Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Alegere invertor auto 24/220 v pentru tir
#19
Posted 06 February 2017 - 23:01
XTH, on 06 februarie 2017 - 22:25, said:
Unde-ai vazut tu sig de 5A pe bricheta???? Bricheta de autoturism suporta 100W lejer iar cea de camion 200W! Chestia cu max 3A este o aberatie! (bricheta ta auto nu suportă consumatori mai mari de 3A !!!) Edited by Viorelsolar, 06 February 2017 - 23:09. |
#20
Posted 06 February 2017 - 23:09
Viorelsolar, on 06 februarie 2017 - 22:14, said:
Ha..ha, cu siguranță de 5A că atât rezistă cablul !!!. Majoritatea camioanelor au chiar mai multe prize din care cel putin una e special pentru aparate cu consum ridicat. Nu compara un autoturism cu un camion care a fost gandit sa locuiesti efectiv in el. |
#21
Posted 07 February 2017 - 07:04
Chiar si la autoturism n-am vazut decit sigurante de 15A, desi in mod sigur or exista masini cu instalatie electrica mai slabuta si specificatii mai mici.
Mi-a placut aia cu "să-i descurajez pe cei care folosesc bricheta auto pe o pocnitoare de invertor" dar sint pusi sa isi bricoleze masina: "va trebui să vii de la bateria mașinii cu niște cabluri de minim 4mm2 prin torpedou,la capătul cărora pui o mufă Anderson de 50A sau montezi una de panou la bordul mașinii" |
#22
Posted 07 February 2017 - 17:39
Asa este @Viorelsolar, este mai acid si atotcunoscator,nu ca nu ar avea si dreptate uneori.
|
#23
Posted 07 February 2017 - 19:13
XTH, on 07 februarie 2017 - 17:39, said:
Asa este @Viorelsolar, este mai acid si atotcunoscator,nu ca nu ar avea si dreptate uneori. Edited by Viorelsolar, 07 February 2017 - 19:38. |
#24
Posted 12 February 2017 - 17:23
In primul rand la camion ai ambele tensiuni;atat 12v cat si 24v
Prizele si circuitul de bricheta sunt dimensionate pentru minim 10A la orice masina.Ca mufa de bricheta este o porcarie care geneteaza contacte imperfecte si cablurile sunt destul de subtirele si la 10A ai o cadere de tensiune frumusica pe ele e cu totul alta poveste. Din prisma asta si pentru faptul ca la multe masini alimentarea pe bricheta este prin contact se recomanda circuit separat pentru consumatorii mai mari de 5A sau care trebuie sa functioneze cu motorul oprit. La camion este foarte posibil sa fie priza de bricheta cu alimentare ce nu trece orin contact si dimensionata oentru curenti mult mai mari ceea ce poate face posibila utilizarea in scopul initiatorului. In alta ordine de idei pentru laptop nu este recomandat inverterul ci un alimentator DC-DC de calitate care costa mult mai putin decat inverterul si are randament superior. Daca inverterul e pocnitoare ai toate sansele sa crape repede si sa strice si laptopul/alimentatorul acestuia.Aici are dreptate Viorel. Edited by geo123, 12 February 2017 - 17:23. |
#25
Posted 12 February 2017 - 17:29
#26
Posted 12 February 2017 - 18:39
Eu mi-am comandat de vreo 3 săptămâni ACEST TIP DE CONVERTER și aștept să-l primesc,este o soluție mult mai eficientă de alimentare directă a unor device-uri la bordul mașinii,prin reglarea tensiunii cât și al curentului necesar,decât un invertor gurmand,total ineficient,dar mă rog fiecare alege varianta care-i convine,deși majoritatea device-urilor care le folosești la bordul mașinii au surse în comutație,deci n-au nevoie de alimentare pe tensiunea de 230V~ .
|
#27
Posted 12 February 2017 - 18:48
Pt un amarat de laptop ia unul la 12 volti și nu ai probleme. De 100, nu te complica cu hardughii. Costa 65 Ron. Atât am dat eu și merge stas.
Viorelsolar, on 12 februarie 2017 - 18:39, said:
Eu mi-am comandat de vreo 3 săptămâni ACEST TIP DE CONVERTER și aștept să-l primesc,este o soluție mult mai eficientă de alimentare directă a unor device-uri la bordul mașinii,prin reglarea tensiunii cât și al curentului necesar,decât un invertor gurmand,total ineficient,dar mă rog fiecare alege varianta care-i convine,deși majoritatea device-urilor care le folosești la bordul mașinii au surse Ă®n comutație,deci n-au nevoie de alimentare pe tensiunea de 230V~ . |
#28
Posted 12 February 2017 - 18:53
XTH, on 12 februarie 2017 - 17:29, said:
Nu la toate gasesti si 12 si 24V Cu siguranta gasesti 24v dar la unele poate sa lipseasca 12V E posibil ca la unele camioane sa nu ai si priza de 12V dar asta nu inseamna ca nu este prezenta tensiunea.Poti foarte frumos sa tragi circui de la bornele unei baterii.Pentru 24V camioanele folosesc 2 acumulatori de 12V inseriati EscapE13, on 12 februarie 2017 - 18:48, said:
Pt un amarat de laptop ia unul la 12 volti și nu ai probleme. De 100, nu te complica cu hardughii. Costa 65 Ron. Atât am dat eu și merge stas. ce dracu ii hardughii asta??? Duamniii Daca nu cunosti de ce-ti dai cu parerea? |
|
#29
Posted 12 February 2017 - 19:01
geo123, on 12 februarie 2017 - 18:53, said:
E posibil ca la unele camioane sa nu ai si priza de 12V dar asta nu inseamna ca nu este prezenta tensiunea.Poti foarte frumos sa tragi circui de la bornele unei baterii.Pentru 24V camioanele folosesc 2 acumulatori de 12V inseriati Treaba cu tras fir de la baterie ==specific RABA ,treaba tipic romaneasca, As vrea sa fii patronul unui cap de MAN nou nout si sa vin sa-ti trag un fir de la baterie pina in cabina sa ai 12v ,sa vezi ce moaca faci cind o sa vezi mataraie suplimentara inutila si nesigura.Dar ma rog, fiecare cum vede tehnic/tehnica asta... Edited by XTH, 12 February 2017 - 19:02. |
#30
Posted 12 February 2017 - 20:32
geo123, on 12 februarie 2017 - 18:53, said: E posibil ca la unele camioane sa nu ai si priza de 12V dar asta nu inseamna ca nu este prezenta tensiunea.Poti foarte frumos sa tragi circui de la bornele unei baterii.Pentru 24V camioanele folosesc 2 acumulatori de 12V inseriati Daca nu cunosti de ce-ti dai cu parerea? |
#31
Posted 12 February 2017 - 20:59
Iti place sa vorbesti doar de dragul discutiei?/
Daca nu cunosti tu,asta nu inseamna ca nu exista. Pentru astazi ai nota 4.Stai jos! |
#32
Posted 12 February 2017 - 21:04
#33
Posted 12 February 2017 - 21:12
XTH, on 12 februarie 2017 - 19:01, said:
Daca nu are priza de 12v,nici tensiune nu gasesti de 12v(este lipsaconvertorul de 24-12) Treaba cu tras fir de la baterie ==specific RABA ,treaba tipic romaneasca, As vrea sa fii patronul unui cap de MAN nou nout si sa vin sa-ti trag un fir de la baterie pina in cabina sa ai 12v ,sa vezi ce moaca faci cind o sa vezi mataraie suplimentara inutila si nesigura.Dar ma rog, fiecare cum vede tehnic/tehnica asta... Este treaba romaneasca daca circuitul ala il face dorel.Daca se foloseste cablu adcecvat cu papuci inelari la capat(care se prinde pe suruburile auxiliare de pe bornele de la baterie), se protejeaza imediat langa baterie cu siguranta dimensionata corect in raport cu sectiunea si se pozeaza prin tub de protectie impreuna cu celelate cabluri care fac trecerea din compartimentul motor in cabina nu o sa fie nici cea mai mica problema. Iar ca estetica nu o sa vezi nimic ca intri cu el direct in bord/torpedou si decupezi pentru o mufa de panou de amperaj mare ca cea indicata de F300. Uite aici materialele: http://picclick.com....1105807560.html http://www.fanelectr...ld-sp45mnw.html Cablu poti folosi MYF de 16mm2 sau Kit alimentare staii audio care vine direct echipat cu siguranta si pauci inelari. Pentru economie din comprtimentul motor se poate pleca doar cu cablul de + de pe borna bateriei al carei - este legat la sasiu iar minusul se culege de la un surub de masa din bord situat cat mai aproape de locul unde se monteaza priza/conectorul. Din contra, Convertor 24V >>> 12V este rromeala deorece implica un Device in plus care cosata, ocupa loc, scade randamentul si limiteaza drastic puterea absorbita. Attached FilesEdited by geo123, 12 February 2017 - 21:17. |
|
#34
Posted 12 February 2017 - 21:29
EscapE13, on 12 februarie 2017 - 20:32, said:
tocmai că cunosc. Eu am unul de pe net de 100 fara ventilator. Merge doar la 12 volti. Dar merge stas. Apropo unde ai văzut tu camion fara priza de 12? A??? Nu exista camion fara priza de 12. Man tu nu pricepi ca inverterul nu se justifica pentru alimentat laptop deoarece costa mult si scade randamentul.E mult mai ieftin si eficient cu un convertor DC-DC de la 24/12V la 19V sau cat are Laptopul ala. |
#35
Posted 12 February 2017 - 21:39
geo123, on 12 februarie 2017 - 21:12, said:
1.Este treaba romaneasca daca circuitul ala il face dorel.Daca se foloseste cablu adcecvat cu papuci inelari la capat(care se prinde pe suruburile auxiliare de pe bornele de la baterie), se protejeaza imediat langa baterie cu siguranta dimensionata corect in raport cu sectiunea si se pozeaza prin tub de protectie impreuna cu celelate cabluri care fac trecerea din compartimentul motor in cabina nu o sa fie nici cea mai mica problema. Iar ca estetica nu o sa vezi nimic ca intri cu el direct in bord/torpedou si decupezi pentru o mufa de panou de amperaj mare ca cea indicata de F300. Uite aici materialele: http://picclick.com....1105807560.html http://www.fanelectr...ld-sp45mnw.html 2Cablu poti folosi MYF de 16mm2 sau Kit alimentare staii audio care vine direct echipat cu siguranta si pauci inelari. Pentru economie din comprtimentul motor se poate pleca doar cu cablul de + de pe borna bateriei al carei - este legat la sasiu iar minusul se culege de la un surub de masa din bord situat cat mai aproape de locul unde se monteaza priza/conectorul. 3Din contra, Convertor 24V >>> 12V este rromeala deorece implica un Device in plus care cosata, ocupa loc, scade randamentul si limiteaza drastic puterea absorbita. pct2. sa folosesti 16mm2 este o gluma ,1.cablul ala nici nu mai intra pe linga celelalte,2 vrei sa tragi cu 30A din baterie?doar asa poti sa o distrugi/debalansezi fata de cealalta pct3aia este,montezi un convertor /regulator in functie de necesarul pe care-l preconizezi,curentul este absorbit din ambele baterii si nu le distrugi EscapE13, on 12 februarie 2017 - 21:04, said:
pai ia uimeste-ma. Eu am vreo 10 ani de tir și încă nu am prins camionul fara priza de 12. Care o fi ăla? Trebuie sa te uimesc,doar asa mai afli si tu ca economia face sacrificii,nu asculti radio in masina,la cabina? Cind il intrebi pe cel din sens opus: TG-ul ce am spre...(stii ce masina este cred) intreaba-l si daca are priza de 12v(modelele noii) Sau daca nu te intilnesti cu TG, poate apare o Scania(tot model nou) poate te lamureste el. Gasesti 24.12 din fabrica inclusiv la modelele noi pe Mercedes si Volvo. De aceea este bine ca atunci cind cunostintele nu sunt complete sa nu ne aruncam din cabina de Magnum,cobori pe lateral, incet dar sigur. A...stii care mai vine cui 12/24 Raba coafata,stii la ce ma refer?ca doar ai 10ani de tir! Edited by XTH, 12 February 2017 - 21:43. |
#36
Posted 12 February 2017 - 21:51
Raba coafata e dafu. Da sincer eu nu am întâlnit nici man nici Volvo nici scanie fara priza de 12. Și vorbesc de euro 6.
Apropo de magnum, nu as lucra pe așa ceva. Aia e un gunoi proiectata la beție. Edited by EscapE13, 12 February 2017 - 21:50. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users