Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Incident bizar - masina a luat foc singura

- - - - -
  • Please log in to reply
73 replies to this topic

#19
relu17

relu17

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 597
  • Înscris: 21.12.2003
Aici ai un caz asemanator cu al tau. Pornit tot pe partea stanga fata.

http://www.speedtalk...php?f=1&t=31559

#20
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006

 darklight3, on 27 iulie 2016 - 20:43, said:

E luat de la auto haus cu factura.
Iar service-urile s-au facut numai in Germania. Urma sa-l fac la noi pana in 180.000 KM.
Asta cu service-urile e discutabila, trebuie sa se respecte manualul de intretinere, adica ce operatii trebuie facute la anumiti km, deobicei schimba numai uleiul si ceva filtre.
Daca ai intretinere numai la VW ai un atu.

#21
darklight3

darklight3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 77
  • Înscris: 14.12.2006

 relu17, on 27 iulie 2016 - 21:00, said:

Aici ai un caz asemanator cu al tau. Pornit tot pe partea stanga fata.

http://www.speedtalk...php?f=1&t=31559

Exact asa a evoluat si focul la a mea.
Nu imi dau seama despre ce model esta vorba in acest caz.

Am descoperit acum alte cazuri asemanatoare:
http://forums.tdiclu...ad.php?t=405627


 alexa32, on 27 iulie 2016 - 21:06, said:

Asta cu service-urile e discutabila, trebuie sa se respecte manualul de intretinere, adica ce operatii trebuie facute la anumiti km, deobicei schimba numai uleiul si ceva filtre.
Daca ai intretinere numai la VW ai un atu.
Eu am verificat operatiile de service in sistem la Volkswagen si tot ce era scris in carte aparea in sistem.
Masina apartinand unei firme in Germania, chiar nu cred ca a fost servisata pe sub mana.

Edited by darklight3, 27 July 2016 - 21:21.


#22
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,633
  • Înscris: 29.05.2004

 alexa32, on 27 iulie 2016 - 20:34, said:

Poate doar au resetat DPF-ul sa nu ai martori in bord in loc sa-l schimbe....se practica.
Ecu motor comanda regenerarea iar DPF-ul se aprinde .

Ca a aprins iarba e posibil, dar daca e mai infundat decat trebuie atunci DPF nu mai face regenerare,
da eroare si trebuie inlocuit tocmai pentru ca e risc de incendiu. N-ai ce sa resetezi, pentru ca diferenta
de presiune inainte si dupa DPF se calculeaza tot timpul cat e pornit motorul.

#23
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Masina asta are DPF fara aditiv?

#24
darklight3

darklight3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 77
  • Înscris: 14.12.2006

 alexa32, on 27 iulie 2016 - 21:41, said:

Masina asta are DPF fara aditiv?
Te referi, fara AdBlue? Da, am cautat rezervorul ala si nu l-am gasit pe nicaieri.
Iar pe cartea de service, la fiecare servisare, este bifata AdBlue la Coloana "Nu".

#25
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,920
  • Înscris: 01.01.2010
Incidentul, desi pare, nu este bizar. Exista multe variabile in joc si chiar cu mai putine, sansele ca poti cumva demonstra vina cuita sunt nule. Celelalte cazuri pe care le gasesti pot fi la fel de bizare, dar logice si fara vina grupului VAG.
Nu stiu daca ai pus filmul pe site. Se vede imaginea completa? Exista unghiuri moarte?
De ce foc peste 50 minute? Pentru ca atunci a izbucnit, pana in acel moment, arzand mocnit. In cazul autoturismelor, focul se manifesta difeit: initial arde pe undeva mocnit, cuprinde un conductor, ii arde izolatia ai apoi, cu ajutorului curentului puternic al acumulatorului si cu putin ghinion, se ajunge la ce ti s-a intamplat tie.
Iarba uscata mai poate fi cauza.
Un dusman meserias ar mai fi o varianta.

Elimina toate variantele posibile si ceea ce ramane, oricat de improbabil al parea, este adevarul.

Daca reusesti, in urma unei expertize sa dovedesti ca masina a avut un viciu ascuns (foarte greu de determinat, daca nu imposibil, din cauza celor 4 ani de functionare), vei primi despagubiri, in mod sigur.

Probabilistic, sansele tale sunt infime.

#26
ipopovici11

ipopovici11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,547
  • Înscris: 06.06.2015
Nasol... Asa este, din  pacate sansele de  despagubire sunt mici si  presupun proceduri complicate si timp, insa undeva cineva a avut o vina(ori  producator ori altii care au  umblat  pe la  masina), n-au cum sa ia foc singure degeaba sau de la iarba uscata...asta cu iarba e mit.
Te-ar ajuta sa stii exact de unde a pornit focul, poate sunt experti care pot determina cu  acuratete asa ceva.

Edited by ipopovici11, 27 July 2016 - 22:02.


#27
darklight3

darklight3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 77
  • Înscris: 14.12.2006

 YOUR_GOD, on 27 iulie 2016 - 21:52, said:

Incidentul, desi pare, nu este bizar. Exista multe variabile in joc si chiar cu mai putine, sansele ca poti cumva demonstra vina cuita sunt nule. Celelalte cazuri pe care le gasesti pot fi la fel de bizare, dar logice si fara vina grupului VAG.
Nu stiu daca ai pus filmul pe site. Se vede imaginea completa? Exista unghiuri moarte?
De ce foc peste 50 minute? Pentru ca atunci a izbucnit, pana in acel moment, arzand mocnit. In cazul autoturismelor, focul se manifesta difeit: initial arde pe undeva mocnit, cuprinde un conductor, ii arde izolatia ai apoi, cu ajutorului curentului puternic al acumulatorului si cu putin ghinion, se ajunge la ce ti s-a intamplat tie.
Iarba uscata mai poate fi cauza.
Un dusman meserias ar mai fi o varianta.

Elimina toate variantele posibile si ceea ce ramane, oricat de improbabil al parea, este adevarul.

Daca reusesti, in urma unei expertize sa dovedesti ca masina a avut un viciu ascuns (foarte greu de determinat, daca nu imposibil, din cauza celor 4 ani de functionare), vei primi despagubiri, in mod sigur.

Probabilistic, sansele tale sunt infime.

Nu am pus filmarea pana acum. Linkul de download este mai jos:
https://we.tl/lcxQ2QbW55

Din pacate, intr-adevar nu se vede toata masina fiind parcata cumva dupa o camioneta.

#28
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,920
  • Înscris: 01.01.2010

 darklight3, on 27 iulie 2016 - 21:58, said:

Daca as fi VAG, as avea nenumarate iesiri din situatia asta. Si eu sunt vai de capul meu..aia au avocati de te fac sa crezi ca nu esti tu.

In cazul in care decizi sa incerci ceva, oricem avocat te va sfatui sa stai linistit, pentru ca nu ai un caz.

Sunt de partea ta, nu ma intelege gresit, dar esti suficient de suparat ca sa mai suferi si din cauza unor sperante desarte.

In plus..rezultatul oricarei expertize vei cere tu, va fi verificat si expertiza dublata de VAG, care se vor lega de absolut orice, inclusiv bricheta masinii.

#29
Kalos14

Kalos14

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 756
  • Înscris: 23.07.2016
Sa te judeci cu cine ?
Incearca cu VW dar sunt 1000 de cauze care le pot invoca.
Si apoi oricum trebuie sa te judeci in Germania.

In SUA era alta treaba, EU si procesele..... de genul asta, nu prea se pupa.

Edited by Kalos14, 27 July 2016 - 22:04.


#30
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006

 darklight3, on 27 iulie 2016 - 21:49, said:

Te referi, fara AdBlue? Da, am cautat rezervorul ala si nu l-am gasit pe nicaieri.
Iar pe cartea de service, la fiecare servisare, este bifata AdBlue la Coloana "Nu".
Nu ma refer la ad-blue.
Aditiv pentru filtru de particule, unele masini au asa ceva.

#31
darklight3

darklight3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 77
  • Înscris: 14.12.2006

 YOUR_GOD, on 27 iulie 2016 - 22:02, said:

Daca as fi VAG, as avea nenumarate iesiri din situatia asta. Si eu sunt vai de capul meu..aia au avocati de te fac sa crezi ca nu esti tu.

In cazul in care decizi sa incerci ceva, oricem avocat te va sfatui sa stai linistit, pentru ca nu ai un caz.

Sunt de partea ta, nu ma intelege gresit, dar esti suficient de suparat ca sa mai suferi si din cauza unor sperante desarte.

In plus..rezultatul oricarei expertize vei cere tu, va fi verificat si expertiza dublata de VAG, care se vor lega de absolut orice, inclusiv bricheta masinii.

Trebuie sa incerc ceva, altfel nu voi fi implinit ca nu am incercat.
O sa incerc o expertiza si in functie de rezultat vad daca mai are rost un proces sau nu.

 alexa32, on 27 iulie 2016 - 22:05, said:

Nu ma refer la ad-blue.
Aditiv pentru filtru de particule, unele masini au asa ceva.

Nu cred, nu stiu sa fi avut asa ceva.

Edited by darklight3, 27 July 2016 - 22:13.


#32
FAP

FAP

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,212
  • Înscris: 07.09.2009
"Dujmani" ai ???

#33
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010
Un catalizator functioneaza la 600-800 grade, deci e foarte usor sa ia foc ceva de la el. (iarba uscata, gunoaie)
Eu am motor pe benzina si dupa ce opresc se aude evacuarea cum se dilata/contracta de la caldura si se simte cand cobori din masina la glezne. Injectia directa , iar functioneaza cu temperaturi mai mari (cam toate masinile moderne).

Nu e singura cauza,  toata partea electronica "rezista" la 80-100 grade, si in ultimii ani e facuta la "norma", nu mai ai radiatoare mari pe tranzistori/integrate si nici tolerante mari la temperatura , deci sunt multe locuri unde poate incepe un incendiu.

Daca mai ai si stratul de jeg de 3 cm pe blocul motor (praf + ulei + motorina ) atunci se mai intampla.

Casco si dormi linistit la urmatoarea masina.

Edited by N62B44, 27 July 2016 - 22:44.


#34
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,568
  • Înscris: 13.06.2004
Vorbeam cu cineva mai devreme şi îmi spunea că în ultima vreme tot aude la ştiri de maşini care iau foc...

#35
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010

 djl, on 27 iulie 2016 - 22:46, said:

Vorbeam cu cineva mai devreme şi îmi spunea că în ultima vreme tot aude la ştiri de maşini care iau foc...
Pentru ca baga plastic in prostie, toate electronica e varza, acu 10-15 ani bagau pe la masinile bune, doar componente militare( de pe la Lowe, garantate -40 + 80 grade temperatura exterioara), acu prajesti oua pe module si relee, plus injectie directa= temperatura mai mare, termostate la 105-110 grade => presiune crescuta in sistemul de racire ( scoti caii pe care ii pierzi cu euro 5-6 ), catalizatoare care isi fac treaba doar de la 400-500 grade in sus, 2-3 turbine, injectoare/pompe la presiuni astronomice (s-a dus o garnitura de 1 euro, sare benzina/motorina ca din furtunul de pompieri ) ,conducte din cauciuc in loc de otel. Performantele dinamice nu sunt gratis.

Vezi Ferrari si Lamborgini care iau foc , ne mai miram de masini normale.

Edited by N62B44, 27 July 2016 - 23:07.


#36
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014

 relu17, on 27 iulie 2016 - 20:39, said:

Probabil incendiul a pornit de la iarba uscata de sub masina. DPF-ul este foarte incins si in combinatie cu iarba uscata ar fi putut declansa incendiul.

DPF-ul este in compartimentul motor, bine protejat de niste scuturi termice, tocmai pentru ca se incinge de-l ia toti dracii. Nicio sansa sa faca contact cu iarba sau cu orice altceva.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate