Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 

frana de motor sau pedala

- - - - -
  • Please log in to reply
86 replies to this topic

#19
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,599
  • Înscris: 05.12.2005
E cam periculos să recomanzi unui BMW-ist să frâneze. Asta e durerea lor, frâna şi semnalizarea.

#20
trident

trident

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,185
  • Înscris: 15.01.2006
De asta suntem noi la coada vacii, unul pune o intrebare si in loc de niste raspunsuri pertinente numai mistouri de la unii care nici ei nu stiu pe ce lume traiesc... Intr-o societate normala erau 10 raspunsuri la obiect si 1 misto in gunoiul nostru de societate sunt 10 mistouri si 1 raspuns.

Edited by trident, 26 November 2016 - 23:40.


#21
Tehnicianul1970

Tehnicianul1970

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,509
  • Înscris: 09.11.2014

View Posth3llu, on 26 noiembrie 2016 - 22:38, said:

Intrebarea mea este daca in conditiile unui drum alunecos este mai eficienta pedala de frana sau frana de motor pentru o masina automata (BMW 320xd)?  Zilele trecute am fost nevoit sa franez puternic si am luat-o la vale in masura in care nici nu plouase, nici nu ninsese si nici frana de motor nu prea stiam de unde sa o iau .

Vand frana de motor second-hand,pret negociabil.

#22
epetroiu

epetroiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,530
  • Înscris: 05.08.2016

View Postliviu_np, on 26 noiembrie 2016 - 23:26, said:

Cei care au condus numai Dacia si Logan, ar fi cazul sa se abtina.

Poate vrei sa spui  "cei care nu au condus masini cu cutie automata".  Care si ele, cutiile automate sunt de mai multe tipuri.

Edited by epetroiu, 26 November 2016 - 23:46.


#23
nt30per

nt30per

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 477
  • Înscris: 16.11.2016

View Posttrident, on 26 noiembrie 2016 - 23:39, said:

De asta suntem noi la coada vacii, unul pune o intrebare si in loc de niste raspunsuri pertinente numai mistouri de la unii care nici ei nu stiu pe ce lume traiesc... Intr-o societate normala erau 10 raspunsuri la obiect si 1 misto in gunoiul nostru de societate sunt 10 mistouri si 1 raspuns.
Daca aia 10 aveau bani de cutie automata poate. Uite de aia suntem la coada vacii, ca nu avem automate.

Stii ca in USA nu se fura masinile cu cutie manuala, nu?

Edited by nt30per, 26 November 2016 - 23:47.


#24
mephistotel

mephistotel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 304
  • Înscris: 04.03.2016

View Postepetroiu, on 26 noiembrie 2016 - 23:43, said:

Poate vrei sa spui  "cei care nu au condus masini cu cutie automata".  Care si ele, cutiile automate sunt de mai multe tipuri.



Nu, nu. A zis bine. Loganu' e Logan nu e Dacia Posted Image  este un fel de 316 de Romania....

Edited by mephistotel, 26 November 2016 - 23:53.


#25
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,599
  • Înscris: 05.12.2005
Îmi pare rău pe undeva că am fost cinic. E clar că în cazul ăsta trebuie trecută cutia pe treaptă inferioară şi călcată uşor frâna, sistemele automate de stabilitate ar trebui să-şi facă treaba. Dacă nu ai cauciucuri chele ca-n palmă.

#26
RedDev

RedDev

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,935
  • Înscris: 29.10.2014
Frâna de motor apare când pedala de accelerație nu mai e apăsată. În acel moment nu se mai „livrează” combustibil și mașina se mișcă din inerție. Fie că e manuală, fie e automată.

Pentru a accentua frâna de motor, se coboară o treaptă sau, după caz, două. Dintr-a VI-a într-a V-a sau a IV-a ori diferite alte combinații de viteze mai mici. Cu o cutie automată e ușor: intri în modul manual și îi dai - (minus) de vreo două ori.

Dar apoi asta nu e ceva care trebuie scris/spus unui șofer care a făcut o școală înainte de a primi permisul de conducere. Sau, oare...

Edited by RedDev, 26 November 2016 - 23:55.


#27
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,670
  • Înscris: 03.12.2014

View Posth3llu, on 26 noiembrie 2016 - 22:38, said:

Intrebarea mea este daca in conditiile unui drum alunecos este mai eficienta pedala de frana sau frana de motor pentru o masina automata (BMW 320xd)?  Zilele trecute am fost nevoit sa franez puternic si am luat-o la vale in masura in care nici nu plouase, nici nu ninsese si nici frana de motor nu prea stiam de unde sa o iau .

La mașinile automate frâna de mână e în cutia de urgențe din torpedou.

#28
TheCompiler

TheCompiler

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 260
  • Înscris: 31.10.2015

View Postnt30per, on 26 noiembrie 2016 - 23:20, said:

Am matiz, n-o mai dati in barci.
Si eu,al meu e verde,al tau?

#29
nt30per

nt30per

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 477
  • Înscris: 16.11.2016
Al  meu e cu cutie automata. Chevrolet spark.

#30
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011
Toti mari experti da' unu n-o zis ce trebuie .
Baaa , cand simti ca ti-ar trebui frana de motor , accelerezi maxim , sa vezi ce frumos se scoate masina din derapaj ; daca vrei sa iei si curba   mai rapid , tragi si frana de mana , asta e cu bembeul x drive ...

#31
h3llu

h3llu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 134
  • Înscris: 18.08.2006
Incerc sa raspund  ca sa lamurim cat de cat situatia . Am anvelope Pirelli 205/60/16 rulate doar iarna trecuta pe o alta masina .  Nu ma astept sa ma ajute integrala  cand franez . Intr-adevar nu sunt foarte familiarizat cu masina deoarece am doar vreo 10 mii Km experienta pe automate, dar numai in conditii de vara  si nici acestia pe BMW .  Situatia in care am fost implicat a fost cu totul neasteptata deoarece trecusem pe acel drum doar cu o jumatate de ora inainte in sens invers si in niciun moment nu parea ca ar fi conditii de alunecus, mai ales ca erau  plus 5 grade . Se mergea in coloana pe la vreo  50Km/h  si avem pana in masina din fata doua lungimi de masina cand am constatat ca frana nu tine absolut deloc de parca ar fi fost sticla pe jos.  Doar in ultimul moment am reusit sa evit prin stanga masinii din fata . Curios a fost  ca masina din spatele meu a franat  fara sa se apropie excesiv de mine . Oricum nu cred ca as fi fost atat de inspirat  sa actionez frana de motor vazand ca nu ma opresc la timp  . Ca sa lamuresc lucrurile spun ca inainte vreme aveam o masina tip Dacia( sau pe aproape) la care foloseam frana de motor ca o regula ,dar la automata asta imi pare complicat si nu stiu cum e mai bine .

#32
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,599
  • Înscris: 05.12.2005
La 50km/h să ţii 10m distanţă faţă de vehiculul din faţă e foarte puţin. Se recomandă 2 secunde de mers, adică 30-40m. Şoferul şi maşina nu au cum să reacţioneze aşa rapid, de aceea ţi s-a părut că lunecă aiurea. Ăia 10m i-ai parcurs în sub 1 secundă, totul a fost aproape instantaneu.

#33
h3llu

h3llu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 134
  • Înscris: 18.08.2006
Eram pe E85 prin Bacau si la ora 4 dupa amiaza este la fel ca in Bucuresti . Oricat de prudent( a se citi neadaptat) incearca cineva sa fie, imediat golul din fata este speculat de un sofer iute de mana si mai ales de picior .  Un spatiu de o masina  cel mult doua apare  de obicei cand vreun  sofer doarme la semafor  ,dar tot timpul se gaseste   un BMW-ist ,cum spunea cineva mai sus , ca sa restabileasca  fluxul . Eu unul sunt un ratacit prin comunitatea BMW si nu sunt nici fan  ,asa ca poantele cu frana de lemn sau altele pe linia asta nu prea au efect.

#34
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Daca se mergea in coloana, cel din fata a oprit norml sau chiar si mai brusc , cel din spate a opritsi el iar tu ai reactionat la timp si nu ti-a tinut frana inseamna ca ai o pbl la frana.M-am dus si eu pe abs de vreo 3 ori mai mult sau mai bine spus mult mai mult  decat ar fi fost distanta de franare la 30 km ora pe o bruma din aia de toamna.Nu-s incepator , am pesrmis de ani buni ,peste 400 mii km si stiu senzatia aia cand te duci sanie cu abs cuplat cand te astepti mai putin sau deloc.Dupa toata mascarada, am verificat discurile masinii, stanga fata avea caneluri pe interior.De ce au aparut habar nu am (aveau cativa mm adancime, discurile originale, placute originale si doar jumatate tocite, nu batea volanul).Ori a intrat vreo piatra , ori placuta a avut metal in ea, habar nu am de ce avea caneluri in disc pe interior si nici in ziua de astazi nu am aflat desi au trecut ani buni de atunci.

Edited by ionutz_joe2009, 27 November 2016 - 01:51.


#35
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,243
  • Înscris: 05.06.2002
auzi, masina ta are abs. poti sa te infingi in frana de servici cat vrei, ca ea tot va frana la limita aderentei. si va frana pe toate rotile, nu numai pe cele tractoare. si sa nu te atingi de frana de mana, ca am mai auzit de destepti de astia care la franele de urgenta mai trageau si frana de mana. aia numai cand vrei sa imobilizezi masina pe loc sau daca se defecteaza frana de servici.

#36
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Da, tocmai, daca are abs si vreo problema pe la vreun disc sau etrier care ramane blocat sau nu e in parametri, ramane ori cu frana fata ori spate(intra si pe alea abs mult mai repede fiind de ex deja fata decuplata, te duci gramada).Sistemul este dependent de fiecare roata, daca ai pbl la una este dat tot peste cap.Sistemul poate fi oarecum tampit daca ai pbl la o singura roata, poate decupla frana de pe toate sau cu lejeritate si axa pe care functioneaza corect cand intra in blocaj minim o roata si acolo.Si va intra in blocaj mult mai repede pt ca aderenta la 2 roti nu poate opri 2 tone(va decupla frana si pe ele si esti sanie si luat prin surprindere).Ramai in schimb cu control directie, nu va derapa.

Edited by ionutz_joe2009, 27 November 2016 - 02:22.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate