Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Timbrul de mediu declarat ilegal de către Curtea de Justiție a Uniunii Europene
#20
Posted 09 June 2016 - 20:03
utopium, on 09 iunie 2016 - 18:04, said: Vor face o taxa anuala care va fi mult mai nasoala pentru cei cu masini poluante ... Intrebarea mea este: daca vrei sa radiezi o masina fara taxa platita, se poate face fara sa mai platesti taxele pe care nu le-ai platit niciodata (poluare, mediu, timbru verde si orice alte denumiri pe care le avea)? |
#21
Posted 10 June 2016 - 06:48
Asta ar fi culmea prostiei.
Sa platesti taxa de poluare/mediu pt o masina pe care vrei sa o scoti din circulatie/sa o casezi. |
#22
Posted 10 June 2016 - 07:10
Oare cum ar fi, eu care am plătit de curând 2400 lei timbru de mediu( acum 2 luni) să ma trezesc că am plătit degeaba? oare câți ca mine?
|
#23
Posted 10 June 2016 - 08:24
tu nu.
e vorba de aia care au platit pana in martie 2013. toate variantele de taxa, pana la acea data, au fost declarate ilegale, rand pe rand, de curtea europeana de justitie. acum aceeasi curte, zice ca statul roman nu are voie sa ia in considerare o taxa ilegala. momentan, masinile care au platita acea taxa, asa ilegala cum e, nu mai platesc la revanzare alta taxa. in principiu, oricum masinile care au platit pana in 2013 taxa sunt riscante la cumparare. chiar daca in momentul cand o cumperi are taxa nerecuperata, cat masina e la tine, ala recupereaza taxa si o iei in brate original cand vinzi. |
#24
Posted 10 June 2016 - 09:28
slai, on 10 iunie 2016 - 08:24, said: in principiu, oricum masinile care au platit pana in 2013 taxa sunt riscante la cumparare. Orice forma de taxa auto platita pana acum trebuie returnata, iar impozitarea anuala trebuie modificata astfel incat sa devina echitabila si pot include acolo o taxa de poluare. |
#25
Posted 10 June 2016 - 10:00
Taxa auto de prima inmatriculare exista in majoritatea tarilor europene. Exceptiile mai notabile sunt germania si anglia, care in schimb au taxa anuala.
Danemarca este recordmana, minimul e 105% din valoarea masinii, maximul 180%. https://www.pwc.com/...-guide-2014.pdf danemarca e la pagina 120. 2.2.3. Tax due The registration tax depends on the type of vehicle. The registration tax will only be paid once. Registration tax in Denmark for a new car is based on the car’s sales price, but to some extent also on technical equipment, etc. Registration tax for second-hand cars is based on an estimated value. The estimated value is based on the sales price for a similar car purchased in Denmark including VAT, but without registration tax. The registration tax for new private petrol and diesel cars is 105% for the car’s value (sales price) up to 79,000 DKK, and 180% for the value exceeding 79,000 DKK. 2.2.4. Tax period The date of first registration Edited by slai, 10 June 2016 - 10:04. |
#26
Posted 10 June 2016 - 10:20
tfmercedez, on 09 iunie 2016 - 20:03, said:
Pai este deja impozitul. |
#27
Posted 10 June 2016 - 10:24
neur0, on 09 iunie 2016 - 18:13, said:
Nu prea cred. Taxa este ca să descurajeze cumpărarea mașinilor SH. Intr-o tara logica unde lucrurile merg cum trebuie. La noi mai degraba taxa (ca orice taxa) are ca scop principal umplerea visteriei. Daca visteria este plina, guvernul este stabil, tara merge, iar administratorii ei pot face linistiti cumparaturi supraevaluate. Pai de ce altfel s-ar bate pe posturi de bugetari prost platite. |
#28
Posted 10 June 2016 - 10:27
bladhaund, on 09 iunie 2016 - 18:09, said:
Puteai sa-ti iei loganul acela 0.9, dar tu ai vrut sa te spargi in figuri, ai mers la motoare nesimtit de mari, 1.2 - 1.4. Acum nu ai decat sa tragi ponoasele. neur0, on 09 iunie 2016 - 18:13, said:
Nu prea cred. Taxa este ca să descurajeze cumpărarea mașinilor SH. Edited by utopium, 10 June 2016 - 10:28. |
|
#29
Posted 10 June 2016 - 10:30
utopium, on 10 iunie 2016 - 10:27, said:
Nope, am mers pe un 999 cm3 Care, culmea, face 0-100 in sub 10 secunde desi vorbim de o compacta de familie cu portbagaj de aproape 600 de litri (adica o Octavia 1.0 TSI) Tocmai ... cea mai buna metoda de a descuraja e plata unei taxe mari anuale daca masina e mai poluanta. Ce-i, ca suna interesant. |
#30
Posted 10 June 2016 - 10:33
utopium, on 10 iunie 2016 - 10:20, said:
Care nu tine cont de poluare si e nesemnificativ sub 2000 cmc (majoritatea masinilor). Eu pentru noua masina voi plati impozit de 39 de lei ... la o masina care are pret de lista de vreo 18.000 de euro. In cazul meu chiar e o masina care polueaza putin, dar totusi ... 39 de lei pe an impozit e ridicol. Care ar fi problema ca platesti cei 39 de lei, oricum este un furt, taxarea proprietatii este un furt, statul castiga foarte mult de pe urma masinii tale, TVA, taxe in benzina,tot ce consumi cu ea statul ia taxe, tot ce repari la ea statul ia taxe, ia si de la tine, ia si de la angajatul de la service, de ce plangeti statul ? |
#31
Posted 10 June 2016 - 10:34
utopium, on 10 iunie 2016 - 10:20, said:
Care nu tine cont de poluare si e nesemnificativ sub 2000 cmc (majoritatea masinilor). Eu pentru noua masina voi plati impozit de 39 de lei ... la o masina care are pret de lista de vreo 18.000 de euro. In cazul meu chiar e o masina care polueaza putin, dar totusi ... 39 de lei pe an impozit e ridicol. |
#32
Posted 10 June 2016 - 10:41
utopium, on 10 iunie 2016 - 10:20, said:
Care nu tine cont de poluare si e nesemnificativ sub 2000 cmc (majoritatea masinilor). Eu pentru noua masina voi plati impozit de 39 de lei ... la o masina care are pret de lista de vreo 18.000 de euro. In cazul meu chiar e o masina care polueaza putin, dar totusi ... 39 de lei pe an impozit e ridicol. |
#33
Posted 10 June 2016 - 10:56
slai, on 10 iunie 2016 - 10:00, said: Taxa auto de prima inmatriculare exista in majoritatea tarilor europene. Exceptiile mai notabile sunt germania si anglia, care in schimb au taxa anuala. Danemarca sunt dusi cu capul. Am putea sa ne uitam la exemplul Cehiei: au doar taxa de drum si atat. utopium, on 10 iunie 2016 - 10:27, said: Care, culmea, face 0-100 in sub 10 secunde desi vorbim de o compacta de familie cu portbagaj de aproape 600 de litri (adica o Octavia 1.0 TSI) |
|
#34
Posted 10 June 2016 - 10:59
bladhaund, on 10 iunie 2016 - 10:34, said:
Eu am circa 7000 / an (cumulat pe toate masinile). mufasa, on 10 iunie 2016 - 10:30, said:
Ce-i, ca suna interesant. Edited by utopium, 10 June 2016 - 11:03. |
#35
Posted 10 June 2016 - 11:01
#36
Posted 10 June 2016 - 11:03
aia e valoarea de referinta, din care se face reducerea in functie de ani, norma euro, co2, kilometri.
maximul la referinta cred ca e 15 euro la benzinare euro 3, 25 la diesel euro3. Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users