Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
DESPRE ANVELOPE
Last Updated: May 16 2024 09:39, Started by
Ahile
, Oct 25 2004 20:01
·
121
#11125
Posted 01 November 2018 - 10:03
mda... drumurile noastre care nu mai sunt drumuri. insa la SUV imi par mici jentile pe 16", cand 16" le regasim si la autoturism normal.
sunt curios ce si cum o sa fie cu cele pe care le cumperi |
#11126
Posted 01 November 2018 - 13:39
Eu am la camioneta pe 16" de iarna de la 18" pe vara.
E vis pe drumuri rele. |
#11127
Posted 01 November 2018 - 20:26
misu78, on 31 octombrie 2018 - 14:41, said:
Il stiu si eu, dar il mai stiu pe unul care cu cateva pagini in urma nu stia cu ce se mananca anvelopele si acum da sfaturi. Tu il stii? Revenind, vine iarna, lumea schimba anvelopele(sau macar isi achizitioneaza) si nu au aparut inca aia care zic ca ei merg tot cu alea de vara ca nu-i nici-o diferenta intre ele. Eu am cerut o parere, sa vad si alte sfaturi, am intrebat de premiorii de care ziceam ca isi aduce lumea de prin ucraina, nu ca nu ma pricep la anvelope. Mi-ai mai zis odata asta , poti sa o zici de cate ori doresti. Imi place sa vad cum gandesc si altii , poate gresesc eu pe undeva sau sa iau ideile bune, nu ca nu am habar. Priceput ? Daca nu postam aici, nici nu stiam de kleberuri sau bfgoodrich ca exista in acest pret scazut, cred ca luam debica daca nu mi le recomanda colegul Deeanman. Eu ma uitam la alte branduri. Edited by TruculMagic, 01 November 2018 - 20:27. |
#11128
Posted 01 November 2018 - 21:43
Azi am făcut primul drum cu rotile de iarna pe anu asta.
Am pornit din Viena spre Baia mare cu 2.2 fata și 2.1 spate presiune la rece. Și capace oem pe jantele de tabla. După 20 km m am oprit la peco, am băgat 2.4 pe fata și 2.3 pe spate din cauza că erau prea moi rotile la 15-20 grade și am dat jos capacele de roti și să nu mai aud de capace de roti toată viața mea. Pai ba, alea scot un ușor zgomot la 130-180km/h că de palele unei elice se aud subtil ce naiba ... |
#11129
Posted 02 November 2018 - 10:03
Caut cauciucuri de iarna si nu reusesc sa ma hotarasc .
Intre timp am gasit o poza care poate ii ajuta si pe altii : Cauciucuri.jpg 86.5K 86 downloads De aici : https://www.torom-an...e.ro/acasa.html |
#11130
Posted 04 November 2018 - 18:33
stalker2142, on 29 octombrie 2018 - 15:49, said: 195/55R16 6.5Jx16 ET40 4x108 De la un membru al forumului bmaxownersclub.co.uk am aflat cum are el are acum la B-MAX (sigur; a pus intr'un an 100 de poze!): "235/45/17 rear 225/45/17 front Lowered 30mm 25mm spacers on the rear 20mm spacers on the front Your only going up 10 mm, you should not have any problems, speak to the garage when getting them fitted mate." Hmm... :-? But you put spacers! Why didn't you buy rims with ET more tgan 37.5 instead? "Because they are original ST170 alloys, and I wanted a wider look. Look how they sit on Rich's red Bmax. Hhis is lowered like mine. I'll get a pick of what I mean, mine are more flush to the arches." Stiu eu de ce baietii de la Alcar zic ce zic?.. :-? Oare se pricep? ) Edited by johannes, 04 November 2018 - 18:48. |
#11131
Posted 04 November 2018 - 23:14
Pune ce vrei si cum vrei, dar sa nu ramai surprins cand pui alte dimensiuni, mai ales cand nu e conceputa masina dpdv a geometriei, suspensiei etc, ca tragi mai brusc de volan si e incontrolabila.. Incepe sa ii danseze fundul si electronica nu te scoate din r***t... Masinile sunt gandite sa poata fi controlabile la limita, se fac subviratoare pt ca is mai predictibile pt omul de rand, nu pt ca is mai rapide etc etc. Cand te joci cu astfel de chestii si geometria si suspensia nu e regandita poti avea reactii nedorite la schimbari de sarcina, franari pe suprafete umede unde ai coeficienti diferiti de aderenta. E un test clasic unde o parte a masinii e pe asfalt si o parte e pe gheata. O masina fara esp se invarte in jurul axei sale in principiu, iar una cu esp de regula mentine masina pe traiectorie pt ca sistemul aplica forta diferit, daca tu schimbi ca aia, ma indoiesc va mai reactiona corect masina.
Acuma ca vrei tu sa pui 195/65 in loc de 195/55 nu ai decat, nu e chiar ca ala de sus. Dar la un control RAR, cum era cel de la Gara internatioanal acum cateva zile, ramai fara talon, iar la un asigurator rca zelos te scoate bun de plata in caz de accident din vina ta. De uzuri inegale a caciucurilor din cauza unghiului de cadere si de fuga schimbat iarasi trebuie tinut cont. Asta te afecteaza si pe tine. Ai toate sansele sa rozi pe o parte mai tare cauciucul si sa fii obligat sa il schimbi dupa 2 ani de utilizare.... Vezi jos la wheel scrub ce zice: https://www.wheel-si...scl=50mm&sr=0mm |
#11132
Posted 05 November 2018 - 21:10
Mersiq, dom' t-balt! :> Expunerea motivelor asa metodic m'a convins!
Insa eu ziceam de inlocuit 195 55R16 cu 195 65R15 sau chiar cu 205 55R16 (fata de 195 60R15 respectiv 205 45R17, cu care au fost livrate din fabrica alte B-MAX-uri) fiindca is aproape 100 lei diferenta intre primele si oricare dintre urmatoarele doua.., la fiecare dintre cele patru (obligatorii ) si, paradoxal, desi is mai scumpe, is si C sau chiar F in loc de B sau C..! :-? Ilustrarea raspunsului citat mai sus: Attached FilesEdited by johannes, 05 November 2018 - 21:14. |
#11133
Posted 09 November 2018 - 09:07
Despre Zeetex WH1000 stie cineva ceva? Vad ca sunt clasa B la aderenta si C la consum, par sf caracteristicile pentru 220-230ron 225/45 R17 94V XL, practic sunt cele mai ieftine cu aceste caracteristici. Un Debica HP2 91H costa 285-300ron si are aderenta B si consum E.
|
#11134
Posted 09 November 2018 - 22:33
Ma duc maine sa montez dunlop-urile, m-am uitat asta seara la ele mai bine si sunt made in Germania. Imi place ca au flanc mic si drept, nu-s in forma de minge. Seamana la aspect cu pilot sport 4.
|
|
#11135
Posted 09 November 2018 - 22:57
O sa fi dezamagit rau de ele. Ne spui dupa un drum mai lung.
|
#11136
Posted 09 November 2018 - 23:24
Good Year UltraGrip 8 D.O.T. -> 4711 , ultima iarna cand le mai folosesc.
Attached Files |
#11137
Posted 10 November 2018 - 10:34
#11138
Posted 10 November 2018 - 10:35
Hai sa vedem ce feedback da omul, prima data. Ce zici? putintica rabdarica.
|
#11139
Posted 10 November 2018 - 10:44
Pai am si eu de dat feedback, sunt excelente. Deocamdata doar pe asfalt uscat, dar conform review-urilor se descurca foarte bine si pe zapada, deci nu imi fac griji.
Eu unul ma declar foarte multumit. |
|
#11141
Posted 10 November 2018 - 11:31
Daca nu o sa-mi placa ceva o sa fiu onest. Dar vad ca pe forumurile franceze le lauda multi.
|
#11142
Posted 10 November 2018 - 12:16
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users