Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 

Va folositi masina decapotata?

- - - - -
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#1
AndyM

AndyM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 01.08.2005
Hello,
In vara planuiesc sa-mi maresc familia auto cu un bolid. Posted Image Una din variante pentru 1500 - 2000euro in plus as putea sa o iau cabrio, soft top. (nu-mi recomandati hard top, fiindca eu ma rezum strict la masinile pe care le am in minte ca mi le doresc, si vre-un hard-top nu se numara printre ele).

Mi-am dorit mereu o masina decapotabila, insa stau si ma gandesc daca nu ar fi asta doar o fita de moment... ca dupa ce-o sa am masina nici nu o voi decapota, fiindca iarna e frig, vara e prea cald, toamna nu-i chiar vreme pentru decapotabile... doar primavara cateva zile poate-as folosi-o...

Acum va intreb pe voi, posesorii de decapotabile, merita 2000e in plus pentru varianta decapotabila? Voi o folositi, sau banuiala mea ca o sa o iau degeaba s-a adeverit si la voi?

Eu acum detin un Hyundai Coupe 2006 cu trapa de-asupra si parca mi-ar place sa fie trapa pe "tot plafonul" adica sa n-am plafon deloc....

Thanks!

Edited by AndyM, 19 January 2017 - 22:28.


#2
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003
folosim ce? masina sau masina in varianta decapotata? io cu Z-ul meu am 6 ierni si 125.000km. dar decapotat nu merg in ianuarie. aprilie-octombrie decapotat in functie de vreme.

#3
AndyM

AndyM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 01.08.2005
M-am referit daca cei ce aveti masini decapotabile, le folositi decapotate... sau nu le decapotati mai mult 1-2 plimbari/an. Ziceam sa nu o iau degeba in varianta cabrio...

Edited by AndyM, 19 January 2017 - 22:36.


#4
cristi_71

cristi_71

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,157
  • Înscris: 07.07.2008
Soft top e o mizerie. Eu am un hard top cu care am facut aproape 30k km din august 2010 si pana asta-toamna. Daca vreau sa o vand, nu crede nimeni ca are doar 30k km in 6 ani, dar arata ca noua. Am schimbat doar filtre, ulei placute de frana si un rand de anvelope la 25k km. In general merg cu ea primavara si toamna, cand nu e nici frig nici cald, nici mult soare nici inorat. In restul anului folosesc alte masini.

#5
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014
Intrebarea este daca ai unde sa mergi decapotat. Ca in romania cine stie ce sticla de bere iti iei in cap de la vreun nefericit invidios.

Mie mi se pare mult mai sigur atat din punct de vedere al accidentelor cat si din punct de vedere al vandalismului sau chiar talhariei sa nu o arzi cu masini decapotabile. Ba de multe ori e bine sa stai cu geamul ridicat si cu clima pornita. Si usile blocate, evident.

Edited by Groot, 19 January 2017 - 22:40.


#6
notrust

notrust

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,731
  • Înscris: 09.11.2016
Am avut un Bertone (Opel Astra), masina buna, dar decapotata intra praful in ea ca la nebuni.
Nu imi mai trebuie decapotabila niciodata.

#7
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014
Ah, da, praful, in tara cu 300 de tone pe an pe kilometrul patrat. Uitasem ;)

#8
cristi_71

cristi_71

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,157
  • Înscris: 07.07.2008
Chestia cu praful e adevarata. Eu am interiorul crem si nu prea se vede, dar trebuie curatata dupa 2-3 zile de mers decapotat. Depinde mult si pe unde mergi, in Bucuresti o faci varza dupa cateva ore.

#9
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,394
  • Înscris: 06.02.2008
Mașini mai jegoase ca la noi n-am mai văzut. Și asta dupa o zi, doua de la ultimul spălat. Tot ce vezi pe tablă ai vedea în interior. Ia-ți ceva ieftin, de tipul Astra G Bertone, măcar să nu te doară sufletul.

#10
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003

 AndyM, on 19 ianuarie 2017 - 22:35, said:

M-am referit daca cei ce aveti masini decapotabile, le folositi decapotate... sau nu le decapotati mai mult 1-2 plimbari/an. Ziceam sa nu o iau degeba in varianta cabrio...
pai depinde de tine. daca vrei decapotata, meri decapotat. acoperisul se inchide cand ploua.

io de examplu, never ever n-as cumpara un hard top. cine vrea caroserie inchisa, coupe-ul e pentru el.
oricum, 6 ierni de germania cu soft top si a fost absolut ok. am mers si la -15 grade, fara probleme.

#11
cristi_71

cristi_71

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,157
  • Înscris: 07.07.2008

 Groot, on 19 ianuarie 2017 - 22:39, said:

Ba de multe ori e bine sa stai cu geamul ridicat si cu clima pornita. Si usile blocate, evident.
Pai si cand e decapotata tin geamurile ridicate si clima pornita. Iar usile se blocheaza singure, la plecare.

#12
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,785
  • Înscris: 27.01.2009
eu am vazut si Ford ka decapotabila
cu una deaia sigur nu te invidiaza nimeni si in felul asta scapi de o grija ....ba chiar te compatimesc

#13
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
Depinde cat de rezistent esti si ce masina.
Din experienta vorbesc, faze alea gen Marilyn Moreau sunt doar de filme.

Situatia sta cam asa:
Poti merge decapotat intre 15-25C.

Sub 15C iti ingheata samanata si sinuzita infloreste, iar peste 25 iti clocesti creierul.
Daca D-na are aprul lung, e jale de la vant.
In oras e de nefolosit pe timpul zilei, pt ca poluarea te omoara.
La drum lung, dai bice, iar decapotat nu e ca in California.

Nu merita,  nu pt clima noastra.

P.S. Depinde si ce masina + ce inaltime ai.
Cele premium/lux au tot felul de jucarii ce indulcesc viforul.
In Germania, la 8 grade erau multi cu decapitabile, iar eu jucam tzontoroiul de frig.

#14
cristi_71

cristi_71

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,157
  • Înscris: 07.07.2008

 Pengoon, on 19 ianuarie 2017 - 22:56, said:

pai depinde de tine. daca vrei decapotata, meri decapotat. acoperisul se inchide cand ploua.

io de examplu, never ever n-as cumpara un hard top. cine vrea caroserie inchisa, coupe-ul e pentru el.
oricum, 6 ierni de germania cu soft top si a fost absolut ok. am mers si la -15 grade, fara probleme.
Nu se pune problema ca in soft top faci frigul, chestia e ca Romania e o tara muuult mai jegoasa decat Germania si asta afecteaza soft top-ul. Am un prieten care are soft top si se vede jegul. Un hard top il cureti mult mai usor plus ca poti sa-i faci si un polish peste niste ani. Soft top-ul e mult mai greu de intretinut in Romania, mai ales daca n-ai nici garaj.

#15
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003

Quote

Sub 15C iti ingheata samanata si sinuzita infloreste, iar peste 25 iti clocesti creierul.
este incalzire in scaune pentru asta.

Quote

Daca D-na are aprul lung, e jale de la vant.
windshield. nevasta-mea s-a multumit cu o caciula de baseball.
toata smecheria e, ca folosesti windshield-ul si sa ridici geamurile laterale la peste 100km/h. cat nu ploua poti merge sute de km asa.

#16
AndyM

AndyM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 01.08.2005
Va multumesc tuturor pentru raspunsuri.
Nu imi iau bertone fiindca nu vreau masina doar pentru a lua o decapotabila, si vreau o masina si am luat in calcul si surioara ei geamana cabrio...
Mai exact este vorba de-un Ford Mustang din 2014 (Nu, nu visez cai verzi pe pereti...) Am gasit pe la 16-17k coupe si de la 19k incep cele cabrio...

Garajul il am deci nu se pune problema de vandalism sau altceva.
Masina nu o vreau pentru oras ci pentru excursii si drumuri lungi...

Intr-adevar la praf nu m-am gandit, cred ca aveti dreptate aici insa acesta afecteaza si-n mers in afara orasului?

#17
cristi_71

cristi_71

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,157
  • Înscris: 07.07.2008

 Adm, on 19 ianuarie 2017 - 22:59, said:

Situatia sta cam asa:
Poti merge decapotat intre 15-25C.
Corect, de-aia am zis ca merg mai mult primavara si toamna iar vara merg doar dupa ora 19 cand nu mai bate soarele.

Sub 15C iti ingheata samanata si sinuzita infloreste, iar peste 25 iti clocesti creierul.
Nu-i chiar asa, ca si decapotata, se simte aerul conditionat, dar bine-nteles ca nu esti ca intr-o berlina.

Daca D-na are aprul lung, e jale de la vant.
Daca nu ai deflector de vant, e adevarat. Daca-l folosesti si mergi si cu geamurile ridicate cum fac eu, incepi sa simti adierea vantului de pe la 120-130 km/h in sus.

In oras e de nefolosit pe timpul zilei, pt ca poluarea te omoara.
Aici depinde de oras si de ce noroc ai sa prinzi la semafor in spatele unui autobuz, basculanta sau cazan diesel cu numere de BG :)

La drum lung, dai bice, iar decapotat nu e ca in California.
E o placere sa mergi decapotat la munte pe serpentine.


#18
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Eu am mers cu decapotabila doar intr-o singura iarna , vreo 2000 km  in rest  o folosesc  doar in aprilie-octombrie (ii fac asigurare doar pe 6 luni).  O am de 5 ani si cred ca o mai tin.....abia astept sa vina primavara sa ies pe la apus, pe un drum de munte cu serpentine.

Pe perioada iernii sta in garaj..... in rest, pe strada . Nu am avut probleme cu vandalismul , uneori chiar am lasat-o parcata decapotata si nu s-a atins nimeni de ea.

Soft-top-ul este destul de pretentios , trebuie sa ai grija de el si sa-l intretii daca vrei sa nu ai probleme notabile.(mai ales iarna)

Edited by polizei, 19 January 2017 - 23:29.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate