Pickup 2016 - 2017 , modele , pareri , preturi
Last Updated: Feb 20 2017 14:27, Started by
JurasikMan
, Jan 24 2017 14:48
·
0
#19
Posted 25 January 2017 - 19:05
La asigurare diferenta este mare. Am facut o simulare cu 2.2 s 3.2 si era sesizabila . La impozit stiu ca nu este relevanta .iar rovigneta este identica . Probleme cu Hilux sunt doua in ceea ce ma priveste. Nu-mi place fata . Este feminina . Botul prea ascutit si farurile prea de berlina . Chestie de gust. Mai are si hiba cu picatul testului elanului care pare sa nu fi fost tratata ulterior . Despre D-max , la reprezentanta din Romana nu sunt decat varantele de 2.5 modelul 2016. Stiu de motorul de 2.0 pentru varianta 2017 si asta il scoate din start din carti pentru mine .
Edited by JurasikMan, 25 January 2017 - 19:05. |
#20
Posted 26 January 2017 - 09:52
incearca cu simulari si intre firme, asiguratorii "optimizeaza" o anumita categorie de motorizare, ex daca la Astra este avantajos la motorizare de 2 litri la Tiriac este optimisat peste 3 litri si tot asa.
Vorbesc in cunostinta de cauza, am un aro cu motorizare de 3119 cmc si nu platesc RCA cu mult mai mult decat la alte masini (1400 cmc) bafta |
#21
Posted 26 January 2017 - 18:01
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/cS1vywGCHwU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by cristian_sen, 26 January 2017 - 18:01. |
#22
Posted 01 February 2017 - 00:20
Vorbind de pick-uri care se vand pe RO la ora actuala,cel mai masculin din pmdv e Ford RANGER.......Are o agresivitate aparte cand te uiti la el...din toate partile..fata de ceilalti concurenti.Cand ajungem sa despicam firul in 4 deja fiecare are minusuri si plusuri....Dar la ora actuala in RO la cum sau luat carnetele de conducere parca nu mai conteaza marca de pick-up,ci primeaza doar siguranta.Si eu sunt in cautarea unui pick-up nou si dupa ce am fost la dealerii locali cred ca ma voi duce pe FORD RANGER
. |
#23
Posted 01 February 2017 - 16:40
Si mie imi place . Tot Ranger am in dotare , model mai vechi insa este masina de suflet . Pentru mine este un bivol patratos , mananca mult si este lent , dar trage ca un elefant si te scoate de peste tot . A vazut si varf de munte si autostrada si vaduri de rau si zapezi de 50 de cm si noroaie pana la praguri si ....eu am apasat doar pe acceleratie si am tras de volan. Cand mi-oi lua modelul nou ( neaparat cu 3.2 ) sper sa ma tina buzunarul sa nu-l dau nici pe acesta . Il modific si-l tin de vremuri grele .
|
#24
Posted 01 February 2017 - 16:52
Un var din partea sotiei lucreaza de foarte mult timp la o firma cu profil forestier,si tot parcul auto tot teren sunt dotati numai cu forduri ranger......si l-am intrebat daca e multumit de Ford....mi-a zis ca prin ce coclauri a mers prin padure ,rauri,dealuri si niciodata nu la lasat...foarte multumiti de ele si acum asteapa altele noi
Edited by ssf99bv, 01 February 2017 - 16:52. |
#25
Posted 16 February 2017 - 21:41
cristian_sen, on 24 ianuarie 2017 - 17:31, said:
Asta numai cu volan pr dreapta ca pe stanga dedesubt are cutia transfer si in consecinta spatiul de deasupra e mai ingust, iar cand mai are si pedale si volan e chiar dubioasa treaba...iti poate confirma orice baiat bine hranit de la politia de frontiera. A, ei au Iveco Massif. Oricum nu se mai fabrica nici una nici alta. Singura masina oldtech ramasa pe metereze e Mercedes G daca nu le-or fi scos si la astea puntea fixa de pe fata...in 2014 inca o mai aveau. |
#26
Posted 16 February 2017 - 21:56
On topic. Stii ca m-a preocupat si pe mine categoria asta. Problema este ca 95% din timp, atat eu cat si majoritatea posesorilor merg cu ele on-road.
Tinand cont de asta (multi nu tin, sau nu sunt atat de pretentiosi la confort) singurul mid-size e Amarokul, care este singurul asa numit premium, iar acum are si suveranitatea motorului. Estetica ... cam anost, tipic VW. Bineinteles ca premium sunt si cele 5 modele americane full-size (F-150, RAM 1500, Silverado, Tundra si Titan - nu stiu daca se mai fabrica), care sunt int-adevar fabuloase (de multe ori mai dotate decat un SUV premium). Iar cu motoarele Ford Ecoboost (2,7 si 3,5l) sau dieselul 3l de la RAM, astea s-ar "potrivi" si la noi. Daca ar fi sa iau una din astea m-ar coafa cel mai bine, dar am renuntat la iseea cu pick-upul, am alt proiect. Cel mai bine dintre cele "autohtone" mi se pare ca arata Rangerul si-l vad si cel mai confortabil dupa Amarok. Performante si robustete bune, o masina bine echilibrata dtpdv. La celelalte modele n-as pune botul atata timp cat exista cele de mai sus. Sa vedem si Xul de la Mercedes .... |
#27
Posted 17 February 2017 - 09:17
mufasa, on 16 februarie 2017 - 21:41, said:
Mai este una pe metereze ... seria J70, off-roader pur sange. J70 nu se comercializeaza in Europa, cu punte fata fixa este disponibil Wrangler-ul, care cica vor face si varinata pickup (de fabrica ca asa traforate au mai fost) http://www.caranddri...wrangler-pickup dar nu cred ca vor fi disponibile pe piata europeana. |
#28
Posted 17 February 2017 - 22:28
Tarzy, on 17 februarie 2017 - 09:17, said: J70 nu se comercializeaza in Europa, cu punte fata fixa este disponibil Wrangler-ul, care cica vor face si varinata pickup (de fabrica ca asa traforate au mai fost) http://www.caranddri...wrangler-pickup dar nu cred ca vor fi disponibile pe piata europeana. |
|
#29
Posted 20 February 2017 - 14:27
Si la cele din Belgia,in multe anunturi este specificat ca nu sint destinate pietei Eu...pentru ca nu vor primi omologare datorita normelor de poluare.
Edited by bolo, 20 February 2017 - 14:34. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users