Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 

Nelamuriri despre o tema de licenta - Joc in Unity

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
Tatarul

Tatarul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 602
  • Înscris: 25.11.2012
Va salut!

Am fost de curand sa imi depun cererea pentru tema de licenta, planuind sa fac un joc in Unity pentru android, 2D.

Ma confrunt cu doua probleme si as dori sa stiu ce parere aveti voi:

1. Nu o sa fie un joc in Unity prea usor si neimpresionant pentru profesorii din comisie? Nu e atat de mult cod si nu stiu cu ce sa il umflu sa para mai impresionat,mai ales ca nu stiu daca un joc e vazut cu ochi buni

2.Profesorul mi-a scris pe cerere "joc de coordonare" ,desi ii spusesem sa scrie joc de indemanare, credeti ca un joc 2d tip platforma (gen mario) se incadreaza tipului de joc de coordonare?  Daca nu,voi la ce va ganditi cand auziti coordonare?

Multumesc anticipat!

#2
AugustinIonut

AugustinIonut

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 211
  • Înscris: 15.02.2016
Intreaba-l pe el. Proful. Daca nu il intrebi are motiv sa te pice si sa zica ca ce am zis noi pe forum ca inseamna indemanare nu e ceea ce a vrut el.

#3
Tatarul

Tatarul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 602
  • Înscris: 25.11.2012

 AugustinIonut, on 20 februarie 2016 - 18:43, said:

Intreaba-l pe el. Proful. Daca nu il intrebi are motiv sa te pice si sa zica ca ce am zis noi pe forum ca inseamna indemanare nu e ceea ce a vrut el.

I-am spus lui cum o sa fie jocul si el a considerat "coordonare" ca fiind cuvantul corect.din perspectiva lui,asa trebuie.Problema e ca nu el ma pica,e o comisie de profesori ce imi analizeaza licenta,deci nu pot sti ce gandesc ceilalti

#4
potae

potae

    Sorosist frumos si liber

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,429
  • Înscris: 20.08.2013

 Tatarul, on 20 februarie 2016 - 18:35, said:

Nu e atat de mult cod

Ori il faci dupa template ori habar nu ai cata munca e la un joc.

#5
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014

 Tatarul, on 20 februarie 2016 - 18:57, said:

I-am spus lui cum o sa fie jocul si el a considerat "coordonare" ca fiind cuvantul corect.din perspectiva lui,asa trebuie.Problema e ca nu el ma pica,e o comisie de profesori ce imi analizeaza licenta,deci nu pot sti ce gandesc ceilalti
Ai fost la vreo prezentare la comisiile de la profilul tau ? Eu ştiu că la mine sunt unii in comisie care pun întrebări de genul: "Ce ai făcut în plus faţă de Google ?" Iar asta am auzit-o cu urechile mele. La final oricum nu o să stea să investigheze însă e bine să pară mult şi complicat, ca să nu le dai motive .

Edited by _-AppleS-_, 20 February 2016 - 20:32.


#6
Tatarul

Tatarul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 602
  • Înscris: 25.11.2012

 potae, on 20 februarie 2016 - 20:26, said:


Ori il faci dupa template ori habar nu ai cata munca e la un joc.
Stiu ca este mult de munca,am mai lucrat la unul (nu in unity) ,insa altfel e sa stii tu cat ai muncit,altfel e sa arati altora cat ai muncit, ca nu e impresionat ala ca ai stat 6 ore sa animezi un caracter , sau ca stai nu stiu cat sa verifici coliziile , lui ii poti spune ca ai verificat coliziile si atat..nu suna a ceva maret,asta ca exemplu

 _-AppleS-_, on 20 februarie 2016 - 20:30, said:

Ai fost la vreo prezentare la comisiile de la profilul tau ? Eu ştiu că la mine sunt unii in comisie care pun întrebări de genul: "Ce ai făcut în plus faţă de Google ?" Iar asta am auzit-o cu urechile mele. La final oricum nu o să stea să investigheze însă e bine să pară mult şi complicat, ca să nu le dai motive .
Tocmai, mi-e teama sa nu para prea simplist, pana si microtranzactiile pe care ma gandeam sa le introduc nu sunt mai mult decat un plugin

#7
adrian93

adrian93

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,740
  • Înscris: 29.10.2009

 Tatarul, on 20 februarie 2016 - 18:35, said:


1. Nu o sa fie un joc in Unity prea usor si neimpresionant pentru profesorii din comisie? Nu e atat de mult cod si nu stiu cu ce sa il umflu sa para mai impresionat,mai ales ca nu stiu daca un joc e vazut cu ochi buni.
Ai putea să încerci să îți faci propriul engine „from scratch” în OpenGL, iar apoi să implementezi jocul. Asta chiar ar fi ceva mai impresionant.

#8
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,604
  • Înscris: 30.07.2003

 Tatarul, on 20 februarie 2016 - 18:35, said:

voi la ce va ganditi cand auziti coordonare?
La doi care joaca in retea. Sa nu mai zici pe urma:

 Tatarul, on 20 februarie 2016 - 18:35, said:

Nu e atat de mult cod si nu stiu cu ce sa il umflu sa para mai impresionat


#9
XON-XOFF

XON-XOFF

    Big Fat Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,442
  • Înscris: 27.05.2006
Trebuie să te lămurești cum sînt licențele de obicei la facultatea ta și în special la comisia ta, nu există un standard de "simplitate".

#10
Tatarul

Tatarul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 602
  • Înscris: 25.11.2012
Multumesc tuturor pentru raspunsuri. M-am cam decis ce as vrea sa fac, daca sunteti curiosi,am luat cuvantul coordonare ca si modul in care stii unde si cand trebuie sa sari intr-un platformer 2d. Am inceput deja implementarea,am probleme la citirea comenzilor touch dar ajung eu si acolo :))

#11
alexbr16

alexbr16

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 19.02.2016
Salut, ce ai facut cu licenta si despre ce a fost mai exact jocul?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate