Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Volvo V90
#19
Posted 21 February 2016 - 18:43
D3an, on 21 februarie 2016 - 18:07, said:
iei BMW daca ai 20 de ani si vrei sa f*ti ceva si tu. |
#21
Posted 21 February 2016 - 19:32
Mie S/V90 mi se par XC90-uri noi turtite - imi pare rau ca Volvo a renuntat la stilul de design inceput cu vechiul XC90, continuat magistral la XC60, S&V60, si prezent si in seriile 30&40 - cu linii masculine, agresive si elegante in același timp. Cel putin dpdv exterior noile modele mi se par involutii ale celor pe care le-au inlocuit, chiar si la interior XC90-ul a fost o capodopera la vremea lui cu plansa de bord care practic curgea spre consola centrala. Tableta plantata vertical la S/V90 si XC90 e iarasi de gust discutabil, volanele mi se par chiar urate, tapiteria din pielea (cine a avut Volvo stie ca) nu se compara cu cea a concurentilor premium (si nu numai) si mult prea scumpe pentru motorizari si dotari. Probabil ca vor ajunge ca de obicei sa scoata editii cu discounturi de 35-40% ca sa mai vanda...
|
#23
Posted 21 February 2016 - 20:11
baliosss, on 21 februarie 2016 - 20:05, said:
Argumenteaza! LE asa cum am precizat era vb de masini noi, daca vorbim de "gioarse" asociate cu pustani cu cas la gura se poate, sigur, romania ii plina de exemple dar ma refeream la tari normale si civilizate Edited by Octavian_SK, 21 February 2016 - 20:13. |
#24
Posted 21 February 2016 - 22:02
Octavian_SK, on 21 februarie 2016 - 18:43, said:
Daca ai 20 de ani n-ai cum sa ai BMW.....banuiesc ca vorbim de masini noi nu de jioarse...nu stiu de unde ideea asta cu Volvo ca e la mare cautare ca nu e....din ce vad in jurul meu lumea cu bani prefera japoneze, americane etc...alea germane sunt de departe pe locuri in spate din cauza ca nu-s facute pentru climat...in Europa alea germane sunt preferate si e explicabil, in Asia se uita aia ca la avioane cand aud de Volvo...deci poate sa puna cineva ceva date concrete?, ca de mofturile unor pusti care n-au bani de bicicleta si viseaza SUV-uri "mai frumoase ca Q7" parca ne-am cam saturat |
#25
Posted 21 February 2016 - 22:05
DaniJ90, on 21 februarie 2016 - 22:02, said:
Volvo e o masina foarte apreciata in SUA numai in Europa era o oarecare consideratie pentru Volvo pe vremea cand era firma serioasa dar a disparut dupa ce s-a vandut oricarui cumparator ca o domisoara cu moravuri usoare, a incercat cu Ford, acum se joaca cu chinezii in restul lumii Volvo nu exista, in Asia, Africa, orientul mijlociu aproape nimeni nu a vazut niciodata un Volvo masini bune poate face oricine insa reputatia de moravuri usoare nu se mai spala niciodata, persoane din familie cauta un suv si se uitau si la XC60 dar saptamana viitoare cred ca vor incheia actele pt. un Tucson sau Sportage pt. ca Volvo a ajuns sa fie sub Hyundai si Kia la reputatie Edited by Kroghy, 21 February 2016 - 22:13. |
#26
Posted 21 February 2016 - 22:14
#27
Posted 21 February 2016 - 22:16
Volvo este in mare parte vanduta prin suedia, norvegia, finlanda. Acolo este piata de desfacere principala.
|
#28
Posted 21 February 2016 - 22:17
Bogdansv1, on 21 februarie 2016 - 22:14, said:
la varianta 1 am remarcat "After Mummy dropped Tim off at boarding school, she took the Volvo to the garage" masina de soccer mom, de mamica bunica, asa e vazuta un USA marca Volvo indiferent de model dar la varianta 2 ai observat urmatorele? "Someone who is so bad at driving that they want a car that is perceived overly safe. They drive slowly in the fast lane, they cut into traffic causing other drivers to swerve and brake violently to avoid a collision." tfmercedez, on 21 februarie 2016 - 22:16, said:
Volvo este in mare parte vanduta prin suedia, norvegia, finlanda. Acolo este piata de desfacere principala. Edited by Kroghy, 21 February 2016 - 22:20. |
|
#29
Posted 21 February 2016 - 22:20
#30
Posted 21 February 2016 - 22:24
din pacate Volvo se lupta acum cu Seat si pe vremuri se lupta cu Audi
in viitor o sa se lupte cu Dacia si cu Tata V90 arata urat si nu se ridica la nivelul A6/E/5er, abia daca se poate bate cu Superb/Talisman/Passat/Mondeo e foarte greu sa vii din urma cu un trecut indoielnic si sa dai jos regii Edited by Kroghy, 21 February 2016 - 22:27. |
#31
Posted 21 February 2016 - 22:26
Kroghy, on 21 februarie 2016 - 22:05, said:
Volvo e considerata masina de pensionari in USA, si nu de pensionari bogati ci la bunicute cu venituri mici numai in Europa era o oarecare consideratie pentru Volvo pe vremea cand era firma serioasa dar a disparut dupa ce s-a vandut oricarui cumparator ca o domisoara cu moravuri usoare, a incercat cu Ford, acum se joaca cu chinezii in restul lumii Volvo nu exista, in Asia, Africa, orientul mijlociu aproape nimeni nu a vazut niciodata un Volvo masini bune poate face oricine insa reputatia de moravuri usoare nu se mai spala niciodata, persoane din familie cauta un suv si se uitau si la XC60 dar saptamana viitoare cred ca vor incheia actele pt. un Tucson sau Sportage pt. ca Volvo a ajuns sa fie sub Hyundai si Kia la reputatie Kroghy, on 21 februarie 2016 - 22:24, said:
din pacate Volvo se lupta acum cu Seat si pe vremuri se lupta cu Audi in viitor o sa se lupte cu Dacia si cu Tata |
#33
Posted 21 February 2016 - 22:32
DaniJ90, on 21 februarie 2016 - 22:26, said:
Singura masina de la Audi care e peste S90 e A8 Volvo a fost in anii de glorie variantele premium ale gamei Ford, acum e Great Wall din pacate S40 e compacta pe platforma de Focus, la egal cu Golf, Focus S60 e medie pe platforma de Mondeo la egal cu Passat, Mondeo S90 e mare la egal cu A6, 5er Volvo nu are competitor in clasa de lux cu A8, S, 7er Bogdansv1, on 21 februarie 2016 - 22:26, said:
Volvo este precum Jaguar, nu au mers pe volum ci pe altceva. nu mai bine vorbim despre masini serioase si lasam copiii lui great wall si tata motors sa se faca de ras singuri? Edited by Kroghy, 21 February 2016 - 22:35. |
|
#34
Posted 21 February 2016 - 22:34
Eu recunosc valoarea si fiabilitatea masinilor lui Audi aplicand "legea" Kroghy: la Audi absolut orice piesa trebuie privita ca fiind consumabila iar durata de viata a piesei nu are relevanta!
Corolar 1: în caz de necesitate, se poate extinde la toate mărcile germane. Corolar 2: Când e vorba de alte mărci, vom pune fiabilitatea în seama tehnologiei învechite Corolar 3: orice altă marcă trebuie să recunoască supremația VAG și să accepte că și falsificarea testelor de noxe s-a făcut pentru posesori și nu pentru că nu au vrut să investească în dezvoltarea tehnologiei. Consecința 1: Lexus,Infinity, Maseratti, Cadillac, Aston Martin, Jaguar, Volvo nu respectă legea și corolar 1 așa că vor fi încadrate în corolar 2 Consecința 2: chiar dacă Audi va fi vândută către chinezi sau indieni pentru acoperirea amenzilor primite, nu se va devaloriza așa cum s-a întâmplat cu Saab, Volvo sau Jaguar. Edited by Bogdansv1, 21 February 2016 - 22:38. |
#36
Posted 21 February 2016 - 22:42
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users