Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 

Dieselul pe cale de disparitie in curand?

* * * - - 32 votes
  • Please log in to reply
31992 replies to this topic

#10819
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005

View PostMembruAnonim, on 15 noiembrie 2018 - 13:17, said:

Le schimb la maxim 120.000 km. Putin înainte. Din motive de costuri, nu vreau sa fac nici o distribuție niciodată. Si ies f bine si e mai mereu noua, ca orixum o tin 7 ani asa...
O distributie la diesel, motor de 2.0 a costat la mine intre 1.200 - 1.500 lei, nu mai stiu exact. E scump rau! Intradevar, e mai ieftin sa schimbi masina.

#10820
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
O instanţă administrativă din Germania a dispus interdicţii de circulaţie pentru maşini cu motoare diesel în zona oraşului Essen, inclusiv pe un segment de autostradă, informează site-ul T-online.de.
Interdicţiile au fost dispuse în zona oraşului Essen (în vestul Germaniei) şi pe un segment al Autostrăzii A40.
De asemenea, instanţa judiciară obligă autorităţile din landul Renania de Nord-Westfalia să ia şi alte măsuri pentru îmbunătăţirea calităţii aerului.
Este prima dată când sunt impuse interdicţii de circulaţie pentru maşini cu propulsie diesel pe o autostradă din Germania.

Restricţii de circulaţie, în Italia, pentru maşinile cu motoare diesel
Autorităţile din Italia au impus restricţii de circulaţie în zone urbane din mai multe regiuni pentru vehiculele cu propulsie diesel, informează site-ul agenţiei ANSA.
Regiunea Lazio s-a alăturat joi acordului pentru îmbunătăţirea calităţii aerului semnat de regiunile Emilia Romagna, Lombardia, Piemonte şi Veneto. Regiunile Campania şi Sicilia urmează să adere la acest acord.
Restricţiile de circulaţie vizează maşini cu propulsie diesel cu standarde de poluare Euro 3, de luni până vineri în intervalul orar 8.30-18.30.

Edited by cata, 16 November 2018 - 09:53.


#10821
Stef_Stef

Stef_Stef

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,008
  • Înscris: 17.08.2016
"După ce au fost sfătuiți să meargă să locuiască în zone rurale și li s-au recomandat mașini diesel, acum li se spune că sunt niște poluatori rău-intenționați."
Adevarul despre diesel e ceva mai complicat, cu vaste ramificatii politice, efecta al unui lobby al industriei auto...A fost o foarte proasta decizie politica pana la final...

#10822
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View PostStef_Stef, on 16 noiembrie 2018 - 10:33, said:

"După ce au fost sfătuiți să meargă să locuiască în zone rurale și li s-au recomandat mașini diesel, acum li se spune că sunt niște poluatori rău-intenționați."
Adevarul despre diesel e ceva mai complicat, cu vaste ramificatii politice, efecta al unui lobby al industriei auto...A fost o foarte proasta decizie politica pana la final...

Eu nu inteleg treaba asta "Dupa ce au fost sfatuiti sa mearga sa locuiasca in zone rurale si li s-au recomandat masini diesel...". Eu pot sa jur ca nu am vazut nicio reclama speciala la masini diesel facuta de catre administratia publica. Ei se plang un pic ca si clientii de la teleshopping care cumpara produse neconforme cu realitate si care se strica imediat ce ies din garantie. Normal ca producatorii isi faceau reclama la masini, la ce puteau sa faca, la trotinete?

#10823
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006

View Postcata, on 16 noiembrie 2018 - 09:51, said:

O instanţă administrativă din Germania a dispus interdicţii de circulaţie pentru maşini cu motoare diesel în zona oraşului Essen, inclusiv pe un segment de autostradă, informează site-ul T-online.de.
Interdicţiile au fost dispuse în zona oraşului Essen (în vestul Germaniei) şi pe un segment al Autostrăzii A40.
De asemenea, instanţa judiciară obligă autorităţile din landul Renania de Nord-Westfalia să ia şi alte măsuri pentru îmbunătăţirea calităţii aerului.
Este prima dată când sunt impuse interdicţii de circulaţie pentru maşini cu propulsie diesel pe o autostradă din Germania.

Restricţii de circulaţie, în Italia, pentru maşinile cu motoare diesel
Autorităţile din Italia au impus restricţii de circulaţie în zone urbane din mai multe regiuni pentru vehiculele cu propulsie diesel, informează site-ul agenţiei ANSA.
Regiunea Lazio s-a alăturat joi acordului pentru îmbunătăţirea calităţii aerului semnat de regiunile Emilia Romagna, Lombardia, Piemonte şi Veneto. Regiunile Campania şi Sicilia urmează să adere la acest acord.
Restricţiile de circulaţie vizează maşini cu propulsie diesel cu standarde de poluare Euro 3, de luni până vineri în intervalul orar 8.30-18.30.

Frate vorbim de Euro 3 totusi, in mod normal masinile alea cate au mai ramas nu ar trebui sa treaca nici macar ITPul lor dupa cel putin 15 ani. :)

#10824
valecris16

valecris16

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 26.11.2007

View Postfilipxxx, on 16 noiembrie 2018 - 11:20, said:


Frate vorbim de Euro 3 totusi, in mod normal masinile alea cate au mai ramas nu ar trebui sa treaca nici macar ITPul lor dupa cel putin 15 ani. Posted Image
Deci la 15 ani,se ia si se arunca la gunoi??...sau cum???
In viziunea ta, daca masina este euro 3 ,are +/- 100k/km si este in mintile ei,nu ar trebui sa ia ITP-ul???..
Ori a fost schimbata tipologia automobilului,din obiect de folosinta indelungata in ...maxim 6 ani si aia e, du-te' n mortzii tai....Posted Image

Mai lasa si tu legalele alea....

#10825
adrianoss

adrianoss

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 124
  • Înscris: 03.06.2009
"Dispare" dieselul si ieri la Leu vedeam un Q8 5.0 TDI nou nouț ,care probil te duce bine peste 85 mii de euro dc tinem cont ca pretul unuia" chel" e 76 mii
Sun un dealer auto renumit din Bucuresti sa mi dea oferta pt un VW t roc benzinar,raspunsul vine prompt:
-D le pe stoc nu prea avem,comanda dureaza aprox 6 luni.Dar de ce vreti 1.5 tsi? Avem dieseluri f bune.
-Pai si cu interzicerea dieselului in viitor cum ramane?
- Stati linistit,treceti pe la noi sa va explic eu,este doar o isterie .Cu un euro 6b mergi linistit in orice colt al Europei si in urmat 5 ani.Cateva stradute din Germania interzic de la euro 3 in jos.E " politica" d le

Acum eu nu mai zic nimic,omul vrea sa vanda,celalalt om vrea sa dea un ban si sa circule avand un raport pret/calitate/putere/consum cat mai avantajos...

Edited by adrianoss, 16 November 2018 - 17:21.


#10826
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006

View Postvalecris16, on 16 noiembrie 2018 - 17:03, said:

Deci la 15 ani,se ia si se arunca la gunoi??...sau cum???
In viziunea ta, daca masina este euro 3 ,are +/- 100k/km si este in mintile ei,nu ar trebui sa ia ITP-ul???..
Ori a fost schimbata tipologia automobilului,din obiect de folosinta indelungata in ...maxim 6 ani si aia e, du-te' n mortzii tai....Posted Image

Mai lasa si tu legalele alea....
Dupa 15 ani, ca sa tii un diesel in parametri e munca multa. Normal ca majoritatea nu o fac, ca dracu are 15 ani masina. Un motor de acum 15 ani aspirat benzina nu are moarte, la un diesel ai turbina, injectoare, EGR si lista poate continua in functie de producator

#10827
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View Postadrianoss, on 16 noiembrie 2018 - 17:17, said:

Cu un euro 6b mergi linistit in orice colt al Europei si in urmat 5 ani.Cateva stradute din Germania interzic de la euro 3 in jos.E " politica" d le


Continuati sa-i credeti si/sau sa va automintiti.  Trendul cu interzicerile e clar si se va accentua. De fapt alea cateva stradute sunt de fapt mai multe, ba chiar si o portiune din autostrada A40 parca din germania.

#10828
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postadrianoss, on 16 noiembrie 2018 - 17:17, said:

- Stati linistit,treceti pe la noi sa va explic eu,este doar o isterie .Cu un euro 6b mergi linistit in orice colt al Europei si in urmat 5 ani.Cateva stradute din Germania interzic de la euro 3 in jos.E " politica" d le

Si ce te asteptai sa iti zica un reprezentant al unei firme care practic a inventat diesel-ul pe masini mici si care altfel ar risca sa faca stocuri uriase cu aceasta motorizare? Pune-l sa iti dea o promisiune de cumparare pentru 2023, la o anumita suma  si vezi ce zice. Problema nu e daca mai poti sa mergi inca 5 ani cu un diesel modern, evident ca o vei putea face, dar cum se va pozitiona pe piata de SH o motorizare care doar pierde popularitate?

Edited by figo1988, 16 November 2018 - 19:52.


#10829
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017
Toyota a lansat a 12-a generație a sedanului Corolla, prima fără motor diesel după 40 de ani

https://www.profit.r...de-ani-18664293


#10830
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006
O solutie ar fi electrificarea  masinilor diesel ramase .Ca n-o sa iasa asa de bine e partea a 2-a , nu au fost concepute de la inceput pentru baterii si pentru fiecare model va trebui sa se gaseasca solutii de spatiu pentru baterii /motor /electronice.

#10831
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postct10dre, on 17 noiembrie 2018 - 03:24, said:

O solutie ar fi electrificarea  masinilor diesel ramase .Ca n-o sa iasa asa de bine e partea a 2-a , nu au fost concepute de la inceput pentru baterii si pentru fiecare model va trebui sa se gaseasca solutii de spatiu pentru baterii /motor /electronice.
Și totuși asta ar fi soluția? Posted Image

#10832
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postfigo1988, on 16 noiembrie 2018 - 19:52, said:



Si ce te asteptai sa iti zica un reprezentant al unei firme care practic a inventat diesel-ul pe masini mici si care altfel ar risca sa faca stocuri uriase cu aceasta motorizare? Pune-l sa iti dea o promisiune de cumparare pentru 2023, la o anumita suma  si vezi ce zice. Problema nu e daca mai poti sa mergi inca 5 ani cu un diesel modern, evident ca o vei putea face, dar cum se va pozitiona pe piata de SH o motorizare care doar pierde popularitate?

Figo, haide mai, tocmai tu care ma cunosti sa nu stii ca se poate ce ai cerut tu? Se cheama leasing operational si nu s-au redus inca VR urile

#10833
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Cristi, știi prea bine ce marja se trage din restul contractului dacă apari ca Gigel de pe strada. Normal ca se poate, dar dacă sunt dispuși sa ofere asta la o tranzacție cash înseamnă că nu își trag extra din restul contractului. :)

#10834
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

View Postfilipxxx, on 16 noiembrie 2018 - 11:20, said:

Frate vorbim de Euro 3 totusi, in mod normal masinile alea cate au mai ramas nu ar trebui sa treaca nici macar ITPul lor dupa cel putin 15 ani. Posted Image

Euro 3 e vorba de masinile din zona Lazio. La nemti e posibil sa se puna restrictii chiar si la EURO 5 cum deja au pus in unele zone Posted Image ! Din cate stiu EURO 5 s-au comercializat si in 2014. Iti dai seama ca la aia le iese dieselul pe nas, n-or sa mai vrea in veci sa-i creada pe cei care le dau asigurari ca daca-si iau EURO 6x or sa poata circula si peste 5 ani pe oriunde cu el, decat daca-s masochisti Posted Image !

Edited by Ford4, 17 November 2018 - 17:50.


#10835
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Slc 250d.
D oare vine de la dezastru? Sau de la diesel? :)

Attached Files


Edited by MembruAnonim, 18 November 2018 - 00:59.


#10836
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Pe mine m-a plictisit subiectul ăsta, sincer.
Dieselul pe cale de dispariție, aha...
Așa și?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate