Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
sunet la fiecare secunda 0 (javascript)
Last Updated: Mar 08 2016 18:09, Started by
colombo2003
, Mar 08 2016 15:13
·
0
#1
Posted 08 March 2016 - 15:13
Pentru test, am inceput cu minutele (si secunda 0). In final, doresc ca la fiecare ora fixa (0 minute si 0 secunde), sa se auda un sunet.
M-am gandit la urmatorul javascript: function pendula() { Digital=new Date() hours=Digital.getHours() minutes=Digital.getMinutes() seconds=Digital.getSeconds() if (seconds=0) { document.write("<audio id='sound' src='../audio/Clock.mp3' autoplay='autoplay'></audio>"); } } </script> Ca alternative, am incercat sa inlocuiesc linia document.write cu alte trei linii: mysound="<audio id='sound' src='../audio/Clock.mp3' autoplay='autoplay'></audio>" document.getElementById("pendula").innerHTML=mysound setTimeout("pendula()",60000)plus apelul functiei: pendula(); inainte de a inchide tagul script. Dar nu functioneaza. Ce anume nu este bine? Multumesc |
#2
Posted 08 March 2016 - 15:30
Operatorul de egalitate in javascript, ca si in majoritatea limbajelor este "==" . Tu folosesti "=" , care este operatorul de atribuire.
if (seconds==0) { document.write("<audio id='sound' src='../audio/Clock.mp3' autoplay='autoplay'></audio>"); } |
#3
Posted 08 March 2016 - 15:43
Mai degraba trebuie folosit "===" care realizeaza o comparatie stricta.
|
#5
Posted 08 March 2016 - 16:11
Gata! Am reusit!
setTimeout trebuia scos in afara if-ului de verificare la secunda 0 (era logic), iar valoarea sa o fac de asemena la secunda (adica timpul sa il pun 1000, nu 60000). Cod functional: function pendula() { var Digital=new Date(); var hours=Digital.getHours(); var minutes=Digital.getMinutes(); var seconds=Digital.getSeconds(); if (seconds==0) { mysound="<audio id='sound' src='../audio/Clock.mp3' autoplay='autoplay'></audio>"; document.getElementById("pendula").innerHTML=mysound; } setTimeout("pendula()",1000); } pendula(); Observatii: - functioneaza cu == - nu merge bine daca pun document.write in loc de cele doua linii, in if-ul de verificare a secundei 0. PS. Se poate inchide! |
#6
Posted 08 March 2016 - 16:44
Obisnuieste-te sa faci comparatiile cu === in Javascript.
|
#7
Posted 08 March 2016 - 18:09
As vrea acum ca la secunda zero, sa se auda acel sunet de atatea ori cate ore (sau minute) sunt; exact ca o pendula de perete sa zicem.
Clar trebuie sa fie o bucla if, dar nu functioneaza correct: fie nu se aude nimic, fie sunetul este redat o singura data. function pendula() { var Digital=new Date(); var hours=Digital.getHours(); var minutes=Digital.getMinutes(); var seconds=Digital.getSeconds(); mysound="<audio id='sound' src='../audio/Clock.mp3' autoplay='autoplay'></audio>"; if (seconds===0) { for (var i=1; i<=hours; i++) { document.getElementById("pendula").innerHTML=mysound; } setTimeout("pendula()",1000); } } pendula(); Am incercat sa ma joc cu valoarea de la setTimeout, chiar sa si o scot, dar... Ceva idei? Multumesc |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users