Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Mașina familie 2500 euro
#74
Posted 29 June 2016 - 21:20
La 3000 euro gasesti multe Opel Astra si Ford Focus din 2006-2007.
Mazda 6 nu merita asa multi bani dar daca tie iti place atunci cumpara ca sa te convingi si viitoarea masina cu siguranta va fi VW, Opel sa Ford. Sper ca stii ca Mazda 6 e un Mondeo low cost, cam ca Logan fara de Clio. Edited by Kroghy, 29 June 2016 - 21:23. |
#75
Posted 29 June 2016 - 23:26
liviu_maier, on 29 iunie 2016 - 20:06, said:
Bun. Sa zicem ca as face un efort pana pe la 3500. Am o gama mai buna de maČini? Am pus ochii pe un Mazda 6 pe la 3000 euro Či nu mi-l pot scoate din minČi. Plus ca arata bestial. Kroghy, on 29 iunie 2016 - 21:20, said:
Un link din care sa reiasa ca Mazda 6 este low-cost fata de Mondeo? Asa, pentru informarea altor utilizatori. Ce zici? Tu chiar crezi ca un utlizator de Mazda 6 s-ar intoarce la Opel sau Volkswagen? Noul Mondeo este sub noua Mazda 6 si asta au spus-o multi. E aerul prea tare in Iasi? |
#76
Posted 30 June 2016 - 08:31
Pai multi posesori de nemtesti care au avut apoi japoneze, s-au întors la nemtesti. Omul chiar traieste in lumea lui si prea le stie el.
Mazda 6 face unele dintre cele mai capabile masini de volum in acest moment. Dar cand ai ochelari de cal... mai greu. |
#77
Posted 30 June 2016 - 08:49
nic_otava, on 29 iunie 2016 - 23:26, said:
Da! Uite eu, conducator de Mazda 6, m-as intoarce la VW. Da-mi masina gratis si 3000 euro lunar. Altfel, nici batut. Mazda 6 e low cost! (zice unu' care crede ca A4 e masina de lux!!!) Edited by ericmario, 30 June 2016 - 08:55. |
#78
Posted 30 June 2016 - 09:10
#79
Posted 30 June 2016 - 10:20
#80
Posted 30 June 2016 - 10:45
liviu_maier, on 29 iunie 2016 - 20:06, said:
Bun. Sa zicem ca as face un efort pana pe la 3500. Am o gama mai buna de maÈâ„¢ini? Am pus ochii pe un Mazda 6 pe la 3000 euro Èâ„¢i nu mi-l pot scoate din minÈ›i. Plus ca arata bestial. Sper sa te invarti intr-un final in jurul acestui numar si sa alegi cu cat mai putini km si an cat mai nou.Ai deja multe variante de masini aici, nu alege dupa dotari iesite din comun.Eu as merge totusi pe benzina undeva la 120 mii si de la proprietar, motorina e cam umblata in pretul asta de regula. Le: prima dotare dupa ac din punctul meu de vdr este directia care trebuie sa fie asidtata electronic.Spun asta pt ca diferenta este URIASA intre asistat electronic si ulei( schima mersul cu totu, se poate sa gasesti mai greu). 2: cutia sa-ti accepte schimbarea vitezei cu usurinta si fara caraieli mai ales in 2 (am spus mai ales in 2 pt ca in aia de regula fac pbl, e bine sa accepte lejer peste tot)chiar si in turatie ridicata! Edited by ionutz_joe2009, 30 June 2016 - 11:03. |
#81
Posted 30 June 2016 - 10:58
liviu_maier, on 30 iunie 2016 - 09:10, said: Eu am si nemteasca, si japoneza. Si am observat o chestie general valabila (cu ceva exceptii), referitoare la masinile astea. Cele nemtesti sunt mai confortabile, mai plãcute la condus si interiorul parca e mai bine gândit (mai ales la VW). In schimb ca fiabilitate pe termen lung sunt mai slabe fata de japoneze. Defapt cred ca acesta e marele avantaj la japoneze. |
#82
Posted 30 June 2016 - 11:01
liviu_maier, on 30 iunie 2016 - 09:10, said: Cred ca ar trebui sa ai clar in minte segmentele. Mazda 6 este in segment(mediu) cu Insignia/Vectra, A4, Mondeo, Passat, C5, 508/407, etc Acolo unde se termina plaja de pret pentru Mazda 6, Vectra/Insignia, Mondeo, incepe A4 si asta inseamna undeva la 34.000 euro. Mai nou si Passatul tinde catre acelasi pret mare. Strict la topicul tau, nu vei gasi ceva nemtesc la banii mentionati fara sa faci un rabat crunt la an, km sau starea masinii. Ai gasit acel pret mai mic deoarece devalorizarea la o masina japoneza este mai mare decat la o masina nemteasca de acelasi an. Cum spunea si RADU, da o tura si revino cu opinii. Daca mie imi place una ca are suspensia mai sport, s-ar putea ca rinichii tai sa spuna pas! |
|
#83
Posted 30 June 2016 - 11:04
LauCalin, on 30 iunie 2016 - 10:58, said: Eu am si nemteasca, si japoneza. Si am observat o chestie general valabila (cu ceva exceptii), referitoare la masinile astea. Cele nemtesti sunt mai confortabile, mai plãcute la condus si interiorul parca e mai bine gândit (mai ales la VW). In schimb ca fiabilitate pe termen lung sunt mai slabe fata de japoneze. Defapt cred ca acesta e marele avantaj la japoneze. F bine punctat, japonezii uneori parca gandesc cu curu cand amplaseaza de ex un buton.!Toyota ar fi iar, dar nu cred ca te incadrezi la o masina cu putini km. Am uitat sa ma specific ceva la ambreiaj: sa fie cat mai moale(de regula se intareste cand e pe duca) , cand e pe liber la relanti si ridici abreiajul sa nu auzi troncaneala( semne volanta, mers subturat, stiu sigur ca VW taie motorul la plecare daca e subturata pt a proteja volanta). Edited by ionutz_joe2009, 30 June 2016 - 11:34. |
#84
Posted 01 July 2016 - 08:36
liviu_maier, on 29 iunie 2016 - 20:06, said:
Bun. Sa zicem ca as face un efort pana pe la 3500. Am o gama mai buna de maČini? Am pus ochii pe un Mazda 6 pe la 3000 euro Či nu mi-l pot scoate din minČi. Plus ca arata bestial. uite o mazda 6 vanduta de un roman stabilit in DE, gasesti toate info despre ea pe forumul dedicat, mai mult omul putea sa o aduca in ro....http://suchen.mobile...00&pageNumber=1 |
#85
Posted 01 July 2016 - 15:42
mzamfirm, on 01 iulie 2016 - 08:36, said:
uite o Mazda 6 vanduta de un roman stabilit in DE, gasesti toate info despre ea pe forumul dedicat, mai mult omul putea sa o aduca in ro....http://suchen.mobile...00&pageNumber=1 Astea japo sunt low-cost, sunt vrajeli de buftea, de asta nu le prea vezi prin service. Bine, eu conducator de japo, trec prin service, cand schimg uleiul, placute de frane, dar asta e rar, nu saptamanal ca la fauve, ca tot timpul apare un martor. (o fi de-al lui iehova?) Acum fiecare alege cum crede mai bine, sau in functie de cat e influentat sau influentabil. ps. Mai nou am auzit ca Mazda e varianta low-cost a lui Ford. M-am cracanat de ras. ) Edited by ericmario, 01 July 2016 - 15:45. |
#86
Posted 01 July 2016 - 16:46
ericmario, on 01 iulie 2016 - 15:42, said:
Degeaba man, daca nu e dubluveu nu are rost! Astea japo sunt low-cost, sunt vrajeli de buftea, de asta nu le prea vezi prin service. Bine, eu conducator de japo, trec prin service, cand schimg uleiul, placute de frane, dar asta e rar, nu saptamanal ca la fauve, ca tot timpul apare un martor. (o fi de-al lui iehova?) Acum fiecare alege cum crede mai bine, sau in functie de cat e influentat sau influentabil. ps. Mai nou am auzit ca Mazda e varianta low-cost a lui Ford. M-am cracanat de ras. ) bai eu nu stiu ce sa zic....si eu laudam masinutza mea....ca nu vede serviceul decat la revizii si cand intra prostii in mine. dar se pare ca prea am laudat-o, cand a facut 7 ani au inceput tot felul de lucruri minore, a cazut o sonda, nu mai merge un bec, un ventilator porneste aiurea, si cateodata la prima pedala dupa ce o pornesc, dureaza pana se misca din loc mai cu forta asa.... |
#87
Posted 01 July 2016 - 22:16
Stai linistit. Saptamana asta mi-a picat si a doua sonda Lambda la VW. Plus ca ceva nu e in regula nici cu toba. De vreo doua sãptãmâni parca se aude ca si cum ar atinge ceva... o fi ceva slãbit. Nu am avut timp sa ajung in service. Dar nu-i nimic. Gãsesc o toba daca e si o sonda, la dezmembrari. Nu ca la japoneze. ))
|
|
#88
Posted 01 July 2016 - 23:08
La Seat Leon benzina cu motorul de 1.6 VW : sonda lambda 2, recomandare nu schimbare pt ca-i degeaba , pica iar in 25-30 mii.Eroare aparuta prima oara la 45 de mii, pe la 60 mii a ramas beculetul martor aprins intruna.Masina in schimb are acum 100 de mii si e cam singura problema( nu s-a schimbat nici macar vreo bucsa, deci nu batai , joc sau mai stiu eu ce).
Noxe da din cauza sondei. Aaa....uitasem ceva destul de grav!!!curea distributie gasita ciupita la 30 de mii, schimbata gratis la reprezentanta( era in garantie). Edited by ionutz_joe2009, 01 July 2016 - 23:15. |
#89
Posted 01 July 2016 - 23:23
Sonda lambda second ? Pai e clar de ce pica asa des .. se schimba la 60-90 k km si cu una noua originala cu AM .
Edited by cobi1, 01 July 2016 - 23:24. |
#90
Posted 01 July 2016 - 23:30
Nu, au gresala in procesul de fabricatie ( sau au avut), pica mai devreme decat trebuie( 45 de mii pe masina noua, pbl cel putin e comuna pt anul ala).
Nu e singura gresala in procesul de fabricatie la VW.Au sau au avut cateva pbl de genul ( mai stiu inca un senzor cu defect de fabrica).Eu stiu de la masinile apropiate, service se face la om care a lucrat ca mecanic la Porsche ( acum are propiul service)si daca nici ala nu stie ce sa se schimbe si ce nu sau ce trebuie obligatoriu original sau marge si after atunci cine. Edited by ionutz_joe2009, 01 July 2016 - 23:43. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users