Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Tesla Model X probleme si rechemare service.
Last Updated: Nov 04 2016 15:57, Started by
Torquemada-666
, May 15 2016 23:43
·
0
#91
Posted 17 May 2016 - 15:08
Altii vand deja masini cu autonomie de 600km, vand masini cu pretul de 35.000e sau dolari, masini fabricate de pron 2009 sau 2010.
Tesla va vinde 400km autonomie, la un pret de 35.000$(ipotetic inca) peste 1 an sau 2. Si uni numesc asta un succes 👎😁🤔 Edited by Torquemada-666, 17 May 2016 - 15:09. |
#92
Posted 17 May 2016 - 15:10
AlinE, on 17 mai 2016 - 15:03, said: cum mai nu are legatura cu masina? adica eu consum curent sa incarc o MASINA si generez astfel co2 ca la balamuc si tu spui ca nu masina e de vina? Nu tu generezi co2 cand iti incarci masina, ci producatorul de energie electrica. Indiferent ca tu iti incarci masina, sau consumi sau nu curent electric, producatorul de energie electrica tot atat co2 va genera. Sau voi credeti ca porneste cineva cate o termocentrala electrica special pentru incarcatul masinilor electrice? Productia de energie electrica e stas. Energia electrica produsa si neconsumata e pierduta. |
#94
Posted 17 May 2016 - 15:14
#95
Posted 17 May 2016 - 15:15
Producatorul va genera mai multaenergie electrica, daca masinile electrice vor fi din ce in ce mai multe. Mai ales ca alea consuma kilowatii intregi.
Daca incarc odata toate masinile el., s.ar putea sa ti se stinga lumina in casa. Aunci producatorul va suplimenta, productia de curent electric. Simplu ca la cls.I. |
#96
Posted 17 May 2016 - 15:15
Torquemada-666, on 17 mai 2016 - 15:01, said:
Explicaţia oficială? Tesla Model S utilizează 444 Wh/km, iar producerea acestei cantităţi de energie echivalează cu emiterea unei cantităţi de dioxid de carbon în atmosferă de 222 g/km. |
#98
Posted 17 May 2016 - 15:19
Torquemada-666, on 17 mai 2016 - 15:15, said:
Producatorul va genera mai multaenergie electrica, daca masinile electrice vor fi din ce in ce mai multe. Mai ales ca alea consuma kilowatii intregi. "kilowatii intregi" Torquemada-666, on 17 mai 2016 - 15:17, said: Golf e firma auto? |
#99
Posted 17 May 2016 - 15:22
Model S is an electric vehicle available in both rear wheel and all-wheel drive configurations. The liquid-cooled powertrain includes the battery and one or more motors, drive inverters and gear boxes.
70 kWh or 90 kWh microprocessor controlled, lithium-ion battery. Vad priceperea. 😁😁😁 |
#100
Posted 17 May 2016 - 15:28
ericmario, on 17 mai 2016 - 15:19, said:
Daca nu te pricepi la electricitate, mai bine nu te baga. "kilowatii intregi" http://forum.softped...rgie-eoliana-2/ Edited by AlinE, 17 May 2016 - 15:29. |
|
#103
Posted 17 May 2016 - 15:42
#105
Posted 17 May 2016 - 15:49
Puteti sa spuneti ce vreti, dar masina asta chiar arata bine.
Tesla-Model-X.jpg 60.23K 6 downloads https://www.teslamotors.com/modelx Torquemada-666, on 17 mai 2016 - 15:44, said:
Energia electrica e pierduta ... Epic momentul Ma refer la producatorii care produc si co2, pe langa energie electrica. Adica el a ars combustibil degeaba. |
|
#106
Posted 17 May 2016 - 15:53
nu contesta nimeni ca cele 3 modele nu ar arata bine, dar sa cumperi o masina (unii) sau sa o ridici in slavi (altii) doar ca arata bine si atat mi se pare aberant.
ericmario, on 17 mai 2016 - 15:49, said:
Puteti sa spuneti ce vreti, dar masina asta chiar arata bine. Tesla-Model-X.jpg https://www.teslamotors.com/modelx Pentru producator, faptul ca nu factureaza inseamna pierderi. Ma refer la producatorii care produc si co2, pe langa energie electrica. Adica el a ars combustibil degeaba. surplusul ala se stocheaza si se factureaza stai linistit. |
#107
Posted 17 May 2016 - 15:55
Toate costurile productiei curentului, le platim in pretul energiei electrice.
Nu pierd companiile nimic. |
#108
Posted 17 May 2016 - 15:58
Tesla vinde ca apple, pe aceleasi principii de marketing. Noi suntem altfel, noi inovam si schimbam lumea, chit ca nu avem slot de card si telefonul moare odata cu bateria, iar daca il scapi, cumperi altul.
Ti se spune ce grozav e randamentul masinii electrice dar uita sa mentioneze ca masina pe petrol genereaza si caldura care e folosita la incalzirea habitaclului iarna, iar in tarile europene asta este foarte important, nu ti se spune ca nu vei putea face un drum mai lung de 3-4 sute de km in conditii ideale cu masina electrica, ca vara vei avea de ales intre AC si autonomie, ca in zone in care curentul electric este obtinut pe cai traditionale, o Tesla polueaza mai mult ca una pe benzina echivalenta (cautati studiul stiintific daca sunteti curiosi). Iar ca sa obtii o Tesla va trebui sa schimbi masina curenta, generand mai mult CO2 decat daca ai pastra-o inca cativa ani. Toate aceste dezavantaje la un pret foarte mare, intetinere foarte scumpa. Daca toti am trai in California, unde curentul este obtinut din panouri solare, nu este frig si ai statii de incarcare la fiecare pas, o Tesla ar fi grozava. Dar mergi cu ea in Europa, mai ales Rusia, si situatia se schimba dramatic, acolo unde o Tesla devine mai degraba un accesoriu ed fala al unui bogatas. Sigur ca norvegienii se arunca pe Tesla si energie verde, produc atat petrol incat nu mai stiu ce sa faca cu banii. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users