Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Soluție incalzire apartament...

Culori fire la boxele de jogger

Autorizatie Birou Acte Auto

Parbriz defect
 Ajutor cercetare lucrare de diser...

M-am culcat cu un tip și apo...

Facultate din Bucuresti posibil o...

Eroare steering
 Recomandare service pentru repara...

Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...
 Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...
 

Ford Fiesta VI Titanium

- - - - -
  • Please log in to reply
230 replies to this topic

#127
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,998
  • Înscris: 06.04.2007
Se pare ca e trist la modu general in service-urile reprez Ford.
La mine zice ca lichidu de frana se schimba la 2 ani, cand le-am pomenit de lichidu de frana efectiv au dat din umeri, placute si atat.
Nici nu cred ca-i voi lasa pe ei sa schimbe lichidu de frana.

Atata stiu, ulei si filtre

#128
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006
Mda, e cam nasoala treaba. Trebuie sa ma apuc sa-mi fac eu un grafic de mentenanta si o sa incerc sa ma duc cu masina fie la Asko (daca ma primesc), daca nu probabil la Focsani, la Toyota.
Refuz sa le mai dau bani astora, din principiu. Practic am platit astazi 320 lei manopera sa se desfileteze / infileteze 3 suruburi, un filtru de ulei si un capac.

Edited by closchkutza, 09 November 2020 - 14:15.


#129
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,235
  • Înscris: 12.12.2011
Exact asta vorbeam și eu pe jurnalul de Skodă, că nu prea știu altele decât cele enumerate de tine. Vedem la 3 ani (ianuarie 2022) ce mai propun băjeții. Până atunci, filtre și oloi schimbate.

De ce nu faci tu altundeva toate astea nu știu? Doar pt un istoric veridic, mă îndoiesc...

#130
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006
Pai asta am scris mai sus, o sa ma duc altundeva pe viitor :) .

#131
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,998
  • Înscris: 06.04.2007
Asta mi-a placut in service Dacia, ba cat de ocupati erau (plin tot timpu) tot isi facea unu timp sa-mi mai zica una alta sa ma faca macar din vorbe, ca "am facut si o inspectie mai generala la masina, ca recomandam schimbarea bieletelor antiruliu, ca masina e ok " bla bla...

Astia la Ford imi dau impresia ca fac totu asa pe sustache. Dupa experienta nefericita de la 20000 km, de fiecare data zgarii cu susrubelnita filtru de ulei sa fiu sigur ca-l schimba, nu plec pana nu verific eu uleiu si ma uit atent la masina...inuman.
Nu mai zic daca le spui cumva sa aibe grija cum strang rotile, ofensati de-a dreptu.

Probabil ca o sa incerc la Timisoara data viitoare, dar nici de aia n-am auzit lucruri prea bune

#132
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006
Mda, Fordu’ tot Ford ramane.
Astazi supriza de proportii - mucegai la baza banchetei spate pe partea dreapta (in dreptul usii spate). Scos sezutul bachetei, curatat bine de tot, ridicat mocheta (care si ea avea mucegai) curatat si ea...si acum astept sa se usuce stratul de pasla. Inca nu mi-e clar pe unde intra apa insa suspectez ca prin fata de usa, pe la baza ei caz in care trebuie desfacuta fata de usa si resigilat / inlocuita membrana din usa. Suspectez asta pentru ca am gasit acum vreo saptamana urme de apa pe chederul de pe masina, exact in partea lui inferioara.

Edited by closchkutza, 28 December 2020 - 14:48.


#133
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006
Uscat tot, asamblat insa dat de alta problema cand am vrut sa plec cu ea in seara asta: s-a dus bateria :) . Se aprind toate cele, are curent, insa cand dau la cheie incearca foooarte slab sa invarta si apoi caraie toate releele. Bateria de pe ea e o Varta Blue Dynamic (44Ah, 440 EN[A]) care cred ca are 5-6 ani (am luat-o cu ea) dar nu pare sa fie cea din fabrica pentru ca nu are nimic Ford pe ea. Acum ma uit de un Exide / Yuasa.

Asta tine si de ce ziceam mai sus, fac baietii de la reprezentanta verificari de nu mai pot. Vai de capul lor si al nostru ca bagam bani in conturile unor incompetenti.

Edited by closchkutza, 29 December 2020 - 17:24.


#134
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
A fost lovită in spate și reparată (prost), chederele sunt ok, ai rrusit sa identifici pe unde intră apă?

PS: referitor la baterie, eu am avut un rombat premier cu care am luat masina si am si vandut-o dupa 4 ani. La Ford era un pic problema cu înălțimea bateriei, nu erau atat de multe modele compatibile.

Edited by MembruAnonim, 29 December 2020 - 20:26.


#135
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006
Cum ai ajuns la concluzia ca a sursa infiltratiilor este ca a fost lovita in spate si reparata prost? :) M-am ingrozit cand am vazut pe net cate thread-uri exista pt problema asta la Fiesta si cate locuri diferite sunt prin care le intra oamenilor apa in masini.
Nu, nu am avut timp sa fac teste insa sunt 90% convins ca prin usa intra. Chederele sunt ca noi si nu are altfel cum sa ajunga apa in partea de jos a chederului de pe pragul masinii. Este mai sus cu peste 1 cm fata de podea insa fix deasupra lui vine zona in care se imbina fata de usa cu usa in sine.

Legat de baterie, astept o oferta pentru un Exide Premium EA 472 + montaj.

Edited by closchkutza, 29 December 2020 - 20:55.


#136
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Am vazut in globul de cristal. Dacă te-a deranjat intrebarea, atunci o retrag. Era doar o curiozitate...

Edited by MembruAnonim, 29 December 2020 - 20:44.


#137
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006
Pai era o intrebare sau o afirmatie? Daca e o intrebare ce pot sa-ti spun este ca desi stiu masina asta pe toate partile nu am gasit nicaieri semne de reparatii (nici in portbagaj, nici sub bara din spate, nici pe podeaua masinii, nici in aripile spate, nici sub stopuri si acum nici sub mocheta interioara). Plus, masina e la noi de 5 ani aproape si ploi au mai tot fost :).
Daca e o afirmatie..astept si detalii care sa o sustina :).

Asta este scenariul pe care il suspectez:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dbQGAnyRWbU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Zona pe unde picura apa de sub fata de usa este fix deasupra chederului de pe prag (lat de vreo 2 cm), pe care am vazut apa acum vreo 2 saptamani.

Edited by closchkutza, 29 December 2020 - 20:59.


#138
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Intrebare, am corectat :).

#139
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006
Gata, Fordacu’ are baterie noua, Exide Premium EA472 - 241 lei montata pe masina.
Astazi l-am plimbat nitel, se misca corespunzator rapciugosu :)

#140
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006
ODO: ~58.000 km

Legat de problema mentionata mai sus (infiltratii de apa) am facut verificari si 100% intra apa pe la fata de usa - >  o parte din apa care ajunge in fata de usa pe la garnitura de praf a geamului picura apoi prin spatele fetei de usa (partea de plastic). 3 din 4 usi au buba (sofer, pasager, dreapta spate), asadar in primavara o sa dau fetele de usa jos la toate 4 sa vad ce gasesc pe acolo. Ar trebui sa rezolv cu un nou cordon de etansare a barierei de vapori din spatele fetei de usa (cordon butil).

Avand in vedere ca sunt in cautare de proiecte cu care sa ma delectez, ca am observat cand am scos bancheta ca sub ea e tabla goala (la fel ca si in portbagaj), ca singurul neajuns curent al rapciugosului este ca e cam zgomotos (zgomot de rulare) in primavara o sa ma apuc sa insonorizez toata partea din spate a masinii, incepand de sub bancheta pana unde se termina masina (inclusiv sub plasticele din lateralul portbagajului si pe unde mai ajung in spatele lor) + hayon.
Si pentru ca tot trebuie sa dau fetele de usa jos o sa bag si in spatele lor ceva. Deja am vorbit la BeLoud de materiale (mi-au recomandat ei ce sa folosesc), estimat pe la 1000 Ron (cu manopera mea). Rolls scot din panarama Posted Image .

Legat de service la care sa-i fac reviziile, s-ar putea sa fi gasit ceva ok. E un service multimarca despre care se vorbeste de bine pe forumul Mazda (unde isi fac multi cu Mazde mai vechi reparatii / intretinere), ma gandesc sa-i incerc cand o fi de reviziie.

Altfel, exceptand micile "ifose" pe care le face cand / cum are chef si pe care le-am invatat (gen uneori nu ma lasa sa selectez AUX, deci nema muzica de pe telefon), totul ok (pana la problema urmatoare) Posted Image .

Attached File  IMG_3792.jpg   230.58K   30 downloads

Edited by closchkutza, 09 March 2021 - 11:55.


#141
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Poti sa spui cu ce material te gandesti sa acoperi bucatile goale de tabla (cumva dynamat)?

#142
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006
Am primit urmatoarele recomandari de materiale:
- CTK Standard Pro 3.0 (vibro-absorbant) + CTK Elastic 6 mm (fono-izolator) pentru zonele de tabla;
- CTK WaveFix 15 (fono-absorbant / izolator) pentru fetele de usa ;

Edited by closchkutza, 10 March 2021 - 14:20.


#143
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006
Odo: 58.533 km.

Fordacu’ a primit o pereche noua de amortizoare de hayon (pus Stabilus, la fel ca si cele din fabrica), cele originale tineau inca hayonul sus insa abia il mai puteau ridica, trebuiau ajutate.
Urmeaza o incarcare de sistem AC (suiera in functionare si nu prea mai raceste) si izolatia fonica (au venit materialele, trebuie sa-mi fac timp sa le montez). Odata cu incarcarea sistemului o sa-i rog sa bage si substanta de contrast, clar pierde pe undeva, putin dar pierde (ultima data l-am incarcat acum 3-4 ani).

Edited by closchkutza, 29 May 2021 - 18:33.


#144
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Poate faci si o masuratoare a nivelului de zgomot inainte si dupa (credca undeva pe la 50-60km/h va prinde doar zgomotul de rulare); sunt curios cat rezolva izolatia respectiva.

Edited by MembruAnonim, 01 June 2021 - 15:43.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate