Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

Altex isi bate joc de clienti in ultimul hal, nu ofera serviciul platit si refuza sa dea banii inapoi

- - - - -
  • Please log in to reply
143 replies to this topic

#127
Alex122000

Alex122000

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 10.07.2016
Am impresia ca lucrezi pentru concurenta!
Sunt 2 mari rețele de instalatori Altex si EMAG . Aproape toate firmele de montaj lucreaza cu amândouă.
Am cumpărat si de acolo si de dincolo, a venit aceeași firma la montaj.
Despre ce vorbim?!?
Dacă te apuci sa-ți faci car vara il termini iarna !
Cumpara iarna aerul . Dacă il cumperi vara la fel ca alți 1000 de romani , măcar ai bunul simt si așteaptă !
Oamenii aia muncesc , nu îți iau banii si pleacă in vacanța așa cum ai face tu !
ai avut timp 10 luni sa-ți montezi aer condiționat ( de vara trecută si pana acum) , de ce nu ai făcut-o ? Acum de 2 lei vrei sa cumperi gheata in desert ? ... Si repede?

O sa va spun un lucru pe care il știu doar eu : LA ANUL , IN VARA O SA FIE LA FEL DE CALD ! LA ANUL PE VREMEA ASTA O SA DISCUTAM ACELAȘI SUBIECT DAR POATE O SA VORBIM DE ALTE MAGAZINE !!!

Problema suntem noi / voi, clienții , magazinele , firmele de instalări care trebuie sa aibă câte 2000 de angajați pe care sa-i plătească din cei câțiva lei pentru care face omul gălăgie

CINE POATE SA-si asume faptul ca 1000 de berbeci se îngrămădesc pe usa odată? Pot ei oare sa treacă odată ? Se pare ca cei din spate trebuie sa aștepte !!!

Magazinele nu trebuie sa mai vândă tigăi la 10 lei , ca se lasă cu bătaie !!! Se trezește câte unul ca vrea banii înapoi pe tigaie ca nu a reușit sa iasă suficient de repede din magazin cu tigaia si cele 2 oua - i se făcuse foame săracului !!!😂😂😂

Este vina lui , ca dacă era băiat deștept ( nu din energie) își lua aerul in alta perioada

Am un vecin Neamț si a cumpărat aerul in vara ( așa se face la ei ) pentru ca era mai liber
In Germania toți il montează iarna ca așa este normal. Si apropo acolo este nevoie de autorizație de la primărie pentru instalarea pe fațada a agregatului.

Ma întreb ce o sa facă cei care își cumpara aerul in vara , când va fi obligatorie autorizația de la primărie  pentru instalarea aerul condiționat ?
Pentru montarea firmelor luminoase s-a introdus deja in curând se va introduce si pentru aer!

O sa cumpere aerul, va merge la arhitect si apoi la primărie ! Termenul de eliberare a unei autorizații ajunge si la 15 luni la noi !
Cui ii va mai face scandal?

#128
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,825
  • Înscris: 10.12.2006
Ce trebuie sa faca magazinele e sa treaca termeni reali de executie, nu 5 zile ca sa atraga clienti si sa faca vanzari cat mai multe. Sa se gandeasca si la client. Clientul, dupa cum se vede daca ai citit topicul, poate alege sa monteze cu alte firme mai libere si mai rapide, deci se poate monta in timp util si vara, nu e cazul sa iei cu un an in avans aparatul. Dar daca altex te minte pierzi vreo doua saptamani asteptand pe canicula.

#129
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,457
  • Înscris: 24.05.2010
La începutul lunii iunie chiar s-a respectat cele 5 zile ;)

#130
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,044
  • Înscris: 09.08.2005

 Alex122000, on 10 iulie 2016 - 15:17, said:

Cumpara iarna aerul . Dacă il cumperi vara la fel ca alți 1000 de romani , măcar ai bunul simt si așteaptă !
Oamenii aia muncesc , nu îți iau banii si pleacă in vacanța așa cum ai face tu !
ai avut timp 10 luni sa-ți montezi aer condiționat ( de vara trecută si pana acum) , de ce nu ai făcut-o ? Acum de 2 lei vrei sa cumperi gheata in desert ? ... Si repede?

O sa va spun un lucru pe care il știu doar eu : LA ANUL , IN VARA O SA FIE LA FEL DE CALD ! LA ANUL PE VREMEA ASTA O SA DISCUTAM ACELAȘI SUBIECT DAR POATE O SA VORBIM DE ALTE MAGAZINE !!!

Nu vrei să pricepi si pace. Ultima oară cînd repet - Altex a greșit cînd a oferit un serviciu despre care ar fi trebuit să știe că nu-l poate onora. Atît. Nu contează cînd ar trebui să fie puse agregatele sau cînd ar fi optim.
Și încă o repetare, cu majuscule că văd că-ți plac, poate așa pricepi despre ce se discută aici - ALTEX A VÎNDUT CEVA, A LUAT BANII ȘI NU A FURNIZAT ACEL CEVA.

#131
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014

 roland_s, on 07 iulie 2016 - 15:36, said:

Acum 5 minute primesc un telefon de la Altex serviciul clienti. Au sunat de pe numarul 0215289196. Un operator imi spune: Buna seara sunt de la Altex si am inteles ca dv. ati renuntat la un serviciul de instalare si ati cerut returnarea baniilor. Asa este?
Da, ii raspund, asa este.
Si sunteti sigur, sunteti absolut ca vreti banii inapoi? Nu va-ti razgandit? Nu mai vreti serviciul de instalare?
Domnule ii raspund, nici sa vreau nu pot sa ma razgandesc, pentru ca dvs. deja mi-ati virat banii in cont. I-am si cheltuit ...
Se mira putin, ma intreaba daca chiar i-am primit, ii comfirm ... Apoi imi spune ca poate a avut el o informatie expirata ...

Ce sa inteleg? Ori Altex au o organizare VARZA, si nu stiu unul de altul. Ori cei de la Altex au vrut sa verifice daca nu le cer eu de doua ori banii! In cazul asta sa stiti domnilor de la Altex ca eu nu sunt ca altii si nu caut sa imi iau bani care nu mi se cuvin!
Ambele situatii arunca Altex intr-o umbra nu tocmai placuta ...
Iar am primit un telefon de la Altex serv. Clienti, acum 5 minute. O anume d-na Raluca, 0215289196 (din pacate nu am retinut celalalt nume) ma intreaba daca mi s-a instalat aerul conditionat. Ii raspund ca nu. Apoi imi spune ca "i se pare ca eu am solicitat banii inapoi" Ii spun ca da. Ma intreaba daca i-am primit. Iar ii spun ca da. Si apoi nu mai rezist si ii spun: doamna e al doilea telefon care il primesc. Sa stiti ca eu nu am de gand sa va cer banii de doua ori. De ce ma tot sunati? Care e scopul?
Incepe sa se balbaie ... nu mai stie ce sa spuna. In final imi ureaza o seara buna.
Care e scopul acestor telefoane? Dupa ce ca m-au tinut o groaza de timp pana mi-au dat banii inapoi, pentru ca nu au fost in stare sa imi ofere un serviciu, acum ma terorizeaza cu telefoane. Vor sa vada daca le mai cer o data banii, ca sa ma actioneze in justitie ... sau ce? Ca eu nu mai pricep nimic! Eu unul am incheiat-o definitiv cu Altex ... insa ei vad ca nu. Inca ma mai terorizeaza cu telefoanele.

Edited by roland_s, 19 July 2016 - 18:31.


#132
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,044
  • Înscris: 09.08.2005
Șezi blînd și nu te stresa - e doar incompetență. Probabil ca nu știe stînga ce face dreapta...

Edited by radunic, 20 July 2016 - 08:41.


#133
IuliaOana11

IuliaOana11

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 12.01.2017
Ma numesc Iulia si sunt din Baia Mare.

Aproximativ acum 3-4 ani fratele meu si mama mea au vizitat magazinul Altex ( in prezent Media Galaxy ) din incinta Vivo, Baia Mare.
Dansa este o femeie de 50 de ani din mediul rural iarr fratele meu avea 10 ani si isi dorea foarte mult un laptop, dar niciunul nu aveau cunostiinte tehnice/IT vaste, lucru usor de dedus .
Au achizitionat un laptop ASUS la suma de aproximativ 2000 de lei + garantie extinsa, la recomandarea vanzatorului/consultantului.
Tin sa mentionez ca nu se aflau intr-o situatie economica stralucita, ba chiar banii fusesera primiti in urma unui accident suferit de mama mea, ca daune morale.Era prima data cand faceau o achizitie atat de serioasa din magazinul dvs. si erau asaltati de entuziasm si fericire. Din pacate tatal meu a decedat in 2008 iar eu eram la serviciu sau la facultate in acea perioada si nu i-a putut insoti o persoana cu cunostiinte cat de cat mediocre in domeniului gadgeturilor.

Vanzatorul a profitat de necunostiinta de cauza a mamei si fratelui meu si le-a vandut un laptop folosit, care fusese expus si utilizat deja de clientii Altex si probabil chiar si de consultantii din magazin ( vaste urme de uzura, semne de utilizare a serviciului Yahoo Mail- adrese de mail ramase in bara, site-uri vizitate, istoric existent ) ceea ce nu s-ar intampla intr-un magazin care se respecta. Fratele meu a folosit laptopul pentru intrebuintari educationale ( teme, documentare ) si gaming .

Laptopul a fost dus in garantie de aproximativ 12 ori in decursul anilor urmatori (aproximativ 2 ani si ceva )cu diverse probleme .Niciodata nu ni s-a oferit schimbarea/inlocuirea piesei problema ci doar reinstalare Windows sau diverse reparatii minore care ajutau la functionarea laptopului doar pe termen scurt . Anul trecut, prin iarna 2016, aparatul s-a defectat din nou iar spre surpinderea noastra, garanatia exstina nu a mai acoperit stricaciunile si laptopul chiar a fost scos din garantie din motive dubioase. Laptopul acesta a fost problematic de la inceput.
Niciun magazin care tine la clientii sai sau la reputatia sa nu ar face asa ceva.

Tin sa mentionez ca lunile trecute am insotit o prietena in acelasi magazin care dorea sa isi achizitioneze un laptop . Era la un pas sa treaca prin aceeasi situate: “Nu va putem da decat modelul expus” a fost raspunsul consultantului despre un laptop care in mod evident fusese folosit de catre alte persoane deja. Ne-am grabit sa parasim magazinul la auzul acestor cuvinte.
Momentan laptopul fratelui meu strange praf pe mobila, nu mai poate fi utilizat deloc.
Imi pare rau sa va spun ca situatia noastra este si va fi in continuare impartasita si popularizata pentru a evita asemenea situatii pentru orice potential clientii .Nimeni nu merita sa fie prostit in asa hal .


Din moment ce laptopul a fost in service de 10+ ori, si nu ni s-a acceptat schimbul produsului, inlocuirea lui sau a pieselor problema ci doar o obosita de reinstalare de Windows sau reparatii superficiale care asigurau functionarea lui doar pe termen scurt, este evident ca nu s-ar fi accept nici returul.
Laptopul a fost scos din extragarantie din motive deloc exacte, cum ca "se vede ca s-a umblat la el... asa ca produsul nu se mai afla in garantie" .
Evident ca s-a umblat la laptop dar doar de catre personalul MG/Altex ( baietii din service sau din magazin ) dar practic, ei s-au cam saturat de noi si au decis sa ne ia orice drept de a rezilia situatia . Am apelat la Protectia Consumatorului si erau mai mult decat fericiti sa ne ajute, insa problema a fost ca "nu avem cum sa dovedim ca nu ati deschis/umblat dvs. in laptop" .

Va recomand din suflet sa alegeti orice alta retea de magazine cand doriti sa achiztionati orice tine de electronie/electrocasnice/gadgeturi daca doriti sa nu fiti luati de prosti, pacaliti si inselati pe banii vostri .Sau sa fiti extrem de informati, cu Constitutia Romaniei la brat, fermi si sa va cunoasteti drepturile .

#134
bogdan723yo

bogdan723yo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 398
  • Înscris: 12.12.2009
au probleme mari, eu am dus niste boxe 2.1 de 3 ori pana acum si mi le inapoiaza fara sa rezolve problema, e vorba de un sistem de 100 lei, dar pt astia 100 lei o sa il tin in garantie non stop sa imi bat si eu joc de ei Posted Image Aceeasi problema la acelasi sistem 2.1 luat de la emag, mi-au spus ca nu poate fi remediata problema si mi.au inapoiat banii, tot respectul

Edited by bogdan723yo, 12 January 2017 - 20:23.


#135
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,457
  • Înscris: 24.05.2010
Vă rog nu generalizați. După 3-4 reparații de ce nu ați apelat la OPC?

#136
bogdan723yo

bogdan723yo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 398
  • Înscris: 12.12.2009
pt ca nesimtitii din magazin refuza sa scrie pe certificat acelasi defect, m-am certat cu ei si degeaba, am discutat cu cei de la opc si au spus ca daca pe certificat nu e scris acelasi defect nu au ce sa faca, iar un raportul cu care se intoarce, se spune mereu ca problema e rezolvata :))

#137
IuliaOana11

IuliaOana11

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 12.01.2017

 bogdan723yo, on 12 ianuarie 2017 - 21:27, said:

pt ca nesimtitii din magazin refuza sa scrie pe certificat acelasi defect, m-am certat cu ei si degeaba, am discutat cu cei de la opc si au spus ca daca pe certificat nu e scris acelasi defect nu au ce sa faca, iar un raportul cu care se intoarce, se spune mereu ca problema e rezolvata Posted Image)
  EXACT acelasi lucru ni s-a spus si noua, exact la fel am patit !

#138
bogdan723yo

bogdan723yo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 398
  • Înscris: 12.12.2009
din pacate singura varianta ramane sa ii stresam si noi pe ei, eu unul asa o sa fac, iau produsul si a 2a zi il duc iarasi in magazin

#139
JorgeO

JorgeO

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 01.02.2017
Te inteleg perfect, eu doar vreau sa va povestesc ce am patit, am facut o comanda la Altex de curand pe 26 si ghici pe 27 domni de la ALTEX scot o promotie, pe care sigur ati vazut la televizor, TVA-ul inapoi, super tare promotie! Deci domni astia nu au putut sa modifice comanda mea care nici nu fusese livrata, cica sistema nu da voie, SOLUTIE: fa alta comanda, scoate din nou din buzunar 2750 ron, ca nu e problema tu ai bani in copac! Au trecut deja 5 zile, bani inapoi nu am primit pentru prima comanda si TELEVIZOR pentru a 2-a comanda inca se fabrica si nu stiu cand va ajunge la mine. Si tu suna si suna, in fie care zi acelasi lucru. Mare atentie cand faceti o comanda de la ALTEX, TEAPA MARE

#140
bogdan_popescu

bogdan_popescu

    Jesus is coming soon!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,543
  • Înscris: 13.05.2008
Ocoliti Altex ca pe dracu, nu mi-am imaginat ca pot sa-si bata chiar asa joc de clienti.
Am vazut un laptop in oferta, m-am uitat la specificatii, ca erau 2 modele asemanatoare dar unul dual core si celalalt quad core, scria ca e quad asa ca l-am comandat, am platit pe loc cu cardul, si apoi am mai verificat pe alte situri si ce sa vezi ca peste tot imi aparea ca e cel dual core, asa ca i-am sunat pe loc, la 10 minute de la comanda si le-am cerut sa verifice si sa anuleze comanda daca este cumva gresit pe situl lor.
Au zis sa stau linistit ca verifica si ma anunta, dupa 3 ore primesc sms ca laptopul a fost preluat de curier Posted Image
I-am sunat imediat si cica stai ca nu putem sa oprim comanda chiar daca o anulam, va trebui sa refuzi coletul si dupa ce ajunge inapoi la noi si il verificam iti dam banii inapoi in 14 zile Posted Image
Apoi au recunoscut ca era gresit pe site, si daca nu vreau altceva, am zis, decat sa astept atata dupa idioti hai sa iau altceva, laptopul era 950 de lei, am zis sa comand un Galaxy s7 edge la 2900, au zis ok refacem comanda DUPA ce ajunge laptopul inapoi, am acceptat ce era sa mai fac, dupa alte 3-4 zile a ajuns laptopul inapoi, au zis ca a ajuns si asteapta ok-ul de la cei care-l verifica, am zis sa faca cumva sa grabeasca procesu ca iasa telefonul din oferta, mi-au dat asigurari ca si daca iasa il primesc la acelasi pret, dupa alte 2-3 zile exact in ziua in care s-a dus si oferta m-au sunat, ca comanda e gata si daca accept sa platesc ramburs diferenta, le-am zis pai normal ca accept, am spus asta de o saptamana, dar am intrebat sa ma asigur ca e corect cat am ramburs, mi-a zis suma si ce sa vezi, ca normal mi-l socotisera la pretul de acum, fara oferta, cand am ripostat au zis ca ok o sa revina cu un telefon, era sambata, pana luni spre seara nimic, i-am sunat iar, au refacut comanda la pretul cu oferta, a doua zi vad ca primesc din nou mesaj ca s-a refacut comanda, cand ma uit aparea de 2 ori, si nu era scazut avansul de la niciuna, le spusesem de acest lucru si cu o zi inainte si am sunat iar si le-am zis, si m-au asigurat ca asa apare acolo dar la curier e scazut avansul.
Astept eu sa ma sune curierul azi si nimic, aveam numarul lui si il sun, si ce sa vezi, nu mi-l poate livra azi ca au primit de dimineata notificare ca e gresit rambursul trecut si ca sa astepte noi instructiuni de la bucuresti si ca era trecuta suma intreaga ca trebuie sa le-o dau, si mi-a zis curierul ca daca se primeste azi raspunsul il primesc maine.
Le-am scris din nou, chiar isi bat joc INTENTIONAT de clienti, daca nu i-as fi atentionat ca au gresit suma as fi crezut poate ca le-a scapat, dar au si specificat ca la curier e trecut bine.
Niste nenorociti, fugiti de ei ca de dracu, acu sa vad si telefonul cum ajunge, sper sa fie intreg si functional, aproape ca ma bate gandul sa anulez comanda dar cine stie ce mai patesc cu nesimtitii astia.

#141
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,044
  • Înscris: 09.08.2005
Morala - nu plătiți nimic în avans.

#142
fan81

fan81

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 11.04.2011
Cred ca recent am facut si eu ultima achizitie de la Altex. In urma cu cativa ani am avut o problema cu cu un mouse cumparat de la ei care s-a defectat dupa cateva luni, din garantie l-au trimis ca si cum totul e rezolvat dar problema a persistat ,avea momente cad se ploca si isi revenea doar daca era scos si reintrodus in mufa usb, am luat un frigider ca s-a defectat exact la o luna dupa ce a expirat garantia, un acumulatr extern care nu se mai reincarca (e drept ca acesta a fost schimbat, sa vedem cat tine), recent am luat o placa video care nu a mai sosit cu acel cupon mult trambitat de la Nvidia, sa vedem cat o sa tina. Acuma ori eu sunt ghinionist ori ei sunt un magazin care vinde lucruri folosite pe post de noi.

#143
carmyss

carmyss

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 20.09.2018
Buna,

Am si eu nevoie de feedback pentru cele doua produse. Multumesc.

https://www.flanco.r...er-clasa-a.html
https://www.flanco.r...sa-a-wi-fi.html

#144
Nemocaptain

Nemocaptain

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 24.01.2014
BATAIE DE JOC MARCA ALTEX!!!
O sa va povestesc pățania mea cu renumitul Altex care din cate se pare nu da doi bani pe clienții săi... in urma cu doi ani am facut ( greseala) de a cumpara de la ei un Tv care a costat cam 1000 de euro. S-a stricat după aproximativ o lună,  trimis în service, venit inapoi. A mers pînă în 2018 si s- a stricat din nou, trimis în service, venit inapoi. În 2019 cu o lună înainte de expirarea garanției s-a stricat din nou și ca tot omul am întrebat ce se întâmplă dacă se strica din nou imediat ce expiră garanția? Răspunsul a fost ceva de genul " nu mai e problema noastra" !!
Asa ca am fost la OPC si am facut plîngere. Acolo  aflat ca daca produsul se strica in primele 6 luni de la achiziție magazinul este obligat să schimbe produsul!! OPC  a amendat Altex si a dispus returnarea banilor. Altex contesta în instanță decizia si imi trimite o adresa in care spune ca pînă la finalizarea procesului nu vad nici banii nici televizorul!
Felicitări Altex!

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate