată într-un SsangYong Rexton. Pun pariu că n-ai avut habar că ăsta avea motor și cutie de Mercedes.
4. Nissan Micra modelul prezent e jalnică? https://www.nissan.r...dele/micra.html

#166
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004

 ericmario, on 07 octombrie 2018 - 05:44, said:

4. Nissan Micra modelul prezent e jalnică? https://www.nissan.r...dele/micra.html

Nu e chiar atat de oribila precum Fiat Multipla, dar se apropie.

#167
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Micro e cea mai ok main din clasa mica :)

#168
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007

 djl, on 06 octombrie 2018 - 22:21, said:

Dar de ce cei de la "General Motors" nu reuşeau să facă modele competitive? Din aceleaşi motive pentru care s-au dus pe copcă în S.U.A.?   Posted Image
Intrebarea nu are nici un sens in raport cu ce s-a spus. Opel a avut modele competitive in Europa, problema GM a fost ca din profitul vanzarilor nu acoperea cheltuielile.
Cred ca nici GM nu poate spune de ce era in pierdere, altfel n-ar mai fi avut pierderi si n-ar fi si vandut Opel la PSA. E o ecuatie complicata costuri subansamble+costuri proiectare+costuri vanzare+costuri garantie+costuri productie, daca ai ca tinta un pret atunci crescand o variabila trebuie sa scazi alta.
In SUA GM a pierdut posibil in mare masura datorita sindicatelor.
De remarcat ca desi nu se spune, GM nu e singurul care a avut pierderi intr-o regiune, intamplator am dat si peste http://europe.autone...iess-to-do-list
Volkswagen hasn't posted a profit in North America in the last 15 years, spanning three group CEOs. When the now-disgraced Martin Winterkorn took over the CEO job from Bernd Pischetsrieder in 2007, he chose to stop reporting regional earnings. In 2006, the group had narrowed its losses in the North American Free Trade Agreement region to a still eye-watering €607 million (then about $806.5 million).

PSA, Renault, Fiat si ei au avut pierderi in SUA.
Ar fi interesant de vazut mai multe comentarii relativ la profitul companiilor pe regiuni si cu ceva explicatii (in mod cert la inceput orice companie vinde in pierdere pe o piata noua), dar n-am prea vazut articole in acest sens.

Edited by Hansolo, 07 October 2018 - 15:22.


#169
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017
Să nu uităm și de Ford care în ultimii ani au mers în pierdere în toate regiunile cu excepția America de Nord.
Spre deosebire de GM însă, văd că nu vinde nicăieri afacerea ci doar va trece la restructurări.

https://m.capital.ro...eri-masive.html

Edited by Ford4, 07 October 2018 - 15:43.


#170
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Renault pierderi in SUA? pai astia nici nu vand masini acolo.

Poate doar prin alianta cu Nissan.

Ford in SUA renunta la masini. Vor vinde doar SUV si trucks. (seria F-150)

In SUA au cam fost batuti toti de japonezi in gama econo-box.

Acuma cam sunt batuti de Tesla in gama premium entry level.

Edited by MembruAnonim, 07 October 2018 - 20:10.


#171
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Ford4, on 07 octombrie 2018 - 15:42, said:

Să nu uităm și de Ford care în ultimii ani au mers în pierdere în toate regiunile cu excepția America de Nord.
Spre deosebire de GM însă, văd că nu vinde nicăieri afacerea ci doar va trece la restructurări.

https://m.capital.ro...eri-masive.html
Eee, lasă că au avut și ai tăi momentul lor de prostie maximă.
Mazda a crescut și a arătat din ce în ce mai bine după ce a scăpat de Ford.
Drept dovadă cum arată un producător mic ca Mazda, când e de sine stătător.

#172
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005

 martian_693, on 07 octombrie 2018 - 00:59, said:

is cateva branduri care nu as mai lua masina noua de la ei. Peugeot (istoric glorios , prezent deplorabil) , ssang yong si vreau sa bag aici si un model anume de la un brand: Nissan micra. (probabil cea mai jalnica tentativa de masina in istorie. de la prima generatie a modelului pana in prezent.)

cu tot respectul, dar nu prea stii ce vorbesti: Peugeot 3008 (mai ales, mai putin 5008)  iti spune ceva? Se vinde in draci pe toate pietele europene, a fost masina anului 2017, gradul de satisfactie al posesorilor este de 93%, etc. Am in dotare o frantuzoaica (Citroen) de care sunt super incantat la aproape 10 ani de functionare, achizitionata noua. In continuarea este conceptia ca masina franceza pute si cea germana e fruntea.
Nissan Micra, posed una, model 2004, benzina si ma minunez cate de putin o intretin si cat de bine se comporta; o am de 10 ani si nu cred ca am bagat in consumabile mai mult de 2500 lei in total. Aici as dori sa mentionez si un aspect oarecum surprinzator: am 1,86 inaltine si am in Micra mai mult spatiu in zona capului decat in C5-ul de la Citroen. E drept ca portbagajul e aproape inexistent.

Edited by bogwol, 08 October 2018 - 09:07.


#173
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 ericmario, on 07 octombrie 2018 - 05:44, said:


2. Peugeot are un prezent deplorabil? Păi tocmai au cumpărat Opel-ul de care vorbești și l-au adus pe profit după 20 de ani de pierderi.
Interesata aceasta aducere pe profit a marcii Opel intrucat vanzarile au scazut anul asta foarte mult pentru Opel.A, ca prin reorganizare si disponibilizare de personal, au scazut consistent, cheltuielile de personal, este foarte adevarat.Ca sa ajungi pe profit trebuie sa ai vanzari foarte bune.Adica sa vinzi mult.
Marca Opel ar fi avut un viitor mult mai bun daca ar fi apartinut BMW sau Mercedes, ca divizie non premium.

#174
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Sa vedem:
Mercedes ia motoarele de litraj mic de la Renault, am fi avut Opel cu 1.5dci și cu 1.3tce
Bmw parca avea un parteneriat cu psa pentru motoarele de capacitate mica.


#175
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 MicroEdge, on 08 octombrie 2018 - 17:36, said:

Sa vedem:
Mercedes ia motoarele de litraj mic de la Renault, am fi avut Opel cu 1.5dci și cu 1.3tce
Bmw parca avea un parteneriat cu psa pentru motoarele de capacitate mica.
Mercedes este asociat cu Renault la dezvoltarea motoarelor de cilindree mica.BMW a ajutat PSA sa dezvolte motorul de 1,2l , turbo, pe benzina cu care sunt echipate autoturismele PSA.
Renault are si motorul de 1,6dci, asa ca cu acesta ar fi fost echipat Opel.

Edited by max_01, 08 October 2018 - 18:36.


#176
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007

 max_01, on 08 octombrie 2018 - 17:27, said:

Ca sa ajungi pe profit trebuie sa ai vanzari foarte bune.Adica sa vinzi mult.
Marca Opel ar fi avut un viitor mult mai bun daca ar fi apartinut BMW sau Mercedes, ca divizie non premium.
Adica aia si-ar da cu stangul in dreptul sa sustina o divizie nonpremium si sa le scada profitul? Daimler care a patit-o rau cu Chrysler sau BMW care a cumparat Mini dar a pozitionat-o corect la premium?
Ar fi fost nebuni sa faca asta.

#177
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 Hansolo, on 08 octombrie 2018 - 18:36, said:

Adica aia si-ar da cu stangul in dreptul sa sustina o divizie nonpremium si sa le scada profitul? Daimler care a patit-o rau cu Chrysler sau BMW care a cumparat Mini dar a pozitionat-o corect la premium?
Ar fi fost nebuni sa faca asta.
Ai dreptate.BMW si Mercedes nu au vrut batai suplimentare de cap, achizitionand o marca non premium cu probleme financiare, pe care sa o faca profitabila.

Edited by max_01, 09 October 2018 - 07:11.


#178
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 max_01, on 08 octombrie 2018 - 17:27, said:

Interesata aceasta aducere pe profit a marcii Opel intrucat vanzarile au scazut anul asta foarte mult pentru Opel.A, ca prin reorganizare si disponibilizare de personal, au scazut consistent, cheltuielile de personal, este foarte adevarat.Ca sa ajungi pe profit trebuie sa ai vanzari foarte bune.Adica sa vinzi mult.
Marca Opel ar fi avut un viitor mult mai bun daca ar fi apartinut BMW sau Mercedes, ca divizie non premium.
Într-adevăr interesantă.
Vrei să stăm pe subiect mult timp?

Adevărul e că nu e ușor să tai în carne vie, mai ales atunci când pe funcțiile alea inventate găsim nepotisme.

#179
martian_693

martian_693

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,507
  • Înscris: 27.07.2016
peugeot nu are nici un model interesant. NIC UNUL. iar alea 2008 3008 si X008 ... imi vine sa vomit.

PSA face doar cateva DS uri mai interesante , in rest numai gunoaie.

#180
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Cultura ta auto e superba. DS e marca independenta :)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate