Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Pickup 2016 - 2017 , modele , pareri , preturi

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Imi place foarte mult genul acesta de masina ( detin una care este iubirea vetii mele ) si m-am gandit sa fac un topic . Din start mentionez ca ma voi referi doar la Double Cab , intrucat estecel mai potrivit compromis intre utilitara si turism. Parerile pe care le voi emite pentru fiecare dintre modele vor parea putin subiective dar luat topicul per ansamblu, veti constata ca nu este deloc asa .
As incepe cu niste avantaje de a avea pickup :
- un agregat solid . Beneficiaza de un sasiu puternic pentru ca sunt gandite sa suporte greutati in jurul a 1000 km in bena , iar MMA ( masa maxim autorizata ) este impresonanta  raportat la un 4x4 normal .
- pozitie de condus inalta . Vizibilitatea este de doua ori mai buna fata de cea a unui turism. Data fiind pozitia se pot aprecia mai bine distantele .
- gama superioara de motoare ( majortatea vin cu doua motorizari ) puternice si cu o foarte generoasa marja de fiabilitate . Puterile nu sunt  scoase de producator pentru cifre ca la SUV ci pentru anduranta .
- tot mai placute ochiului , cu mici exceptii ( ma incapatanez sa bascalesc noul l200 care mi se pare cumplit de urat ), dar fara a pierde din imaginea de dur , de robust .
- tot mai dotate la interior , conectica de ultima generatie , display-uri tot mai mari si mai bine integrate , spatii tot mai generoase de stocare .
- tot ce se comercializeaza in UE beneficiaza de posibilitatea de modifcare profesionala a suspensiilor, de carosarea in diferite variante a benelor.
- spatiu foarte mare de incarcare. Benele depasesc majoritatea 140 cm latime si 150 cm lungime . Ideale pentru caratul unui catel mai mare ( eu pentru Presa al meu de 80 de kg am cumparat masina Posted Image - inainte mi-a distrus o Octavia si un Passat )
- consumul decent la motorizarile cele mai mici din gama .
- dat fiind subcapitolul forumului ...evident tractiunea 4x4 Posted Image , care poate fi atat 4x4 part-time ( la majortatea ) cat si 4x4 full-time ( la Amarok ) , dar si ambele amestecate la ...contestatul ( de catre mine ) L200 , care are cea mai inteligenta transmisie dintre toate .
- designul este unul functional , masinile fiind tot mai putin galagioase . Vechile modele erau sifonere pe roti iar zgomotul la rulare aducea a avion care decoleaza . In prezent , la primele trei modele din top nici nu auzi motorul .
- garda generoasa la sol , minimul fiind carterul grupului dferential spate care este tot mai ridicat pentru ca rotile au devent tot mai mari .
- impozit mic fiind autoutilitare.

Sa vedem niste dezavantaje :

- lungi cat o zi de post . Toate au peste 5 metri si pe toate le lovim in coltul dreapta spate ( inclusiv subsemnatul Posted Image ).
- greu de manevrat in spatii stramte .
- unghiul de atac este foarte bun la toate ....dar apare o capcana . Acolo unde abordezi cu fata , trebuie sa iti scape si coada . Aici este o problema , toate au unghiul de degajare mai mic decat unghul de atac , ceea ce face ca riscul sa dai cu fundul de pamant in situatii mai grele , sa fie mare . Daca nu ma insel, la noul Ranger cele doua unghiuri sunt egale , aceasta asigurand propretarul ca acolo unde nu a atins cu fata nu va da nici cu fundul .
- asgurari mari find autoutilitare . Aici este o problema de legislatie , deoarece ar putea fi asgurate in functie de modul de utilizare ( eu o folosesc ca si turism ) .
- rovigneta scumpa fiind utiltara ( peste 400 ron ) .
- necarosate sunt o problema pentru cei cu bagaje multe. In masina nu ai loc , iar in bena le ploua .  A mea este carosata . Am si dormit in ea - nu foarte comod pentru ca am peste 180 ...dar cu o foaie de cort sau o prelata adaptata , este ok .

Acum sa trecem la modele . Le voi pune in ordinea in care mi plac mie dar voi tine cont si de topul comparativ facut de diversi specialisti :

Ford Ranger .
[ http://www.fordcarsinfo.com/wp-content/uploads/2015/04/2016-Ford-Ranger-NCI.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Il consider cel mai frumos de pe piata . Grila facuta dupa modelele mari din SUA a fost inspirata . Imagine de robust , tren de rulare foarte performant ( am facut drive test cu modelul 2017 si este superb la condus ) . Cu motorizarile am rezerve. 2.2 nu este pentru asa namila de masina . Cilindreea este prea mica , desi cei 160 CP se simt . In teren greu , motorul nu are acea elastcitate care sa iti permita sa gresesti ....si de obicei ..toti gresim in off-road Posted Image , indiferent cat de piloti ne credem .  3.2 este dementa totala , putere , cuplu ....dar te cam usuca la taxe ( asgurare mare ) .

Toyota Hilux

[ http://www.toyotahilux.com.mx/assets/images/galeria/img-01.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Cea noua mi se pare urata . Au vrut sa o modeleze ca pe Tacoma din state ...dar au ascutit botul ala si a disparut imaginea frontala de dur , de robust . Nu am condus modelul nou , dar am mers cu modelul precedent . Eu cred ca cea veche era mai frumoasa . Motorizarile ar fi doua , dar la noi a ajuns doar cea ma mica de 2.4 Diesel . Cifrele din brosuri par OK dar eu as miza pe celalalt motor de 2.8 , care echipeaza si Land Cruiser .si care este disponibil peste tot ..ma putin in UE .

Noul Navara , care este de fapt NP300 Navara ...si care este de fapt Renault Alaskan ...care urmeaza sa apara .
[ http://images.car.bauercdn.com/pagefiles/22177/1040x585/nissannp300navara_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

E frumoasa rau ....dar rau . Motorul este de 2.3 . Ei li lauda . Eu zic ca-i mic . Vechiul motor de 2.5 a avut o caruta de hibe . S-a mers de la puteri ridicol de mici , la puteri ridicol de mari pentru un 2.5 . S-au oprit la o valoare medie de 144 cp , care zic ei ca i-ar fi rezolvat problemele de fiabilitate  . Nu a apucat confirmarea ca au schimbat modelul cu tot cu motor . Totusi , eu am mers cu un model de 190 CP care avea vreo 250.000 km si mergea bine Posted Image .
Raportat la concurenta , este mai usor ca Rangerul si mai motorizat decat el ( cu 100 cmc Posted Image ) .

Amarokul

[ http://images.car.bauercdn.com/pagefiles/29191/1752x1168/vw-amarok_01.jpg?mode=max&quality=90&scale=down - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Am pus direct poza cu V6 . Amarokul a fost o masina contestata vehement . In primul rand din cauza motorului si transmsiei . Submotorizata rau de tot ( avea doar motoare de 2.0 Diesel ) , cu un volant bi-masic care a facut celebru grupul VAG ca producator de petarde , Amarok nu s-a bucurat de vanzari impresionante. Masina nu isi gasea locul pe piata . Sensibila ca si constructie , prea tehnologizata pentru ce trebue sa faca un pickup ( cu greu pot vedea un Amarok in noroi pana dincolo de praguri ) . In 2016  au reparat greseala ( pe care toti ceilalti au comis-o ) si au pus un V6 de 3 litri ( in sfarsit un motor de pickup )  cu puteri de "numai " 163 -  224 cai , la un motor care scoate lejer peste 270 ( pe  SUV -urile producatorului VAG - Touareg , Q7 si Cayenne ). Indiferent ce sustin  unii , este acelasi motor . Acum as cumpara un Amarok . Noul model ( desi seamana tare cu vechiul ) a cam rezolvat bolile copilariei ....si un V6 este de mare angajament atunci cand vrei putere bruta . Comparativ , 3.2 de Ranger are numai 5 cilindri .

Nu am pus la ele nici un pret . Este o capcana pretul acesta .... ca si dobanzile la credite . Costurile ascunse de configurare fac ca toate sa se incadreze n aceleasi intervale . La preturile de plecare nu au nici bancheta din spate . Si frana de mana este optionala ( glumesc ...ati prins ideea ) . Cert este ca la o vopsea metalizata , niste jante de aliaj , o multimedia decenta si un pachet optional peste medie , toate costa cam 40.000 euro ( cu TVA inclus ) . Stiu , costa cat un SUV decent ....dar au si inceput sa semene in interior a SUV-uri . Nu mai sunt carute .

Voi reveni si cu alte detalii in postarile urmatoare ( daca nu inchde vreun moderator topicul ) ...

Edited by JurasikMan, 24 January 2017 - 14:54.


#2
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
E o ciudatenie.
Europenii se dau peste cap sa fie pe gustul celorlalti.
Dar aia nu aduc nici un produs de-al lor la noi, in europa.

Aveau australienii de la Holden niste pick-up-uri misto. Dar nu se vand la noi.
La fel si japonezii, si americanii..

La nemti mai vezi cate o masina americana, cu motorizarea aia ciudata, dar sa nu adapteze ei nimic pentru piata europeana?
La motorizare ma refer.

L.E. Stiu ca Holden e GM...

Edited by ericmario, 24 January 2017 - 15:05.


#3
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Mitsubishi L200 ...noul

[ http://3.bp.blogspot.com/-issNtE1N4Mw/VOMptT9dyZI/AAAAAAAAcwU/BEkeV0iNRNE/s1600/Mitsubishi-Triton-2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Tehnic are multe avantaje. In primul rand transmisia Super Select . Permite de toate . 4x4 cu dferential central ( adica full time ) , 4x4 cu central blocat , 4x2 pentru consum mic , si 4x4 Low . Este cea mai tare transmisie de pe piata . Este cel mai manevrabil pickup ( raza de bracaj sub 6 metri !!!!! ) . Are cea mai buna vizbilitate ( din cauza botului lasat care nu-mi place mie )  . Cel mai cel ....dar mie nu-mi place . Ampatamentul ala este ciudat ales ( de aici ii vine si manevrabilitatea ) , bena este prea spre spate , coada aia arata tare rau si am dubii cu privire la stabilitatea la incarcare maxima , tocmai pentru ca greutatea este distribuita mai mult pe axa spate . Dar in cifre sta bine , chiar ma bine decat restul competitorilor . Motoarele sunt noi de de 2.4  . S-au vandut putine anul trecut , nu se stiu date despre fiabilitate . . Pretul este destul de mare daca o vrei accesorizata .

Comparati pozitionarea puntii spate din pozele de mai sus . Se vede cu usurinta ca puntea spate de L200 este ...sub cabina , mult mai in fata decat la restul .
Stiu , va ganditi acum ...uite si asta se da mai destept decat ingineri de la Mitsubishi si va inteleg . Dar eu am fost in situatia in care am urcat pe trecere la nivel de cale ferata si Mazda B2500 in care eram s-a lasat de bena in jos ...si s-a ridicat  de bot in sus , ramanand in doua roti  pe calea ferata  . Sigur , exagerasem cu incarcarea pe bena ....dar nu mi-a fost usor sa vad trenul venind Posted Image . Nu va spun cu ce viteza  am sarit si am descarcat rapid niste scanduri ca sa las masina de bot in jos sa pot pleca .

Edited by JurasikMan, 24 January 2017 - 15:22.


#4
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,155
  • Înscris: 21.08.2003
L amomentul actual singurele camionete care pot rula 4x4 pe teren uscat (sau mai zis awd mai mult sau mai putin) sunt Amarok si  L200 cu superselect. Atat. Nu va luati dupa ce zic dealerii de la Ford/Isuzu sau Mazda sau Toyota. Sau Nisan. Fordul ar fi cel mai dezirabil datorita impartirii platformei cu Tranzit, aceleasi motoare/bucsarie iar ca personalitate sta cel mai bine, l-au americanizat frumos. Hilux este inca un tractor supraapreciat si costisitor, inca putin si te uiti la LandCruiser. Nisanurile ( cele vechi model 2010) sunt cu personalitate puternica sa zicem.
Pacat ca la noi nu se aduce oficial  Pajero Sport, practic un L200/triton cu bena gata acoperita, ar da lovitura dac ar avea un pret decent , dar probabil asta e valabil ptr orice marfa.

Edited by cristian_sen, 24 January 2017 - 15:36.


#5
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Isuzu D-max .

[ http://image.priceprice.k-img.com/global/images/product/cars/Isuzu_DMAX/Isuzu_DMAX_L_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Eu o consider o masina tare nedreptatita .  Am mers cu ea. Este o masina cinstita . Motoarele sunt absolut potrivite ( 2.5 si 3.0 Diesel ) . Spatioasa , atat de comoda cat trebuie sa fie un pickup . Consumurile sunt sensibil mai mari decat cele date de producator , dar asta este valabil la absolut  toate . Eu am mers cu 2.5 twin-turbo de 163 CP si 400 Nm si nu am simtit nevoia de mai multa putere .  Am testat si un 3.0 dar modelul 2005 . Nu m-a impresionat fata de noul 2.5 Twin turbo . Pozitie faina de condus . La vechiul model nu-mi placea modul de cuplare a puntii fata , la buton , dar am mers cu masini cu peste 200.000 km si cuplarea se facea fara problema .
Raman totusi la ideea ca un levier clasic este cel mai potrivit pentru  cuplarea 4x4 .

Edited by JurasikMan, 24 January 2017 - 15:37.


#6
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,155
  • Înscris: 21.08.2003
ISuzu e acelasi Ford cu alta grila,cel putin pana la penultimul model. 200 000 km e doar rodaj ptr acest tip de masini, de acum incolo poti da linist in ele ca nu se mai rupe nimic , Posted Image  Levier fizic nu cred ca mai exista, ultima a fost L200 penultimul model...sunt avnataje si dezavantaje.
Am uita sa zic ca Hilux s-a vandut si la noi cu motorul de 3.0 inclusiv automata, era vreo 48 000 euro ...tuaregul era la oferta 45 000. :))

Edited by cristian_sen, 24 January 2017 - 15:49.


#7
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Cristiane, eu m-am tot dat cu pickupuri si stiu in mare cam ce pot ele si ce nu pot . Nu-s nemuritoare . Sunt solide dar sunt si utilizate in consecinta , asa ca se prea poate ca la 200.000 km sa fie ruine . De exemplu , un Patrol utilizat corect in off-road decent, la 200.000 km poate fi mult mai " in forma " decat un pickup care a carat cartofi pe campuri pline de noroi acelasi numar de km. Posted Image

Edited by JurasikMan, 24 January 2017 - 15:48.


#8
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Poate sunt eu un ciudat, dar stiu ca astia au avut motoare Mercedes, ca ei fac doar SUV-uri, deci ar fi o varianta.
http://www.ssangyong...ssangyong/musso

Nu am habar de preturi.

#9
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Sunt multi care iau un sasiu de la unii , un motor mai vechi de la altii , un desen de la o casa de design auto ....si gata masina . De obicei acestia nu prea aveau succes , tehnologia fiind depasita  . Char azi ma uitam la Chevrolet sa vad de ce nu vinde pe piata UE si Colorado , un pickup middle-size , echipat cu un Duramax diesel de 2.8 , adica pretabil pentru UE . Din pacate, Chevrolet nu mai vinde nimic in Europa  , suspendand de tot vanzarile de masini noi .

[ http://images.hgmsites.net/lrg/2016-chevrolet-colorado-duramax-diesel_100520301_l.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Acesta ar fi vinovatul ...si arata bine rau . Este in aceeasi clasa cu Toyota Tacoma care insa, are numai motorizari pe benzina .

Toate masinile de mai sus au posibiltatea de "liftare " profesionala , existand foarte multe firme de renume care produc kituri dedicate . OME ( Old Man Emu ) , Ironman , Dobinsons ...si multe altele , au pentru toate pickup-urile de pe piata variante de inaltare adaptate pentru orice soi de teren si de exploatare .

Ranger :
[ http://dailycarz.com/wp-content/uploads/2016/04/ford-ranger-2016-black-new-cras-2016-ford-ranger-raptor-accessories-side-view-02.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Hilux :
[ http://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s480x480/e35/c126.0.800.800/13102344_283086515363133_1040211346_n.jpg?ig_cache_key=MTIzOTg3OTk3MzU1MjM2Mzg3NQ%3D%3D.2.c - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

NP300 Navara
[ http://i00.i.aliimg.com/photo/v1/50004647322_2/lift_kit_5_for_Navara_NP300_2014.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Amarok :

[ http://www.vwvortex.com/wp-content/uploads/2015/08/VW_Amarok_Hutch2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

L200

[ http://www.ullsteinconcepts.com/myfactory/CustomUpload/374O357O340O370O356O369O350O332O352O360O338O371O366O365O356O326O364O353O327O/WebPortal/UllsteinConcepts/img/Mitsubishi-L200-neues-Modell-3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

D-max

[ http://www.team-bhp.com/forum/attachments/indian-car-scene/1502687d1462183825-isuzu-starts-production-andhra-pradesh-rolls-out-d-max-v-cross-12-49-lakhs-isuzuteamsupwitharctictrucksforultimatedmax_3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Si Colorado :
[ https://i.ytimg.com/vi/JRusQ3pvsHM/hqdefault.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by JurasikMan, 24 January 2017 - 16:20.


#10
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,155
  • Înscris: 21.08.2003

 JurasikMan, on 24 ianuarie 2017 - 15:47, said:

Nu-s nemuritoare . Sunt solide dar sunt si utilizate in consecinta , asa ca se prea poate ca la 200.000 km sa fie ruine .
vb exclusiv de o exploatare rationala si intretinere corespunzatoare, daca-s folosite gen Dakar  se strica orice marca ar fi ...inclusiv masini de Dakar.


 JurasikMan, on 24 ianuarie 2017 - 16:32, said:

Sunt multi care iau un sasiu de la unii , un motor mai vechi de la altii , un desen de la o casa de design auto ....si gata masina .

Fiat Fullback, un L200 cu motoare Fiat/Iveco care nu-s chiar asa de rele pe cat vor unii sa zica. Din pacate Fiat cam tine pretul sus, ar fi fost o alternativa intersanta dar ptr 700-800 eur in plus iei direct originalul si stii ca nu ai treaba.


 JurasikMan, on 24 ianuarie 2017 - 16:32, said:

Acesta ar fi vinovatul ...si arata bine rau . Este in aceeasi clasa cu Toyota Tacoma care insa, are numai motorizari pe benzina .
Honda Ridgeline si F150 cu motoare de 3.5 L ar fi cam maximul de peste ocean care s-ar preta la noi. Vechiul F150 are si un 6L diesel gata limitat la 60mph Posted Image. Dar din 2018 avem o surpriza placuta de la ei:
  [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/nu5hGGHdARs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Daca repeta figura Mustang si la pick-up vor face bani frumosi in Ue...poate cade o frimitura si la uzina de la Craiova.

 JurasikMan, on 24 ianuarie 2017 - 16:32, said:

Toate masinile de mai sus au posibiltatea de "liftare " profesionala
Deja aici intri pe teren minat... nu,nu poti dubla pretul masinii, il triplezi. Mitsu s-ar preta foarte bine la asa ceva ca in trecut au avut colaborari cu GM deci piese gramada disponibile, puntile de grand cerokee si unele wrangler se potrivesc la L200 si Pajero cu minime ciocaneli.

 ericmario, on 24 ianuarie 2017 - 16:06, said:

Poate sunt eu un ciudat, dar stiu ca astia au avut motoare Mercedes, ca ei fac doar SUV-uri, deci ar fi o varianta.
http://www.ssangyong...ssangyong/musso

Nu am habar de preturi.
Poate cea mai neapreciata masina ever...daca nu aveau fanioanele alea in loc de stopuri poate faceau ceva bani ptr a fi mai agresivi. Nici farurile nu-s prea potrivite ptr ce se vrea.

Edited by cristian_sen, 24 January 2017 - 17:22.


#11
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,005
  • Înscris: 01.11.2005
Ati uitat Land Rover Defender varianta pickup :)
Pe aici prin Belgia sunt destul de multe Dodge Ram ,Ford Raptor si Chevrolet Avalanche, taxele sunt considerabil mai mici la utilitare iar GPL e ieftin.

Edited by bolo, 24 January 2017 - 17:17.


#12
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Ai dreptate bolo , insa este o masina foarte rar intalnita  pe piata noastra . Este o masina mai speciala , cu o solutie tehnica diferita de celelalte prezentate , avand punte fixa pe fata . Toate celelalte au suspensie independenta pe puntea fata .
Cristian , in cazul lui Fiat Fullback , este vorba despre platforme si motorizari comune , ca in cazul Nissan NP300 - Renault Alaskan , aparute din cauza fuziunii unei firme extra comunitare , cu una comunitara , pentru evitarea taxelor . . Eu ma refeream la modele mai obscure , coreene care cumparau motoare omologate , dar mai vechi ca si tehnologie si le puneau pe o structura verificata , creand o struto-camila ...ca sa aiba cu ce sa acopere o clasa pe care ei nu o aveau in oferta .

Edited by JurasikMan, 24 January 2017 - 17:25.


#13
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,005
  • Înscris: 01.11.2005
Ai perfecta dreptate,eu vad cateva zilnic cateva si de fiecare data ma intreb cum drac sa dai o suma imensa pe o "caruta" ? Am avut si eu un 110 si nu m-am impacat deloc cu filozofia lor,recent am luat un RRS Hse utilitara cu 5 locuri dar nu e pickup :)

#14
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,155
  • Înscris: 21.08.2003

 bolo, on 24 ianuarie 2017 - 17:11, said:

Ati uitat Land Rover Defender varianta pickup Posted Image

Asta numai cu volan pr dreapta ca pe stanga dedesubt are cutia transfer si in consecinta spatiul de deasupra e mai ingust, iar cand mai are si pedale si volan e chiar dubioasa treaba...iti poate confirma orice baiat bine hranit de la politia de frontiera. A, ei au Iveco Massif. Oricum nu se mai fabrica nici una nici alta. Singura masina  oldtech ramasa pe metereze e Mercedes G daca nu le-or fi scos si la astea puntea fixa de pe fata...in 2014 inca o mai aveau.

Edited by cristian_sen, 24 January 2017 - 17:37.


#15
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,005
  • Înscris: 01.11.2005
Am mai avut un Pajero V6 benzina din 98 cu tansmisia superselect,de ce sunt singurii care folosesc acest tip de transmisie?

#16
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Pentru un pickup este o dotare destul de ....pretentioasa . Si eu ma temeam de transmsia 4x4 clasica mai de mult . Modalitatea de 4x4 cu diferential central deschis da un plus de siguranta la viteze mari pe carosabil mixt . Daca ai anvelope bune , poti merge destul de sigur si cu tractiunea spate in conditii mai nasoale . SuperSelectul da si un plus de greutate . Este mai complicat dar are si mai multe chesti in miscare decat o cutie simpla de transfer . Practic , daca iti cunosti masina si ai anvelope potrivite ( se pune problema doar pe timp de iarna pe carosabil mixt  ) esti destul de " safe " si cu tractiune spate . Deasemenea , si transmsia clasica permite rulajul n 4x4 h in anumite conditii , daca nu virezi , daca nu ai curbe in loc , daca ai anvelope identice cu uzura egala . SS este practic o tractiune integrala permanenta care iti permte sa decuplezi total puntea fata ( strict pentru economie de carburant ) .

#17
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,670
  • Înscris: 03.12.2014

 ericmario, on 24 ianuarie 2017 - 15:03, said:

E o ciudatenie.
Europenii se dau peste cap sa fie pe gustul celorlalti.
Dar aia nu aduc nici un produs de-al lor la noi, in europa.

Nu e nici o ciudățenie.
Dacă-ți iei o mașină americană (sau făcută pentru piața americană) ai să plângi la pompă de fiecare dată când pui benzină.

Edited by DaculScoril0, 24 January 2017 - 20:52.


#18
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,631
  • Înscris: 28.11.2001

 JurasikMan, on 24 ianuarie 2017 - 15:35, said:

Isuzu D-max .

[ http://image.priceprice.k-img.com/global/images/product/cars/Isuzu_DMAX/Isuzu_DMAX_L_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Eu o consider o masina tare nedreptatita .  Am mers cu ea. Este o masina cinstita . Motoarele sunt absolut potrivite ( 2.5 si 3.0 Diesel ) . Spatioasa , atat de comoda cat trebuie sa fie un pickup . Consumurile sunt sensibil mai mari decat cele date de producator , dar asta este valabil la absolut  toate . Eu am mers cu 2.5 twin-turbo de 163 CP si 400 Nm si nu am simtit nevoia de mai multa putere .  Am testat si un 3.0 dar modelul 2005 . Nu m-a impresionat fata de noul 2.5 Twin turbo . Pozitie faina de condus . La vechiul model nu-mi placea modul de cuplare a puntii fata , la buton , dar am mers cu masini cu peste 200.000 km si cuplarea se facea fara problema .
Raman totusi la ideea ca un levier clasic este cel mai potrivit pentru  cuplarea 4x4 .


acum in 2017 motorizarea la Isuzu este sub 2 litri. Selectarea modului de tractiune este la buton la toate pick-urile


 bolo, on 24 ianuarie 2017 - 17:11, said:

Ati uitat Land Rover Defender varianta pickup Posted Image
Pe aici prin Belgia sunt destul de multe Dodge Ram ,Ford Raptor si Chevrolet Avalanche, taxele sunt considerabil mai mici la utilitare iar GPL e ieftin.

Defender (cu sau fara bena) nu se mai fabrica de mai bine de un an.


Saptamana trecuta am fost la Salonul Auto din Bruxelles si am "pipait" toate pick-urile .... la variante basic preturile sunt sensibil egale, baleiaza in intervalul 25 - 32 mii euro, diferenta o fac "renumele" si posibilele discounturi obtinute direct de la dealer (in Belgia acestea pot fi substantiale, chiar si intre dealerii aceleiasi marci).

De departe dpdv "trainicie" castigator este Hilux-ul, este mai solid, elementele de suspensie mai trainice (toata lumea admira interioarele, eu ma tavaleam pe sub masini :) ), puncte de prindere a caroseriei pe sasiu suplimentate cu 40% fata de modelul anterior (declaratia reprezentatului Toyota, dar se si vedea cu ochiul liber ca-s mai dese decat la echivalente)
doar o singura motorizare.

Pe mine m-ar "coafa":

pe primul loc Toyota Hilux Extra cabine (4 portes) Active 2.4L Diesel 24D- (150 HP) 400 - 30,260 Euro
apoi pe doi: Ford Ranger  3.2 TDCi 147 kW/200 pk/ch E6 Manuelle -  €30.265

La Ford varianta mai mica de motorizare (2.2 TDCi 117 kW/160 pk/ch E6 Eco Manuelle) este cu 1200 Euro mai ieftina

 JurasikMan, on 24 ianuarie 2017 - 14:48, said:

....  3.2 este dementa totala , putere , cuplu ....dar te cam usuca la taxe ( asgurare mare ) .


Eu zic sa mai verifici, diferenta de taxe intre 3,2 si ce este peste 2 litri nu e chiar foarte mare (la asigurare mai deloc, depinde si de firma dar ai de unde alege, la impozit diferenta este in jur de 100 lei/an), vorbib de "utilitare" la turisme este alta mancare de peste.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate