Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...
 

Samsung S8 - discutii generale

* * * * * 14 votes
  • Please log in to reply
15768 replies to this topic

#1963
vibeo

vibeo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,446
  • Înscris: 17.08.2007

 razvanviper, on 26 aprilie 2017 - 20:31, said:

Esti in situatia aia? Posted Image
Ce factura si garantie dubioasa ai primit?

Nu , nu sunt situatia aia, e un scenariu cum zicea colegul de mai sus. Insa in curand sa va mari decalajul intre preturile din magazine consacrate si cele vandute pe olx, iar pentru multi pretul este factorul decizional. Nu cred ca voi lua vreodata telefon de acolo.
Insa sa fim seriosi, olx-ul nu este un bau-bau. Sunt chestii care merita cumparate de acolo. De ex, acum doi ani cand mi-am tamponat masina am luat capota,  bara din fata, samd la preturi foarte bune, chiar mai ieftin decat la dezmembrari.

#1964
ab06deg

ab06deg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,671
  • Înscris: 13.04.2009
Gelu zi-le ca ai avut și note 7 și deja ai emoții când vezi probleme legate de baterie :) sa ți-l schimb mai repede, asta cu contactatul în câteva zile e...

#1965
gelu_dh

gelu_dh

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,148
  • Înscris: 26.09.2005

 ab06deg, on 26 aprilie 2017 - 21:20, said:

Gelu zi-le ca ai avut și note 7 și deja ai emoții când vezi probleme legate de baterie Posted Image sa ți-l schimb mai repede, asta cu contactatul în câteva zile e...
Oricum cred ca nu ma mai contacteaza...le-am spus ca mi-au fost schimbate 2 note 7 , un S7 edge cu puncte albe cat bobul de orez pe ecran...cred ca dupa cum este o vorba ....EL{reprezentatul} SI ACUM TOT FUGE !!!!!

#1966
ab06deg

ab06deg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,671
  • Înscris: 13.04.2009
De S7edge nu știam :)
Dacă faci sesizare pe site, îți faci cont dacă nu ai, atunci tre sa te contacteze ca e caz deschis. Te suna sau îți dau mail ca nu au noutăți dar tot te contactează :)) Sau ii contactezi tu sa le zici ca nu te-au contactat :))
Mai repede faci retur și ceri altul.

#1967
gelu_dh

gelu_dh

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,148
  • Înscris: 26.09.2005

 ab06deg, on 26 aprilie 2017 - 21:45, said:

De S7edge nu știam Posted Image
Dacă faci sesizare pe site, îți faci cont dacă nu ai, atunci tre sa te contacteze ca e caz deschis. Te suna sau îți dau mail ca nu au noutăți dar tot te contactează Posted Image) Sau ii contactezi tu sa le zici ca nu te-au contactat Posted Image)
Mai repede faci retur și ceri altul.
Cred ca aia de la APPLE de abia asteapta un asa caz !!!

#1968
ab06deg

ab06deg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,671
  • Înscris: 13.04.2009
Nu Apple e concurenta mare a lui sami, parca 11 % din utilizatori tot jonglează între platforme, nu prea se renunța ușor la aplicații și obișnuința os-ului. Problema e restul androidelor, ca ai de unde alege, de cati bani vrei, si te duci cu aplicații cu tot

#1969
hyperyon

hyperyon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,776
  • Înscris: 19.12.2003
nici pana azi nu a ajuns s8-ul de schimb de la orange, i-am sunat joia trecuta si de atunci ma tot amana, azi m-a sunat cineva si mi-a zis canu mai e pe stoc sa mi-l schimbe..si cand vor veni ..bla bla
maine ma duc sa ii fac retur in magazin si sa iua banii inapoi
ptr mine (momentan) cam atat a fost distractia cu samsung si ecranele lor mov
poate il voi achiztiona peste vreo 2-3 luni cand vor rezolva toate aceste probleme si va avea si un pret mult mai bun (gen 2500 la oferte ca si s7-ul anul trecut)

#1970
wrc2007

wrc2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,223
  • Înscris: 01.08.2007

 Nenea Zap, on 26 aprilie 2017 - 18:00, said:

Merge același audio pe 2 device-uri sau poți avea 2 surse audio pe 2 device-uri diferite?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0n1x-wxESaM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#1971
gelu_dh

gelu_dh

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,148
  • Înscris: 26.09.2005
Gata m-am lamurit unde e hiba cu incarcarea S8 Plus a telefonului, credeam ca este de vina suportul incarcatorului, dar am observat ca totdeauna dupa ce dau oprire la telefon sau repornire si pun telefonul la incarcat merge, dar daca apuc sa ridic telefonul de pe suport si sa-l pun la incarcat  nu mai merge pana nu dau iarasi repornire sau oprire- pornire. Daca ar fi de vina incarcatorul wireless nu ar incarca niciodata...deci e de vina ceva in telefon.Oricum sun acusi la ei....nu se poate asa ceva !!!! Le fac reclamatie sa-mi trimita altul testat cu courierul eu il predau pe asta si primesc altul cu tot cu folie cum e al meu sa-l dea !!! Nu mai suport psihic ...S7 edge avea de marimea a 5-6 boabe de orez pete albe....au vrut cei de la ESD sa-l bage in cuptor sa-l repare,dar nu am fost deacord si l-au trimis inapoi,dar am rezolvat cu cei de la Orange de unde l-am cumparat mi l-au schimbat, 2 telefoane note 7 inlocuite ...problama bateriei, acu S8 plus se joaca de-a incarcatul...am vazut si pe alte forumuri la S8 plus sunt probleme cu incarcarea wireless !!! Cum testeaza ei telefoanele ???? Si nu toate telefoanele au aceasta problema dar vad ca toate se nimeresc la mine...ar trebui inainte de lansarea unui lot nou sa ma faca betatester si in functie de ce spun eu asa sa fie !!!!

Edited by gelu_dh, 27 April 2017 - 07:39.


#1972
monk teo

monk teo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,583
  • Înscris: 06.12.2006

 razvanviper, on 26 aprilie 2017 - 20:31, said:

Esti in situatia aia? Posted Image
Ce factura si garantie dubioasa ai primit?

Eu am luat de pe OLX de la S4 in sus (S5-S6E si acum sunt cu 2 S7 unul E si unul Flat) 0 probleme si am incercat 2 tel S6E de la magazin (nu dau nume) si numai probleme , nu vreau sa generalizez dar asta este cazul meu.
Si tel pe care le am eu le folosesc de le gasesc draci (dualboot-custom rom si tot tacamul)
Dar mentionez este cazul meu nu pot generaliza !

Edited by monk teo, 27 April 2017 - 07:40.


#1973
papichullooo

papichullooo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,474
  • Înscris: 15.01.2005

 gelu_dh, on 27 aprilie 2017 - 07:14, said:

Gata m-am lamurit unde e hiba cu incarcarea S8 Plus a telefonului, credeam ca este de vina suportul incarcatorului, dar am observat ca totdeauna dupa ce dau oprire la telefon sau repornire si pun telefonul la incarcat merge, dar daca apuc sa ridic telefonul de pe suport si sa-l pun la incarcat  nu mai merge pana nu dau iarasi repornire sau oprire- pornire. Daca ar fi de vina incarcatorul wireless nu ar incarca niciodata...deci e de vina ceva in telefon.Oricum sun acusi la ei....nu se poate asa ceva !!!! Le fac reclamatie sa-mi trimita altul testat cu courierul eu il predau pe asta si primesc altul cu tot cu folie cum e al meu sa-l dea !!! Nu mai suport psihic ...S7 edge avea de marimea a 5-6 boabe de orez pete albe....au vrut cei de la ESD sa-l bage in cuptor sa-l repare,dar nu am fost deacord si l-au trimis inapoi,dar am rezolvat cu cei de la Orange de unde l-am cumparat mi l-au schimbat, 2 telefoane note 7 inlocuite ...problama bateriei, acu S8 plus se joaca de-a incarcatul...am vazut si pe alte forumuri la S8 plus sunt probleme cu incarcarea wireless !!! Cum testeaza ei telefoanele ???? Si nu toate telefoanele au aceasta problema dar vad ca toate se nimeresc la mine...ar trebui inainte de lansarea unui lot nou sa ma faca betatester si in functie de ce spun eu asa sa fie !!!!
Nu există produse de masă care să fie fără probleme. Atât timp cât ai garanție, nu este nici o problemă. De ce nu îți iei banii înapoi și cumperi din altă parte? Să ai atâtea probleme cu Samsung și tu încă să cumperi de la ei înseamnă că ești mare fan :)).

Edited by papichullooo, 27 April 2017 - 08:03.


#1974
gelu_dh

gelu_dh

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,148
  • Înscris: 26.09.2005
Iata ce spuneam eu ...oare incepe retragerea loturilor s8 plus ?????

https://www.realitat...an_2057194.html

si aici preluat articol:  

Unii utilizatori care dețin un Samsung Galaxy S8 se lovesc de o problemă legată de încărcarea wireless: procesul de încărcare rapidă nu este funcțional, chiar dacă posesorii folosesc un încărcător obișnuit sau pe cel original de la Samsung.
Trebuie menționat că problema apare doar când funcția Fast Charging este folosită. Încărcătoarele standard, care nu încarcă rapid, nu sunt afectate de această problemă, fie că vorbim despre gadget-uri Samsung sau de la alt producător.
În plus, toate încărcătoarele produse înainte de Samsung Galaxy S8 care au încărcare rapidă nu sunt funcționale. Doar încărcătorul wireless rapid, lansat odată cu telefonul, dar și primul încărcător de acest fel lansat de Samsung, funcționează.
Atunci când utilizatorii încearcă să își încarce telefonul cu un încărcător wireless necompatibil, o notificare apare pe smartphone, informând utilizatorii că o încărcare anormală a fost detectată. În partea de jos a ecranului apare un mesaj care informează că încărcarea wireless este oprită. Cel mai probabil, S8 nu primește suficient curent electric de la încărcător, scrie slashgear.com.
Chiar dacă problema nu este atât de severă precum cea a ecranelor roșiatice, este ceva ce ar trebui rezolvat de Samsung. Spre binele companiei, ar trebui să fie o problemă ce poate fi rezolvată printr-un update de software.

Edited by gelu_dh, 27 April 2017 - 08:36.


#1975
rumlegok

rumlegok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,808
  • Înscris: 06.03.2017
Nu au de ce sa retraga pentru asa ceva.
Doar in cazul in care pot fi periculoase... dar aici nu e nimic periculos, din contra Posted Image

Edited by rumlegok, 27 April 2017 - 08:27.


#1976
papichullooo

papichullooo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,474
  • Înscris: 15.01.2005

 gelu_dh, on 27 aprilie 2017 - 08:18, said:

Iata ce spuneam eu ...oare incepe retragerea loturilor s8 plus ?????

https://www.realitat...an_2057194.html

si aici preluat articol:  

Unii utilizatori care dețin un Samsung Galaxy S8 se lovesc de o problemă legată de încărcarea wireless: procesul de încărcare rapidă nu este funcțional, chiar dacă posesorii folosesc un încărcător obișnuit sau pe cel original de la Samsung.
Trebuie menționat că problema apare doar când funcția Fast Charging este folosită. Încărcătoarele standard, care nu încarcă rapid, nu sunt afectate de această problemă, fie că vorbim despre gadget-uri Samsung sau de la alt producător.
În plus, toate încărcătoarele produse înainte de Samsung Galaxy S8 care au încărcare rapidă nu sunt funcționale. Doar încărcătorul wireless rapid, lansat odată cu telefonul, dar și primul încărcător de acest fel lansat de Samsung, funcționează.
Atunci când utilizatorii încearcă să își încarce telefonul cu un încărcător wireless necompatibil, o notificare apare pe smartphone, informând utilizatorii că o încărcare anormală a fost detectată. În partea de jos a ecranului apare un mesaj care informează că încărcarea wireless este oprită. Cel mai probabil, S8 nu primește suficient curent electric de la încărcător, scrie slashgear.com.
Chiar dacă problema nu este atât de severă precum cea a ecranelor roșiatice, este ceva ce ar trebui rezolvat de Samsung. Spre binele companiei, ar trebui să fie o problemă ce poate fi rezolvată printr-un update de software.
Nu prea am inteles, deci, daca ai incarcator wireless produs acum pentru S8 merge, iar daca ai altul mai vechi produs inainte de S8 nu merge?

#1977
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,582
  • Înscris: 15.06.2007

 rumlegok, on 23 aprilie 2017 - 17:31, said:

Mie imi par amuzanti cei care se bat in SOT mai sus... care depinde de 1000 de alti factori. Cat timp telefoanele nu sunt folosite intr-un mod bine definit sunt irelevante SOT-urile... unul sta cu luminozitate maxima in zona de 3G slaba, altul sta cu luminozitate minima in zona cu 3G full... sa vezi ce diferente enorme sunt asa... vor fi enorme si daca ar folosi luminozitatea la acelasi nivel maxim.
Mai bine sa posteze aici fiecare, cate ore de softpedia duce telefonul cu o baterie pana se descarca, in functie de aplicatia folosita si nivelul ecranului.

 hyperyon, on 26 aprilie 2017 - 23:16, said:

nici pana azi nu a ajuns s8-ul de schimb de la orange, i-am sunat joia trecuta si de atunci ma tot amana, azi m-a sunat cineva si mi-a zis canu mai e pe stoc sa mi-l schimbe..si cand vor veni ..bla bla
maine ma duc sa ii fac retur in magazin si sa iua banii inapoi
ptr mine (momentan) cam atat a fost distractia cu samsung si ecranele lor mov
poate il voi achiztiona peste vreo 2-3 luni cand vor rezolva toate aceste probleme si va avea si un pret mult mai bun (gen 2500 la oferte ca si s7-ul anul trecut)
Bucuria de a avea un model nou,  printre primii, chiar la lansare, si apoi sa constati ca e cu defect, priceless.

#1978
sergiuhusca

sergiuhusca

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 771
  • Înscris: 06.03.2009
Cam multe probleme pentru un smartphone de top pe care platesti 900 €
-display rosiatic
-dungi pe display
-probleme la incarcare
-lag
-si lista continua

In segmentul asta de pret ar trebui sa fie fara cusur...

#1979
danyd83

danyd83

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,050
  • Înscris: 04.11.2013
Al meu este fara cusur, functioneaza impecabil. Oricum daca ai garantie il duci si iei altul (clar ca o sa ai ceva frustrari).
Dar iti dau dreptate, la 900 euro asteptarile sunt f mari.

#1980
papichullooo

papichullooo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,474
  • Înscris: 15.01.2005

 sergiuhusca, on 27 aprilie 2017 - 10:04, said:

Cam multe probleme pentru un smartphone de top pe care platesti 900 €
-display rosiatic
-dungi pe display
-probleme la incarcare
-lag
-si lista continua

In segmentul asta de pret ar trebui sa fie fara cusur...
Spune-mi ceva in segmentul asta care este fara cusur. Televizoare care au pixeli morti de cand le cumperi nu ai vazut? Inseamna ca toata seria aia este proasta? Atata timp cat totul se rezolva pe garantie eu chiar nu inteleg care este problema. Iar cei care sunt nemultumiti pot lua banii inapoi si cumpara altceva mai bun. Nu ii inteleg pe unii care fac praf un produs, dar il doresc in continuare. Nu a fost la nivelul asteptarilor tale, banii inapoi si gata. Fara nervi, fara stres.

Edited by papichullooo, 27 April 2017 - 10:22.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate