Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine
 

Uman sau real?

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
AndreeaArt

AndreeaArt

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 30.03.2016
Ajutooor!
Sunt eleva in clasa a VIII-a si am media generala 10.... la simulare am luat 9.70 la romana si 8.20 la matematica... la romana am gresit din neatentie iar la mate geometria am facut-o praf! Trebuie sa aleg acum la ce profil voi merge, insa sunt extrem de indecisa... fiind olimpica la limba romana si limba engleza si fiind nebuna dupa istorie,geografie si germana m-am gandit sa merg la uman, insa toti colegii mei care imi fac concurenta aleg realul... chimia o tocesc deoarece nu o inteleg, fizica si biologia imi plac...geometria e cosmarul meu, insa ma descurc foarte bine la aritmetica... sunt foarte visatoare si iubesc tot ce tine de arta, dar nu optez pentru un liceu de arta......
Deci revenind.... real sau uman??? De mentionat ca URASC INFORMATICA!!!!!!!!

Edited by AndreeaArt, 30 March 2016 - 19:28.


#2
jeffy86able

jeffy86able

    True Evil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,514
  • Înscris: 06.01.2012
Eu as merge pe uman in locul tau.

#3
stlk

stlk

    Spartan Officer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,438
  • Înscris: 15.07.2008
-

Edited by stlk, 30 March 2016 - 20:00.


#4
Lumianu

Lumianu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 559
  • Înscris: 10.03.2016