Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Samsung S8 - discutii generale
#1963
Posted 26 April 2017 - 21:05
razvanviper, on 26 aprilie 2017 - 20:31, said:
Esti in situatia aia? Ce factura si garantie dubioasa ai primit? Nu , nu sunt situatia aia, e un scenariu cum zicea colegul de mai sus. Insa in curand sa va mari decalajul intre preturile din magazine consacrate si cele vandute pe olx, iar pentru multi pretul este factorul decizional. Nu cred ca voi lua vreodata telefon de acolo. Insa sa fim seriosi, olx-ul nu este un bau-bau. Sunt chestii care merita cumparate de acolo. De ex, acum doi ani cand mi-am tamponat masina am luat capota, bara din fata, samd la preturi foarte bune, chiar mai ieftin decat la dezmembrari. |
#1964
Posted 26 April 2017 - 21:20
Gelu zi-le ca ai avut și note 7 și deja ai emoții când vezi probleme legate de baterie sa ți-l schimb mai repede, asta cu contactatul în câteva zile e...
|
#1965
Posted 26 April 2017 - 21:27
ab06deg, on 26 aprilie 2017 - 21:20, said:
Gelu zi-le ca ai avut și note 7 și deja ai emoții când vezi probleme legate de baterie sa ți-l schimb mai repede, asta cu contactatul în câteva zile e... |
#1966
Posted 26 April 2017 - 21:45
De S7edge nu știam
Dacă faci sesizare pe site, îți faci cont dacă nu ai, atunci tre sa te contacteze ca e caz deschis. Te suna sau îți dau mail ca nu au noutăți dar tot te contactează ) Sau ii contactezi tu sa le zici ca nu te-au contactat ) Mai repede faci retur și ceri altul. |
#1967
Posted 26 April 2017 - 21:47
ab06deg, on 26 aprilie 2017 - 21:45, said:
De S7edge nu știam Dacă faci sesizare pe site, îți faci cont dacă nu ai, atunci tre sa te contacteze ca e caz deschis. Te suna sau îți dau mail ca nu au noutăți dar tot te contactează ) Sau ii contactezi tu sa le zici ca nu te-au contactat ) Mai repede faci retur și ceri altul. |
#1968
Posted 26 April 2017 - 21:59
Nu Apple e concurenta mare a lui sami, parca 11 % din utilizatori tot jonglează între platforme, nu prea se renunța ușor la aplicații și obișnuința os-ului. Problema e restul androidelor, ca ai de unde alege, de cati bani vrei, si te duci cu aplicații cu tot
|
#1969
Posted 26 April 2017 - 23:16
nici pana azi nu a ajuns s8-ul de schimb de la orange, i-am sunat joia trecuta si de atunci ma tot amana, azi m-a sunat cineva si mi-a zis canu mai e pe stoc sa mi-l schimbe..si cand vor veni ..bla bla
maine ma duc sa ii fac retur in magazin si sa iua banii inapoi ptr mine (momentan) cam atat a fost distractia cu samsung si ecranele lor mov poate il voi achiztiona peste vreo 2-3 luni cand vor rezolva toate aceste probleme si va avea si un pret mult mai bun (gen 2500 la oferte ca si s7-ul anul trecut) |
#1970
Posted 26 April 2017 - 23:42
Nenea Zap, on 26 aprilie 2017 - 18:00, said:
Merge același audio pe 2 device-uri sau poți avea 2 surse audio pe 2 device-uri diferite? |
#1971
Posted 27 April 2017 - 07:14
Gata m-am lamurit unde e hiba cu incarcarea S8 Plus a telefonului, credeam ca este de vina suportul incarcatorului, dar am observat ca totdeauna dupa ce dau oprire la telefon sau repornire si pun telefonul la incarcat merge, dar daca apuc sa ridic telefonul de pe suport si sa-l pun la incarcat nu mai merge pana nu dau iarasi repornire sau oprire- pornire. Daca ar fi de vina incarcatorul wireless nu ar incarca niciodata...deci e de vina ceva in telefon.Oricum sun acusi la ei....nu se poate asa ceva !!!! Le fac reclamatie sa-mi trimita altul testat cu courierul eu il predau pe asta si primesc altul cu tot cu folie cum e al meu sa-l dea !!! Nu mai suport psihic ...S7 edge avea de marimea a 5-6 boabe de orez pete albe....au vrut cei de la ESD sa-l bage in cuptor sa-l repare,dar nu am fost deacord si l-au trimis inapoi,dar am rezolvat cu cei de la Orange de unde l-am cumparat mi l-au schimbat, 2 telefoane note 7 inlocuite ...problama bateriei, acu S8 plus se joaca de-a incarcatul...am vazut si pe alte forumuri la S8 plus sunt probleme cu incarcarea wireless !!! Cum testeaza ei telefoanele ???? Si nu toate telefoanele au aceasta problema dar vad ca toate se nimeresc la mine...ar trebui inainte de lansarea unui lot nou sa ma faca betatester si in functie de ce spun eu asa sa fie !!!!
Edited by gelu_dh, 27 April 2017 - 07:39. |
#1972
Posted 27 April 2017 - 07:40
razvanviper, on 26 aprilie 2017 - 20:31, said:
Esti in situatia aia? Ce factura si garantie dubioasa ai primit? Eu am luat de pe OLX de la S4 in sus (S5-S6E si acum sunt cu 2 S7 unul E si unul Flat) 0 probleme si am incercat 2 tel S6E de la magazin (nu dau nume) si numai probleme , nu vreau sa generalizez dar asta este cazul meu. Si tel pe care le am eu le folosesc de le gasesc draci (dualboot-custom rom si tot tacamul) Dar mentionez este cazul meu nu pot generaliza ! Edited by monk teo, 27 April 2017 - 07:40. |
|
#1973
Posted 27 April 2017 - 08:02
gelu_dh, on 27 aprilie 2017 - 07:14, said:
Gata m-am lamurit unde e hiba cu incarcarea S8 Plus a telefonului, credeam ca este de vina suportul incarcatorului, dar am observat ca totdeauna dupa ce dau oprire la telefon sau repornire si pun telefonul la incarcat merge, dar daca apuc sa ridic telefonul de pe suport si sa-l pun la incarcat nu mai merge pana nu dau iarasi repornire sau oprire- pornire. Daca ar fi de vina incarcatorul wireless nu ar incarca niciodata...deci e de vina ceva in telefon.Oricum sun acusi la ei....nu se poate asa ceva !!!! Le fac reclamatie sa-mi trimita altul testat cu courierul eu il predau pe asta si primesc altul cu tot cu folie cum e al meu sa-l dea !!! Nu mai suport psihic ...S7 edge avea de marimea a 5-6 boabe de orez pete albe....au vrut cei de la ESD sa-l bage in cuptor sa-l repare,dar nu am fost deacord si l-au trimis inapoi,dar am rezolvat cu cei de la Orange de unde l-am cumparat mi l-au schimbat, 2 telefoane note 7 inlocuite ...problama bateriei, acu S8 plus se joaca de-a incarcatul...am vazut si pe alte forumuri la S8 plus sunt probleme cu incarcarea wireless !!! Cum testeaza ei telefoanele ???? Si nu toate telefoanele au aceasta problema dar vad ca toate se nimeresc la mine...ar trebui inainte de lansarea unui lot nou sa ma faca betatester si in functie de ce spun eu asa sa fie !!!! Edited by papichullooo, 27 April 2017 - 08:03. |
#1974
Posted 27 April 2017 - 08:18
Iata ce spuneam eu ...oare incepe retragerea loturilor s8 plus ?????
https://www.realitat...an_2057194.html si aici preluat articol: Unii utilizatori care dețin un Samsung Galaxy S8 se lovesc de o problemă legată de încărcarea wireless: procesul de încărcare rapidă nu este funcțional, chiar dacă posesorii folosesc un încărcător obișnuit sau pe cel original de la Samsung. Trebuie menționat că problema apare doar când funcția Fast Charging este folosită. Încărcătoarele standard, care nu încarcă rapid, nu sunt afectate de această problemă, fie că vorbim despre gadget-uri Samsung sau de la alt producător. În plus, toate încărcătoarele produse înainte de Samsung Galaxy S8 care au încărcare rapidă nu sunt funcționale. Doar încărcătorul wireless rapid, lansat odată cu telefonul, dar și primul încărcător de acest fel lansat de Samsung, funcționează. Atunci când utilizatorii încearcă să își încarce telefonul cu un încărcător wireless necompatibil, o notificare apare pe smartphone, informând utilizatorii că o încărcare anormală a fost detectată. În partea de jos a ecranului apare un mesaj care informează că încărcarea wireless este oprită. Cel mai probabil, S8 nu primește suficient curent electric de la încărcător, scrie slashgear.com. Chiar dacă problema nu este atât de severă precum cea a ecranelor roșiatice, este ceva ce ar trebui rezolvat de Samsung. Spre binele companiei, ar trebui să fie o problemă ce poate fi rezolvată printr-un update de software. Edited by gelu_dh, 27 April 2017 - 08:36. |
#1975
Posted 27 April 2017 - 08:27
Nu au de ce sa retraga pentru asa ceva.
Doar in cazul in care pot fi periculoase... dar aici nu e nimic periculos, din contra Edited by rumlegok, 27 April 2017 - 08:27. |
#1976
Posted 27 April 2017 - 09:48
gelu_dh, on 27 aprilie 2017 - 08:18, said:
Iata ce spuneam eu ...oare incepe retragerea loturilor s8 plus ????? https://www.realitat...an_2057194.html si aici preluat articol: Unii utilizatori care dețin un Samsung Galaxy S8 se lovesc de o problemă legată de încărcarea wireless: procesul de încărcare rapidă nu este funcțional, chiar dacă posesorii folosesc un încărcător obișnuit sau pe cel original de la Samsung. Trebuie menționat că problema apare doar când funcția Fast Charging este folosită. Încărcătoarele standard, care nu încarcă rapid, nu sunt afectate de această problemă, fie că vorbim despre gadget-uri Samsung sau de la alt producător. În plus, toate încărcătoarele produse înainte de Samsung Galaxy S8 care au încărcare rapidă nu sunt funcționale. Doar încărcătorul wireless rapid, lansat odată cu telefonul, dar și primul încărcător de acest fel lansat de Samsung, funcționează. Atunci când utilizatorii încearcă să își încarce telefonul cu un încărcător wireless necompatibil, o notificare apare pe smartphone, informând utilizatorii că o încărcare anormală a fost detectată. În partea de jos a ecranului apare un mesaj care informează că încărcarea wireless este oprită. Cel mai probabil, S8 nu primește suficient curent electric de la încărcător, scrie slashgear.com. Chiar dacă problema nu este atât de severă precum cea a ecranelor roșiatice, este ceva ce ar trebui rezolvat de Samsung. Spre binele companiei, ar trebui să fie o problemă ce poate fi rezolvată printr-un update de software. |
#1977
Posted 27 April 2017 - 10:00
rumlegok, on 23 aprilie 2017 - 17:31, said: Mie imi par amuzanti cei care se bat in SOT mai sus... care depinde de 1000 de alti factori. Cat timp telefoanele nu sunt folosite intr-un mod bine definit sunt irelevante SOT-urile... unul sta cu luminozitate maxima in zona de 3G slaba, altul sta cu luminozitate minima in zona cu 3G full... sa vezi ce diferente enorme sunt asa... vor fi enorme si daca ar folosi luminozitatea la acelasi nivel maxim. hyperyon, on 26 aprilie 2017 - 23:16, said: nici pana azi nu a ajuns s8-ul de schimb de la orange, i-am sunat joia trecuta si de atunci ma tot amana, azi m-a sunat cineva si mi-a zis canu mai e pe stoc sa mi-l schimbe..si cand vor veni ..bla bla maine ma duc sa ii fac retur in magazin si sa iua banii inapoi ptr mine (momentan) cam atat a fost distractia cu samsung si ecranele lor mov poate il voi achiztiona peste vreo 2-3 luni cand vor rezolva toate aceste probleme si va avea si un pret mult mai bun (gen 2500 la oferte ca si s7-ul anul trecut) |
|
#1978
Posted 27 April 2017 - 10:04
Cam multe probleme pentru un smartphone de top pe care platesti 900 €
-display rosiatic -dungi pe display -probleme la incarcare -lag -si lista continua In segmentul asta de pret ar trebui sa fie fara cusur... |
#1979
Posted 27 April 2017 - 10:17
Al meu este fara cusur, functioneaza impecabil. Oricum daca ai garantie il duci si iei altul (clar ca o sa ai ceva frustrari).
Dar iti dau dreptate, la 900 euro asteptarile sunt f mari. |
#1980
Posted 27 April 2017 - 10:18
sergiuhusca, on 27 aprilie 2017 - 10:04, said:
Cam multe probleme pentru un smartphone de top pe care platesti 900 € -display rosiatic -dungi pe display -probleme la incarcare -lag -si lista continua In segmentul asta de pret ar trebui sa fie fara cusur... Edited by papichullooo, 27 April 2017 - 10:22. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users