PSA este pe punctul de a cumpara Opel
#163
Posted 07 October 2018 - 00:59
nu cred ca e vb de masina in sinea ei. eu cred ca unele vauxhall is chiar ok. unele arata si bine.
problema e brandul. fie Opel , fie vauxhall , fie holden sau cum le mai numesc in state. traim in o lume unde brandul e mai important decat orice. ce imi pare rau mie personal e ca se stinge latura americana care aducea modele americane/australiene. vxr8 , monaro . eu cred ca daca se axau doar pe masini din astea nebune ajungeau un fel de Volvo... ceva mai exclusiv. plus ca lumea plateste si mai mult pt asa ceva. is cateva branduri care nu as mai lua masina noua de la ei. opel , Peugeot (istoric glorios , prezent deplorabil) , ssang yong si vreau sa bag aici si un model anume de la un brand: Nissan micra. (probabil cea mai jalnica tentativa de masina in istorie. de la prima generatie a modelului pana in prezent.) |
#164
Posted 07 October 2018 - 02:09
djl, on 06 octombrie 2018 - 22:21, said:
Dar de ce cei de la "General Motors" nu reuşeau să facă modele competitive? Din aceleaşi motive pentru care s-au dus pe copcă în S.U.A.? pai nu prea s-a schimbat mare lucru in productie cu exceptia grandland/crossland . din cele 20 miliarde pierdere 6 au fost doar suma platita catre Fiat sa rupa parteneriatul. apoi centrul de inovatie de la Torino (GM Powertrain) a scazut de la 4000 la vreo 600 de angajati imediat dupa preluare. cica acolo erau pierderile , centrul a ramas la GM urmand ca Opel sa ia motorizari/platforme de la PSA. |
#165
Posted 07 October 2018 - 05:44
martian_693, on 07 octombrie 2018 - 00:59, said:
nu cred ca e vb de masina in sinea ei. eu cred ca unele vauxhall is chiar ok. unele arata si bine. problema e brandul. fie Opel , fie vauxhall , fie holden sau cum le mai numesc in state. traim in o lume unde brandul e mai important decat orice. ce imi pare rau mie personal e ca se stinge latura americana care aducea modele americane/australiene. vxr8 , monaro . eu cred ca daca se axau doar pe masini din astea nebune ajungeau un fel de Volvo... ceva mai exclusiv. plus ca lumea plateste si mai mult pt asa ceva. is cateva branduri care nu as mai lua masina noua de la ei. opel , Peugeot (istoric glorios , prezent deplorabil) , ssang yong si vreau sa bag aici si un model anume de la un brand: Nissan micra. (probabil cea mai jalnica tentativa de masina in istorie. de la prima generatie a modelului pana in prezent.) 1. Volvo merge pe profit de când a fost cumpărat de chinezii Geely. 2. Peugeot are un prezent deplorabil? Păi tocmai au cumpărat Opel-ul de care vorbești și l-au adus pe profit după 20 de ani de pierderi. 3. Probabil nu te-ai urcat niciodată într-un SsangYong Rexton. Pun pariu că n-ai avut habar că ăsta avea motor și cutie de Mercedes. 4. Nissan Micra modelul prezent e jalnică? https://www.nissan.r...dele/micra.html |
#168
Posted 07 October 2018 - 15:22
djl, on 06 octombrie 2018 - 22:21, said:
Dar de ce cei de la "General Motors" nu reuşeau să facă modele competitive? Din aceleaşi motive pentru care s-au dus pe copcă în S.U.A.? Cred ca nici GM nu poate spune de ce era in pierdere, altfel n-ar mai fi avut pierderi si n-ar fi si vandut Opel la PSA. E o ecuatie complicata costuri subansamble+costuri proiectare+costuri vanzare+costuri garantie+costuri productie, daca ai ca tinta un pret atunci crescand o variabila trebuie sa scazi alta. In SUA GM a pierdut posibil in mare masura datorita sindicatelor. De remarcat ca desi nu se spune, GM nu e singurul care a avut pierderi intr-o regiune, intamplator am dat si peste http://europe.autone...iess-to-do-list Volkswagen hasn't posted a profit in North America in the last 15 years, spanning three group CEOs. When the now-disgraced Martin Winterkorn took over the CEO job from Bernd Pischetsrieder in 2007, he chose to stop reporting regional earnings. In 2006, the group had narrowed its losses in the North American Free Trade Agreement region to a still eye-watering €607 million (then about $806.5 million). PSA, Renault, Fiat si ei au avut pierderi in SUA. Ar fi interesant de vazut mai multe comentarii relativ la profitul companiilor pe regiuni si cu ceva explicatii (in mod cert la inceput orice companie vinde in pierdere pe o piata noua), dar n-am prea vazut articole in acest sens. Edited by Hansolo, 07 October 2018 - 15:22. |
#169
Posted 07 October 2018 - 15:42
Să nu uităm și de Ford care în ultimii ani au mers în pierdere în toate regiunile cu excepția America de Nord.
Spre deosebire de GM însă, văd că nu vinde nicăieri afacerea ci doar va trece la restructurări. https://m.capital.ro...eri-masive.html Edited by Ford4, 07 October 2018 - 15:43. |
#170
Posted 07 October 2018 - 20:08
Renault pierderi in SUA? pai astia nici nu vand masini acolo.
Poate doar prin alianta cu Nissan. Ford in SUA renunta la masini. Vor vinde doar SUV si trucks. (seria F-150) In SUA au cam fost batuti toti de japonezi in gama econo-box. Acuma cam sunt batuti de Tesla in gama premium entry level. Edited by MembruAnonim, 07 October 2018 - 20:10. |
#171
Posted 07 October 2018 - 22:33
Ford4, on 07 octombrie 2018 - 15:42, said:
Să nu uităm și de Ford care în ultimii ani au mers în pierdere în toate regiunile cu excepția America de Nord. Spre deosebire de GM însă, văd că nu vinde nicăieri afacerea ci doar va trece la restructurări. https://m.capital.ro...eri-masive.html Mazda a crescut și a arătat din ce în ce mai bine după ce a scăpat de Ford. Drept dovadă cum arată un producător mic ca Mazda, când e de sine stătător. |
#172
Posted 08 October 2018 - 09:01
martian_693, on 07 octombrie 2018 - 00:59, said: cu tot respectul, dar nu prea stii ce vorbesti: Peugeot 3008 (mai ales, mai putin 5008) iti spune ceva? Se vinde in draci pe toate pietele europene, a fost masina anului 2017, gradul de satisfactie al posesorilor este de 93%, etc. Am in dotare o frantuzoaica (Citroen) de care sunt super incantat la aproape 10 ani de functionare, achizitionata noua. In continuarea este conceptia ca masina franceza pute si cea germana e fruntea. Nissan Micra, posed una, model 2004, benzina si ma minunez cate de putin o intretin si cat de bine se comporta; o am de 10 ani si nu cred ca am bagat in consumabile mai mult de 2500 lei in total. Aici as dori sa mentionez si un aspect oarecum surprinzator: am 1,86 inaltine si am in Micra mai mult spatiu in zona capului decat in C5-ul de la Citroen. E drept ca portbagajul e aproape inexistent. Edited by bogwol, 08 October 2018 - 09:07. |
|
#173
Posted 08 October 2018 - 17:27
ericmario, on 07 octombrie 2018 - 05:44, said: 2. Peugeot are un prezent deplorabil? Păi tocmai au cumpărat Opel-ul de care vorbești și l-au adus pe profit după 20 de ani de pierderi. Marca Opel ar fi avut un viitor mult mai bun daca ar fi apartinut BMW sau Mercedes, ca divizie non premium. |
#174
Posted 08 October 2018 - 17:36
#175
Posted 08 October 2018 - 18:35
MicroEdge, on 08 octombrie 2018 - 17:36, said:
Mercedes este asociat cu Renault la dezvoltarea motoarelor de cilindree mica.BMW a ajutat PSA sa dezvolte motorul de 1,2l , turbo, pe benzina cu care sunt echipate autoturismele PSA. Renault are si motorul de 1,6dci, asa ca cu acesta ar fi fost echipat Opel. Edited by max_01, 08 October 2018 - 18:36. |
#176
Posted 08 October 2018 - 18:36
#177
Posted 09 October 2018 - 07:11
Hansolo, on 08 octombrie 2018 - 18:36, said:
Adica aia si-ar da cu stangul in dreptul sa sustina o divizie nonpremium si sa le scada profitul? Daimler care a patit-o rau cu Chrysler sau BMW care a cumparat Mini dar a pozitionat-o corect la premium? Ar fi fost nebuni sa faca asta. Edited by max_01, 09 October 2018 - 07:11. |
|
#178
Posted 09 October 2018 - 22:03
max_01, on 08 octombrie 2018 - 17:27, said:
Interesata aceasta aducere pe profit a marcii Opel intrucat vanzarile au scazut anul asta foarte mult pentru Opel.A, ca prin reorganizare si disponibilizare de personal, au scazut consistent, cheltuielile de personal, este foarte adevarat.Ca sa ajungi pe profit trebuie sa ai vanzari foarte bune.Adica sa vinzi mult. Marca Opel ar fi avut un viitor mult mai bun daca ar fi apartinut BMW sau Mercedes, ca divizie non premium. Vrei să stăm pe subiect mult timp? Adevărul e că nu e ușor să tai în carne vie, mai ales atunci când pe funcțiile alea inventate găsim nepotisme. |
#179
Posted 09 October 2018 - 23:31
peugeot nu are nici un model interesant. NIC UNUL. iar alea 2008 3008 si X008 ... imi vine sa vomit.
PSA face doar cateva DS uri mai interesante , in rest numai gunoaie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users