Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
frana de motor sau pedala
Last Updated: Dec 07 2016 20:27, Started by
h3llu
, Nov 26 2016 22:38
·
0
#19
Posted 26 November 2016 - 23:30
E cam periculos să recomanzi unui BMW-ist să frâneze. Asta e durerea lor, frâna şi semnalizarea.
|
#20
Posted 26 November 2016 - 23:39
De asta suntem noi la coada vacii, unul pune o intrebare si in loc de niste raspunsuri pertinente numai mistouri de la unii care nici ei nu stiu pe ce lume traiesc... Intr-o societate normala erau 10 raspunsuri la obiect si 1 misto in gunoiul nostru de societate sunt 10 mistouri si 1 raspuns.
Edited by trident, 26 November 2016 - 23:40. |
#21
Posted 26 November 2016 - 23:41
h3llu, on 26 noiembrie 2016 - 22:38, said:
Intrebarea mea este daca in conditiile unui drum alunecos este mai eficienta pedala de frana sau frana de motor pentru o masina automata (BMW 320xd)? Zilele trecute am fost nevoit sa franez puternic si am luat-o la vale in masura in care nici nu plouase, nici nu ninsese si nici frana de motor nu prea stiam de unde sa o iau . Vand frana de motor second-hand,pret negociabil. |
#22
Posted 26 November 2016 - 23:43
#23
Posted 26 November 2016 - 23:47
trident, on 26 noiembrie 2016 - 23:39, said:
De asta suntem noi la coada vacii, unul pune o intrebare si in loc de niste raspunsuri pertinente numai mistouri de la unii care nici ei nu stiu pe ce lume traiesc... Intr-o societate normala erau 10 raspunsuri la obiect si 1 misto in gunoiul nostru de societate sunt 10 mistouri si 1 raspuns. Stii ca in USA nu se fura masinile cu cutie manuala, nu? Edited by nt30per, 26 November 2016 - 23:47. |
#24
Posted 26 November 2016 - 23:50
epetroiu, on 26 noiembrie 2016 - 23:43, said:
Poate vrei sa spui "cei care nu au condus masini cu cutie automata". Care si ele, cutiile automate sunt de mai multe tipuri. Nu, nu. A zis bine. Loganu' e Logan nu e Dacia este un fel de 316 de Romania.... Edited by mephistotel, 26 November 2016 - 23:53. |
#25
Posted 26 November 2016 - 23:52
Îmi pare rău pe undeva că am fost cinic. E clar că în cazul ăsta trebuie trecută cutia pe treaptă inferioară şi călcată uşor frâna, sistemele automate de stabilitate ar trebui să-şi facă treaba. Dacă nu ai cauciucuri chele ca-n palmă.
|
#26
Posted 26 November 2016 - 23:53
Frâna de motor apare când pedala de accelerație nu mai e apăsată. În acel moment nu se mai „livrează” combustibil și mașina se mișcă din inerție. Fie că e manuală, fie e automată.
Pentru a accentua frâna de motor, se coboară o treaptă sau, după caz, două. Dintr-a VI-a într-a V-a sau a IV-a ori diferite alte combinații de viteze mai mici. Cu o cutie automată e ușor: intri în modul manual și îi dai - (minus) de vreo două ori. Dar apoi asta nu e ceva care trebuie scris/spus unui șofer care a făcut o școală înainte de a primi permisul de conducere. Sau, oare... Edited by RedDev, 26 November 2016 - 23:55. |
#27
Posted 26 November 2016 - 23:53
h3llu, on 26 noiembrie 2016 - 22:38, said:
Intrebarea mea este daca in conditiile unui drum alunecos este mai eficienta pedala de frana sau frana de motor pentru o masina automata (BMW 320xd)? Zilele trecute am fost nevoit sa franez puternic si am luat-o la vale in masura in care nici nu plouase, nici nu ninsese si nici frana de motor nu prea stiam de unde sa o iau . La mașinile automate frâna de mână e în cutia de urgențe din torpedou. |
#28
Posted 27 November 2016 - 00:06
|
#30
Posted 27 November 2016 - 00:27
Toti mari experti da' unu n-o zis ce trebuie .
Baaa , cand simti ca ti-ar trebui frana de motor , accelerezi maxim , sa vezi ce frumos se scoate masina din derapaj ; daca vrei sa iei si curba mai rapid , tragi si frana de mana , asta e cu bembeul x drive ... |
#31
Posted 27 November 2016 - 00:28
Incerc sa raspund ca sa lamurim cat de cat situatia . Am anvelope Pirelli 205/60/16 rulate doar iarna trecuta pe o alta masina . Nu ma astept sa ma ajute integrala cand franez . Intr-adevar nu sunt foarte familiarizat cu masina deoarece am doar vreo 10 mii Km experienta pe automate, dar numai in conditii de vara si nici acestia pe BMW . Situatia in care am fost implicat a fost cu totul neasteptata deoarece trecusem pe acel drum doar cu o jumatate de ora inainte in sens invers si in niciun moment nu parea ca ar fi conditii de alunecus, mai ales ca erau plus 5 grade . Se mergea in coloana pe la vreo 50Km/h si avem pana in masina din fata doua lungimi de masina cand am constatat ca frana nu tine absolut deloc de parca ar fi fost sticla pe jos. Doar in ultimul moment am reusit sa evit prin stanga masinii din fata . Curios a fost ca masina din spatele meu a franat fara sa se apropie excesiv de mine . Oricum nu cred ca as fi fost atat de inspirat sa actionez frana de motor vazand ca nu ma opresc la timp . Ca sa lamuresc lucrurile spun ca inainte vreme aveam o masina tip Dacia( sau pe aproape) la care foloseam frana de motor ca o regula ,dar la automata asta imi pare complicat si nu stiu cum e mai bine .
|
#32
Posted 27 November 2016 - 00:48
La 50km/h să ţii 10m distanţă faţă de vehiculul din faţă e foarte puţin. Se recomandă 2 secunde de mers, adică 30-40m. Şoferul şi maşina nu au cum să reacţioneze aşa rapid, de aceea ţi s-a părut că lunecă aiurea. Ăia 10m i-ai parcurs în sub 1 secundă, totul a fost aproape instantaneu.
|
#33
Posted 27 November 2016 - 01:23
Eram pe E85 prin Bacau si la ora 4 dupa amiaza este la fel ca in Bucuresti . Oricat de prudent( a se citi neadaptat) incearca cineva sa fie, imediat golul din fata este speculat de un sofer iute de mana si mai ales de picior . Un spatiu de o masina cel mult doua apare de obicei cand vreun sofer doarme la semafor ,dar tot timpul se gaseste un BMW-ist ,cum spunea cineva mai sus , ca sa restabileasca fluxul . Eu unul sunt un ratacit prin comunitatea BMW si nu sunt nici fan ,asa ca poantele cu frana de lemn sau altele pe linia asta nu prea au efect.
|
|
#34
Posted 27 November 2016 - 01:46
Daca se mergea in coloana, cel din fata a oprit norml sau chiar si mai brusc , cel din spate a opritsi el iar tu ai reactionat la timp si nu ti-a tinut frana inseamna ca ai o pbl la frana.M-am dus si eu pe abs de vreo 3 ori mai mult sau mai bine spus mult mai mult decat ar fi fost distanta de franare la 30 km ora pe o bruma din aia de toamna.Nu-s incepator , am pesrmis de ani buni ,peste 400 mii km si stiu senzatia aia cand te duci sanie cu abs cuplat cand te astepti mai putin sau deloc.Dupa toata mascarada, am verificat discurile masinii, stanga fata avea caneluri pe interior.De ce au aparut habar nu am (aveau cativa mm adancime, discurile originale, placute originale si doar jumatate tocite, nu batea volanul).Ori a intrat vreo piatra , ori placuta a avut metal in ea, habar nu am de ce avea caneluri in disc pe interior si nici in ziua de astazi nu am aflat desi au trecut ani buni de atunci.
Edited by ionutz_joe2009, 27 November 2016 - 01:51. |
#35
Posted 27 November 2016 - 01:57
auzi, masina ta are abs. poti sa te infingi in frana de servici cat vrei, ca ea tot va frana la limita aderentei. si va frana pe toate rotile, nu numai pe cele tractoare. si sa nu te atingi de frana de mana, ca am mai auzit de destepti de astia care la franele de urgenta mai trageau si frana de mana. aia numai cand vrei sa imobilizezi masina pe loc sau daca se defecteaza frana de servici.
|
#36
Posted 27 November 2016 - 02:01
Da, tocmai, daca are abs si vreo problema pe la vreun disc sau etrier care ramane blocat sau nu e in parametri, ramane ori cu frana fata ori spate(intra si pe alea abs mult mai repede fiind de ex deja fata decuplata, te duci gramada).Sistemul este dependent de fiecare roata, daca ai pbl la una este dat tot peste cap.Sistemul poate fi oarecum tampit daca ai pbl la o singura roata, poate decupla frana de pe toate sau cu lejeritate si axa pe care functioneaza corect cand intra in blocaj minim o roata si acolo.Si va intra in blocaj mult mai repede pt ca aderenta la 2 roti nu poate opri 2 tone(va decupla frana si pe ele si esti sanie si luat prin surprindere).Ramai in schimb cu control directie, nu va derapa.
Edited by ionutz_joe2009, 27 November 2016 - 02:22. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users