Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Semnal slab Vodafone - solutii/sesizari
Last Updated: Mar 17 2017 21:34, Started by
l0calh0st
, Jan 28 2017 16:15
·
0
#1
Posted 28 January 2017 - 16:15
Salut,
Stiu ca probabil sunt mai multe topic-uri pe aceasta tema, insa as vrea sa va prezint un caz particular, si as ruga userul @Vodafone sa intervina in acest caz. Locuiesc de 4 luni de zile intr-un apartament cumparat in Timisoara, la parter intr-o zona nu foarte departe de centrul orasului. Problema este ca stau la parter, pe o strada unde nu am vizibilitate directa cu site-ul Vodafone iar semnalul este aproape nul, iar daca am semnal, cam -106, -108 dBm, este neexploatabil si interlocutorul nu ma aude, si nici eu pe el. Problema se manifesta pe toate tehnologiile - 2G, 3G, LTE. Am atasat doua imagini, ca sa va faceti o idee despre locatie si problema in sine. S-au inregistrat de asemenea doua sesizari, cu numarul: 14895812 si 14914714 pentru acest caz, in care le-am exemplificat problema, le-am zis nodeB-ul si eNodeB-ul la care eram conectat, RSSI-ul cat si alte valori de interes pentru ei. La prima sesizare mi-au comunicat ca vor trimite un tehnician si ca ma vor contacta in termen de 5 zile lucratoare. Bineinteles ca a trebuit sa sun eu in a 6 zi, pentru ca se primise raspuns, dar nu a catadicsit nimeni sa ma sune. Mi-au spus sec ca tehnicianul a fost pe statia de baza, a facut masuratori si ca totul e in parametri. Zic "bine doamna, dar degeaba vede tehnicianul o eroare sa zicem de asignare canal TCH (in 2G) sau un Drop_TCH pe grafice, pentru ca daca se incadreaza in KPI, celula nu vine alertata la ei, si ca oricate restarturi ar da in OMC, tot nu ma ajuta pe mine cu nimic. La a doua sesizare le-am zis ca nu sunt de acord cu raspunsul de la prima sesizare si ca solicit o noua verificare. Termen de raspuns: 5 zile lucratoare. Am sunat tot eu dupa 2 saptamani, pentru ca nimeni nu m-a sunat. Mi s-a spus sec si pe scurt, ca abia dupa 28 martie sunt eligibil pentru o noua verificare a tehnicienilor. N-am fost de acord nici cu acest raspuns, Raspunsul lor a fost cel din screenshot-ul atasat de la telefon, i-am cerut doamnei cu care am discutat sa-mi trimita o dovada a faptului ca a luat legatura cu echipa tehnica. Nu vor sa rezolve problema, si pace. Nu vor nici macar sa recomande un provider 3rd party care comercializeaza antene de receptie sau sa ma ajute sa-mi pun un sistem de acest gen acasa. Ei nu garanteaza nimic. Atat timp cat am o farama de semnal in casa, nu conteaza ca am TDC de 80%, ei se considera acoperiti. Facturile sunt in medie 350 - 500 ron/luna. Mai mici de 350 nu am avut niciodata. Client de 3 ani. Am atasat si imagini pentru detalii si referinta. Dreptunghiurile rosii sunt blocuri de 4 etaje. Site-ul VDF este pe un bloc cu 10 etaje. Blocul in care stau e de 4 etaje. Attached Files |
#2
Posted 28 January 2017 - 16:25
Nu stiu in Romania, dar pe afara Vodafone au FTTH pentru locuintele unde este semnalul slab
|
#3
Posted 28 January 2017 - 16:36
Da, probabil in alte tari te ajuta si cu alte solutii femtocell. Dar la noi trebuie sa fii nu stiu ce client barosan si neaparat sa ai firma. Sunt de acord ca nu poti sa pui femto la orice cartelar care abia iti aduce 5-10 euro intr-o luna, dar macar la astia cu contract s-ar putea face ceva, sincer. Le-am oferit bani, le-am zis ca cumpar orice solutie au ei pentru semnal.
Raspuns: S-a rezolvat. Nu se poate. Alta data, cu alta ocazie si in alte conditii. Luni voi merge la ANPC, cu toate materialele, toate sesizarile, toate apelurile cu ei, cu locatia exacta si absolut tot. Poate ma ajuta ei. |
#4
Posted 28 January 2017 - 16:42
Intotdeauna exista solutii! Tii neaparat sa ramai la ei, daca vezi ca esti desconsiderat? Numai ei pot face ceva cu semnalul si daca nu vor sau nu pot acum, nu e cazul sa te superi si tu? Vad ca nu esti un novice...! Ce iti ofera special, de banii dati? E cam maricica suma totusi!
Edited by arab, 28 January 2017 - 16:44. |
#5
Posted 28 January 2017 - 16:58
Daca nu iti rezolva problema.....portare la concurenta! Simplu... Edited by xmanyacs77, 28 January 2017 - 17:00. |
#6
Posted 28 January 2017 - 17:02
l0calh0st, on 28 ianuarie 2017 - 16:15, said:
Salut, Stiu ca probabil sunt mai multe topic-uri pe aceasta tema...... Merita incercat un drum pana la sediul lor central si incercat o solutie cu cineva "din interior".Explica situatia detaliat si sigur vei gasi o cale de rezlovare+ exista si posibilitatea sa primesti in plus alte beneficii(asta in cazul in care nu doresti sa parasesti reteaua lor).Bafta! Edited by gump4, 28 January 2017 - 17:03. |
#7
Posted 28 January 2017 - 17:40
In mod normal se primeste raspuns in 3 zile lucratoare cand se reclama o problema cu semnalul,cel putin asa s-a intamplat in cazul meu (si nu numai).
Mie mi s-a oferit un echipament Vodafone Sure Signal ca alternativa altfel reziliam contractele (am 4 numere la ei) cu facturi lunare ce depasesc 200 Euro (cand sunt in tara) iar cand sunt in deplasare sau in concedii cu sotia am platit si 1700 Euro. |
#8
Posted 28 January 2017 - 17:43
Vina nu e a operatorului daca tu locuiesti intr-o cusca Faraday ! Restul e can-can si operatorul nu e obligat sa-ti aduca semnalul in ... pat ...
|
#9
Posted 28 January 2017 - 17:50
Daca postarea-mi este adresata mie sa stii ca nu locuiesc intr-o cusca...problema a fost cauzata in mod direct de operator in momentul in care au desfintat o antena ce deservea cartierul / strada pe care stau...stau la curte ca sa ma exprim asa intr-o zona mai izolata.
Am uitat sa precizez orasul...Bucuresti,zona de nord. |
#10
Posted 28 January 2017 - 17:58
bate-te cu ei, dar daca vrei a te portezi verifica daca ceilalti au semnal la tine in casa. eu sunt prizonier varzafone, tocmai pentru ca la mine acasa ceilalti operatori au semnalul si mai prost.
fa rost de telefon , pune cartele in el si convinge-te daca merge sau nu . masuratorile sunt una, realitatea poate sa difere un pic, in defavoarea ta. degeaba semnalul e puternic pe celula, daca telefonul nupoate iesi din casa, din cauza ecranarii. in ce priveste relatiile cu clientii, obisnuieste-te , vodafone sta foarte prost. Orange au un serviciu de relatii cu clientii ireprosabil, si cred ca in general calitatea serviciilor este mai buna la ei. din pacate stau intr-o cusca faraday construita cu simt de raspundere, asa ca a trebuit sa raman la ei. LE: acum am vazut ca stai la casa. eu zic ca tot trebuie sa faci teste, 2 linii (cum vad in screenshot) ar trebui sa asigure semnalul de voce. Edited by strongsss, 28 January 2017 - 18:02. |
|
#11
Posted 28 January 2017 - 18:30
@cobi1, n-as vrea sa-ti iau in nume de propriu descrierea profilului tau "bagator de seama". Nu stau intr-o cusca Faraday si sincer, toti oamenii locuim undeva, nu stam sub cerul liber "ca sa ne incadram in garantia operatorului de acoperire outdoor".
Multumesc tuturor pentru raspuns. Nu pot sa fac (momentan) portare pentru ca sunt sub perioada contractuala, chiar daca s-a facut o solicitare in acest sens si mi s-a spus ca nu sunt eligibil. Portocalii au aceleasi probleme (chiar daca nu este site Ran Sharing, este site-sharing si cam pe unde este Vodafone este si ORO), Telekom si Digi sunt singurii care au semnal exploatabil, asta pentru ca au pe strada Mures pe cladirea de langa peco, site. Problema cu ei este ca Telekom-ul inca are multe zone 2G-only, iar Digi chiar daca au investit masiv in acoperire, reteaua lor e subdimensionata, si nici optimizata corespunzator nu e, sunt zone in tara unde pe o raza de 10 km te intersectezi cu 3 RNC-uri, probabilitatea de drop call e mai mare. N-am incercat cu o vizita la magazinul central din Timisoara. Este pentru prima data cand am probleme cu ei, pana in 2014 am fost pe cartela, fiind multumit am "upgradat" la abonament. |
#12
Posted 28 January 2017 - 18:35
Ia-o cum doresti dar in bloc problemele astea nu-s necunoscute . Rau ai facut ca ai trecut pe abonament , asta ti-a fost fatala ca sa nu zic altceva . Din pacate nu esti singurul .
|
#13
Posted 28 January 2017 - 18:42
Celelalte retele cum stau cu semnalul la tine in casa?
|
#14
Posted 28 January 2017 - 18:45
cobi1, on 28 ianuarie 2017 - 18:35, said:
Ia-o cum doresti dar in bloc problemele astea nu-s necunoscute . Rau ai facut ca ai trecut pe abonament , asta ti-a fost fatala ca sa nu zic altceva . Din pacate nu esti singurul . Stiu, si imi cer scuze daca m-am rastit putin la tine, insa e o situatie frustranta. Pe vremea cand am facut abonamentul nu aveam de unde sa stiu ca o sa am problemele astea. Aici am cumparat apartamentul in vara. Cand am fost sa il vad prima data, sincer, numai la semnal nu m-am uitat. Stii si tu ce aventura e in Romania sa iti cumperi sau sa faci investitii in ceva mai mare, ca iti trebuie jdemii de acte. Insa nici operatorii nu procedeaza bine aici. Repet, daca eram un amarat cu cartela, mai ziceam. Nu le-am cerut sa re-azimuteze din nou sectorul sau sa modifice tilt-ul pentru mine. Stiu ca astea se fac dupa un PDF bine stabilit, dupa un planning, pentru ca trebuie sa iei in calcul si relatia cu vecinatatile, ca dupa poate iti sare Handover-ul in aer ca nu mai primesti bine de la nu stiu ce sector vecin. Ce ma frustreaza pe mine este faptul ca nici daca le oferi bani, nu te ajuta, si cu atat mai mult - nu te indruma catre producatori de sisteme de receptie. alexa32 - ORO la fel (este site sharing, au site in aceeasi locatie cu VDF) Telekom, Digi - OK - ei sunt ancorati pe o alta cladire aflata in vizibilitate oarecum directa cu mine - dar nu sunt alternativa viabila. |
#16
Posted 28 January 2017 - 18:55
Sunt destule repeatere 2G/3G, nu sunt scumpe, pot incerca singur.
|
#17
Posted 28 January 2017 - 20:39
l0calh0st, on 28 ianuarie 2017 - 16:36, said:
Da, probabil in alte tari te ajuta si cu alte solutii femtocell. Dar la noi trebuie sa fii nu stiu ce client barosan si neaparat sa ai firma. Sunt de acord ca nu poti sa pui femto la orice cartelar care abia iti aduce 5-10 euro intr-o luna, dar macar la astia cu contract s-ar putea face ceva, sincer. Le-am oferit bani, le-am zis ca cumpar orice solutie au ei pentru semnal. Raspuns: S-a rezolvat. Nu se poate. Alta data, cu alta ocazie si in alte conditii. Luni voi merge la ANPC, cu toate materialele, toate sesizarile, toate apelurile cu ei, cu locatia exacta si absolut tot. Poate ma ajuta ei. |
#18
Posted 29 January 2017 - 01:24
O solutie de compromis - daca nu ai semnal la alti operatori si pana iti rezolva problema cei de la vodafone - ar fi sa iti iei un router huawei b310 in care sa iti pui sim-ul cand ajungi acasa. In felul asta ai avea si internet prin wifi si telefonie daca pui la router un telefon fix. Sms-urile pot fi citite prin interfata web a routerului. Stiu ca e nasol sa fatai sim-ul zilnic din telefon in router si invers dar in caz de forta majora... ar putea fi o solutie.
Router-ul asta are o antena externa pe care o poti scoate afara si care te va ajuta mult in ceea ce priveste semnalul. Edited by Alexis, 29 January 2017 - 01:28. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users