Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e
 Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...
 Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 

In 2016 VW a ajuns in premiera cel mai mare constructor auto mondial, depasind Toyota

* * * - - 4 votes
  • This topic is locked This topic is locked
2077 replies to this topic

#487
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Postvalitudor, on 15 martie 2017 - 16:44, said:

De asemenea, m-ai facut mincinos si cand ti-am spus ca exista motor de Passat fara ACT. Evident, iar am avut dreptate.

Cu ce ai avut dreptate, cu o fituica obscura de pe internet pe care la un cod ai zis ca aia inseamna fara ACT ? Eu am zis ca oricine poate verifica la orice dealer ca nu exista VW Passat de 150 CP fara ACT. Deci ca ai avut dreptate este un lucru existent in capul tau

Cum am avut dreptate si cu basmele tale legate de dealer-ii PSA si Ford care n-au auzit de producatori (in afara VW) care sa accepte un anumit consum de ulei. Doar gogosi servesti pe aici...
Ei bine, pe toate astea le-am demonstrat cu printscreen-uri, asa ca mincinosul este evident.

Ei bine, credeai ca am memorie scurta ? Revin cu ce ti-am spus ultima oara : fiindca ai Ford, posteaza o pagina fotografiata din manualul tehnic cu idiotenia pe care o sustii prin  printscreenurile acelea de 2 bani. Pana atunci se vede cine umbla doar cu manipulari si cu printscreenuri obscure. Iar pana vei gasi acea pagina pe care eu ca posesor de Ford stiu sigur ca nu exista, mai reflecta te rog la diferenta evidenta dintre ' a consuma ulei' (la motoarele VAG) si 'a accepta un consum de ulei' (la restul marcilor)
Ca fapt divers tin sa-ti spun ca ieri am ridicat capota prima oara la Ford (dupa 5500 km) gandindu-ma ca poate ai avea si tu dreptate, mai ales in rodaj. Nivelul de ulei pe joja era acelasi ca atunci cand am luat-o de la dealer. Nici macar nu scazuse intre maxim si minim. Pana la urma tot a fost bine ca am ridicat capota deoarece scazuse spre minim nivelul lichidului de racire. De acest lucru ma avertizase dealerul ca avea sa se intample in rodaj, dar eu uitasem.

In ceea ce priveste idiotenia cu consumul de ulei la motorul PSA am scris ca daca citeai mai atent pagina din link-ul trimis chiar de tine, initiatorul recunoaste ca i-au fost gasite probleme la motor, asa cum ceilalti detinatori de Citroen i-au spus.

Stiu ca pentru tine ca detinator de VW e greu de crezut, dar motorizarile celorlalte firme nu consuma ulei.



Ok, hai sa ne intoarcem la afirmatia initiala, cum ca VW aloca mai multi bani pentru marketing decat pentru cercetare. Cine o fi mincinosul?

Potrivit acestui site, cheltielile cu R&D in 2015 a principalilor actori pe piata auto, au fost asa:

1. VW - 15,3 miliarde $ (global)
2. Toyota - 9,2 miliarde $ (global)
5. Ford - 6,9 miliarde $ (global)

Cat priveste cheltuielile cu marketingul, avem asa:
- Toyota - 3,19 miliarde $ (global)
- VW - 3,17 miliarde $ (global)
- Ford numai pe piata SUA a cheltuit 2,68 miliarde $

Daca ordonam in functie de raportul marketing/R&D, avem asa:

1. Ford = 38,8% (atentie, cheltuielile cu marketingul sunt de pe piata SUA, cele cu R&D sunt globale) Posted Image
2. Toyota = 34,7%
3. VW = 20,7%

Ei, vezi de ce spun ca scoti doar lucrui false din burta, fara absolut niciun argument?

Vrei sa pui un link si cu cheltuielile de marketing, ca ala care l-ai dat contine doar pe cele de R&D ? Sau la cate minciuni ai spus, speri ca te voi crede pe cuvant ?
Stii ce, mai bine pune linkul impreuna si cu pagina scanata de pe manualul tehnic de la Ford.
Numai sa nu te faci din nou ca uiti pana data viitoare cand mai imi dai vreun reply.


Edited by calinkgb, 16 March 2017 - 09:54.
Ia vezi ce scrie in regulament referitor la folosirea culorilor...


#488
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
1. Printsereen-ul cu Passat fara ACT l-am luat din manualul de reparatii VW, ELSA pe nume. Nu are importanta ce scrie pe site, pentru ca VW are 5 motoare de de 1,4 mumai pe Passat

2. Imaginea cu consumul de ulei al Ford-ului am luat-o din Ford Workshop Manual. Nici macar atata lucru n-ai recunoscut. Da click pe link-uri si o sa le vezi.
Eu nu am intrat intr-o polemica infatila cum ca un motor consuma mai mult ulei decat altul. Eu am raspuns minciunilor tale cum ca dealerii PSA si Ford nu accepta in mod oficial  consum de ulei. Ei bine, am pus poza cu consumul de ulei oficial al Ford si PSA si Reno/Nissan. Asadar, ai mintit sau ai fost mintit

3. Cheltuielile cu marketingul sunt documentate in linkul cu pricina. Nu trebuie altceva sa faci decat sa dai click pe Toyota, VW sau Ford.
Eu nu mint...

#489
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View Postvalitudor, on 15 martie 2017 - 18:29, said:

Alaturi de cele pentru Tesla, Panasonic mai produce baterii pentru Audi, Ford, Toyota sau VW. In total, nu mai putin de 45 de modele de masini. Ca Tesla o fi cel mai important jucator pe piata a celor 100% electrice, da, insa o gramada de hibride folosesc bateriil niponilor. Nu, nu numai Tesla exista pe lume, asa ca nu e corect sa le numesti bateriile Tesla


Tu probabil ti-l inchipui pe Elon Musk cum amesteca el cu o lingura imensa maclavaisul pentru baterii. Mai gusta putin, mai pune putina sare. Deh, doar e geniu, trebuie sa se priceapa la orice, doar e reteta de succes Tesla, nu-i asa? Posted Image

Stii cumva cum il cheama pe CEO-ul Panasonic? Dar pe ala de la Sony? Samsung? Poate de la Toyota? Nu stii, nu-i asa?
In schimb il stii pe ala de la Tesla, Apple (rip), Microsoft (ex), Facebook, nu-i asa? Stii de ce?
Pentru ca in basmele traditionale americane (precum si in cele N Coreene) exista intotdeauna un mare erou care le stie pe toate. E cel mai tare din parcare. Unii il mai numesc Chuck Norris, dar asta-i bun doar la bataie.

Ei bine, eroul asta incearca (si chiar reuseste) sa-i invete pe aia de la Panasonic sa faca lucruri mai bune decat au facut ei de-o viata. Adica baterii.
Tot acelasi erou a facut sa se vorbeasca de sistemele autonomous driving ca si cum ar fi fost inventia Tesla. Pana la Tesla era bezna, desi se foloseau cu cel putin 10 ani inainte. Si pe voi va oripila marketingul VW...

In realitate, Tesla este doar un client pentru Panasonic. Gigafactory a fost facuta (mai ales) cu banii Panasonic, ca o investitie strategica pentru ei, asa ca poti sa spui ca Gigafactory este si a Panasonic, nu numai a Tesla.
Panasonic a investit aproape 4 miliarde in Gigafactory, fabrica anuntata de Musk ca va costa 5 miliarde. Mai mult, Tesla datoreaza Panasonic 1,7 miliarde pentru baterii.

So, ti-l mai imaginezi pe Musk mestecand in maclavais? Posted Image
Poti spunde despre mine ca sunt your Friendly Neighborhood Over-the-Top Optimistic Tesla and Elon Certified Apologist Fanboy, nu imi pasa. Unii au exemplu in viata cantareti, dive, ciobani cu echipe de fotbal, altii admira oameni cu scopuri clare si nobile si pe care le si ating. E alegerea fiecaruia.
Esti comic in felul tau, mai ales aia cu maclavaisul.
Cand vorbeam de "reteta" pt baterii trebuia sa pun ghilimelele ca vad ca ai inteles exact sensul de baza al cuvantului. Va rog sa ma scuzati, nu se va mai intampla.
Ma refeream ca Tesla stie destul de bine cum se comporta bateriile in masinile sale, si poate cere Panasonic mai multa capacitate de exemplu, sau rate de incarcare-descarcare optimizate pt fiecare aplicatie (PowerWall, PowerPack si baterile de pe masini au compozitii putin diferite).
Atata timp cat Panasonic e provider e de datoria lor sa execute ce cere Tesla. Ca Panasonic nu face masini electrice ca sa stie exact cum trebuie sa se comporte bateriile de pe ele.
Cat despre GigaFactory, intreaga productie este destinata pentru Tesla, celelalte 45de masini de care zici vor trebui sa astepte bateriile din Japonia.

Cat despre linkurile alea, daca tot le-ai pus ar fi bine sa explici corect, nu cum iti vine tie bine. Alea 4 miliarde de care zici nu le-a investit nimeni inca, deoarece pana acum costurile de productie a 30% din fabrica se ridica la putin peste 1miliard, alea 4 miliarde reprezinta intentia Panasonic de a se imprumuta de la investitori prin emisiunea de obligatiuni corporative:
"it would raise up to 400 billion yen ($3.86 billion) in corporate bonds, and confirmed that MOST of the money to be used as strategic investments will go to Tesla’s Gigafactory in the near term".
Iar datoriile intre companii sunt normale, chiar daca se ridica la miliarde de dolari. Nu voiai sa sperii lumea pe aici ca Tesla ar fi in insolventa nu?
Personal cred ca e doar o chestiune de timp pana Tesla cumpara complet Panasonic (23 miliarde valoare de piata). Sau pana ce SpaceX le cumpara pe amandoua si le face private si asa scapa de griijle raportarilor trimestriale.
Daca vrei sa detaliem despre baterii, Tesla, Panasonic, Spacex, Musk si masini electrice o putem face pe alt topic...nu de alta dar banuiesc ca am deturnat rau discutia.

#490
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Postvalitudor, on 15 martie 2017 - 22:45, said:

1. Printsereen-ul cu Passat fara ACT l-am luat din manualul de reparatii VW, ELSA pe nume. Nu are importanta ce scrie pe site, pentru ca VW are 5 motoare de de 1,4 mumai pe Passat

Nu am zis nimic de site, unde si acolo este acelasi lucru, am zis doar sa mergi la orice dealer si ai sa te convingi ca nu exista Passat de 150 CP fara ACT. Incearca deci aburelile tale cu altii.

2. Imaginea cu consumul de ulei al Ford-ului am luat-o din Ford Workshop Manual. Nici macar atata lucru n-ai recunoscut. Da click pe link-uri si o sa le vezi.
Eu nu am intrat intr-o polemica infatila cum ca un motor consuma mai mult ulei decat altul. Eu am raspuns minciunilor tale cum ca dealerii PSA si Ford nu accepta in mod oficial  consum de ulei. Ei bine, am pus poza cu consumul de ulei oficial al Ford si PSA si Reno/Nissan. Asadar, ai mintit sau ai fost mintit

Iti reiterez sa nu incerci sa ma aburesti. Ti-am zis sa sustii ideile tale cu cartea tehnica pe care ai primit-o cand ai cumparat Fordul. Asta fiindca m-ai facut mincinos cand ti-am zis ca dealerul mi-a spus ca nu e normal sa am pierderi de ulei. Din bun simt, dar de acum nu mai e cazul, nu am scris ca el a continuat : 'ca la VW'. Pe atunci nu stiam nimic despre aceasta marca, dar dupa ce am intrat pe acest forum am vazut ca el nu ma aburea cu acest lucru

3. Cheltuielile cu marketingul sunt documentate in linkul cu pricina. Nu trebuie altceva sa faci decat sa dai click pe Toyota, VW sau Ford.
Eu nu mint...

Poate ai dreptate aici, dar nu ma mai uit ca nu mai intereseaza. Recunosc ca am zis-o fara sa ma documentez doar pe baza presupunerii ca atunci cand reusesti sa vinzi un Golf cu 3000 euro mai scump decat un Focus, la aceleasi dotari si performante, trebuie sa ai un marketing foarte bine platit. Coroborat cu multiplele chifle din ultime vreme ale VW la motorizarile noi scoase de ei, am dedus gresit ca cei din R&D sunt mai prost platiti.
Am gresit, recunosc. Dar cu atat mai mult imi creste stima fata de cei din compartimentul marketing in comparatie cu cei din R&D a caror singur rezultat notabil este un soft de trisare a emisiilor.



Din pacate nici marketingul agresiv al lor nu-i va putea sustine pe linia de plutire. Ieri grupul VAG a anuntat o scadere mare a profitului operational pe 2016 asta dupa ce in februarie estimasera un profit record. Bineinteles ca minciuna nu putea tine mult deoarece in martie se incheie bilanturile contabile.
Scaderea ar fi fost si mai mare daca nu ar fi fost vanzarile record ale camioanelor Scania si ale Porsche.
Faptul ca profiturile au scazut trebuia sa fie ceva previzibil, atata timp cat tu vinzi 40% din productie pe o piata saraca cum e China iar pe o piata bogata cum e SUA ai scaderi ale vanzarilor de 8%.
Sigur ca veti zice ca e bine ca sunt inca pe profit.
Vreau insa sa va reamintesc de faptul ca nici Nokia nu a vazut inceputul sfarsitului, iar faptul ca VW creste doar pe piete sarace si scade pe cele mature si bogate, unde multi clienti incep sa realizeze gogosile frumos ambalate servite de VAG, nu poate decat sa ne bucure pe cei care detestam aceasta marca.
Raman insa unele semne de intrebare. Va reusi o fuziune VAG - Fiat - Chrysler despre care se tot vorbeste in ultima vreme sa le faca o reintrare pe piata americana ?
Redirectionarea fondurilor imense irosite aiurea in R&D spre hibride si electrice va remonta decalajul care ii separa de competitorii care au pornit pe acest drum cu mult inainte ?
Ca om care am ajuns sa detest aceasta marca sper ca raspunsul sa fie nu la ambele, dar numai timpul va demonstra daca nu ma insel.

Edited by calinkgb, 16 March 2017 - 09:55.
Vezi ce am zi mai sus!


#491
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Si inca o citare a unei postari a unui fost posesor de multe masini VAG, ca raspuns dat de acesta la agresivitatea unui fan VW care pe topicul de sfaturi de cumparare ataca pe toti cei care propuneau Renault (agresivitate intalnita si de mine la ei, lucru care m-a facut sa detest VW)

'Am intrat din intamplare in sectiunea asta,am citit doar ultima pagina,insa nu pot sa remarc cati "specialisti" sunt pe aici care ma determina sa intervin fara voie.Se recomanda masini din grupul VW in banii astia,cum ca astia ar fi cei mai cei.Experienta mea cu acest grup VW e urmatoarea:Octavia Tour 1.9 TDI ALH,buna masina,tractor veritabil,insa fara intrari inutile in service.Puncte minus farurile erau ca doua opaituri noaptea,cand venea unul cu faruri bune in spatele meu noaptea,vedeam umbra masinii mele in fata :-).Farurile erau stock,fara modificari.Franele si stabilitatea in curbe slabe si n-aveam pachet de drumuri grele instalat pe masina.In fine,o masina cinstita.Au urmat 2 Octavia 2,un pas inaite fata de octavia 1 la interior si tinuta de drum,nu insa la fiabilitate.La prima s-a dus turbina la 100.000 km,a doua am dat-o la 125.000 fara probleme majore,in afara de compresorul de A.C.Au urmat 3 Golf 6,2 dintre ele 1.6 TDI 90 cp si una de 105 cp,aceeasi motorizare.Cele de 90 cp o gluma proasta in trafic,dar nici celalalt nu era departe.De fapt 3 masini complet diferite.La asta de 105 cp,am ramas cu ea in drum la 20.000 km.S-a dus calculatorul de la motor si nu mai pornea.Am doi colegi carora li s-a oprit motorul in mers cand erau in depasire,senzatie,ce mai.La 35000 km,compresor aer conditionat praf.Inlocuit pe garantie.La 74.000 km,motoras stergatoare stricat,nu se mai opreau stergatoarele nici dupa ce incuiam masina.Cu ocazia asta,pana sa scot borna de la baterie,stergatoarele au zgariat parbrizul.Pret motoras 1450 ron,ca nu mai era masina in garantie.Apoi am schimbat egr-ul,alta distractie in afara garantiei.Golf 7,aceeasi motorizare,mai praf ca 6...Suspensie mai proasta pe spate,a se citi bara de torsiune,mai multe gadget-uri in schimb.Pe asta l-am returnat urgent la leasing sa se spele cu el pe cap.Anterior celor mai minunate masini nemtzasti am avut si masini frantuzesti.Un Renault si 3 Peugeot-uri.In materie de motoare diesel,francezii sunt la ani lumina fata de VW.Nu degeaba producatori premium au ales motoare de Renault si Peugeot sa monteze pe masinile lor.Aici ma refer la Mercedes (clasa A,Imagine publicată si BMW(seria 1 si 2).Daca erau asa bune TDI-urile luau de la grupul Vag.O alta tampenie care am citit-o este faptul ca japonezii nu stiu sa faca diesel.Ce sa zic,pe Accordul care-l am,am motor de 2,2 diesel,motor care la data aparitiei a detinut peste 100 de patente de inovatie.Celde 1,6 i-dtec,tot Honda,detine recordul mondial pentru cel mai mic consum.Toate masinile pe care le-am enumerat au fost luate de noi,de la 0km,nu cazane de prin Germania.Ce vreau sa spun este sa nu mai priviti prin ochelari de cal,nu numai VW sau nemtii fac masini bune.'

De aici am aflat un lucru care nu l-am stiut : Golf 7 vine cu bara de torsiune pe spate. Ce tupeu poti sa ai sa ceri cu 3000 euro in plus fata de un Ford Focus cu suspensie independenta ? Dar vorba aia nu-i prost cel care cere.

#492
swtm

swtm

    Welding Eng.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 18.01.2011
"Piața săracă cum e china" asta e perla zilei.

#493
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Nu chiar, daca privesti din punct de vedere al puterii de cumparare. Dupa cum vezi nici volumul mare de vanzari de acolo nu a compensat scaderea de numai 8% din SUA si probabil si alte piete traditionale.

#494
Hitmaker

Hitmaker

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,876
  • Înscris: 05.10.2014

View Postswtm, on 16 martie 2017 - 00:26, said:

"Piața săracă cum e china" asta e perla zilei.

Eu nu cred c-o intrece pe aia cu "Toyota-calitate scazuta" cand in toate clasamentele serioase de fiabilitate Toyota e pe unul din primele 2 locuri (locul 1 fiind ocupat de Lexus care e detinut de...ghici cine?). Volkswagen e la ani lumina in clasamentele de fiabilitate in spatele Toyota. Strict daca ne referim la brandurile acestea doua.

Daca vorbim pe grupuri auto in afara de Audi (singura care sta bine in clasamente de la grupul VAG) tot la ani lumina sunt in urma japonezilor. Si chiar si Audi e in spatele Toyota.

Edited by Hitmaker, 16 March 2017 - 00:39.


#495
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,918
  • Înscris: 31.03.2003

View Postericmario, on 15 martie 2017 - 21:48, said:

In comparatie cu Toyota, la nivel global VW e pistol cu apa.

Acuma pe bune, mi-esti tare simpatic, dar pot sa te rog sa mai citesti o data titlul topicului?

View PostHitmaker, on 16 martie 2017 - 00:39, said:

Eu nu cred c-o intrece pe aia cu "Toyota-calitate scazuta" cand in toate clasamentele serioase de fiabilitate Toyota e pe unul din primele 2 locuri (locul 1 fiind ocupat de Lexus care e detinut de...ghici cine?). Volkswagen e la ani lumina in clasamentele de fiabilitate in spatele Toyota. Strict daca ne referim la brandurile acestea doua.

Daca vorbim pe grupuri auto in afara de Audi (singura care sta bine in clasamente de la grupul VAG) tot la ani lumina sunt in urma japonezilor. Si chiar si Audi e in spatele Toyota.
Calitate nu inseamna (in mod direct si restrictiv) fiabilitate.

Cat despre grupuri auto, eu stiam ca Skoda e pe primele locuri, nu Audi.

#496
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Nici Skoda nici Audi nu sunt "grupuri", VW e grup.

#497
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,918
  • Înscris: 31.03.2003
Scuze, dar cred ca s-a inteles ce am vrut sa spun.

#498
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postfortzoso, on 15 martie 2017 - 23:33, said:

Din pacate nici marketingul agresiv al lor nu-i va putea sustine pe linia de plutire. Ieri grupul VAG a anuntat o scadere mare a profitului operational pe 2016 asta dupa ce in februarie estimasera un profit record. Bineinteles ca minciuna nu putea tine mult deoarece in martie se incheie bilanturile contabile.
Scaderea ar fi fost si mai mare daca nu ar fi fost vanzarile record ale camioanelor Scania si ale Porsche.
Faptul ca profiturile au scazut trebuia sa fie ceva previzibil, atata timp cat tu vinzi 40% din productie pe o piata saraca cum e China iar pe o piata bogata cum e SUA ai scaderi ale vanzarilor de 8%.
Sigur ca veti zice ca e bine ca sunt inca pe profit.
Vreau insa sa va reamintesc de faptul ca nici Nokia nu a vazut inceputul sfarsitului, iar faptul ca VW creste doar pe piete sarace si scade pe cele mature si bogate, unde multi clienti incep sa realizeze gogosile frumos ambalate servite de VAG, nu poate decat sa ne bucure pe cei care detestam aceasta marca.

Pun si eu o intrebare retorica: cam cat de destept te poti crede sa-ti inchipui ca esti singurul care a sesizat o grava eroare de comunicare a unui intreg departament financiar al unei companii precum VW, eroare facuta culmea, in lunile februarie si martie.
Stiti voi, e vechea dilema: ori foarte destept, ori... mai ingramadit. Evident, persoana cu pricina nu admite sa fie o mica greseala in rationamentul sau, sa mai verifice o data aiurelile debitate. Deh, VW minte si el e open minded, ca n-are VW

1. Dau si eu un mic ajutor in elucidarea dilemei:

Quote

Grupul VW a anunţat în februarie că a obţinut un profit operaţional record în 2016, excluzând elementele excepţionale, susţinut de performanţele Porsche şi redresarea diviziei de camioane Scania.
Marţi, grupul a anunţat că profitul operaţional al mărcii Volkswagen a scăzut în 2016 cu 10%, la 1,9 miliarde de euro, iar marja de profit a coborât la 1,8%, de la 2% în 2015.

Ce ziceti, se prinde? Posted Image Foarte, foarte greu sa intelegi l materna cand esti pornit sa cauti cu disperare numai prostii care sa-ti justifice cu orice pret ideile extremiste

2. Rezultatele financiare de pe piata chineza nu sunt si nu au fost niciodata incluse in bilantul anual prezentat de VW. In China, VW vinde prin intermediul unor joint venture, iar datele de la acestea nu sunt disponibile la momentul bilantului fiscal. Asadar profitul operational si veniturile prezentate NU includ activitatea VW pe "saraca piata chineza". In numarul de masini vandute, adica cele 10,3 milioane, sunt incluse si cele din China.

Edited by calinkgb, 16 March 2017 - 09:56.
editat citatele


#499
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004

Quote

Grupul VW a anunțat în februarie că a obținut un profit operațional record în 2016, excluzând elementele excepționale, susținut de performanțele Porsche și redresarea diviziei de camioane Scania.
Marți, grupul a anunțat că profitul operațional al mărcii Volkswagen a scăzut în 2016 cu 10%, la 1,9 miliarde de euro, iar marja de profit a coborât la 1,8%, de la 2% în 2015.

Numai masini de 15-20.000 euro..
Porsche, Scania..

Unde-s specialistii in profituri sa ne explice?
Cica daca vinzi multe Polo cu profit zero (doar ca sa iasa media de poluare a grupului sub pragul de amenda de la UE), si inmultesti zero cu multe, rezulta profit mare..

Edited by don_dannielo, 16 March 2017 - 07:53.


#500
swtm

swtm

    Welding Eng.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 18.01.2011

View Postoaspetele, on 16 martie 2017 - 06:27, said:

Scuze, dar cred ca s-a inteles ce am vrut sa spun.
Scuze, bla bla...
Scurt si la obiect să priceapă toată lumea nu numai tu.
Oricum o întoarceți, parcă e o msr topicul asta, realitatea rămâne, surprinzător sau nu VW e acolo unde e.

#501
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,537
  • Înscris: 30.10.2003

View PostKroghy, on 15 martie 2017 - 06:26, said:

10 milioane de masini noi si mai scumpe decat concurenta ceea ce inseamna ca compenseaza prin calitate net superioara.
Am convingerea ca jumate sau chiar mai mult din numarul de masini noi sunt vandute firmelor. Adica clienti care se uita mai putin la calitatea si fiabilitatea masinilor si mai mult la ce oferte financiare ofera vanzatorul. Bine, sa nu exageram ca firmele ar putea cumpara Logan, insa cat am umblat in ultima saptamana dupa o masina SH, majoritatea masinilor aveau ca primul propietar o firma.

#502
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Postswtm, on 16 martie 2017 - 08:00, said:

surprinzător sau nu VW e acolo unde e.

Si in varful toboganului tot in varf esti Posted Image !

#503
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View PostBursul, on 16 martie 2017 - 08:08, said:

Am convingerea ca jumate sau chiar mai mult din numarul de masini noi sunt vandute firmelor. Adica clienti care se uita mai putin la calitatea si fiabilitatea masinilor si mai mult la ce oferte financiare ofera vanzatorul. Bine, sa nu exageram ca firmele ar putea cumpara Logan, insa cat am umblat in ultima saptamana dupa o masina SH, majoritatea masinilor aveau ca primul propietar o firma.
Si asta e un lucru rau? Eu tot pe firma am inmatriculat masina mea anterioara si tot asa e si masina actuala a sotiei, masini VAG cumparate de noi, inmatriculate de la inceput pe firma si folosite numai ca masini personale.
Faptul ca masina e pe firma nu inseamna ca e masina de flota.

Edited by Kroghy, 16 March 2017 - 08:55.


#504
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,537
  • Înscris: 30.10.2003

View PostKroghy, on 16 martie 2017 - 08:54, said:

Si asta e un lucru rau?
Eu doar am incercat sa vin cu o explicatie. Ca e bine, ca e rau, mie mi-e indiferent.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate