Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 

Timbrul de mediu declarat ilegal de către Curtea de Justiție a Uniunii Europene

- - - - -
  • Please log in to reply
328 replies to this topic

#19
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,704
  • Înscris: 25.11.2014
Ie scumpe dom'le!

#20
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,568
  • Înscris: 15.06.2007

 utopium, on 09 iunie 2016 - 18:04, said:

Vor face o taxa anuala care va fi mult mai nasoala pentru cei cu masini poluante ...
Pai este deja impozitul.

Intrebarea mea este: daca vrei sa radiezi o masina fara taxa platita,   se poate face fara sa mai platesti taxele  pe care nu le-ai platit niciodata (poluare, mediu, timbru verde si orice alte denumiri pe care le avea)?

#21
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Asta ar fi culmea prostiei.
Sa platesti taxa de poluare/mediu pt o masina pe care vrei sa o scoti din circulatie/sa o casezi.

#22
regali

regali

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 04.06.2005
Oare cum ar fi, eu care am plătit de curând 2400 lei timbru de mediu( acum 2 luni) să ma trezesc că am plătit degeaba? oare câți ca mine?

#23
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,867
  • Înscris: 25.01.2007
tu nu.
e vorba de aia care au platit pana in martie 2013.
toate variantele de taxa, pana la acea data, au fost declarate ilegale, rand pe rand, de curtea europeana de justitie.
acum aceeasi curte, zice ca statul roman nu are voie sa ia in considerare o taxa ilegala.
momentan, masinile care au platita acea taxa, asa ilegala cum e, nu mai platesc la revanzare alta taxa.

in principiu, oricum masinile care au platit pana in 2013 taxa sunt riscante la cumparare.
chiar daca in momentul cand o cumperi are taxa nerecuperata, cat masina e la tine, ala recupereaza taxa si o iei in brate original cand vinzi.

#24
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

 slai, on 10 iunie 2016 - 08:24, said:

in principiu, oricum masinile care au platit pana in 2013 taxa sunt riscante la cumparare.
Este absurd ca intregul parc auto SH din Romania (mai putin ultimii doi ani si doua luni) sa fie pus in incertitudine. Guvernantii trebuie sa gaseasca o solutie definitiva la aceasta problema. Iar singura solutie corecta este alinierea la practica altor tari civilizate, adica sa desfiinteze aceasta taxa stupida. Toate tarile care au taxe anuale se multumesc cu impozitul anual, unde e inclusa o forma de taxa de poluare. Destul de multe tari nici nu au impozit auto. La noi oricum impozitele anuale auto sunt la cele mai mari valori din Europa si din lume, la anumite categorii (motoare mari).

Orice forma de taxa auto platita pana acum trebuie returnata, iar impozitarea anuala trebuie modificata astfel incat sa devina echitabila si pot include acolo o taxa de poluare.

#25
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,867
  • Înscris: 25.01.2007
Taxa auto de prima inmatriculare exista in majoritatea tarilor europene. Exceptiile mai notabile sunt germania si anglia, care in schimb au taxa anuala.
Danemarca este recordmana, minimul e 105% din valoarea masinii, maximul 180%.

https://www.pwc.com/...-guide-2014.pdf
danemarca e la pagina 120.

2.2.3. Tax due
The registration tax depends on the type of vehicle. The registration tax will only be
paid once. Registration tax in Denmark for a new car is based on the car’s sales price,
but to some extent also on technical equipment, etc.
Registration tax for second-hand cars is based on an estimated value. The estimated
value is based on the sales price for a similar car purchased in Denmark including
VAT, but without registration tax.
The registration tax for new private petrol and diesel cars is 105% for the car’s value
(sales price) up to 79,000 DKK, and 180% for the value exceeding 79,000 DKK.
2.2.4. Tax period
The date of first registration

Edited by slai, 10 June 2016 - 10:04.


#26
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,897
  • Înscris: 14.08.2007

 tfmercedez, on 09 iunie 2016 - 20:03, said:

Pai este deja impozitul.
Care nu tine cont de poluare si e nesemnificativ sub 2000 cmc (majoritatea masinilor). Eu pentru noua masina voi plati impozit de 39 de lei ... la o masina care are pret de lista de vreo 18.000 de euro. In cazul meu chiar e o masina care polueaza putin, dar totusi ... 39 de lei pe an impozit e ridicol.

#27
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 neur0, on 09 iunie 2016 - 18:13, said:

Nu prea cred. Taxa este ca să descurajeze cumpărarea mașinilor SH.

Intr-o tara logica unde lucrurile merg cum trebuie.
La noi mai degraba taxa (ca orice taxa) are ca scop principal umplerea visteriei. Daca visteria este plina, guvernul este stabil, tara merge, iar administratorii ei pot face linistiti cumparaturi supraevaluate. Pai de ce altfel s-ar bate pe posturi de bugetari prost platite.

#28
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,897
  • Înscris: 14.08.2007

 bladhaund, on 09 iunie 2016 - 18:09, said:

Puteai sa-ti iei loganul acela 0.9, dar tu ai vrut sa te spargi in figuri, ai mers la motoare nesimtit de mari, 1.2 - 1.4. Acum nu ai decat sa tragi ponoasele.
Nope, am mers pe un 999 cm3 Posted Image Care, culmea, face 0-100 in sub 10 secunde desi vorbim de o compacta de familie cu portbagaj de aproape 600 de litri (adica o Octavia 1.0 TSI)

 neur0, on 09 iunie 2016 - 18:13, said:

Nu prea cred. Taxa este ca să descurajeze cumpărarea mașinilor SH.
Tocmai ... cea mai buna metoda de a descuraja e plata unei taxe mari anuale daca masina e mai poluanta.

Edited by utopium, 10 June 2016 - 10:28.


#29
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 utopium, on 10 iunie 2016 - 10:27, said:

Nope, am mers pe un 999 cm3 Posted Image Care, culmea, face 0-100 in sub 10 secunde desi vorbim de o compacta de familie cu portbagaj de aproape 600 de litri (adica o Octavia 1.0 TSI)


Tocmai ... cea mai buna metoda de a descuraja e plata unei taxe mari anuale daca masina e mai poluanta.

Ce-i, ca suna interesant.

#30
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002

 utopium, on 10 iunie 2016 - 10:20, said:

Care nu tine cont de poluare si e nesemnificativ sub 2000 cmc (majoritatea masinilor). Eu pentru noua masina voi plati impozit de 39 de lei ... la o masina care are pret de lista de vreo 18.000 de euro. In cazul meu chiar e o masina care polueaza putin, dar totusi ... 39 de lei pe an impozit e ridicol.

Care ar fi problema ca platesti cei 39 de lei, oricum este un furt, taxarea proprietatii este un furt, statul castiga foarte mult de pe urma masinii tale, TVA, taxe in benzina,tot ce consumi cu ea statul ia taxe, tot ce repari la ea statul ia taxe, ia si de la tine, ia si de la angajatul de la service, de ce plangeti statul ?

#31
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

 utopium, on 10 iunie 2016 - 10:20, said:

Care nu tine cont de poluare si e nesemnificativ sub 2000 cmc (majoritatea masinilor). Eu pentru noua masina voi plati impozit de 39 de lei ... la o masina care are pret de lista de vreo 18.000 de euro. In cazul meu chiar e o masina care polueaza putin, dar totusi ... 39 de lei pe an impozit e ridicol.
Eu am circa 7000 / an (cumulat pe toate masinile). Facem jumi-juma, daca te simti prea putin taxat? Sa-ti dau ibanul sa-mi virezi vreo 3000?

#32
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,568
  • Înscris: 15.06.2007

 utopium, on 10 iunie 2016 - 10:20, said:

Care nu tine cont de poluare si e nesemnificativ sub 2000 cmc (majoritatea masinilor). Eu pentru noua masina voi plati impozit de 39 de lei ... la o masina care are pret de lista de vreo 18.000 de euro. In cazul meu chiar e o masina care polueaza putin, dar totusi ... 39 de lei pe an impozit e ridicol.
Pai poti sa platesti  in plus daca vrei. Uite in Franta nu se plateste NIMIC. Aia cat de ridicol este?

#33
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

 slai, on 10 iunie 2016 - 10:00, said:

Taxa auto de prima inmatriculare exista in majoritatea tarilor europene. Exceptiile mai notabile sunt germania si anglia, care in schimb au taxa anuala.
M-am uitat pe document, iar in Romania aveam una dintre cele mai mari taxe in valoare absoluta: 11 eur / g co2 la benzina, 20 eur/g co2 la motorina. De impozitul absurd la motoare mari am scris.\

Danemarca sunt dusi cu capul. Am putea sa ne uitam la exemplul Cehiei: au doar taxa de drum si atat.

 utopium, on 10 iunie 2016 - 10:27, said:

Care, culmea, face 0-100 in sub 10 secunde desi vorbim de o compacta de familie cu portbagaj de aproape 600 de litri (adica o Octavia 1.0 TSI)
Dude, that is so cool. You are god. Te fac o liniuta? Ma duc sa-mi ung lantul la bicicleta.

#34
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,897
  • Înscris: 14.08.2007

 bladhaund, on 10 iunie 2016 - 10:34, said:

Eu am circa 7000 / an (cumulat pe toate masinile).
Ce sa zic, pregateste-te pentru 10.000/an de la anul Posted Image

 mufasa, on 10 iunie 2016 - 10:30, said:

Ce-i, ca suna interesant.
Am scris: Skoda Octavia 1.0 TSI, 115 cai, 200 Nm, 0-100 in 9.9 sec, consum mixt oficial 4.5, 105 gr CO2 (speram sub 100, pe Golf Bluemotion acelasi motor are 99 gr CO2). Dupa alegeri eu zic ca va aparea noul impozit anual in functie de norma de poluare, capacitate si gr CO2, moment in care detinatorii de Euro 4 de 2000+ cmc deja se vor gandi serios sa scape de ele.

Edited by utopium, 10 June 2016 - 11:03.


#35
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

 utopium, on 10 iunie 2016 - 10:59, said:

Ce sa zic, pregateste-te pentru 10.000/an de la anul
Sau poate iti creste si tie pe la vreo 200 si imi scade mie la 2000. Ce parere ai?

#36
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,867
  • Înscris: 25.01.2007
aia e valoarea de referinta, din care se face reducerea in functie de ani, norma euro, co2, kilometri.
maximul la referinta cred ca e 15 euro la benzinare euro 3, 25 la diesel euro3.

Attached Files



Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate