Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Altex isi bate joc de clienti in ultimul hal, nu ofera serviciul platit si refuza sa dea banii inapoi
Last Updated: Nov 19 2019 20:34, Started by
XL700VA
, Jun 29 2016 15:32
·
0
#19
Posted 29 June 2016 - 16:00
Exact. Acum probabil dupa ce cineva a citit aici, au modificat. Dar eu cand am comandat era scris clar 5 zile. Asa scrie si in mail-ul de la ei.
|
#20
Posted 29 June 2016 - 16:00
Kroghy, on 29 iunie 2016 - 15:41, said:
EI da, isi bae joc de clienti de parca i-ar scuipa cineva la intrarea in magazin sau ceva asemanator. Pur si simplu e o perioada foarte aglomerata. Pe romani ii paleste nevoia fix cand da sa moara, in cazul asta mor de cald si musai atunci trebuie sa le instaleze ac-ul. In restul anului nu au timp sau nevoie dar cand ii apuca pe ei toata lumea trebuie sa se opreasca si sa vina de urgenta sa monteze minunatul aparat. Ai rabdare si data viitoare fa-ti vara sanie si iarna caruta. Suuper-logica, deci toata lumea instaleaza/comanda acum, de aia il pun pe el sa astepte 15 zile, si ...ce sa vezi, el e de vina, ca nu si-a pus de asta iarna. Toti ceilalti care-s inaintea lui pe termenul de 15 zile s-i l-au pus de asta-iarna, nu-i asa? Nu este vina lui, aia de la altex cand i-au promis un termen sau i-au cerut bani in avans pe un serviciu trebuiau sa se asigure ca se pot tine de cuvant. Dar normal, e Romania, firmele pot face ce vor, clientul e mereu de vina... Daca era situatia inversa, ia sa intarzii tu cu plata 15 zile la o mareata firma de-astea capitalista, iti suspendau si serviciul, iti bagau penalitati si te mai r aportau si nu-stiu-unde si iti cereau si taxe ca sa-ti restabileasca serviciul. Dar ei pot intarzia 15 zile cu ce-au promis fara sa pateasca nimic. Bine a zis cineva mai sus-nu mai trebuie dati bani in avans pentru absolut nimic! Ok, nu s e pot tine de cuvant, sa-i dea inapoi banii, sa duca aparatul inapoi. Dar, ce sa vezi, nici asa nu vor! Edited by ipopovici11, 29 June 2016 - 16:03. |
#21
Posted 29 June 2016 - 16:03
Hmm...tot un fel de reclama mincinoasa este! Altex...!Pariu pun, ca nu se vor tine de cuvant, nici cu termenul marit!
Edited by arab, 29 June 2016 - 16:11. |
#22
Posted 29 June 2016 - 16:04
Untitled.jpg 156.62K
136 downloadsUn print screen cu comanda mea pe site-ul Altex. Se observa clar 5 zile:
Edited by roland_s, 29 June 2016 - 16:05. |
#23
Posted 29 June 2016 - 16:04
roland_s, on 29 iunie 2016 - 16:00, said:
Exact. Acum probabil dupa ce cineva a citit aici, au modificat. Dar eu cand am comandat era scris clar 5 zile. Asa scrie si in mail-ul de la ei. Na poftim, asta chiar e bataie de joc. Fa-le o plangere la ANPC, sa-ti dea banii inapoi. Si eu a m avut acum mai multi ani probleme cu Altex, fara ANPC nu s-a rezolvat. |
#24
Posted 29 June 2016 - 16:06
Un prieten a intrebat la marile magazine despre un aer conditionat
Ce i-au raspuns : "aparatul il poate cumpara si azi, montajul in septembrie-octombrie" |
#25
Posted 29 June 2016 - 16:09
E bine ca prietenului tau i-au spus asa. Macar lantul ala a fost cinstit cu clientii. Mie mi-au zis ca il instaleaza in 5 zile. Inclusiv pe factura pe care am platit-o in avans.
Edited by roland_s, 29 June 2016 - 16:15. |
#26
Posted 29 June 2016 - 16:24
Am pățit și eu acum câțiva ani ca tine roland , de atunci prefer sa merg după proverbul "iarna car și vara sanie"
|
#27
Posted 29 June 2016 - 16:25
#28
Posted 29 June 2016 - 16:28
Pe buna ca nu ma suparam, daca vineri 24-06-2016 gaseam pe site ceea ce vad acum, adica instalare in 15-30 de zile. In cazul acesta nu mai comandam de la ei. Dar mi se pare absurda ideea cu refuzul returnarii banilor. Adica nici nu iti pot face servivciul, dar nici banii nu ii pot da inapoi?
ipopovici11, on 29 iunie 2016 - 16:25, said: Reclama-i la ANPC. |
|
#29
Posted 29 June 2016 - 16:28
Mi se pare abuziv ca ti-au luat banii inainte! Cat de fomista poate fi o firma de marimea lor, ca sa se preteze la asa ceva!?
Edited by arab, 29 June 2016 - 16:30. |
#30
Posted 29 June 2016 - 16:30
Si mie. Dar operatoarea de la serviciul clienti de la Altex mi-a spus ca "asta e procedura Altex". Adica sa i-a banii inainte si sa te tina cu lunile apoi ...
|
#31
Posted 29 June 2016 - 16:32
Magazinele sunt sigur ca au intentii bune, dar firmele care executa... intre cele doua entitati are probabil loc o discutie iar executantul garanteaza ca face fata la volumul ala, ceea ce nu se intampla.
Experienta mea similara a fost cu Beko si regulator de gaz plus montaj gratuit, a venit mesterul cu regulatorul in mana, s-a uitat la plita incorporabila si a zis ca nu poate fi montat. Trebuie facute modificari la reteaua de gaz si el nu are autorizatie pentru asa ceva. Mi-a lasat regulatorul sa-l pun in vitrina. |
#32
Posted 29 June 2016 - 16:39
Niste jegosi. Si pe mine m-au intepat inainte de craciun.
Am comandat un joc pentru fiu-miu, defapt un cod, si aaaha. Am si platit cu cardul inainte. Cat despre proverbul cu "sanie vara si car iarna", nu se aplica aici. Pe banii mei fac sanie vara si iarna o bag pe foc. Dar nu ma astept sa fiu furat pe banii mei. |
#33
Posted 29 June 2016 - 16:51
slai, on 29 iunie 2016 - 15:46, said:
cum ai putea face tu, daca ai o astfel de firma? daca 11 luni pe an ai activitate incat ai nevoie de, sa zicem, 5 echipe si vine canicula, se vand de 10-20 de ori mai multe aere... cum procedezi? 1. daca as fi un businessman nesimtit, as face ca Altex 2. daca as fi un businessman onest, as avea optiuni a) echipa proprie controlata de mine SAU as avea un dispecerat de 1-2 persoane care ar controla si monitoriza situatia, inlcusiv ar acredita doar firme serioase de servicii. Oricum, pozitia ta de a pleca capul in fata sortii crude este mioritica. |
|
#34
Posted 29 June 2016 - 17:06
overseas, on 29 iunie 2016 - 16:51, said: 1. daca as fi un businessman nesimtit, as face ca Altex 2. daca as fi un businessman onest, as avea optiuni a) echipa proprie controlata de mine SAU as avea un dispecerat de 1-2 persoane care ar controla si monitoriza situatia, inlcusiv ar acredita doar firme serioase de servicii. Oricum, pozitia ta de a pleca capul in fata sortii crude este mioritica. Exact, resemnarea mioritica. In conditile astea, ce-s proaste firmele astea mari sa-si schimbe abordarea, daca "merge"? |
#35
Posted 29 June 2016 - 17:07
slai, on 29 iunie 2016 - 15:46, said:
cum ai putea face tu, daca ai o astfel de firma? daca 11 luni pe an ai activitate incat ai nevoie de, sa zicem, 5 echipe si vine canicula, se vand de 10-20 de ori mai multe aere... cum procedezi? Multa prostie pe topicul asta. Omul a platit un serviciu si Altex a semnat ca in termen de 5 zile onoreaza contractul. Nu mai e problema lui, ca Altex nu are cu cine. Furnizorul de servicii trebuia sa zica pas, nu putem, descurcati-va cu montajul, dar nu, a semnat si a incasat. Din pamint, din iarba verde, din China sau India sa aduca echipa omului pt a monta AC-ul. Altexul nu poate sa se tina de cuvaint, ok, returnare bani+daune de interes+o caruta de scuze. Asta e o atitudine corecta. Dar de aia e tara asa cum e, pe principiul laso ma sa merge asa. Intentionat nu am pus cratima. Vai steaua lor de afaceristi! De fapt, vai steaua lor de clienti care accepta mizerii, ca afaceristii isi urmaresc interesul (bravo lor, au si fraieri de la cine sa ia)! Edited by petit_christian, 29 June 2016 - 17:09. |
#36
Posted 29 June 2016 - 17:10
cobi1, on 29 iunie 2016 - 15:39, said:
Vina e si a ta ca ai platit un serviciu inainte sa-ti fie facut . Intr-o tara civilizata, unde munca este cinstita si respectata, se achita in avans cam orice serviciu. Daca cel care se angajeaza sa-ti presteze acel serviciu, nu isi onoreaza promisiunea, este obligat sa-ti restituie suma si/sau sa-ti achite daune. Evident, lipsa de seriozitate ajunge sa fie pedepsita de catre clienti, iar comerciantul se stinge usor si sigur...insa, doar intr-o tara civilizata, unde clientul stie care-i sunt drepturile, iar autoritatile nu dorm in bocanci Omul a contractat un serviciu de instalare la achizitionarea produsului. Cei care s-au obligat contractual sa presteze acel serviciu (in speta Altex), l-au pasat la un "nenea instalator" cu o firmulita de apartament...Asadar, Altex (sau orice alta firma mare de genul acesta), isi duce de nas clientii cu un marketing de balta Moral si profesional ar fi trebuit sa decurga lucrurile in felul urmator: 1) Clientul vede pe site produsul cu instalare inclusa si costul total afisat (transport, instalare, etc); 2) Realizeaza comanda si isi selecteaza data instalarii (comerciantul sa-i afiseze un calendar cu date/ore disponibile); 3) Clientul asteapta cumintel acasa livrarea/instalarea produsului la data stabilita, in intervalul orar agreat. Insa, comerciantul a dorit sa paseze o parte dintre atributiile sale catre client, desi in prezentarea de pe site a creat clar impresia ca totul este asigurat! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users