Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...
 Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...
 

Benzina vs motorina

- - - - -
  • Please log in to reply
3625 replies to this topic

#3133
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003
Bad post. Delete.

Edited by bladhaund, 13 March 2017 - 13:51.


#3134
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010
Diesel vs benzina

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9p9FhHFI6hk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

De la minutul 3:30 desi diesel are cuplu mult mai mare 250 vs 175 benzina trece pe langa fluierand.


Edited by Kazmer, 23 March 2017 - 14:36.


#3135
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

 Kazmer, on 23 martie 2017 - 14:35, said:

Diesel vs benzina


De la minutul 3:30 desi diesel are cuplu mult mai mare 250 vs 175 benzina trece pe langa fluierand.

Masinile au aceeasi putere ?

#3136
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Cum puteti asemenea "emisiuni"? Ce puteti afla interesant de la o astfel de testare?

#3137
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010
Masinile au aceeasi putere 105 cp. Eu cand am facut test cu 2.0 tdi a fost mare dezamagire intre 1500 si 2000 motorul era mort poate e chestia cu turbo lag dar mi se pare jenant. Chestia cu cuplul diesel e mai degraba marketing.

#3138
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
O mare dezamăgire în comparație cu ce?

#3139
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

 Kazmer, on 23 martie 2017 - 22:17, said:

Masinile au aceeasi putere 105 cp. Eu cand am facut test cu 2.0 tdi a fost mare dezamagire intre 1500 si 2000 motorul era mort poate e chestia cu turbo lag dar mi se pare jenant. Chestia cu cuplul diesel e mai degraba marketing.

Si la benzinarele turbo e la fel in zona aceea, desi unele au cuplu maxim incepand de la 1400 rpm. Eu cand am trecut prima oara de pe aspirata mea pe Ford 1.5 ecoboost am crezut prima oara ca e defect motorul, invatat la a mea ca poti sa-i dai blana la orice turatie.

#3140
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007
anul asta schimb masina si foarte probabil merg tot pe diesel ,explic si de ce. am in vedere 1.5 T de 165 cai si 2 l diesel de 170, asta din urma un pic mai scump dar mai rapid cu 0.2 s (0-100 km/h). reprizele banuiesc ca-s apropiate dar testele is facute cu masinile goale. daca bagi 4 persoane  , faci plinul la rezervor si mai pornesti AC diferentele se vor mari considerabil din cauza cuplului(250 vs 400 Nm). pt mine e important ca in traficul aglomerat din RO sa am o masina potenta , am 2 copii si in vacante/excursii/etc plecam cu masina plina.
2T era altceva dar ar costa cu 5 mii mai mult si consuma + 2,5 l/100  fata de diesel.

#3141
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,916
  • Înscris: 31.03.2003

 Kazmer, on 23 martie 2017 - 22:17, said:

Masinile au aceeasi putere 105 cp. Eu cand am facut test cu 2.0 tdi a fost mare dezamagire intre 1500 si 2000 motorul era mort poate e chestia cu turbo lag dar mi se pare jenant. Chestia cu cuplul diesel e mai degraba marketing.
Sincer, si eu am fost dezamagit de Mazda 6MPS, 260 cp si 380 Nm.
Golful meu 1.9 TDi 101 cp si vreo 240 Nm parca, dupa o remapare agresiva tragea mai bine.
:)

#3142
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010

 fortzoso, on 24 martie 2017 - 00:15, said:



Si la benzinarele turbo e la fel in zona aceea, desi unele au cuplu maxim incepand de la 1400 rpm. Eu cand am trecut prima oara de pe aspirata mea pe Ford 1.5 ecoboost am crezut prima oara ca e defect motorul, invatat la a mea ca poti sa-i dai blana la orice turatie.

Nu ai vazut în film ca la benzinare nu e la fel?e drept ca nu e ford ci VW. Ți am spus ca trebuia sa iei vw e alta clasa. Diferenta de pret merita si recuperezi la revanzare si consum. 1 litru mai putin la consum inseamna 100 euro la 10000 km.

#3143
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

 Kazmer, on 24 martie 2017 - 07:20, said:

Nu ai vazut în film ca la benzinare nu e la fel?e drept ca nu e Ford ci VW. Ți am spus ca trebuia sa iei vw e alta clasa. Diferenta de pret merita si recuperezi la revanzare si consum. 1 litru mai putin la consum inseamna 100 euro la 10000 km.

Vezi ca acolo au testat doua amaraciuni de 105 CP. Eu trecusem de pe una V8 RWD pe una FWD de numai 150 CP si pe deasupra si turbo (nu trage liniar). Asa ca stai linistit si pe VW as fi avut aceeasi impresie. Problema la ele sunt turatiile joase si tractiune FWD indiferent de marca. De aceea BMW rulz. Cele serioase au motoare aspirate V8 si sunt RWD.

#3144
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,663
  • Înscris: 24.10.2015

 oaspetele, on 24 martie 2017 - 05:49, said:


Sincer, si eu am fost dezamagit de Mazda 6MPS, 260 cp si 380 Nm.
Golful meu 1.9 TDi 101 cp si vreo 240 Nm parca, dupa o remapare agresiva tragea mai bine.
:)

Ai facut si vreun test sau spui ca tragea mai bine de la sensatii?

#3145
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,916
  • Înscris: 31.03.2003
Evident ca astea erau senzatiile.
:)
Dar probabil ca am avut asteptari mult prea mari de la Mazda respectiva.
Daca puteam sa fac un drive test inainte...asta e.

#3146
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Ce inseamna mapare agresiva? I-ai mai pus vreun motor de 150cp?

#3147
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,916
  • Înscris: 31.03.2003
Nu.
Eu cred ca agresiv e suficent de sugestiv.

#3148
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Si totusi, humor us! Asa de amorul topicului, chiar ma intereseaza cum ai facut tu din prastia aia o masina cu caracteristici ale motorului mai bune decat ale mps-ului, care presupun ca nu era cazan, ca asta agresata!

Edited by farausername, 11 April 2017 - 06:20.


#3149
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,916
  • Înscris: 31.03.2003
Cazan nu era niciuna.
Eu vobesc de senzatii si asteptari, de experienta si nivel de comparatie.
O ideea : ridicarea limitarilor in treptele mici de viteza.

#3150
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Cazan e aia care merge cu....pacura, pardon, motorina!
Nu ma pricep insa cifrele respective spun multe! Daca nu ma insel MPS-ul ala e stock, iar tu ai tras de un motoras pe jumatatea aluia si zici ca era ozn, o fi si asa, totul tine de perceptii!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate