Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Va folositi masina decapotata?
Last Updated: Jan 20 2017 17:59, Started by
AndyM
, Jan 19 2017 22:26
·
0
#19
Posted 19 January 2017 - 23:23
hard top pt vandalism/furt si nu numai. poti merge si in romania din aprilie/mai pana in octombrie fara probleme. pe canicula iti pui o sapca.
la noi sunt totusi destui care merg prea aproape de marginea drumului si mai ridica praful, mai ales aia mari. masina adevarata e cea decapotabila. |
#20
Posted 20 January 2017 - 00:22
Mie mi se pare ca cu decapotabila (sau chiar cu trapa deschisa), se poate merge numai seara si dimineata, daca e cald.
Daca e zapada sau ploaie nu. Daca e frig nu. Daca e cald nu ca te bate soarele in cap. Trebuie sa fie relativ cald si fara soare. Nu mai zic de praf, muste, pasari si gainatz, daca o parchezi juma de ora trebuie sa o inchizi etc Daca vrei sa mearga repede si sa fii la aer iti iei motocicleta, nu decapotabila. Edited by vrajitoruldinoz, 20 January 2017 - 00:23. |
#21
Posted 20 January 2017 - 02:00
Vara foarte cald, iarna foarte frig, din start nu merge. Apai eu as vedea masina decapotabila precum casa fara pereti, chiar nu vreau sa auda altii ce anume ascult eu in ea, drept urmare nici geamurile nu le cobor vreodata, daramite sa o mai si decapitez, aaa, decapotez.
|
#23
Posted 20 January 2017 - 07:42
Eu o folosesc decatopata cand imi pun patocii aia verzi, cu cioc si plec la vanatoare de berberite. Sticla de balantzan langa mine, un cd cu danarmeanca.....mor!!
Edited by Darkage_, 20 January 2017 - 07:44. |
#24
Posted 20 January 2017 - 08:41
Vrem sau nu vrem sa recunoastem , masinile decapotabile sunt din alte filme. Asa , prin Dubai , seara pe racoare , prin Florida ...prin zone cu multa civilizatie, putin ( spre deloc ) praf . Masina decapotabila este fita . Este OK la agatat pipite proaste dar este un produs total inutil . Vara nu poti merge decapotat pentru a te bate soarele cap. Pe ploaie paraie ca naiba , pe frig te ia dracu de la curent pe la ceafa si masele . In trafic inghiti toate gazele de esapament de la ceilalti . Sa dai o caciula de bani pentru o decapotabila ca sa ai dreptul sa inghti gaze de Matiz... este dovada suprema de prostie . Si este urata . Are un iz de lucru neterminat. Parca este un slap . Praful intra pe peste tot , hainele se murdaresc , galagia este mult mai mare decat intr-o masina normala.
eu am avut un Wrangler decapotabil cu hardtop . O singura data am dat plasticul jos si dupa 20 de minute m-am intors acasa sa il pun la loc. Intr-o luna am vandut masina in perdere numai sa scap de ea . Ce faci cand vrei sa o parchezi si sa merg pe o terasa ? O lasi asa sau muncesti sa o capotezi . Ce faci cand vine ploaia brusc ? Ce faci cand vrei sa intri n ea dupa o ora de batut soarele in scaune ? Arde tot de nu pot tine mana pe volan . In caz de accdent ce faci ? Daca te rastroni ? Parerea mea ..... Edited by JurasikMan, 20 January 2017 - 08:47. |
#25
Posted 20 January 2017 - 10:55
io soft top manual inchid in mai putin de 30s. iar pentru rasturnare este roll-over bar. oricat ar fi fost de cald in masina dupa stationare, daca o iau in loc in mai putin de 1minut s-a rezovat.
|
#26
Posted 20 January 2017 - 13:56
JurasikMan, on 20 ianuarie 2017 - 08:41, said:
Ce faci cand vrei sa o parchezi si sa merg pe o terasa ? O lasi asa sau muncesti sa o capotezi . Ce faci cand vine ploaia brusc ? Ce faci cand vrei sa intri n ea dupa o ora de batut soarele in scaune ? Arde tot de nu pot tine mana pe volan . In caz de accdent ce faci ? Daca te rastroni ? |
#27
Posted 20 January 2017 - 14:29
Vad ca nimeni nu pomeneste nimic de greierasi.
Nu stiu la alti producatori cum este, dar eu am avut masina de serviciu un Mini R56 cabrio, modelul "S", de vreo 190 de cai, sau ceva pe-acolo. Cu acoperisul pus, te facea cu nervii, chitaia PESTE TOT, asa ceva n-am vazut in viata mea. Fiecare balama, fiecare imbinare, fiecare cheder chitaia pe un ton. Mergeam cu ea decapotata numai ca sa nu mai faca zgomot plafonul. A fost ingrozitoare masina aia, mai ales ca si consumul era ceva de vis, undeva pe la 14-15 in oras daca imi aduc aminte corect. Acum, ma rog... probabil cu ceva mentenanta, zgomotul ala putea fi redus sau chiar eliminat. La mine, fiind masina de serviciu, nu interesa pe nimeni sa faca intretineri de detaliu de genul asta. |
#28
Posted 20 January 2017 - 15:22
Asta-i urat rau... poate sa mai confirme si altcineva cele spuse de @tchoara?
|
|
#29
Posted 20 January 2017 - 15:34
JurasikMan, on 20 ianuarie 2017 - 08:41, said:
Parerea mea ..... Mi-am luat decapotabila pentru mine , nu pentru altii .....pentru ca ma prinsese `flama` in momentul in care am condus pe un DN cabrioleta unei prietene. Initial m-am gandit ca treaba asta cu decapotabila ma va tine asa vreo 2-3 ani si apoi gata...o vand. O am deja de 5 ani si probabil o voi mai tine pentru ca senzatia oferita de condusul pe niste drumuri , vara , pe la apus este de nepretuit..... pentru restul exista mastercard. 1.In Dubai e de 100x mai mult praf decat in Romania. Deci daca traiesti in RO , chiar daca avem mai mult praf decat in DE ,e chiar ok sa-ti iei o decapotabila. 2.Masina decapotabila e fita pentru cine vrea sa impresioneze o gagica (dar daca poti impresiona doar cu atat e clar ca ai esuat ca barbat) . Pentru unii oameni normali/rationali reprezinta un mod de a trai, de a se relaxa in timpul liber. 3.Soarele puternic este intr-adevar este problema .....dar probabil in intervalul 10-18 muncesti ca toti oamenii si nu ai timp de decapotabila. In week-end daca pleci la pranz si vrei neaparat sa te dai cu ea decapotata , poti folosi o sapca , niste ochelari si niste crema cu factor de protectie 50......senzatia majora incepe dupa ora 18-19. In plus nu toate zilele sunt cu soare puternic. 4.Pe ploaie probabil paraie.....nu am prins multe zile ploioase si chiar nu am retinut acest aspect . Am un sistem audio pe care-l folosesc destul de des....si probabil din acest motiv nu am bagat in seama `paraiala`.Mai degraba as aduce in discutie zgomotul interior la viteze mai ridicate. 5. Urata o decapotabila ?!? Mda , ce sa zic , ....gusturile nu se discuta. Mie mi se pare ca sedan-ul e urat .... 6. Probabil ai dat peste masina gresita. La mine se capoteaza/decapoteaza in aprox. 15 secunde. 7. Este o obisnuita sa las masina decapotata cand sunt la o terasa sau in fata casei (a stat chiar si 1 zi parcata decapotata) . Nu am avut niciun incident neplacut in 5 ani. 8. In 2017 ai vremea pe telefon , o poti capota din timp.....sau exact cand incepe sa ploua .Chiar daca pica doua , trei , picaturi de ploaie nu o topeste ! Apropo , de la o anumita viteza poti merge cu ea chiar decapotata.....ca nu intra apa. 9. Soarele bate in orice masina.....indiferent ce natie/tip este. Avantajul unei decapotabile (mai ales al unui roadster) este ca poti racori habitaclul foarte rapid. 10.Daca e decapotata exista rollover bar (normale sau active) .Daca e capotata exista barele metalice (scheletul) soft-top-ului. La impact frontal +lateral o decapotabila poate puncta la fel de bine ca si un vehicul normal (Z4 si Seria 1 = 14 puncte frontal ; 16 puncte lateral) .Seria 1 va fi mai sigur la testul roll-over....insa Z4 va puncta mai bine la siguranta activa. Unii oameni dezvolta o fobie atunci cand se urca intr-o decapotabila ,insa aceasta fobie alimenteaza ideea de a conduce mai calm , mai preventiv , mai sigur.....intr-o masina normala nu exista aceasta fobie si asta poate conduce la un stil de condus mai haotic , mai agresiv .La un moment dat cineva zicea ca daca am sti ca in locul airbag-urilor ar exista o tepusa , am conduce mult mai preventiv si numarul accidentelor rutiere s-ar injumatati .Sistemele de siguranta, materialele interioare , design-ul habitaclului , dimensiunea masinii , ne dau o impresie de siguranta oarecum falsa......la un impact de 90-100 km/h cu un tir , copac , zid de beton , etc...nu ne mai garanteaza nimeni existenta. Quote Vad ca nimeni nu pomeneste nimic de greierasi. Edited by polizei, 20 January 2017 - 15:47. |
#30
Posted 20 January 2017 - 17:59
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users