Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cum naiba scap de romtelecom?
Last Updated: Nov 19 2016 19:35, Started by
denny34
, Nov 01 2016 19:52
·
0
#1
Posted 01 November 2016 - 19:52
Am decis sa ma tai de la serviicile romtelecom(acum telekom) intrucat nu ma mai folosesc deloc de serviciile lor(telefonie fixa si internet). Spre surprinderea mea cand am sunat acolo am aflat ca mai am contract pana in 2018.De unde naiba ,eu nu stiu!!.Nu am semnat nimic ,nu am primit nici un contract acasa si nici nu stiu sa fi vorbit cu cineva de la ei de o prelungire a contractului. La astia se prelungeste contractul fara sa intrebe pe nimeni? Cum pot sa mai scap de ei?
Edited by denny34, 01 November 2016 - 19:52. |
#2
Posted 01 November 2016 - 19:56
ANPC.
Incearca sa o dai amiabil, celor de la ANPC nu le plac reclamangii care nu au niste dovezi. Daca ei tot nu vor sa iti dea drumu' amiabil, apelezi la ANPC. Da nu sa suni in Call Center sa ii ameninti cu ANPC, ca e metoda clasic romaneasca. Depui o sesizare scrisa, si astepti raspuns. Daca e la fel, depui sesizare la ANPC si au ei grija. |
#3
Posted 01 November 2016 - 19:58
Cerere de reziliere in magazin telekom. Daca nu se rezolva reclamatie la ANPC, ANCOM.
|
#4
Posted 01 November 2016 - 20:01
Asa si daca stii ca in viata vietilor tale numai ai nevoie de serviciile lor ce se intampla daca ii anunti ca nu le mai platesti decat factura pe luna viitoare.
|
#5
Posted 01 November 2016 - 20:01
Eu cînd am renunțat, ceva ani în urmă, nu am avut probleme, a insistat de două ori o operatoare, că va mai dăm, va mai dregem...
Am fost ferm si gata, pa si pusi. |
#6
Posted 01 November 2016 - 20:05
Pekiasan, on 01 noiembrie 2016 - 19:58, said:
Cerere de reziliere in magazin telekom. Daca nu se rezolva reclamatie la ANPC, ANCOM. crisstonne, on 01 noiembrie 2016 - 20:01, said:
Eu cînd am renunțat, ceva ani în urmă, nu am avut probleme, a insistat de două ori o operatoare, că va mai dăm, va mai dregem... Am fost ferm si gata, pa si pusi. Pai eu daca fac cererea de reziliere ma pun sa le platesc banii pana in 2018 pe asa-zisul contract.Se pare ca doar varianta cu ANPC ramane. Se poate face si online? Edited by denny34, 01 November 2016 - 20:08. |
#7
Posted 01 November 2016 - 20:05
Invoca legea 161. Eu asa am procedat. M-a invatat chiar un angajat de-al lor. Am facut un drum la centrul zonal, am complectat o cerere tip si dupa 30 de zile eram scapat de serviciile sub orice critica, pe care le au de vreo 6 luni. Ma refer la zona mea, dar se pare ca au probleme la nivel national.
Nu vei platii nici 1 leu penalizare sau asa zise, false despagubiri. |
#8
Posted 01 November 2016 - 20:10
1orgu, on 01 noiembrie 2016 - 20:05, said:
Invoca legea 161. Eu asa am procedat. M-a invatat chiar un angajat de-al lor. Am facut un drum la centrul zonal, am complectat o cerere tip si dupa 30 de zile eram scapat de serviciile sub orice critica, pe care le au de vreo 6 luni. Ma refer la zona mea, dar se pare ca au probleme la nivel national. Nu vei platii nici 1 leu penalizare sau asa zise, false despagubiri. In plangere trebuie sa prezint si ceva acte cum ca sunt client la ei? |
#9
Posted 01 November 2016 - 20:13
Contractele de genul se incheie pe o perioada determinata La implinirea termenului, daca nici o parte nu isi manifesta explicit intentia de terminare, se prelungesc pe perioada nedeterminata DAR , din momentul prelungirii, poti oricand sa ceri incetarea contractului Asta ca regula, cine stie ce scrie in contractul tau, care, la o adica, poate contine clauze abuzive
|
#10
Posted 01 November 2016 - 20:16
1orgu, on 01 noiembrie 2016 - 20:05, said:
Invoca legea 161. Eu asa am procedat. M-a invatat chiar un angajat de-al lor. Am facut un drum la centrul zonal, am complectat o cerere tip si dupa 30 de zile eram scapat de serviciile sub orice critica, pe care le au de vreo 6 luni. Ma refer la zona mea, dar se pare ca au probleme la nivel national. Nu vei platii nici 1 leu penalizare sau asa zise, false despagubiri. |
|
#11
Posted 01 November 2016 - 20:25
denny34, on 01 noiembrie 2016 - 20:10, said: In plangere trebuie sa prezint si ceva acte cum ca sunt client la ei? faci notificare (nu cerere) de genul: susemnatul (nume, adresa) prin prezenta va notific ca renunt la seviciile dvs. data, semnatura. o faci in doua exemplare, unul il inmanezi lor, pe cel care ramane la tine il pui pe angajat sa semneze de primire si sa scrie numarul de inregistrare. |
#12
Posted 01 November 2016 - 20:26
denny34, on 01 noiembrie 2016 - 20:05, said:
Pai eu daca fac cererea de reziliere ma pun sa le platesc banii pana in 2018 pe asa-zisul contract.Se pare ca doar varianta cu ANPC ramane. Se poate face si online? Da, dar vor trebui sa dovedeasca cum ca, in cunostinta de cauza, ai semnat cu ei un contract valabil. Ori daca tu zici ca nu ai semnat nimic si esti sigur de asta, nici ei nu vor putea dovedi ca au cu tine un contract valabil, semnat si parafat. Poate prin telefon, ai acceptat vreo noua oferta de laei? Ca daca da, ai pus-o. |
#13
Posted 01 November 2016 - 20:42
Scapi f simplu ca mine in Italia de Telecomitalia . Am sunat la ei si le-am spus ca nu mai folosesc serviciile lor ,au zis sa le trimit o recomandata .......eu nu am timp de scrisori ...mau sunat dupa vre-o 5 luni unii ,de vre-o 3 ori ,ca am de platit restul contractului si ca ma dau in judecata . Le-am zis ...ok ....dati-ma ,dar nu platesc pt ce nu consum ......si sau linistit .
Cu astia ,daca nu esti hotarat ,fac ce vor cu banii tai . |
#14
Posted 01 November 2016 - 20:48
#15
Posted 01 November 2016 - 22:10
1. faci o cerere de reziliere scrisa pe care o depus cu numar de inregistrare intr-un punct de lucru telekom ( o faci in dublu exemplar, unu ramane la tine).
cererea are formatul "subsemnatul XX solicit rezilierea serviciilor aferente contractului YY . solicit raspuns scris la adresa zzzz " sau "subsemnatul XX solicit rezilierea tuturor serviciilor oferite de teleckom . solicit raspuns scris la adresa zzzz " datele despre contract si servicii (in cazul in care nu il mai ai) le gasesti pe factura. 2. in maxim 30 de zile trebuie sa primesti raspunsul. daca se rezliaza toate bune. in cazul in care nu reziliaza (sau nu ti se raspunde) faci o plangere la ANCOM si una la OPC ( continutul este relativ identic, doar antetul cu "catre ANCOM"//"catre OPC" se modifica) . la respectiva plangere atasezi contractul (daca nu il ai mentinioze ca nu il mai ai fiind vorba de unul foarte vechi) si cererea de reziliere , impreuna cu raspunsul primit (daca nu ai primit raspunsul in termen precizezi ca nu au binevoit sa iti raspunda) in cerere mentionezi ca nu ti-ai dat acordul pentru prelungirea perioadei contracte (si chiar daca ai fi facut-o, daca nu ai avut beneficii nu ai ce despagubiri sa platesti) 3. astepti raspunsul opc/ancom |
|
#16
Posted 01 November 2016 - 22:12
Quote Nu găseseşti condiţiile de reziliere în contractul tău? Semnalează-ne acest lucru. Vezi secţiunea Sesizează ANCOM! Dacă furnizorul nu îşi respectă obligaţiile contractuale referitoare la încetarea furnizării serviciului sau taxele solicitate pentru încetarea contractului înainte de termen constau într-o sumă fixă, cu o valoare pe care o consideri prea mare faţă de posibilele pierderi pe care le-ar avea furnizorul, te poţi adresa Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor. Nu mai dați sfaturi aiurea! |
#17
Posted 01 November 2016 - 22:59
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users