Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...

Reconditionare cada baie din fonta

Problema imprimanta
 Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz
 EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai

Semnal bun da'... prost
 De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice
 

Comenzi telefoane pe C-T

- - - - -
  • Please log in to reply
1827 replies to this topic

#37
mitza93

mitza93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 229
  • Înscris: 18.04.2010
Confirm,comanda plasata pe 25 pana acum era in curs de procesare,acum cateva minute am primit mail iar starea ei s-a schimbat in expediata! Am si referinta curier (dar nu apare in baza de date) oricum nu ma grabesc!

#38
asincancu

asincancu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,222
  • Înscris: 27.02.2011

View Postmitza93, on 08 februarie 2016 - 11:27, said:

Confirm,comanda plasata pe 25 pana acum era in curs de procesare,acum cateva minute am primit mail iar starea ei s-a schimbat in expediata! Am si referinta curier (dar nu apare in baza de date) oricum nu ma grabesc!
Ce ai comandat si mai ales ai facut transferuri?

#39
mitza93

mitza93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 229
  • Înscris: 18.04.2010

View Postasincancu, on 08 februarie 2016 - 11:28, said:


Ce ai comandat si mai ales ai facut transferuri?

Un vdf smart 4 fun si un usb,am facut un transfer !

#40
asincancu

asincancu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,222
  • Înscris: 27.02.2011

View Postmitza93, on 08 februarie 2016 - 11:34, said:


Un vdf smart 4 fun si un usb,am facut un transfer !
Ok.ms de raspuns.

#41
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
Se poate debloca gratuit telefoanele luate prin C-T pe mail.
Buna ziua,
Aveti mai jos codul si procedura de decodare a telefonului.Cod deblocare: ......
Procedura 1:
Introduceti  un SIM din alta retea decat Vodafone in telefon
Deschideti telefonul.
Va aparea mesajul "Enter Network Key" Introduceti codul de deblocare de mai sus
Telefonul este deblocat

Atentie! Daca nu reusiti sa deblocati telefonul, nu insistati! Dupa un numar de 3 introduceri gresite, telefonul se blocheaza si trebuie trimis in Service, situatie in care, cheltuielile cu deblocarea sunt foarte mari  si vor fi suportate de catre client.

Pentru orice nelamuriri, contactati-ne cu incredere!

O zi excelenta,
-----
Consultant Relatii cu Clientii
Vodafone Romania
Deci nu mai trebuie sa va mai duceti in magazin (cu taxa de 11Euro).

View Postmitza93, on 08 februarie 2016 - 11:34, said:

Un vdf smart 4 fun si un usb,am facut un transfer !
Eu Vodafone Smart First 6

#42
silviu_90xxl

silviu_90xxl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 27.01.2007
Vreau sa impartasesc ultimul email scris de catre cei de la vodafone catre mine pentru o comanda efectuata pe 21.01. Si anume :
Referitor la solicitarea dumneavoastra, va informez ca aceasta comanda va fi procesata in cel mai scurt timp posibil.

Sunt necesare aceste 14 zile lucratoare deoarece se fac verificari in validarea codului promotional, dar si datorita faptului ca numarul comenzilor a fost unul substantial si incercam sa il onoram fara a fi afectat timpul de livrare dat.

Tin sa mentionez ca ati ales sa achizitionati un produs online, pe de www.vodafone.ro, astfel ati acceptat Termenii si Conditiile Magazinului Online. In acest document care poate fi gasit oricand pe site, in partea a doua, sectiunea A, la punctul trei, Achiziția de Echipamente Terminale. Livrare. Garanția legală, gasiti urmatoarele informatii:

" 3.1 În cazul în care achiziționați Echipamente Terminale conform art. 1.1 din Sectiunea A (telefon, laptop, tableta, modem și alte echipamente comercializate de Vodafone), livrarea se va face în decurs de cel mult 30 de zile de la încheierea contractului. În cazul nerespectării acestui termen, Clientul va acorda un termen suplimentar de livrare de 7 zile.

În cazul Echipamentelor Terminale aflate la Vânzare în mod "precomanda", termenul de 30 de zile poate fi prelungit, în directă dependență de disponibilitatea furnizării stocului produselor de către producator/furnizor. Noul termen de livrare va fi comunicat Clientului de către Vodafone prin e-mail sau SMS."


Asta a fost maxima...cireasa de pe tort!!!
Pt o amarata de casca bluetooth..

#43
mmm3

mmm3

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,766
  • Înscris: 14.09.2015
dar ce nerabdatori sunt unii.
important e ca se livreaza, ce conteaza daca dureaza 1 saptamana sau 1 luna.

#44
deathlord2016

deathlord2016

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 62
  • Înscris: 04.02.2016
La ce adresa de mail ?

#45
georgianamirianu

georgianamirianu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 156
  • Înscris: 09.07.2015

View Postsilviu_90xxl, on 08 februarie 2016 - 12:11, said:

Vreau sa impartasesc ultimul email scris de catre cei de la vodafone catre mine pentru o comanda efectuata pe 21.01. Si anume :
Referitor la solicitarea dumneavoastra, va informez ca aceasta comanda va fi procesata in cel mai scurt timp posibil.

Sunt necesare aceste 14 zile lucratoare deoarece se fac verificari in validarea codului promotional, dar si datorita faptului ca numarul comenzilor a fost unul substantial si incercam sa il onoram fara a fi afectat timpul de livrare dat.

Tin sa mentionez ca ati ales sa achizitionati un produs online, pe de www.vodafone.ro, astfel ati acceptat Termenii si Conditiile Magazinului Online. In acest document care poate fi gasit oricand pe site, in partea a doua, sectiunea A, la punctul trei, Achiziţia de Echipamente Terminale. Livrare. Garanţia legală, gasiti urmatoarele informatii:

" 3.1 În cazul în care achiziţionaţi Echipamente Terminale conform art. 1.1 din Sectiunea A (telefon, laptop, tableta, modem și alte echipamente comercializate de Vodafone), livrarea se va face în decurs de cel mult 30 de zile de la încheierea contractului. În cazul nerespectării acestui termen, Clientul va acorda un termen suplimentar de livrare de 7 zile.

În cazul Echipamentelor Terminale aflate la Vânzare în mod "precomanda", termenul de 30 de zile poate fi prelungit, în directă dependență de disponibilitatea furnizării stocului produselor de către producator/furnizor. Noul termen de livrare va fi comunicat Clientului de către Vodafone prin e-mail sau SMS."


Asta a fost maxima...cireasa de pe tort!!!
Pt o amarata de casca bluetooth..


#46
silviu_90xxl

silviu_90xxl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 27.01.2007
Conteaza domnul meu conteaza....O firma serioasa face livrare cu tot cu firma de curierat in 24 ore indiferent de locatie in tara!!! Lucrez in cadrul unei companii mari din tara care comercializeaza aparatura foto/video.Cum ar fi sa le fac clientilor asa ceva? Pana si de blackfriday am avut termene de livrare de maxim 7 zile pentru ca s-a lucrat nonstop si in ture de noapte...

Ps : comenzi din china prin amarata de posta imi vin in 3 saptamani.

Edited by silviu_90xxl, 08 February 2016 - 12:22.


#47
georgianamirianu

georgianamirianu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 156
  • Înscris: 09.07.2015
Ai comandat o casca bluetooth cu puncte?

#48
silviu_90xxl

silviu_90xxl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 27.01.2007
Da,pentru ca voucherul a mers si in magazinul online cel normal

#49
georgianamirianu

georgianamirianu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 156
  • Înscris: 09.07.2015
Deci de acum asa cum credeam ,daca depasesc termenul de 14 zile "lucratoare",se vor lega de termenul de 30 de zile care culmea poate fi prelungit cu 7 zile,in cazul telefoanelor,apoi vor face "livrarea"!Si cand ma gandesc vorba ta ,ca am o comanda data in china cu trei zile mai tarziu,pe 24 ian iar acum cateva min. m-a sunat postasul sa o ridic...nu mai spun nimic sa nu stric optimismul celor care au rabdare...

#50
deathlord2016

deathlord2016

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 62
  • Înscris: 04.02.2016
Se vor livra toate comenzile, este vb de Vodafone si nu de cine stie ce shop on/off-line de telefoane! Sunt milioane de comenzi deci rabdare ;)

#51
MaxxJr

MaxxJr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 575
  • Înscris: 20.04.2006
da, chiar miliarde !

#52
georgianamirianu

georgianamirianu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 156
  • Înscris: 09.07.2015

View Postdeathlord2016, on 08 februarie 2016 - 12:44, said:

Se vor livra toate comenzile, este vb de Vodafone si nu de cine stie ce shop on/off-line de telefoane! Sunt milioane de comenzi deci rabdare ;)
Nu cred ca in cazul acestei promotii e vorba de milioane de comenzi.Si tocmai fiindca sunt o multinationala care se respecta ar fi trebuit sa faca aceste livrari intr-un termen rezonabil,dar din pacate ei se comporta ca un shop on/off-line,care  incearca sa te mai amageasca ,sa mai castige 1-2 zile,iar in final sa le"para rau" ca nu au mai livrat...

#53
deathlord2016

deathlord2016

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 62
  • Înscris: 04.02.2016
Calculul e f simplu. Sa vina cineva care a dat comanda de ex in 27 dec si unul care a dat comanda ieri sau azi si sa posteze nr comenzii si faceti un calcul ;)

#54
mmm3

mmm3

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,766
  • Înscris: 14.09.2015
Daca ar fi sa estimez, ar fi undeva la 40.000 de comenzi pe luna pentru magazinul lor.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate