Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
GLA 250 4MATIC vs Range Rover Evoque Si4
Last Updated: Dec 17 2022 19:53, Started by
danghetau
, Nov 25 2016 19:50
·
0
#37
Posted 27 November 2016 - 13:35
Sper sa nu supere pe nimeni postul meu daaaar... vad bucurestiul din ce in ce mai asfisiat de astfel de masini, si cand ma uit la sofer (de cele mai multe ori doamne/domnisoare) care categoric nu vor folosi masina la capacitatile ei ma intreb de ce sa cari dita masina in aglomeratia asta? multe nici nu ies din oras. o parchezi greu, consuma mult, te strecori greu... doar pentru imagine... ca sa nu mai zic ca multi fac credit pentru ele. scria cineva "romania frate"
PS postarea nu are nicio legatura cu initiatorul topicului, oricum vad ca a renuntat la achizitie... dar ca idee... |
#38
Posted 27 November 2016 - 13:53
Iti spun de ce: pentru siguranta. Pentru o femeie conteaza mult pozitia de condus inalta, masina se comporta altfel in caz de accident si in plus poti urca mai usor pe borduri si alte obstacole. Eu nu sunt adeptul acestor masini (prietenta are Toyota Aygo) dar mi-a reprosat de cateva ori dupa un TD cu GLC Coupe ca asta ar fi trebuit sa cumpar (dar ar fi fost money....). Si cand o sa ai si copii....parerea consoartei e sfanta!
|
#39
Posted 27 November 2016 - 14:22
Siiiigur ca da, pentru siguranta...
Siguranta e bonus, in niciun caz motivul principal pt care se cumpara astfel de accesorii. Cu toate astea sunt persoane care dau pe un ceas cat pe o masina din asta dar nu au nicio problema sa spuna ca motivul pt care cumpara acel accesoriu nu este ca vor sa masoare mai precis timpul. Nu are rost sa ne ascundem dupa chestii gen siguranta pt ca nu e vorba de asta. Pana la urma e treaba fiecaruia pe ce isi cheltuie banii iar daca obiectul e doar un accesoriu, foarte bine. Problema cu accesoriile astea e ca multi, dupa ce si le iau, cersesc validarea din partea celor din jur, de cele mai multe ori deranjant, si din cauza asta restul care isi iau astfel de accesorii cad in extrema cealalta, cautand sa scoata in evidenta partea practica si negand restul pt a nu fi confundati cu primii. Nu e bijuterie, e doar o investitie. E doar o masina ceva mai sigura si faptul ca e premium e o intamplare. Chestii din astea... Edited by underb, 27 November 2016 - 14:25. |
#40
Posted 27 November 2016 - 14:24
edi10000, on 27 noiembrie 2016 - 13:53, said:
Iti spun de ce: pentru siguranta. Pentru o femeie conteaza mult pozitia de condus inalta, masina se comporta altfel in caz de accident si in plus poti urca mai usor pe borduri si alte obstacole. Eu nu sunt adeptul acestor masini (prietenta are Toyota Aygo) dar mi-a reprosat de cateva ori dupa un TD cu GLC Coupe ca asta ar fi trebuit sa cumpar (dar ar fi fost money....). Si cand o sa ai si copii....parerea consoartei e sfanta! |
#41
Posted 27 November 2016 - 14:30
#42
Posted 27 November 2016 - 14:44
#43
Posted 27 November 2016 - 14:48
#44
Posted 27 November 2016 - 16:16
underb, on 27 noiembrie 2016 - 14:30, said:
Adevarat ca masa e importanta. Dar te scoate din cacat doar daca dai de unul mai mic ca tine. Daca dai de unul mai mare ca tine sau un cap de pod e mai naspa. Ca masa aia mare te face sa ai inertie mai mare, nu poti modifica directia ca la una (mai) mica si fasneata.
|
#45
Posted 29 November 2016 - 17:51
Peste un anumit nivel de pret chiar nu se mai simte cine stie ce diferenta la calitate. Masinile astea sunt luate mai mult ca simbol de status. Ca dovada ca cele mai multe au motorizari mici, ce se pot gasi si pe variantele non-premium. Pana la urma nu e nici o smecherie, fiecare alege ce-i place, dar sunt multi care incearca sa acopere anumite goluri in increderea personala folosindu-se de ceea ce detin. Dar ei se bazeaza fix pe reactia de invidie a interlocutorilor, deci raspunsul perfect e nepasarea
Siguranta e importanta, dar e aceeasi discutie. Diferentele intre marcile premium si cele non-premium sunt mici. Plus ca masa devine un dezavantaj cand "partenerul" de accident este un copac sau un alt obiect fix. |
#46
Posted 30 November 2016 - 06:43
Mai important e felul cum se deformează și absoarbe impactul decât masa . Ia o masina americana din anii 70 , de minim 2 tone , pocnește pe cineva la 80 la ora și vezi dacă mai supraviețuiești. Ca și celalalt moare e partea a 2-a . Cum zicea cineva,masa mare 3 e un punct în minus la impactul cu corpuri fixe, sau la handling,frânare. Inertia is a bitch
|
|
#47
Posted 30 November 2016 - 09:34
Atata timp cat vb de 5 stele pt ambele masini, cea mai grea se va comporta mai bine in 99% din situatii, indiferent ca vb de situatii in care se loveste de un corp mai greu sau mai usor. Plus ca fiind mai grea, "sansa" sa se loveasca de ceva mai usor e mai mare.
Pe langa treaba asta, cand masina e grea, ai sanse sa nu te opresti complet in obiectele fixe gen stalp, gard sau copac ci sa le rupi si sa continui deplasarea evitand oprirea de la x kmph la zero kmph intr-un metru sau cat se va deforma botul masinii, iar fortele la care vor fi supusi ocupantii vor fi mult mai mici. Legat de masinile fara stele, ia un Mercedes mare fara stele si pocneste o masina mica cu stele si vezi ce se intampla. Intamplator au simulat cei de la FG un carambol pe autostrada si ghici ce s-a intamplat. A intrat Mercul in restul ca in branza. Edited by underb, 30 November 2016 - 09:39. |
#48
Posted 30 November 2016 - 13:30
jericho, on 27 noiembrie 2016 - 07:55, said:
Suzuki e chinezărie? Pai uite ce zice nu mai tarziu de astazi ENCAP: http://0-100.hotnews...-3-stele-din-5. Stiu, cu pachetul de siguranta...bla bla...obtine 5 stele, cert e ca masina e cam ca Logan. |
#49
Posted 30 November 2016 - 13:55
Un obiect cu masa mai mare va avea intodeauna de castigat la ciocnirea cu un obiect cu masa mai mica. E dovedit si rasdovedit de stiinta numita fizica.
Apoi sunt n teste pe net cat se poate de explicite cu coliziuni cu masini cu acelasi nr de stele in care aia mai usoara si-o ia rau de tot. Nu mai vorbesc de pasageri. Un exemplu: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2j9RqljSJAQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mercedesul are 1600kg, Smartul are 750. Smartul nu numai ca se opreste brusc, ba mai e si azvarlit cat colo ca o minge de ping pong. Apoi a se observa clar cum "simt" manechinele impactul. Diferenta e majora. Mai era un test cu un Hyundai Santa Fe (4 stele) vs. Golf 5 (5 stele). Hyundaiul se boteste cam pe la roata fata, "pasagerii" nu sufera mare lucru. Golful se zdrobeste, inclusiv cabina cu tot cu "pasagerii" din el. Nu il gasesc acum si sunt prea obosit sa stau sa il caut. Stelele date de Euroncap sunt vax albina mai ales dupa modificarile criteriilor de notare. De ani buni daca masina are avertizare sonora pentru lipsa centura primeste o jumatate de stea si daca mai are si un abtibild lipit pe parasolar care iti arata in desene ca e bine cu centura si naspa fara, mai primeste o juma de stea. Asa s-a ajuns ca mai toate masinile din ziua de azi sa aiba 5 stele, pana si low costurile facute in dorul lelii (nimic altceva decat masini ieftine din anii '90 imbracate cu alte haine, care pe vremea aia abia abia primeau 3 stele) acum au toate lejer 4 stele. |
#50
Posted 30 November 2016 - 14:12
Te contrazic cu tarie. ENCAP au schimbat anul trecut metodologia si testele sunt mult mai dure acum (nu mai usoare asa cum afirmi). De ex. Renault Megane (precedentul model) a luat 5 stele pe testele de acum 2 ani si 3 pe cel actual. Ca testele lor nu sunt inca la fel de dure si realiste ca NTHSA este adevarat, cu timpul cred ca o sa faca si ei trecerea catre sistemul adoptat de americani. Nu vad legatura insa cu comparatiile Smart vs MB, pentru toate masinile testele sunt identice (aceeasi viteza, acelasi obstacol etc.). Iar low-costurile facute in dorul lelii iau punctaje f. slabe, sunt masini chinezesti cu 1 sau chiar 0 stele.
|
#51
Posted 30 November 2016 - 16:29
Bun, si daca tot schimba sistemul de evaluare (din 2000 pana acum l-au schimbat de vreo 3 ori) ce relevanta mai au stelele alea? Nici o relevanta.
Daca nu intelegi care e faza cu MB vs Smart in care se dovedeste clar ca masa mare face legea si nu stelele, atunci orice discutie e de prisos. |
|
#52
Posted 08 December 2016 - 20:52
Ceva noutati in peisaj, masinile au fost testate, decizia a fost luata ?
|
#53
Posted 08 December 2016 - 21:03
Chiar is si io curios ce-o ales pana la urma sau n-o mai ales nimic ...
|
#54
Posted 09 December 2016 - 00:54
Friskey, on 30 noiembrie 2016 - 13:55, said:
Un obiect cu masa mai mare va avea intodeauna de castigat la ciocnirea cu un obiect cu masa mai mica. E dovedit si rasdovedit de stiinta numita fizica. Apoi sunt n teste pe net cat se poate de explicite cu coliziuni cu masini cu acelasi nr de stele in care aia mai usoara si-o ia rau de tot. Nu mai vorbesc de pasageri. Un exemplu: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2j9RqljSJAQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mercedesul are 1600kg, Smartul are 750. Smartul nu numai ca se opreste brusc, ba mai e si azvarlit cat colo ca o minge de ping pong. Apoi a se observa clar cum "simt" manechinele impactul. Diferenta e majora. Mai era un test cu un Hyundai Santa Fe (4 stele) vs. Golf 5 (5 stele). Hyundaiul se boteste cam pe la roata fata, "pasagerii" nu sufera mare lucru. Golful se zdrobeste, inclusiv cabina cu tot cu "pasagerii" din el. Nu il gasesc acum si sunt prea obosit sa stau sa il caut. Stelele date de Euroncap sunt vax albina mai ales dupa modificarile criteriilor de notare. De ani buni daca masina are avertizare sonora pentru lipsa centura primeste o jumatate de stea si daca mai are si un abtibild lipit pe parasolar care iti arata in desene ca e bine cu centura si naspa fara, mai primeste o juma de stea. Asa s-a ajuns ca mai toate masinile din ziua de azi sa aiba 5 stele, pana si low costurile facute in dorul lelii (nimic altceva decat masini ieftine din anii '90 imbracate cu alte haine, care pe vremea aia abia abia primeau 3 stele) acum au toate lejer 4 stele. Edited by Drag0n_X, 09 December 2016 - 00:55. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users