Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde
 Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea
 Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie

TVA doar la valoarea adaugata sau...

Inregistrare ecran
 M-am inregistrat in e-factura. Ca...

Voi cum faceți fața ava...

Spital stomatologic sector 4 grat...

Pastrare numar inmatriculare !
 

Semnal slab Vodafone - solutii/sesizari

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#19
l0calh0st

l0calh0st

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,083
  • Înscris: 22.04.2009
Stiu router-ul, sincer nu fac nicio afacere cu chestia asta. O sa tot mut cartela dintr-o parte in alta pana o iau eu razna si distrug si cartela. Merci de pont, anyway.
Ideea e ca Vodafone nu va rezolva niciodata problema. Am inaintat plangere catre ANCOM cu contractele atasate, facturi, exportul platilor efectuate catre ei, si astept un raspuns. In ultima instanta voi renunta la tot si daca nu se rezolva trec pe satelit, macar acolo stiu una si buna, vorbesc cu telefonul de la geam, dar macar voi avea semnal oriunde sunt sub cerul liber. :)

#20
brasoveanul

brasoveanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,128
  • Înscris: 16.10.2006

View PostAlexis, on 29 ianuarie 2017 - 01:24, said:

O solutie de compromis - daca nu ai semnal la alti operatori si pana iti rezolva problema cei de la vodafone - ar fi sa iti iei un router huawei b310 in care sa iti pui sim-ul cand ajungi acasa. In felul asta ai avea si internet prin wifi si telefonie daca pui la router un telefon fix. Sms-urile pot fi citite prin interfata web a routerului. Stiu ca e nasol sa fatai sim-ul zilnic din telefon in router si invers dar in caz de forta majora... ar putea fi o solutie.

Router-ul asta are o antena externa pe care o poti scoate afara si care te va ajuta mult in ceea ce priveste semnalul.

Cu alte cuvinte, clientul sa faca un fel de "yoga extrem" pentru ca Vodafone este incapabil sa ofere un serviciu decent, buna treaba.

#21
Adicv1983

Adicv1983

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 22.01.2017
Nasol cu vodafone asta

Si eu am băgat sesizări privind semnalul,dar numai promisiuni am primit.

#22
balazscsaba

balazscsaba

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 570
  • Înscris: 28.11.2009
Vodafone Semnal Plus, un dispozitiv de la ei conectat la internetul din casa ta (furnizorul sa fie altcineva decat VDF). Functioneaza excelent. Depinde cate sim uri ai si cat este valoarea facturii lunare. Scula e la vreo 450 ron, eu l am primit gratis.

#23
l0calh0st

l0calh0st

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,083
  • Înscris: 22.04.2009
Am rezolvat-o si eu de pe la inceputul lunii. Tot cu un femto Semnal Plus. Merge impecabil. Datele nu ma intereseaza, ca stau pe wireless, dar vocea chiar e ok.
Se poate, daca se vrea. Singura chestie de care mi-e ciuda e ca a trebuit vreo 2 sesizari la ei, ANCOM si pe forum pe softpedia si pe forumul Vodafone ca sa ma bage in seama. Dar mai bine mai tarziu decat niciodata. Oricum tipa cu care am vorbit era de la Business si era foarte ok, departamentul Business pare a fi mai bine pregatit decat cel Private.
Tu tot modelul ala de la Alcatel-Lucent il ai, @balazscsaba?

#24
balazscsaba

balazscsaba

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 570
  • Înscris: 28.11.2009

View Postl0calh0st, on 14 februarie 2017 - 19:56, said:

Am rezolvat-o si eu de pe la inceputul lunii. Tot cu un femto Semnal Plus. Merge impecabil. Datele nu ma intereseaza, ca stau pe wireless, dar vocea chiar e ok.
Se poate, daca se vrea. Singura chestie de care mi-e ciuda e ca a trebuit vreo 2 sesizari la ei, ANCOM si pe forum pe softpedia si pe forumul Vodafone ca sa ma bage in seama. Dar mai bine mai tarziu decat niciodata. Oricum tipa cu care am vorbit era de la Business si era foarte ok, departamentul Business pare a fi mai bine pregatit decat cel Private.
Tu tot modelul ala de la Alcatel-Lucent il ai, @balazscsaba?

Asta e jucaria. Si eu la Business l-am optinut. Par mai de treaba si mai receptivi.

Attached Files



#25
macsfx

macsfx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,526
  • Înscris: 30.11.2005
Info despre Vodafone Semnal Plus: https://www.vodafone.ro/semnal-plus

Am primit jucaria in aprilie 2014, cand abia incepuse perioada de testare in Romania. Vad ca intre timp se activeaza si se seteaza numerele care au acces la device din myVodafone.

Voi ati setat numerele sau l-ati lasat la liber?

#26
balazscsaba

balazscsaba

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 570
  • Înscris: 28.11.2009
Activ din Octombrie 2014. Lasat la liber.

#27
l0calh0st

l0calh0st

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,083
  • Înscris: 22.04.2009
Am setat numere, pentru ca stau la bloc si parca nu-mi place ideea ca si vecinul de langa sa aiba acces. Astept si sotia sa treaca pe Vodafone sa o pun si pe ea. :))

#28
costinuti

costinuti

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,433
  • Înscris: 19.09.2007

View Postl0calh0st, on 16 februarie 2017 - 22:17, said:

Am setat numere, pentru ca stau la bloc si parca nu-mi place ideea ca si vecinul de langa sa aiba acces. Astept si sotia sa treaca pe Vodafone sa o pun si pe ea. :))
Si cand vin prieteni, cunostinte, rude pe la tine si trebuie sa dea un tel urgent iar semnal nu e decat pt ai casei ce faci? Pune-te si in ipostaza inversa
Just saying

#29
l0calh0st

l0calh0st

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,083
  • Înscris: 22.04.2009

View Postcostinuti, on 17 februarie 2017 - 16:03, said:

Si cand vin prieteni, cunostinte, rude pe la tine si trebuie sa dea un tel urgent iar semnal nu e decat pt ai casei ce faci? Pune-te si in ipostaza inversa
Just saying
Da, insa sincer, mai mult ma intereseaza sa bag numere care folosesc device-ul pe termen lung, nu pentru "prieteni" care vin 1-2 ore doar ca sa vada cat de bine sau de rau imi merge.
Dar si daca il las la liber si vecinul de langa si ala de deasupra si de sub apartament se leaga la el, device-ul cum suporta maxim 8 convorbiri simultane (zici ca e un TRX de pe 2G), parca nu imi convine ideea sa fac pe politistul sa vad cine foloseste resursele.
E mai bine asa.

#30
mariusr1976

mariusr1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,424
  • Înscris: 26.04.2016

View Postl0calh0st, on 28 ianuarie 2017 - 16:15, said:

Salut,

Stiu ca probabil sunt mai multe topic-uri pe aceasta tema, insa as vrea sa va prezint un caz particular, si as ruga userul @Vodafone sa intervina in acest caz.

Locuiesc de 4 luni de zile intr-un apartament cumparat in Timisoara, la parter intr-o zona nu foarte departe de centrul orasului. Problema este ca stau la parter, pe o strada unde nu am vizibilitate directa cu site-ul Vodafone iar semnalul este aproape nul, iar daca am semnal, cam -106, -108 dBm, este neexploatabil si interlocutorul nu ma aude, si nici eu pe el. Problema se manifesta pe toate tehnologiile - 2G, 3G, LTE.

Am atasat doua imagini, ca sa va faceti o idee despre locatie si problema in sine.
S-au inregistrat de asemenea doua sesizari, cu numarul: 14895812 si 14914714 pentru acest caz, in care le-am exemplificat problema, le-am zis nodeB-ul si eNodeB-ul la care eram conectat, RSSI-ul cat si alte valori de interes pentru ei. La prima sesizare mi-au comunicat ca vor trimite un tehnician si ca ma vor contacta in termen de 5 zile lucratoare. Bineinteles ca a trebuit sa sun eu in a 6 zi, pentru ca se primise raspuns, dar nu a catadicsit nimeni sa ma sune. Mi-au spus sec ca tehnicianul a fost pe statia de baza, a facut masuratori si ca totul e in parametri. Zic "bine doamna, dar degeaba vede tehnicianul o eroare sa zicem de asignare canal TCH (in 2G) sau un Drop_TCH pe grafice, pentru ca daca se incadreaza in KPI, celula nu vine alertata la ei, si ca oricate restarturi ar da in OMC, tot nu ma ajuta pe mine cu nimic.

La a doua sesizare le-am zis ca nu sunt de acord cu raspunsul de la prima sesizare si ca solicit o noua verificare. Termen de raspuns: 5 zile lucratoare. Am sunat tot eu dupa 2 saptamani, pentru ca nimeni nu m-a sunat. Mi s-a spus sec si pe scurt, ca abia dupa 28 martie sunt eligibil pentru o noua verificare a tehnicienilor. N-am fost de acord nici cu acest raspuns, Raspunsul lor a fost cel din screenshot-ul atasat de la telefon, i-am cerut doamnei cu care am discutat sa-mi trimita o dovada a faptului ca a luat legatura cu echipa tehnica.

Nu vor sa rezolve problema, si pace. Nu vor nici macar sa recomande un provider 3rd party care comercializeaza antene de receptie sau sa ma ajute sa-mi pun un sistem de acest gen acasa. Ei nu garanteaza nimic. Atat timp cat am o farama de semnal in casa, nu conteaza ca am TDC de 80%, ei se considera acoperiti. Facturile sunt in medie 350 - 500 ron/luna. Mai mici de 350 nu am avut niciodata. Client de 3 ani.

Am atasat si imagini pentru detalii si referinta. Dreptunghiurile rosii sunt blocuri de 4 etaje. Site-ul VDF este pe un bloc cu 10 etaje. Blocul in care stau e de 4 etaje.
Imposibil asa ceva . !!! Conform noului spot publicitar vodafone ,ei au semnal si in creerul muntilor nu in centrul unui oras.

Acum mai in gluma mai in serios intreb si eu .....pe unde au semnal astia ca nici la mine nu e ."

#31
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,180
  • Înscris: 18.04.2008

View Postl0calh0st, on 29 ianuarie 2017 - 16:51, said:

Stiu router-ul, sincer nu fac nicio afacere cu chestia asta. O sa tot mut cartela dintr-o parte in alta pana o iau eu razna si distrug si cartela. Merci de pont, anyway.
Ideea e ca Vodafone nu va rezolva niciodata problema. Am inaintat plangere catre ANCOM cu contractele atasate, facturi, exportul platilor efectuate catre ei, si astept un raspuns. In ultima instanta voi renunta la tot si daca nu se rezolva trec pe satelit, macar acolo stiu una si buna, vorbesc cu telefonul de la geam, dar macar voi avea semnal oriunde sunt sub cerul liber. :)

Îți poți lua o cartelă PrePaid pentru modem și să redirecționezi apelurile pe ea. :)

Edit:
Acum am văzut că ai rezolvat.

#32
l0calh0st

l0calh0st

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,083
  • Înscris: 22.04.2009
Am rezolvat finally, am constatat ca daca faci putin gura in stanga si in dreapta imediat te rezolva, nu care cumva sa se duca vorba prin lume ca au probleme.
M-a ajutat mult si partea tehnica, daca nu as fi avut cunostintele in domeniu, clar ma duceau cu vorba sus si bine si credeam tot ce imi serveau ei, ca in 6 luni, ca un an, ca nu stiu ce... am zis vreau acum, si punct. Si s-a rezolvat. Acum mai am o alta proba de foc cu ei, de pe 19 martie intru oficial in acele 3 luni de fidelizare/ofertare. Acum 2 ani am acceptat un abonament mai asa, pentru ca situatia din telecom nu era cea de astazi. Sa vedem cum isi joaca cartea, ca si eu promit sa mi-o joc pe-a mea cum stiu mai bine. :)

#33
gceusan

gceusan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 134
  • Înscris: 03.03.2016
salut! pot sa iti impartasesc din experienta mea cu Vodafone: aceleasi probleme vis a vis de lipsa semnalului in casa, sesizari , masuratori si in cca 1 luna a venit o scrisoare acasa prin care ei imi confirma ca nu au semnal si ca celula nu bate pana la mine! mi-au dat posibilitatea sa optez pentru un prepay sau sa imi desfiintez abonamentul fara costuri suplimentare! in final m-am portat la digi! tarif mic...calitate medie!

#34
Gotyc

Gotyc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,325
  • Înscris: 15.07.2009
Eu m-am certat 4 luni cu dansii ca nu mergea bine semnalul , aveam FULL semnal, dar nu primeam apeluri dupa multe sesizari ANPC / Vodafone (care ii doare in fund de clienti), au zis ca, au o problema cu o "celula" si va fi inlocuita curand, de atunci am renuntat la serviciile platite Vodafone si mi-am luat cartela , vadca merge mai bine ca abonamentul :))

#35
stlk

stlk

    Spartan Officer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,438
  • Înscris: 15.07.2008

View Postgceusan, on 17 martie 2017 - 21:16, said:

salut! pot sa iti impartasesc din experienta mea cu Vodafone: aceleasi probleme vis a vis de lipsa semnalului in casa, sesizari , masuratori si in cca 1 luna a venit o scrisoare acasa prin care ei imi confirma ca nu au semnal si ca celula nu bate pana la mine! mi-au dat posibilitatea sa optez pentru un prepay sau sa imi desfiintez abonamentul fara costuri suplimentare! in final m-am portat la digi! tarif mic...calitate medie!
Aceeasi problema !  semnal slab de cel putin 5 ani de zile (am facut sesizari,am refuzat prelugirea abonamentelor mereu din cauza semnalului etc). In aceasta luna Vodafone "a rezolvat" problema  ,eu spun ca nu pot avea nici macar o convorbire decenta pe 2G (atat ma intereseaza,2G) si ei mi-au dat bonus minute si SMS-uri nelimitate in retea (pe 30 de zile ) Posted Image . Deci eu spun  ca nu pot vorbi nici macar putinele minute care le aveam (detin abonamente vechi cu minute putine) si ei imi da cadou minute si SMS-uri fara sa gandeasca ca fara semnal cadoul lor e egal cu 0 (ZERO)

Edited by stlk, 17 March 2017 - 21:38.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate