De unde alimentati?
Last Updated: Jan 01 2023 19:52, Started by
TheRipper
, Jan 29 2017 18:20
·
0
#91
Posted 03 February 2017 - 00:07
De regula alimentez de la Petrom dar mai bag si de la Lukoil dar extrem de rar si asta din pricina cardului de membru... Mi se pare oricum cam spalatura motorina la Lukoil..
|
#92
Posted 03 February 2017 - 20:43
Stau și mă întreb, cum să fie diferență între carburanții de la Petrom și cei de la OMV, când pe bonurile fiscale se vede clar că, de fapt, sunt una și aceeași firmă, cu același cod fiscal?
|
#93
Posted 06 February 2017 - 20:42
Diferă oarecum și "rețeta" carburantului: aditivi, C.O., etc.
Dar 99% este diferență de brand. |
#94
Posted 08 February 2017 - 09:40
In Romania avem 3 rafinarii mari si late care produc carburanti. Cum au spus mai sus persoanele care au lucrat in domeniu, calitatea carburantilor este foarte buna si respecta cerintele la iesirea pe portile rafinariilor. Singura problema apare la statii si la modul cum intretin rezervoarele. Probabil ca marlani de sefi de statii care matrasesc carburantul mai exista in numar foarte mic(?!). In ceea ce priveste cresterea performantelor masinii data de cifra octanica, daca exista (cu accentul pe daca) este insignifianta incat cu siguranta nu o puteti detecta voi "la talpa". Cifra octanica reprezinta rezistenta la autoaprindere in momentul compresiei, deci singurul lucru care ar putea modifica puterea este modificarea compresiei, lucru care nu este posibil. Chestiile cu consum redus, putere marita este doar marketing. Daca il inghititi, luati cu paine!
Alimentez benzina de la Luk de la statii cu trafic. |
#95
Posted 08 February 2017 - 16:49
flomelomanul, on 03 februarie 2017 - 20:43, said:
Stau și mă întreb, cum să fie diferență între carburanții de la Petrom și cei de la OMV, când pe bonurile fiscale se vede clar că, de fapt, sunt una și aceeași firmă, cu același cod fiscal? ei bine, masina nu e de acord, nu mai patineaza roata dreapta, fara sa vreau, la plecarea de pe loc. sau poate au fost mai zgarciti cu aditivii, oricum nu mai dau pe la ei nici la nevoie. n-ai cu cine.. Edited by 41ex, 08 February 2017 - 16:50. |
#96
Posted 09 February 2017 - 19:52
Zicea un băiat care a lucrat în stație că se aditivează și după ce o aduce cisterna. Asta se întâmplă la OMV
|
#97
Posted 10 February 2017 - 14:04
Dupa ce aduce cisterna se indoaie nu se aditiveaza. Combustibilul e deja preparat (aditivat) la incarcarea in rezervoarele benzinariilor.
|
#98
Posted 04 March 2017 - 21:38
asta nu stiam: "OMV MaxxMotion 100 cu aditivi de reducere a fricțiunii cu suprafața activă" deci, ce sa mai, cea mai smechera de la noi.
link: http://www.omv.ro/po...formanta-maxima |
#100
Posted 03 April 2017 - 19:09
dovada ca avem "energie vie" in rezervor si ca moare incet daca o lasi mult in rezervor: https://www.wynns.eu...uel-stabilizer/
totusi, vreau sa comand asta, l-a testat deja careva? http://www.emag.ro/a...3/pd/D20JZMBBM/ One bottle treats up to 70 litres of petrol. Maximum dosage: use contents with 30 litres of petrol. ps: o sa-l pun peste omv100 si-l amestec spre acea dozare maxima. cautand, am gasit ceva prea scump din pacate: https://www.amazon.c...rco Accelerator Edited by 41ex, 03 April 2017 - 19:28. |
|
#101
Posted 03 April 2017 - 22:38
un filmulet interesant:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/03nL8Z0dRkI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#102
Posted 05 April 2017 - 09:27
Totusi ce masina ai de nu-ti ajunge nici omv100? Ce cifra octanica vrei?
|
#103
Posted 05 April 2017 - 19:30
la aspiratul meu am la busonul rezervorului scris 98/95 iar in "brosura" motorului (gasita pe net) scrie "Note: The use of 95 octane gasoline results in a slight loss of engine performance."
si cu totii stim ca nu ne putem baza ca 95 e 95 si restul e cat afirma, altfel cand am trece granita n-am observa diferente. am mai vazut un filmulet unde la benzina obisnuita scadea puterea dupa ce motorul se incalzea, iar la cea aditivata pt cifra octanica puterea evident mai mare si ramanea constanta, indiferent de temperaturile din motor. la asta nu m-as prea fi asteptat. |
#104
Posted 08 May 2017 - 12:36
Tocmai mi-am schimbat "cotetul" si am trecut de la injectie directa diesel cu pompa clasica, la un common rail Siemens.
Diferentele sunt in felul urmator: -la motorul vechi cea mai buna motorina - rompetrol 55. Default foloseam Mol extra sau omv extra si erau super ok. Daca puneam rompetrol, era racheta. -la motorul nou, cea mai buna motorina Mol extra. I-am pus rompetrol 55 si rontaie injectia. Nu o am demult si la omv nu am ajuns inca. De aici putem trage mai multe concluzii. |
#105
Posted 08 May 2017 - 19:37
pai probabil "rontaia in tacere" si masina veche. in timp nu are cum sa nu se vada efectul/lipsa aditivilor.
|
|
#106
Posted 19 May 2017 - 09:26
De ani buni alimentez de la Mol......mai precis de cand aveau benzina colorata rosu/verde....
Cand nu am posibilitatea sa mai ajung la un peco Mol....am mai alimentat de la Petrom (ff rar) |
#107
Posted 26 May 2017 - 07:39
OMW.
Am primit un pont că în prezent, doar benzina de acolo este de calitate superioară - deci nici cea de la Mol, nici de la Lukoil, nici de la Petrom nu este, celelalte nici nu merită menţionate. |
#108
Posted 26 May 2017 - 20:11
De OMW n-am auzit până acum. O fi vreun lanț de benzinării nou intrat pe piață (în ultimele două ore ).
Edited by flomelomanul, 26 May 2017 - 20:12. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users