Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Va folositi masina decapotata?
Last Updated: Jan 20 2017 17:59, Started by
AndyM
, Jan 19 2017 22:26
·
0
#1
Posted 19 January 2017 - 22:26
Hello,
In vara planuiesc sa-mi maresc familia auto cu un bolid. Una din variante pentru 1500 - 2000euro in plus as putea sa o iau cabrio, soft top. (nu-mi recomandati hard top, fiindca eu ma rezum strict la masinile pe care le am in minte ca mi le doresc, si vre-un hard-top nu se numara printre ele). Mi-am dorit mereu o masina decapotabila, insa stau si ma gandesc daca nu ar fi asta doar o fita de moment... ca dupa ce-o sa am masina nici nu o voi decapota, fiindca iarna e frig, vara e prea cald, toamna nu-i chiar vreme pentru decapotabile... doar primavara cateva zile poate-as folosi-o... Acum va intreb pe voi, posesorii de decapotabile, merita 2000e in plus pentru varianta decapotabila? Voi o folositi, sau banuiala mea ca o sa o iau degeaba s-a adeverit si la voi? Eu acum detin un Hyundai Coupe 2006 cu trapa de-asupra si parca mi-ar place sa fie trapa pe "tot plafonul" adica sa n-am plafon deloc.... Thanks! Edited by AndyM, 19 January 2017 - 22:28. |
#2
Posted 19 January 2017 - 22:32
folosim ce? masina sau masina in varianta decapotata? io cu Z-ul meu am 6 ierni si 125.000km. dar decapotat nu merg in ianuarie. aprilie-octombrie decapotat in functie de vreme.
|
#3
Posted 19 January 2017 - 22:35
M-am referit daca cei ce aveti masini decapotabile, le folositi decapotate... sau nu le decapotati mai mult 1-2 plimbari/an. Ziceam sa nu o iau degeba in varianta cabrio...
Edited by AndyM, 19 January 2017 - 22:36. |
#4
Posted 19 January 2017 - 22:36
Soft top e o mizerie. Eu am un hard top cu care am facut aproape 30k km din august 2010 si pana asta-toamna. Daca vreau sa o vand, nu crede nimeni ca are doar 30k km in 6 ani, dar arata ca noua. Am schimbat doar filtre, ulei placute de frana si un rand de anvelope la 25k km. In general merg cu ea primavara si toamna, cand nu e nici frig nici cald, nici mult soare nici inorat. In restul anului folosesc alte masini.
|
#5
Posted 19 January 2017 - 22:39
Intrebarea este daca ai unde sa mergi decapotat. Ca in romania cine stie ce sticla de bere iti iei in cap de la vreun nefericit invidios.
Mie mi se pare mult mai sigur atat din punct de vedere al accidentelor cat si din punct de vedere al vandalismului sau chiar talhariei sa nu o arzi cu masini decapotabile. Ba de multe ori e bine sa stai cu geamul ridicat si cu clima pornita. Si usile blocate, evident. Edited by Groot, 19 January 2017 - 22:40. |
#6
Posted 19 January 2017 - 22:43
Am avut un Bertone (Opel Astra), masina buna, dar decapotata intra praful in ea ca la nebuni.
Nu imi mai trebuie decapotabila niciodata. |
#7
Posted 19 January 2017 - 22:47
Ah, da, praful, in tara cu 300 de tone pe an pe kilometrul patrat. Uitasem
|
#8
Posted 19 January 2017 - 22:50
Chestia cu praful e adevarata. Eu am interiorul crem si nu prea se vede, dar trebuie curatata dupa 2-3 zile de mers decapotat. Depinde mult si pe unde mergi, in Bucuresti o faci varza dupa cateva ore.
|
#9
Posted 19 January 2017 - 22:52
Mașini mai jegoase ca la noi n-am mai văzut. Și asta dupa o zi, doua de la ultimul spălat. Tot ce vezi pe tablă ai vedea în interior. Ia-ți ceva ieftin, de tipul Astra G Bertone, măcar să nu te doară sufletul.
|
#10
Posted 19 January 2017 - 22:56
AndyM, on 19 ianuarie 2017 - 22:35, said:
M-am referit daca cei ce aveti masini decapotabile, le folositi decapotate... sau nu le decapotati mai mult 1-2 plimbari/an. Ziceam sa nu o iau degeba in varianta cabrio... io de examplu, never ever n-as cumpara un hard top. cine vrea caroserie inchisa, coupe-ul e pentru el. oricum, 6 ierni de germania cu soft top si a fost absolut ok. am mers si la -15 grade, fara probleme. |
|
#11
Posted 19 January 2017 - 22:57
#13
Posted 19 January 2017 - 22:59
Depinde cat de rezistent esti si ce masina.
Din experienta vorbesc, faze alea gen Marilyn Moreau sunt doar de filme. Situatia sta cam asa: Poti merge decapotat intre 15-25C. Sub 15C iti ingheata samanata si sinuzita infloreste, iar peste 25 iti clocesti creierul. Daca D-na are aprul lung, e jale de la vant. In oras e de nefolosit pe timpul zilei, pt ca poluarea te omoara. La drum lung, dai bice, iar decapotat nu e ca in California. Nu merita, nu pt clima noastra. P.S. Depinde si ce masina + ce inaltime ai. Cele premium/lux au tot felul de jucarii ce indulcesc viforul. In Germania, la 8 grade erau multi cu decapitabile, iar eu jucam tzontoroiul de frig. |
#14
Posted 19 January 2017 - 23:03
Pengoon, on 19 ianuarie 2017 - 22:56, said:
pai depinde de tine. daca vrei decapotata, meri decapotat. acoperisul se inchide cand ploua. io de examplu, never ever n-as cumpara un hard top. cine vrea caroserie inchisa, coupe-ul e pentru el. oricum, 6 ierni de germania cu soft top si a fost absolut ok. am mers si la -15 grade, fara probleme. |
#15
Posted 19 January 2017 - 23:04
Quote Sub 15C iti ingheata samanata si sinuzita infloreste, iar peste 25 iti clocesti creierul. Quote Daca D-na are aprul lung, e jale de la vant. toata smecheria e, ca folosesti windshield-ul si sa ridici geamurile laterale la peste 100km/h. cat nu ploua poti merge sute de km asa. |
|
#16
Posted 19 January 2017 - 23:10
Va multumesc tuturor pentru raspunsuri.
Nu imi iau bertone fiindca nu vreau masina doar pentru a lua o decapotabila, si vreau o masina si am luat in calcul si surioara ei geamana cabrio... Mai exact este vorba de-un Ford Mustang din 2014 (Nu, nu visez cai verzi pe pereti...) Am gasit pe la 16-17k coupe si de la 19k incep cele cabrio... Garajul il am deci nu se pune problema de vandalism sau altceva. Masina nu o vreau pentru oras ci pentru excursii si drumuri lungi... Intr-adevar la praf nu m-am gandit, cred ca aveti dreptate aici insa acesta afecteaza si-n mers in afara orasului? |
#17
Posted 19 January 2017 - 23:16
Adm, on 19 ianuarie 2017 - 22:59, said:
Situatia sta cam asa: Poti merge decapotat intre 15-25C. Corect, de-aia am zis ca merg mai mult primavara si toamna iar vara merg doar dupa ora 19 cand nu mai bate soarele. Sub 15C iti ingheata samanata si sinuzita infloreste, iar peste 25 iti clocesti creierul. Nu-i chiar asa, ca si decapotata, se simte aerul conditionat, dar bine-nteles ca nu esti ca intr-o berlina. Daca D-na are aprul lung, e jale de la vant. Daca nu ai deflector de vant, e adevarat. Daca-l folosesti si mergi si cu geamurile ridicate cum fac eu, incepi sa simti adierea vantului de pe la 120-130 km/h in sus. In oras e de nefolosit pe timpul zilei, pt ca poluarea te omoara. Aici depinde de oras si de ce noroc ai sa prinzi la semafor in spatele unui autobuz, basculanta sau cazan diesel cu numere de BG La drum lung, dai bice, iar decapotat nu e ca in California. E o placere sa mergi decapotat la munte pe serpentine. |
#18
Posted 19 January 2017 - 23:17
Eu am mers cu decapotabila doar intr-o singura iarna , vreo 2000 km in rest o folosesc doar in aprilie-octombrie (ii fac asigurare doar pe 6 luni). O am de 5 ani si cred ca o mai tin.....abia astept sa vina primavara sa ies pe la apus, pe un drum de munte cu serpentine.
Pe perioada iernii sta in garaj..... in rest, pe strada . Nu am avut probleme cu vandalismul , uneori chiar am lasat-o parcata decapotata si nu s-a atins nimeni de ea. Soft-top-ul este destul de pretentios , trebuie sa ai grija de el si sa-l intretii daca vrei sa nu ai probleme notabile.(mai ales iarna) Edited by polizei, 19 January 2017 - 23:29. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users