Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Media Galaxy - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: May 19 2019 13:17, Started by
MediaGalaxy
, Jun 21 2016 14:55
·
0
#73
Posted 18 January 2017 - 17:21
Deci spui cumva ca ti-au spart cei din service carcasa de acopera monitorul?
|
#74
Posted 18 January 2017 - 17:29
gumball3000, on 18 ianuarie 2017 - 17:21, said:
Deci spui cumva ca ti-au spart cei din service carcasa de acopera monitorul? Spun ca laptopul a avut defecte exterioare minore de la inceput, care inevitabil s-au inrautatit dupa utilizare in conditii normale, atatea drumuri la service si inapoi si atatea maini prin care a trecut . Ia in considerare si faptul ca ambalajul original a disparut, s-a pierdut, dupa prima vizita la service si am fost nevoiti sa il ducem intr-o cutie de aspirator pe care am primit-o de la Altex in locul celei originale . |
#75
Posted 18 January 2017 - 17:33
Update in cazul telefonului cu 2 sigilii ne-originale aplicate: telefonul are factory warranty pana in Nov 2017... Semn ca prima data a fost folosit in noiembrie 2016. Uite asa cumperi un resigilat la pret de telefon nou.
Edited by Vlad_Draku, 18 January 2017 - 17:34. |
#76
Posted 18 January 2017 - 19:27
Si marfa expusa in magazin cum crezi ca o cumperi? Poate si telefonul ala a fost expus si apoi pus la loc in cutie sau poate asa l-au primit din depozit. Oricum, magazinul iti da 2 ani garantie din momentul cumpararii, cum face si emag, de exemplu, cu resigilatele.
|
#77
Posted 18 January 2017 - 20:45
tigerheart, pe telefoanele din magazin scrie pe spate "demo". Multe n-au modul de GPS si cine stie ce alte functii lipsesc.
Si cum explici ca a fost pus la loc in cutie de 2 ori.... pune-te in locul meu si mai vorbim. Edited by Vlad_Draku, 18 January 2017 - 20:53. |
#78
Posted 18 January 2017 - 21:01
Stiu ce vrei sa zici si am si vazut cum se lucreaza in unele magazine. Nu am de unde sa stiu ce s-a intamplat cu telefonul tau, dar zi mersi ca nu ai vreo problema cu el si ca e in regula. Data viitoare fii mai atent la ambalaj si daca e ceva in neregula atunci comenteaza acolo, dupa ce ai plecat de acolo nu prea ai ce sa mai faci, nu ai o dovada care "sa tina", asa pe cuvant nu prea se merge.
|
#79
Posted 18 January 2017 - 21:12
tigerheart, mersi de sfaturi.
Sa inteleg ca nu se poate merge pe incredere cu magazinul asta, nu? |
#80
Posted 18 January 2017 - 23:48
Vlad_Draku, on 18 ianuarie 2017 - 21:12, said:
tigerheart, mersi de sfaturi. Sa inteleg ca nu se poate merge pe incredere cu magazinul asta, nu? Tu ai mers pe incredere si uite ce ai patit. Mami si fratemiu au mers pe incredere si uite unde s-a ajuns cu laptopul. Asta nu inseamna ca toti patesc la fel, noi suntem din categoria celor mai ghinionisti/naivi as putea sa spun Ideea e ca trebuie sa iti cunosti drepturile si obligatiile, sa ai temele facute, sa te astepti la orice si sa verifici produsul, in magazin, la sange.E foarte important si sa citesti tot ce semnezi si sa intrebi vanzatorul/consultantul tot ce vrei sa stii. Fara rusine . |
#81
Posted 19 January 2017 - 11:04
Am intrebat vanzatorul si am fost mintit. A spus ca nu a mai fost desigilat.
|
#82
Posted 01 February 2017 - 22:13
Buna seara, am si eu o problema cu magazinul dumneavoastra din timisoara/iulius mall, am cumparat un televizor marca samsung, model 40j5100, seria 03BWU3HIHA02396X, IN DATA DE 18.01.2017.Nr. Inregistrare 2011206050280 in vederea intrari in service.
Prima problema sa gresit data cand sa trecut pe certificatul de garantie....baiatul a trecut data de 18.01.2016....i-am specificat acest lucru si el a raspuns ca nu mai are ce sa faca si asa e irelevant...subtil....trec cu vederea, mi se face proba, totul pare in regula, il iau acasa si il las in sufragerie,iar in data de 19.01.2017 seara il asamblez, il bag in priza, fac setarile initiale, conectez cablu tv si dupa 10 minute am si semnal tv,totul pare ok...dupa o ora il opresc si merg la lucru, a doua zi dimineata(20.01.2017) pornesc televizorul si dupa o ora de functionare, raman fara sunet la el, indiferent pe ce canal mutam sau ce conectam la el, televizorul nu avea sunet, asa ca merg cu el la mediagalaxy timisoara iulius mall si baieti imi zic ca il trimit in service...( asta dupa ~5 ore de functionare sa zicem)...trec si peste asta... Problema doi...in data de 01.02.2017, sunt sunat sa ridic televizorul, merg si mi se spune ca sa schimbat PCB, ok ii fac o proba de sunet si de imagine prin hdmi si pare ok, ajung acasa il las in sufragerie ca si data trecuta si mai pe seara dupa 4/5 ore ma pun sa il montez, conectez googlechromcast la el si ascult muzica pe youtube in timp ce lucrez la un proiect...mai pe seara bag si cablu tv in el si fac setarile initiale ca sa constat faptul ca, televizorul citeste cablul tv dar nu afiseaza nici un program(i-a luat aproximativ 60 de minute sa gaseasca 60 de canale, adica de 6 ori mai mult ca prima data)...incerc la un televizor asemanator, care desigur merge de minune, mai incerc odata la televizorul problema si surpriza nu merge.. Deci in 2 saptamani televizorul a ramas fara sunet si fara cablu tv, in aceste 2 saptamani televizorul a stat la mine 3 zile din care folosit ~10 ore si 13 zile in service. Sun la domnii de la media galaxy si imi spun sa il trimit in service din nou!!! In concluzie eu am cumparat un televizor defect, care o sa faca inca un drum de 15 zile in garantie( adica o luna in garantie si o zi la mine...) Doresc sa va spun ca maine la prima ora am sa merg la ANPC si am sa va fac reclamatie, este inaceptabil acest lucru. Edited by condru, 01 February 2017 - 22:21. |
|
#83
Posted 02 February 2017 - 01:19
condru, on 01 februarie 2017 - 22:13, said:
Buna seara, am si eu o problema cu magazinul dumneavoastra din timisoara/iulius mall, am cumparat un televizor marca samsung, model 40j5100, seria 03BWU3HIHA02396X, IN DATA DE 18.01.2017.Nr. Inregistrare 2011206050280 in vederea intrari in service. Prima problema sa gresit data cand sa trecut pe certificatul de garantie....baiatul a trecut data de 18.01.2016....i-am specificat acest lucru si el a raspuns ca nu mai are ce sa faca si asa e irelevant...subtil....trec cu vederea, mi se face proba, totul pare in regula, il iau acasa si il las in sufragerie,iar in data de 19.01.2017 seara il asamblez, il bag in priza, fac setarile initiale, conectez cablu tv si dupa 10 minute am si semnal tv,totul pare ok...dupa o ora il opresc si merg la lucru, a doua zi dimineata(20.01.2017) pornesc televizorul si dupa o ora de functionare, raman fara sunet la el, indiferent pe ce canal mutam sau ce conectam la el, televizorul nu avea sunet, asa ca merg cu el la mediagalaxy timisoara iulius mall si baieti imi zic ca il trimit in service...( asta dupa ~5 ore de functionare sa zicem)...trec si peste asta... Problema doi...in data de 01.02.2017, sunt sunat sa ridic televizorul, merg si mi se spune ca sa schimbat PCB, ok ii fac o proba de sunet si de imagine prin hdmi si pare ok, ajung acasa il las in sufragerie ca si data trecuta si mai pe seara dupa 4/5 ore ma pun sa il montez, conectez googlechromcast la el si ascult muzica pe youtube in timp ce lucrez la un proiect...mai pe seara bag si cablu tv in el si fac setarile initiale ca sa constat faptul ca, televizorul citeste cablul tv dar nu afiseaza nici un program(i-a luat aproximativ 60 de minute sa gaseasca 60 de canale, adica de 6 ori mai mult ca prima data)...incerc la un televizor asemanator, care desigur merge de minune, mai incerc odata la televizorul problema si surpriza nu merge.. Deci in 2 saptamani televizorul a ramas fara sunet si fara cablu tv, in aceste 2 saptamani televizorul a stat la mine 3 zile din care folosit ~10 ore si 13 zile in service. Sun la domnii de la media galaxy si imi spun sa il trimit in service din nou!!! In concluzie eu am cumparat un televizor defect, care o sa faca inca un drum de 15 zile in garantie( adica o luna in garantie si o zi la mine...) Doresc sa va spun ca maine la prima ora am sa merg la ANPC si am sa va fac reclamatie, este inaceptabil acest lucru. Va doresc mult succes si multa rabdare in rezolvarea situatiei dvs. care se pare ca este asemanatoare cu a mea, povestea cu laptopul . Pentru noi din pacate nu s-a mai putut face nimic.Apropo, am un update si eu, m-a contactat serviciul clienti de la MG spunand ca doresc sa mai fiu clientul lor si daca ne decidem sa mai achizitionam de la ei ne vor face o reducere.Asa ca am testat terenul cu un laptop Dell, 2000 de lei, i-am intrebat ca daca ar fi sa il cumparam si sa dam laptopul cel vechi pentru piese ( buy back mi se pare ca se numeste programu, valorea celui vechi era apropx tot 2000 de lei ) cat ar fi reducerea ? Am primit un cod valabil 3 zile cu reducere 2 % .Voi ce ati face, ce parere aveti ? @condru Ati verificat televizorul in magazin inainte sa-l achizitionati? Era sigilat ? Era produsul expus sau unul nou ? Daca data garantiei a fost trecuta gresit -2016 in loc de 2017, atunci televizorul va iesi din garantie cu un an mai repede . Edited by IuliaOana11, 02 February 2017 - 01:23. |
#84
Posted 02 February 2017 - 06:44
Data garantiei se ia dupa factura sau bon emis in ziua achizitiei. Nu dupa certificat. Spor
|
#85
Posted 02 February 2017 - 07:04
#86
Posted 02 February 2017 - 07:10
2% inseamna prea putin. Poti sa il vinzi pe piese la serviceuri de cartier si scoti mult mai bine. Hdd, display si rami se vand mai usor...restul....cum prinzi(olx, okazii, etc....)
Spor |
#88
Posted 02 February 2017 - 09:26
Conform legi 449/2003, produsul trebuie sa se intoarca conform din service, lucru care nu s-a facut....ceea ce inseamna conform acestei legi ca firma este pasiva de o contraventie cuprinsa intre 5000 de lei si 25000 de lei...procesul verbal de predare primire nu a fost trecuta firma care asigura service'ul, adica inca o contraventie de 1000~2000 lei...certificatul de garantie completat gresit...eu sunt om inainte de toate, am sa merg si am sa vorbesc frumos cu domnii sa imi returneze bani sau sa imi schimbe produsul cu altu identic sa diferit cu diferenta din partea mea, iar daca nici asa nu merge am sa recurg la anpc...nu poti fi luat in bataie de joc pe bani tai!scuzele de rigoare pentru caligrafie, scriu de pe un telefon...
Mtumesc utilizatorilor care ma sustin! Edited by condru, 02 February 2017 - 09:29. |
#89
Posted 02 February 2017 - 22:28
condru, on 02 februarie 2017 - 09:26, said:
Conform legi 449/2003, produsul trebuie sa se intoarca conform din service, lucru care nu s-a facut....ceea ce inseamna conform acestei legi ca firma este pasiva de o contraventie cuprinsa intre 5000 de lei si 25000 de lei...procesul verbal de predare primire nu a fost trecuta firma care asigura service'ul, adica inca o contraventie de 1000~2000 lei...certificatul de garantie completat gresit...eu sunt om inainte de toate, am sa merg si am sa vorbesc frumos cu domnii sa imi returneze bani sau sa imi schimbe produsul cu altu identic sa diferit cu diferenta din partea mea, iar daca nici asa nu merge am sa recurg la anpc...nu poti fi luat in bataie de joc pe bani tai!scuzele de rigoare pentru caligrafie, scriu de pe un telefon... Mtumesc utilizatorilor care ma sustin! Asa, un om care isi cunoaste drepturile, frumos sa vad asa ceva. Iti urez mult succes si sper sa iti fie solutionata problema. Tine-ne la curent ! |
#90
Posted 06 February 2017 - 21:25
Buna, vreau o lamurie mai amanuntita din partea Mdia Galaxy cu privire la calitatea telefoanelor vandute .Am achizitionat in octombrie 2016 un telefon Samsung Galaxy S7 edge, (pe factura emisa scrie clar dual sim,insa el este single sim toata ziua) .precizez ca nu sunt cunoascatoare avansata in materie de it si telefoane, insa din momentul achiziotionarii am sesizat ca sertarul cartelei sim nu se inchide la acelasi nivel,cartea sim fiind pusa in telefon tot de acelasi angajat care mi l-a si vandut , am cerut o explicatie in legatura cu acest aspect si vanzatorul (care apropo era de la gama IT, NU telefoane...)m-a asigurat ca nu am de ce sa imi fac griji si ca il pot folosi in conditii normale ,acest aspect neavand vreun fel de consecinta ulterioara. Telefonul a fost folosit in conditiile normale de uz precizate de producator, ba nici macar nu lam bagat SUB apa ,fiindu-mi frica de faptul ca nu este etans ,a fost doar folosit cu mana uda si stropit cu apa de la robinet (pentru a verifica daca merge touchscreenul daca este umed) si in stropi de ploaie deoarece fiind toamna la vremea aceea, m-a prins si ploaia pe strada de cateva ori..
Ulterior ,adica acum aproximativ o saptamana telefonul s-a stins din senin avand bateria incarcata si nemaipornind .L-am dus inapoi la magazin, trimis in garantie si speficicat din nou sa se uite cineva si la acel sertar (citind pe net ca e posibil ca sa nu fie bine capsulat din fabrica sau chiar vandut resigilat ca fiind nou - cum s-a mai intamplat in cazul Altex- din nou angajatii zicandu-mi ca nu are nici o legatura , ba mai mult mi-au sugerat ca sunt "paranoica si dezinformata rau" ). Dupa cateva zile sunt sunata de la service sa mi se comunice ca am pierdut garantia datorita faptului ca am tinut telefonul in contact cu apa si ca ma costa apr. 1400 de lei . Cand am fost sa ridic telefonul de la magazin, am cerut explicatie de ce nu a fost trecuta si mentiunea cu sertarul pentru sim in formularul pentru trimitere in garantie si un superior de la telefoane mi-a zis foarte sigur pe el ca toate telefoanele vandute de ei sunt asa... Urmeaza sa fac plangere si pe site-ul media galaxy, pentru ca nu e normal ca asa ceva sa se intample. Citez : "Lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia" Doresc un raspuns in legatura cu acest caz,deoarece m-a pus tare pe ganduri faptul ca nimeni nu a vrut sa imi explice ce e cu acel sertar astazi cand am fost sa il ridic si nici nu a fost mentionat in formular,cu toate ca am specificat asta.Plus ca mai am cunostiinte care au patit chestii nasoale tare (scuzati expresia) cu voi. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users