Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Foliere geamuri

Microsoft Defender

cartela Internet Europa

Sondaj EV
 Testerul pe VAG arata devieri la ...

Aparat ieftin pentru sigilat pung...

Hyundai elantra 2024 Highway, 6MT.

Interpretare XML
 PPCEnergy - Emiterea facturii in ...

Telefon Nou de la Digi

La multi ani @creativestar!

La multi ani @Nimcid25!
 "Spionul" nostru cel de t...

Care aplicatie are cele mai ok co...

Parere antrenament incepator

Dilema sursa
 

Mazda 6 facelift 2017

- - - - -
  • Please log in to reply
299 replies to this topic

#235
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Exceptand marcile premium, Mazda 6 si Passat sunt preferatele mele la ora actuala in clasa medie, dintre modelele comercializate la noi.

#236
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
M-am jucat pe configuratorul de la noi si cea mai scumpa e 35.480 euro.
Acum, probabil ca la nemti au alte echipari, ca ajunge aproape la 45.000 euro. http://suchen.mobile...rder=DESCENDING

#237
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,924
  • Înscris: 14.11.2004
La banii de Mazda 6 2.2 CD AT 4x4 Revolution Top Trapa te alegi cu un Passat inferior dotat, eventual si fara 4x4, singura mai aproape de Mazda 6 este Mondeo sau Superb, dar la fel, nu le poti avea asa de dotate.

Sistemul de configuratii fixe este benefic pentru fabricant si client, le este mai ieftin si rapid sa fabrice masini identice decat sa personalizeze fiecare exemplar iesit pe isa. Diferenta de pret se vede in pretul final al produsului.

Cine are fetish-uri ascunse cu butoane poate cumpara Insignia pre-facelift, personal prefer 3 butoane cu functii clare decat 15 butoane care prind praf avand functii ce pot fi inlocuite de un touchscreen sau comanda vocala.

Cine vrea Star Trek sa urce in Tesla... Ai doua butoane pe bord! Cel de avarii si deschidere torpedou. Iar interfata om masina este realizata prin touchscreen, doua pedale si un schimbator de viteze Mercedes style si cateva butoane de pe volan, atat, gen Apple, less is more :)

Pentru cei care spun ca Mazda se vinde bine in America si atat se insala, Israelul e plin de ele, angajatorul meu are o flota imensa de 6er, toate automate benzina. La fel si multi civili au Mazda 2, 3, 5, 6 si reclame prin oras si pe TV. Pana si Dacia are vanzari mai mari decat VW pe taramul sfant...

#238
B_XXV

B_XXV

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,439
  • Înscris: 20.02.2010
Am configurat Passat 190 cp dsg 4motion highline trapa pachet r line dynaudio plus inca cateva...aproape full ajunge la 45000 euro. Probabil ca la dealer mai scoti 3000 euro discount dar e cu 8 mii euro mai scumpa decat Mazda 6 full options.

#239
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,094
  • Înscris: 02.09.2005
Asta fără sa scazi negocierea de la Mazda, care e si aia vreo 2k de euro.

#240
B_XXV

B_XXV

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,439
  • Înscris: 20.02.2010
Vw are o abordare mai aparte...in echiparile de baza iti vand ieftin apoi daca pui optiuni(unele ar trebui sa fie standard pe highline in 2016) pretul sare mult pt o masina de clasa medie.

#241
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Ma scuzati de off-topic, dar cei care fac supozitii cu pretul Passatului bat campii rau.
Tocmai scriam pe alta sectiune a forumului ca la ora actuala VW/Audi (Skoda/Seat mai putin) acorda discounturi mari (traiasca dieselgate). Vorbesc in cunostiinta de cauza, un prieten a cautat o medie si la final au ramas pe lista Passat si A4. Am ramas surprins sa vad ce discount a putut sa ia (nu cunoaste pe nimeni, nu are istoric). Aproape 20%. A comandat A4.
Mazda 6 este frumoasa ea insasi asa cum e si este o masina OK in sine, nu incercati s-o impingeti in sus mai mult decat e cazul batand campii aiurea, ca n-are nevoie, se descurca singura.

#242
B_XXV

B_XXV

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,439
  • Înscris: 20.02.2010
A4 modelul nou sau  cel vechi? Vb de preturile afisate ,nu toti clientii stiu sa negocieze.

Edited by B_XXV, 21 August 2016 - 09:49.


#243
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Enervant de frumoasa, nu? Posted Image

Attached File  2016-mazda-6-back-.jpg   44.07K   57 downloads

#244
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postconnectorxp, on 21 august 2016 - 07:27, said:

La banii de Mazda 6 2.2 CD AT 4x4 Revolution Top Trapa te alegi cu un Passat inferior dotat, eventual si fara 4x4, singura mai aproape de Mazda 6 este Mondeo sau Superb, dar la fel, nu le poti avea asa de dotate.
De acord, ai dreptate. La aceleasi optiuni, Passat este mai scump, insa desi volumul mare de vanzari nu reflecta neaparat calitatea (sindromul Logan), volumul mare de masini la pret mai mare trebuie sa fie un indicator al calitatii, nu crezi?

View Postconnectorxp, on 21 august 2016 - 07:27, said:

Sistemul de configuratii fixe este benefic pentru fabricant si client, le este mai ieftin si rapid sa fabrice masini identice decat sa personalizeze fiecare exemplar iesit pe isa. Diferenta de pret se vede in pretul final al produsului.
Absolut de acord. A incercat si VW sa faca asta prin SUA, dar fara mare succes. In Europa se apreciaza mai mult sistemul "european", desi este mai scump pentru client si producator. Acest "benefic" pentru client poate avea mai multe sensuri. Benefic pentru buzunar, insa nu-i benefic in general, pentru placerea sa de a-si configura masina

View Postconnectorxp, on 21 august 2016 - 07:27, said:

Cine are fetish-uri ascunse cu butoane poate cumpara Insignia pre-facelift, personal prefer 3 butoane cu functii clare decat 15 butoane care prind praf avand functii ce pot fi inlocuite de un touchscreen sau comanda vocala.
Partial de acord. Nu-mi plac masinile cu multe butoane, sunt dificil de manevrat cand conduci, insa nu-mi plac nici cele cu foarte putine butoane, toate suplinite prin TS. Astea sunt si mai dificil de manevrat la volan. Sunt cazuri si cazuri si depinde de implementarea producatorului. De exemplu, sistemul celor de la Audi imi pare foarte bine pus la punct

View Postconnectorxp, on 21 august 2016 - 07:27, said:

Cine vrea Star Trek sa urce in Tesla... Ai doua butoane pe bord! Cel de avarii si deschidere torpedou. Iar interfata om masina este realizata prin touchscreen, doua pedale si un schimbator de viteze Mercedes style si cateva butoane de pe volan, atat, gen Apple, less is more Posted Image
Ai vazut pe la PSA mai nou trebuie sa schimbi vreo 2 ecrane sa modifici temperatura la clima? Mie nu-mi pare ergonomic. La fel, depinde de implementare. Insa... un TS care inlocuieste niste butoane mecanice mie imi suna a reducere de costuri. La Tesla nu am vazut, se poate sa fie ergonomic, nimic de zis. Asa cum am spus, depinde de implementarea producatorului si de banii cheltuiti pe ergonomia lui.

View Postconnectorxp, on 21 august 2016 - 07:27, said:

Pentru cei care spun ca Mazda se vinde bine in America si atat se insala, Israelul e plin de ele, angajatorul meu are o flota imensa de 6er, toate automate benzina. La fel si multi civili au Mazda 2, 3, 5, 6 si reclame prin oras si pe TV. Pana si Dacia are vanzari mai mari decat VW pe taramul sfant...
Nu era vorba de vanzari in general, ci de vanzari de diesel. Cand vinzi putine dieseluri nu ai buget mare pentru dezvoltarea altor versiuni de motoare diesel. Sau nu ai un buget similar ca si cum ai vinde de 100 x mai multe dieseluri. Din acest motiv am spus ca Mazda nu scoate motoare mai mici diesel nu din respect pentru clienti, ci pentru ca nu este fezabil pentru ei sa investeasca in proiectarea altor motoare diesel mai mici. Daca vor scoate motoare de sub 2l si renunta la 2.2 o sa vedeti ca vor scoate motoare si de 110-120 CP,

#245
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,924
  • Înscris: 14.11.2004
E corect, marea lor parte de vanzari este pentru motoare Otto, desi daca voiau sa fie in trend, aveau de unde alege, sa monteze motorul 1.5 CD de pe Mazda 2, CX-5 sigur propulsa un 6-er, doar Talisman functioneaza si cu 1.5... dar mai mult ca sigur tin la imaginea de masina de clasa medie si nu isi bat capul pentru o piata mica.

Sa speram ca viitoarea generatie de Mazda 6 va fi cu propulsie hibrida mai ales ca au facut schimb de tehnologii cu cei de la Toyota.

#246
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View PostB_XXV, on 21 august 2016 - 09:41, said:

A4 modelul nou sau  cel vechi? Vb de preturile afisate ,nu toti clientii stiu sa negocieze.
Evident modelul nou.
Acu nu insinua ca-i vorba despre cine stie ce negociere veroasa, este la fel ca la orice alta marca, cu mentiunea ca asa cum pana acum am auzit de zeci de ori pe aici ca la Ford se iau discounturi mari, acum poti spune ca la Ford si VW/Audi se iau discounturi mari. Sau e o problema si cu asta ?!

#247
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,847
  • Înscris: 07.06.2014

View Postmufasa, on 22 august 2016 - 09:48, said:

Sau e o problema si cu asta ?!

problema e ca discutia este offtopic. nu suntem pe aria de versus.

#248
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008

View Postvalitudor, on 21 august 2016 - 10:58, said:

De acord, ai dreptate. La aceleasi optiuni, Passat este mai scump, insa desi volumul mare de vanzari nu reflecta neaparat calitatea (sindromul Logan), volumul mare de masini la pret mai mare trebuie sa fie un indicator al calitatii, nu crezi?

Total gresit. Vanzarile mai mari VAG se datoreaza unei politici foarte agresive pe partea de corporate adica se ofera masini echipate la limita bunului simt cu motoare subdimensionate la preturi foarte mici. Grosul vanzarilor Passat mai mult ca sigur format din masini cu pretul in jurul a 20.000 euro.

View Postvalitudor, on 21 august 2016 - 10:58, said:

Absolut de acord. A incercat si VW sa faca asta prin SUA, dar fara mare succes. In Europa se apreciaza mai mult sistemul "european", desi este mai scump pentru client si producator. Acest "benefic" pentru client poate avea mai multe sensuri. Benefic pentru buzunar, insa nu-i benefic in general, pentru placerea sa de a-si configura masina

Vezi mai sus.

View Postvalitudor, on 21 august 2016 - 10:58, said:

Partial de acord. Nu-mi plac masinile cu multe butoane, sunt dificil de manevrat cand conduci, insa nu-mi plac nici cele cu foarte putine butoane, toate suplinite prin TS. Astea sunt si mai dificil de manevrat la volan. Sunt cazuri si cazuri si depinde de implementarea producatorului. De exemplu, sistemul celor de la Audi imi pare foarte bine pus la punct

Mazda a incercat sa emuleze iDrive, care e considerat etalonul de ergonomie si functionalitate, in timp ce VAG a dezvoltat MMI care e din in ce mai complicat si greu de folosit in mers.

Mazda

[ http://www.mazda.ro/assets/master/mazda-spirit/connectivity/module6/1/8/2/connectivity_01.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

BMW:

[ http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/_shared/img/controller.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Audi:

[ https://photos-0.carwow.co.uk/blog/1600/Q7_MMI.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

View Postvalitudor, on 21 august 2016 - 10:58, said:

Nu era vorba de vanzari in general, ci de vanzari de diesel. Cand vinzi putine dieseluri nu ai buget mare pentru dezvoltarea altor versiuni de motoare diesel. Sau nu ai un buget similar ca si cum ai vinde de 100 x mai multe dieseluri. Din acest motiv am spus ca Mazda nu scoate motoare mai mici diesel nu din respect pentru clienti, ci pentru ca nu este fezabil pentru ei sa investeasca in proiectarea altor motoare diesel mai mici. Daca vor scoate motoare de sub 2l si renunta la 2.2 o sa vedeti ca vor scoate motoare si de 110-120 CP,

Ar fi sinucidere curata pentru Mazda daca ar incerca sa concureze VAG sau Ford la toate capitolele. De cativa ani se incearca ridicarea brandului Mazda mai inspre zona premium, ca si consecinta a faptului ca Mazda nu are brand premium propriu gen Honda->Acura, Toyota->Lexus, ceea ce inseamna din start optiuni mai putine pe partea de motoare. Si sincer nu inteleg pe cine ar ajuta o masina din clasa asta submotorizata.

#249
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,947
  • Înscris: 31.03.2003

View Postdevlin2427, on 22 august 2016 - 11:38, said:


Total gresit. Vanzarile mai mari VAG se datoreaza unei politici foarte agresive pe partea de corporate adica se ofera masini echipate la limita bunului simt cu motoare subdimensionate la preturi foarte mici. Grosul vanzarilor Passat mai mult ca sigur format din masini cu pretul in jurul a 20.000 euro.



1.Passat e una, VAG e alta.
2.Cine ii impiedica si pe altii sa faca la fel?

#250
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008
1. Passat-ul e cea mai bine vanduta masina din segmentul Mazdei 6.

2. Un diesel gate pentru o firma de talia Mazda ar insemna foarte probabil faliment. VAG isi permite. Nu cred ca isi inchipuie cineva ca o corporatie gen VAG ajunge numarul 1 mondial fara tertipuri, lobby si actiuni la limita legalitatii.

#251
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postdevlin2427, on 22 august 2016 - 11:38, said:

Total gresit. Vanzarile mai mari VAG se datoreaza unei politici foarte agresive pe partea de corporate adica se ofera masini echipate la limita bunului simt cu motoare subdimensionate la preturi foarte mici. Grosul vanzarilor Passat mai mult ca sigur format din masini cu pretul in jurul a 20.000 euro.

Presupun ca cele scrise mai sus se bazeaza pe niste argumente foarte solide, din moment ce esti atat de sigur pe tine. Altfel n-ar parea decat opinia subiectiva a unui unui fan.
Totusi, mergand pe rationamentul tau, daca "VAG" are pret de lista la fel de mare ca Mazda si primii vand de rup, iar ultimii vand slab, se poate spune ca primii se bucura de o imagine de marca mult mai buna, nu-i asa? Vorbind de Europa, evident

View Postdevlin2427, on 22 august 2016 - 11:38, said:

Mazda a incercat sa emuleze iDrive, care e considerat etalonul de ergonomie si functionalitate, in timp ce VAG a dezvoltat MMI care e din in ce mai complicat si greu de folosit in mers.

Eu am vorbit in general, n-am spus nimic de Mazda... dar trebuia sa ajungem si aici la un versus
Este irelevant pe cine incearca sa "emuleze" Mazda, important este ce le-a iesit, iar MMI nu cred ca este mai putin apreciat decat cel al Mazdei, ba din contra:
1. consumerreports numeste sistemul Mazda ca fiind mediocru, desi e simplu de utilizat, MMI-ul Audi este foarte bun
2. carbuyer.co.uk califica MMI-ul Audi in top, batut doar de Seat Full Link. Sistemul Mazda e simplu, dar evident mai slab. Discover de la VW e identic cu cel de la Seat dar l-au depunctat din cauza unor probleme de compatibilitate cu iPhone, datorate zgarceniei americanilor

#252
devlin2427

devlin2427

    zerofuxgiven

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,292
  • Înscris: 22.05.2008

View Postvalitudor, on 22 august 2016 - 15:11, said:

Presupun ca cele scrise mai sus se bazeaza pe niste argumente foarte solide, din moment ce esti atat de sigur pe tine. Altfel n-ar parea decat opinia subiectiva a unui unui fan.
Totusi, mergand pe rationamentul tau, daca "VAG" are pret de lista la fel de mare ca Mazda si primii vand de rup, iar ultimii vand slab, se poate spune ca primii se bucura de o imagine de marca mult mai buna, nu-i asa? Vorbind de Europa, evident

Eu zic sa recitesti ce am scris. Nu cred ca m-am referit la modele cu echipari de top si in acelasi timp multe echipari sunt corporate exclusive.

View Postvalitudor, on 22 august 2016 - 15:11, said:

Eu am vorbit in general, n-am spus nimic de Mazda... dar trebuia sa ajungem si aici la un versus
Este irelevant pe cine incearca sa "emuleze" Mazda, important este ce le-a iesit, iar MMI nu cred ca este mai putin apreciat decat cel al Mazdei, ba din contra:
1. consumerreports numeste sistemul Mazda ca fiind mediocru, desi e simplu de utilizat, MMI-ul Audi este foarte bun
2. carbuyer.co.uk califica MMI-ul Audi in top, batut doar de Seat Full Link. Sistemul Mazda e simplu, dar evident mai slab. Discover de la VW e identic cu cel de la Seat dar l-au depunctat din cauza unor probleme de compatibilitate cu iPhone, datorate zgarceniei americanilor

Parerea unor americani si un site englezesc plin de fitile corporatiste sunt departe de a fi un etalon al obiectivitatii.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate