Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
GLA 250 4MATIC vs Range Rover Evoque Si4
Last Updated: Dec 17 2022 19:53, Started by
danghetau
, Nov 25 2016 19:50
·
0
#19
Posted 26 November 2016 - 02:44
Kroghy, on 25 noiembrie 2016 - 22:10, said: Asa este si asta e ceea ce inseamna o marca premium ca Mercedes, BMW, Audi. Desi am marca premium ma uit cu invidie la orice model mai bun si GLA nu il consider mai bun decat A4 pe care il am dar il consider un model foarte bun care combina si rafinamentul si calitatile unei masini premium dar si adaptarea la soselele noastre groaznice. Inteleg ce spui, ca posesor de marca premium nu consider GLA mai bun decat Civicul mei din 2001 (au acelasi numar de roti si portiere), dar desi nu ma uit cu invidie ca parvenitul, totusi as merge pe GLA, si-n somn probabil. |
#20
Posted 26 November 2016 - 09:47
Q3, noul Tiguan?
Alta problema, credit pt un mijloc de transport, acceptabil. Credit pt o masina premium, cel putin discutabil. Esti sigur ca acea masina chiar va va oferi ceea ce doriti de la ea, iar daca o va face va fi pentru mai multi ani a.i. sa merite efortul? Nu de alta dar astfel de masini isi pierd stralucirea in cativa ani cand apar noi modele si raman doar niste mijloace de transport de calitate, daca intelegi ce spun. Crezi ca va mai corespunde tuturor cerintelor dupa un timp? Nu uita ca sunt si pe benzina iar daca pt tine poate asta e un plus, pt cei mai multi va fi un minus, mai ales cand masina isi va pierde stralucirea de care ziceam iar cei care vor vrea sa le cumpere nu sunt genul care sa accepte un consum mai mare. Anumite categorii profesionale ar trebui sa-si poata permite astfel de masini si fara credit dar din pacate tara se cheama Romania. Edited by underb, 26 November 2016 - 09:49. |
#21
Posted 26 November 2016 - 10:04
Alta intrebare, ce ai face cu 3k de euro pe an pe care i-a salva daca ai lua un SUV non premium (incluzand aici diferenta la devalorizare si la restul cheltuielilor)?
Daca i-ai economisi pt a lua un SUV premium atunci ia-l acum. Altfel, poate n-ar fi rau sa tai vreo 10k din bugetul de achizitie. Dar la ce renunti pt upgradeul asta? Sa nu fie doar o toana de moment si sa-ti dai seama dupa aia ca va trebui sa tai din activitatile care iti faceau placere pana sa iei masina. Din pacate asta inseamna o achizitie pe credit, o redistribuire a cheltuielilor spre deosebire de o achizitie din bani economisiti care nu va influenta intr-o prea mare masura restul cheltuielilor si activitatilor pe care le-ai avut pana atunci. Edited by underb, 26 November 2016 - 10:07. |
#22
Posted 26 November 2016 - 10:22
Astea doua sunt singurele care ii plac sotiei, eu am ales motorizarile.
|
#23
Posted 26 November 2016 - 11:14
danghetau, on 26 noiembrie 2016 - 10:22, said:
Astea doua sunt singurele care ii plac sotiei, eu am ales motorizarile. si nevasta-mea ma tot bate la cap ca ce i-ar place si ei un evoque acum conduce mb e class care probabil il voi da lui fii-mea cand isi ia carnetul anul viitor si nevasta imi surade dragastos ca poate ma imbarliga la un Evoque , i-am spus sa-si ia gandul de la asa ceva si sa il conduca in vis ca doar nu sunt nebun sa bag 30-40k intr-o masina care sa o folosim 4-6000km in ceva vacante si 15-20km zilnic ce se fataie ea prin oras i-am zis de acum ca maxim voi da 20.000 euro pe e tabla ( un mini suv automata, ca numai automata stie sa conduca) asa ca optiunile ei sunt Kia, Suzuki, Toyota si daca se incadreaza in bani bine iar daca nu iarasi bine si coboram mai jos la o berlina automata chiar si 20k mi se pare mult la ce am nevoie dar hai sa fiu boier sa nu zica ca sunt taran ca daca ma enervez bag un Camry sau ceva de la toyota si la revedere iar eu inca raman pe varianta de suzuki automata la 17000 noua deaia nu mai pot ca nu e 4x4 , da la ce ii trebuie 4x4 ?.....ca prinde zapada de 2 ori pe an cate 4 zile ????.....sa stea acasa si cu asta basta iar suzuki are tot ce trebe la banii aia ca paana la urma are ac, smecheria aia cu franare automata, caldura, si abs , oricum restul de brizbrizuri nu sunt asa de folosite ca sa merite diferenta de bani a,daca era o masina cu care sa produci bani e altceva , bagi bani ca stii ca scoti |
#24
Posted 26 November 2016 - 11:19
La aia ma uitasem si eu in varianta 1,4 AT AllGrip (am si descis un topc nou pe alta arie), mai ales ca am unul mult mai vechi (GV din 1999) care dpdv mecanic este ireprosabil.
Acum conduce o Laguna 2.0T de peste 200cp dar e uzata moral... |
#25
Posted 26 November 2016 - 11:27
la ce le trebuie frate sute de cai ca si asa nu stiu ce sa faca cu ei ?
si a lui nevasta-mea are peste 200, cred ca 240 cai, conduce de 28 ani , si care e smecheria ca tot ca mimozele conduc , cu atentie, civilizat, nu se baga in chestii riscante, , deci orice ai face tot nu folosesc caii aia 6o cai sau 200 cai, tot aia e pt ele , pa bune acum danghetau, on 26 noiembrie 2016 - 11:19, said:
La aia ma uitasem si eu in varianta 1,4 AT AllGrip |
#26
Posted 26 November 2016 - 11:28
Asta asa e, masina am luat-o acum 11 ani pentru mine dar eu conducand altceva...
Propun sa lasam aici discutia GLA vs Evoque si daca vrei sa discutam despre Vitara o facem pe topicul dedicat. Oricum, in proportie covarsitoare voi renunta la achizitionarea acestor masini (am primit si raspunsul de la banci) asa ca ori raman cu asta ori iau ceva mai ieftin, fara "imagine" care oricum pe mine nu ma deranjeaza avand Renault. |
#27
Posted 26 November 2016 - 11:30
asculta frate ce iti spun , ia un Vitara , il pui in brate , si la revedere , nu sparge tone de bani pt ce nu merita
nu ii convine, ii spui sa faca o reclamatie scrisa si sa o depuna la registratura nevestelor nemultumite si sa astepte solutionarea cazului danghetau, on 26 noiembrie 2016 - 11:28, said:
Asta asa e, masina am luat-o acum 11 ani pentru mine dar eu conducand altceva... Propun sa lasam aici discutia GLA vs Evoque si daca vrei sa discutam despre Vitara o facem pe topicul dedicat. |
#28
Posted 26 November 2016 - 11:32
danghetau, on 26 noiembrie 2016 - 10:22, said:
Astea doua sunt singurele care ii plac sotiei, eu am ales motorizarile. Si masina pe care intentionezi sa o iei se va uza moral. Chiar f repede tinand cont de clasa si o vei lua iar de la inceput in cativa ani. danghetau, on 26 noiembrie 2016 - 11:28, said:
Asta asa e, masina am luat-o acum 11 ani pentru mine dar eu conducand altceva... Propun sa lasam aici discutia GLA vs Evoque si daca vrei sa discutam despre Vitara o facem pe topicul dedicat. Oricum, in proportie covarsitoare voi renunta la achizitionarea acestor masini (am primit si raspunsul de la banci) asa ca ori raman cu asta ori iau ceva mai ieftin, fara "imagine" care oricum pe mine nu ma deranjeaza avand Renault. Te ratacisei putin... La noi e pe dos . A mea nu vrea sa se desparta de compacta pe care o conduce de mai bine de 8 ani desi sit financiara s-a imbunatatit simtitor de atunci si nu vrea sa auda de masini de peste 15k euro. Edited by underb, 26 November 2016 - 11:39. |
|
#29
Posted 26 November 2016 - 12:22
petre69, on 26 noiembrie 2016 - 11:30, said:
care e topicul ala ? |
#30
Posted 26 November 2016 - 12:33
Kroghy, on 25 noiembrie 2016 - 22:10, said:
.... ma uit cu invidie la orice model mai bun si GLA nu il consider mai bun decat A4 pe care il am ... . Off topic imi cer scuze initiatorului dar chiar nu m-am putut abtine ! On : Am prieteni si cu Merc si cu Range , iar cel cu Range ar face schimb imediat cu Merc-ul insa invers nici nu vrea sa auda , amadoua sunt frumoase dpmdv , bafta la alegere ( km mai putini daca sunt si reali sunt un avantaj zic io ) . |
#31
Posted 26 November 2016 - 12:47
Eu m-am hotarat (in primul rand banca a fost cea care m-a linistit) apoi cei care au raspuns la modul practic, nu emotional.
Discutia ramane deschisa pentru altii care eventual ar putea fi in aceeasi dilema (dar care sa aiba deja economiile facute). Va multumesc. |
#32
Posted 26 November 2016 - 16:15
petre69, on 25 noiembrie 2016 - 23:35, said:
Am citit asta de 2 ori Romania frate Evoque se preteaza mai bine pentru o femeie. Edited by apexu, 26 November 2016 - 16:15. |
#33
Posted 26 November 2016 - 17:54
Nici măcar, uneori îți permiți și îți cumperi ce îți place. la fel de bine 2 ani a mers cu un caddy din rațiuni practice și obiective.
|
|
#34
Posted 26 November 2016 - 18:21
Personal, intre cele 2 imi place mai mult Evoque. Are o calitate a fabricatiei peste GLA (mult plastic prost la MB pentru clasa A si derivatele ei), interiorul are ergonomie mai buna, scaunele sunt foarte bune in schimb sta prost la capitolul fiabilitate. Avand in vedere uzura, as merge pe MB, este o masina cu doar 10k km totusi. Si nu, nu lua Suzuki sau mai stiu eu ce alte chinezarii facute prin Ungaria, un Duster este o masina mai buna dpmdv.
|
#36
Posted 27 November 2016 - 08:19
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users