Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...
 Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...

Care este cel mai bun mod de a pr...
 Recomandare centrala termica apar...

samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Telefon de budget pentru filme 10...

Recomandare serviciu / firma recu...
 La mulți ani @Piniuli!

Pret inghetata corso kaufland?

La multi ani @Constantin si Elena...

La mulți ani @Ion_Bumbu!
 

Sistemul ING a picat total (10 Septembrie 2016)

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
337 replies to this topic

#289
Guest_truet_*

Guest_truet_*
  • Grup: Guests
  • Înscris: --

View Postandupustiu, on 11 septembrie 2016 - 02:44, said:

Banii oricum o sa ii ia din cont daca ati facut plati si au fost fara eroare , toate magazinele , inclusiv cele online au dovezi de plata si se duc cu ele la banca sa le deconteze.
In mod evident... daca nu au aparut, nu au aparut pentru ca s-a rupt firul pe undeva si nu se proceseaza... cand se lipeste firul imediat se proceseaza.

Eu am tranzactionat limita maxima...

#290
SheHateMe

SheHateMe

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,822
  • Înscris: 03.01.2016
Merge sistemul. Uraaaaaaa.

#291
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,178
  • Înscris: 10.07.2013

View PostSheHateMe, on 11 septembrie 2016 - 07:10, said:

Merge sistemul. Uraaaaaaa.

Asa este......totul este functional.Posted Image

Attached Files


Edited by xmanyacs77, 11 September 2016 - 07:25.


#292
ccdsah

ccdsah

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,581
  • Înscris: 16.03.2013
Chiar is curios daca o sa urmeze un ING bank run.

#293
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

View Postxmanyacs77, on 11 septembrie 2016 - 07:25, said:



Asa este......totul este functional.Posted Image
Da click pe banner... Unde te duce?

Probabil ca la romani merge s'asa, ca noi ne multumim si cu un cacat. In alte locuri ale planetei aparea o explicatie cat de cat oficiala.

#294
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
Sunt doar doua cauze posibile, căderi hardware sau erori software. Dacă presupunem ca o banca de nivelul ING are destule servere și redundanta și protecție la atacuri, rămânem cu varianta software.

Cel mai probabil au vrut sa facă un update la un modul vital gen partea de tranzacționare și l-au închis pentru ca dădea cu virgula. Era mai rău pt. ei sa lase un sistem cu bug-uri on-line și nici nu puteau da rollback dacă au apucat sa se facă plăti.

Faptul ca s-a întâmplat sâmbătă după prânz asta sugerează, ca altfel hardware putea sa cada și miercurea la 10. Concluzie, ING platiti-va programatorii mai cu talent.

#295
dragoonXXL

dragoonXXL

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 17.03.2003

View PostFlat, on 11 septembrie 2016 - 08:38, said:

Sunt doar doua cauze posibile, căderi hardware sau erori software. Dacă presupunem ca o banca de nivelul ING are destule servere și redundanta și protecție la atacuri, rămânem cu varianta software.

Cel mai probabil au vrut sa facă un update la un modul vital gen partea de tranzacționare și l-au închis pentru ca dădea cu virgula. Era mai rău pt. ei sa lase un sistem cu bug-uri on-line și nici nu puteau da rollback dacă au apucat sa se facă plăti.

Faptul ca s-a întâmplat sâmbătă după prânz asta sugerează, ca altfel hardware putea sa cada și miercurea la 10. Concluzie, ING platiti-va programatorii mai cu talent.

Truly makes sense.

Si cand te gandesti ca astia de ala INGmai organizeaza hackatoane
Probabil niste sefuleti de pe la ei se considera niste zmei:
http://www.bankingne...-24hcoding.html

#296
ZIGZAG20

ZIGZAG20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,971
  • Înscris: 20.04.2013
Azi m-au sunat si au platit biletele de avion plus un mic bonus de care nu pot vorbi.

#297
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Am comandat un Uber. Sa vedem daca pot sa ia banii. :)

Update: da, a mers.

Edited by don_dannielo, 11 September 2016 - 10:35.


#298
TheStarkestTruthMatters

TheStarkestTruthMatters

    Semper Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,029
  • Înscris: 09.12.2015

View PostMalus_Dacus, on 11 septembrie 2016 - 06:40, said:

Am primit email ca s-a rezolvat problema.(dupa ce ieri primisem email ca este problema). Deci cred ca e ok acum.
Eu am primit doar e-mail despre apariția problemei, despre rezolvare încă nu am primit nimic! Posted Image

#299
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004

View PostTheStarkestTruthMatters, on 11 septembrie 2016 - 10:32, said:

Eu am primit doar e-mail despre apariția problemei, despre rezolvare Ă®ncă nu am primit nimic! Posted Image
E-mail-ul suna ca si cum ar fi fost redactat pe timpul dupa-amiazei, cand maimutele erau in criza, problema s-a rezolvat pe la ora ora 21, dintr-un motiv oarecare e-mail-ul despre problema a fost trimis catre toti clientii la ora 24, cand nu mai era cazul.
Nu mai astepta inca un mail de la ei, s-au facut destul de ras.

Edited by don_dannielo, 11 September 2016 - 10:42.


#300
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,578
  • Înscris: 19.04.2009
Problema a fost rezolvata putin dupa ora 23 Posted Image

Au avut un down de aproape 12 ore...wtf?!?!!


btw. Daca va iese prost la horoscop astazi e tot din cauza ING:

Quote

Eu plătesc astrele prin ING. Sper să fac rost de previziuni până luni dimineață. #ing #stellarfail

@Doamna Stela pe facebook

Edited by lex404, 11 September 2016 - 11:12.


#301
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,479
  • Înscris: 14.04.2002
Sâmbătă 10 septembrie, în timpul unui test planificat în centrul nostru de date pentru sistemul de stingere a incendiilor, procedura de eliberare a gazului Inergen a afectat în mod sever şi neaşteptat mai multe servere şi sistemul de stocare a datelor. Primele probleme au început să apară după ora 13.00. Au fost afectate toate serviciile conectate sistemului de stocare a datelor, respectiv tranzacţii cu cardul, operaţiuni la bancomat, serviciul de internet banking, sistemele de comunicare şi website-ul www.ing.ro. În consecinţă, o mare parte din tranzacţii nu au putut fi procesate şi comunicarea cu clienţii a fost întârziată.
Am activat de urgenţă procedurile şi planurile de recuperare prevăzute pentru astfel de situaţii. Toate echipele relevante din IT, suport pentru clienţi, management al produselor, comunicare şi conducerea băncii au fost mobilizate pentru rezolvarea cât mai rapidă a situaţiei. De asemenea, furnizorul extern al sistemului afectat a tratat cu prioritate zero restaurarea serviciului.
Din cauza magnitudinii şi complexităţii defecţiunilor, din păcate timpul necesar pentru restaurarea activităţii prin sistemul de back-up a fost mai lung decât în cadrul testelor pe care le efectuăm regulat. Mai mult decât atât, pentru a asigura deplină integritate a datelor, am efectuat o copie adiţională a bazei de date înainte de a începe restaurarea sistemului, ceea ce a prelungit perioada de indisponibilitate a serviciilor.
La ora 21.15 am restaurat serviciul de online banking ING Home’Bank, iar tranzacţiile cu cardul la comercianţi şi la bancomate au redevenit funcţionale începând cu ora 23.00. În prezent finalizăm analiză diagnostic a acestui eveniment excepţional, monitorizăm îndeaproape evoluţia situaţiei împreună cu furnizorii şi luăm măsuri adiţionale pentru a asigura derularea normală a operaţiunilor.
Ne pare rău că am dezamăgit pentru că nu am comunicat proactiv în primele ore. Defecţiunea sistemelor de comunicare (website, sms,mail-uri) a afectat transmiterea mesajelor către clienţi.
Ne cerem scuze încă o dată pentru situaţiile neplăcute pe care le-au întâmpinat clienţii noştri şi ne asumăm responsabilitatea pentru problemele cauzate. Astfel, vom returna clienţilor comisioanele aferente retragerilor de numerar de la bancomatele altor bănci efectuate ieri. Avem de asemenea în vedere acoperirea costurilor adiţionale generate clienţilor afectaţi de indisponibilitatea plăţilor cu cardul.
În ciuda acestui incident excepţional şi fără precedent în istoria ING România, prioritatea noastră rămâne asigurarea de servicii financiare la nivelul înalt de aşteptări cu care ne-am obişnuit clienţii de-a lungul anilor.”

#302
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Ce conturi mari vor pierde cu ocazia asta?

#303
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,578
  • Înscris: 19.04.2009
Cred ca Mega Image
Poate si altii (Lidl). Dar la MI ma gandesc cel mai mult.

#304
Guest_truet_*

Guest_truet_*
  • Grup: Guests
  • Înscris: --
Eu la Lidl stiu ca Raiffeisen au, la Kaufland au ING.

#305
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,578
  • Înscris: 19.04.2009
A postat Adm afise pe topic din Lidl ca nu le merge POS-ul :)

Profi au Rzbr

#306
cypryan1

cypryan1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 995
  • Înscris: 12.02.2014
Aseara la Cor aBacau ...a fost jale......de la vreo 5 case sa intamplat odata sa nu le mearga cardurile......au lasat oameni marfa si au plecat.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate