Cum sa nu ne lasam calcati de... Metro
Last Updated: Dec 07 2006 13:25, Started by
morogan
, Feb 12 2003 11:47
·
0
#19
Posted 09 December 2003 - 12:00
SnowWhite....eh, cu asta sunt de acord....
dar sa recunoasteam chestia asta e facuta sa ne ascuta noua simturile, nu din reavointa cu stima, woodpecker |
#20
Posted 09 December 2003 - 12:35
Aveam legitimatie la METRO si n-am cumparat 6 luni de la ei din motive obiective, imi era Selgros mai aproape, nu trebuia sa ma duc la Otopeni, Carrefour era handy again, etc.
Buun, iata ca o data si o data ma enervez pe toata inghesuiala de la Carrefour si zic ca gata, ma duc repede la Metro ca era in zona (Militari), umplu caruciorul dar la casa gagica aia imi spune ca a expirat legitimatia si nu a vrut cu nici un pret sa-mi dea una de o zi, pfoai m-am enervat crunt, adica eu le dau bani si ei refuza banii mei...binee..mxxe. M-am dus in partea cealalta a orasului si am trecut pe la Selgros Pantelimon, am intrat, nu aveam legitimatia la mine, mi-au zis ca nu e nici o problema si mi-au dat una de o zi pe numele meu, lol, am cumparat si am plecat. Mi-am promis, nu mai cumpar de la METRO decat daca chiar au un produs ceva mai ieftin decat la ceilalti, altfel never, sunt altii mult prea buni si amabili care stiu sa-si respecte clientul ca sa nu inghit kkt-urile lor. METRO mai supravietuieste acum doar in tara, unde au monopol, dar in Bucuresti deja business-ul se clatina, la Otopeni cel putin se punea problema transformarii lui in depozit pentru ca e Selgros la Baneasa si te scuteste de 7Km pana acolo iar cei din Ploiesti au METRO chiar la Ploiesti. In Militari o data cu deschiderea unui nou CORA pe terenul viran de mai incolo de Lujer-ului, METRO o sa aiba si mai hard time decat pana acum, hard-time de la Carrefour. Tiriac si-a facut norma la METRO AG si parca am citit in Capital ca s-a retras, ar trebui sa ne retragem si noi clientii de la ei la cate figuri au in cap. Greets, Speedo |
#21
Posted 09 December 2003 - 16:50
In Brasov, Metro si Selgros sunt cam la fel de frecventate, distanta din centru civic si pana la ele este de asemenea cam aceeasi.
Nici unul nu da semne de slabiciune, amandoua au ''oferta lor speciala''... |
#22
Posted 09 December 2003 - 16:56
speedo, cora se face la lujerului ?? eu aveam impresia ca fiba face un nou mall bucuresti plaza or something...
|
#23
Posted 09 December 2003 - 17:46
In acea zona se va face si Mall si Cora. Metro ca Metro dar ce se va intampla cu Mega Image-ul din intersectie?
|
#24
Posted 09 December 2003 - 22:53
e clar..or sa creasca in continuare preturile la locuinte in Militari, desi deja sunt MULT mai scumpe decat in alte zone... si cam nemotivat.
|
#25
Posted 05 December 2006 - 10:11
vreau sa zic ca METRO e de toata jena...la service!
am luat un TV de acolo care a avut probleme dupa 3 zile, iar politica lor este ca eu trebuie sa merg la service tocmai in Pipera. Deci cumpar de la Metro Berceni ca sunt aproape...dar la service trebuie sa merg in celalalt capat al Bucurestiului sa il repar...ca dupa 3 zile nu se putea inlocui... de kkt. Iar la service nu se poate constata pe loc daca se repara sau se inlocuieste...trebuie lasat si in maxim 10 zile am si raspuns...deci 2 drumuri. in concluzie...nu luati de la Metro electronice decat daca e superoferta! In caz de vreo problema va faceti nervi (MULTI NERVI). PS:sa nu zic ca acum cateva luni am luat un prelungitor care nu functiona...dar am preferat sa il desfac sa il repar eu decat sa mai ma duc cu el inapoi. |
#26
Posted 05 December 2006 - 12:48
eu am luat acum o luna de la metro un prajitor de paine si un mixer ambele la 35 lei si ambele ALASKA.
nu am cautat ceva scump pt ca nu consider ca aceste produse necesita o calitate deosebita. mixerul il folosesc f rar...prajitorul il folosesc zilnic. pana acum nu am avut probleme cu ele si sunt multumit. surprinzator au garantie 2 ani si au si carte in limba romana. sper sa nu ajung sa vad cum e la garantie... . dar daca tin macar 2 ani...la cat am dat pe ele isi scot banii. mixerul ar trebui sa tina mai mult ca nu fac in fiecare spatamana icre sau maioneza. am uitat, acum 2 ani am luat de la metro un cuptor cu microunde digital Elite...f f ieftin (bulgaresc) care merge perfect si acum dupa 2 ani si e folosit zilnic. pretul a fost undeva pe la 1,5 mil. cand in oras ceva digital si "de firma" (probabil chinezesc) costa de la 2,5 mil in sus. ideea e ca nu sunt de acord ca toate produsele metro sunt proaste. intradevar nu sunt pentru cilentii pretentiosi ci poate pt cei cu mai putini bani. ce ma deranjeaza pe mine la metro este accesul cu legitimatie in conditiile in care mai exista carrefour, real, billa, kaufland, penny, billa, interex. etc. asta nu mi s epare o idee f fericita. |
#27
Posted 05 December 2006 - 15:19
Nu am spus ca au produse proaste! Nu fac nici anti-reclama, dar nici reclama.
Doar va doresc sa nu aveti ghinionul de a se defecta ceva si va impartasesc "pasii" si nervii pe care trebuie sa ii tocati in cazul asta.. Acum am venit de la "service", Am pus in ghilimele pt ca ..nu acolo se repara...ci le trimit la un centru. Mie mi s-a cerut spaga pentru o cutie de tv, deoarece nu am avut tv in cutie... Mai exista si varianta sa vina ei acasa sa il ia (pe gratis).., dar bineinteles ca treaba asta a trebuit sa o aflu la service...nu la Metro unde am fost sa ma interesez, iar cei de acolo parca erau in lumea lor, nu aveau aproape nici o treaba cu ce intrebam..sa ma indrume sau ceva. Avand in vedere nervii facuti acum, nu mai fac greseala asta a doua oara..doar daca respectivul produs nu il gasesc DECAT acolo. De acum pt mine Metro inseamna doar dvduri, cduri, alimente si consumabile. Cei care veti lua si electronice si aveti probleme dati telefon la firma de service si spuneti direct sa vina sa ia produsul si scapati de toti nervii pe care mi i-am facut eu PS: http://forum.softped...m...t&p=1458798 |
#28
Posted 05 December 2006 - 19:53
Quote Modelul: B&D Dustbuster auto Atata tot Foarte tare! Am cautat peste tot asa ceva si nu am gasit. Merci pentru pont @morogan. Quote Buun, iata ca o data si o data ma enervez pe toata inghesuiala de la Carrefour si zic ca gata, ma duc repede la Metro ca era in zona (Militari), umplu caruciorul dar la casa gagica aia imi spune ca a expirat legitimatia si nu a vrut cu nici un pret sa-mi dea una de o zi, pfoai m-am enervat crunt, adica eu le dau bani si ei refuza banii mei...binee..mxxe. De ce nu ai cerut o legitimatie cuiva care era la rand, in spatele tau? Nu e normal ce se intampla cu aceste legitimatii. Initial a fost o manevra foarte buna de fidelizare a clientului, pe masura ce timpul trece ar trebui sa se renunte la aceasta metoda de marketing, din simplu motiv ca este contraproductiva. Cea mai simpa concluzie: De la metro nu se cumpara produse electronice mai scumpe de cateva sute de mii. Asta pentru ca mai tarziu sa nu ai surprize. Este atat de simplu, incat nu cred ca mai merita comentat. Insa am sa o fac... Am cumparat un TV TFT 20" cu vreo 21 mil. anul trecut (cam asa imi aduc aminte dar nu sunt prea sigur). Ajuns acasa realizez ca am cateva "gauri" in ecran (pixeli morti). Am mers a doua zi la ei si am cerut alt TV. Mare scandal a fost cu ambalajul, care era murdar intr-un colt (asta fiindca era zapada afara si l-am lasat 10 sec. pana l-am pus in masina). Am sperat ca nu vor mai avea alt aparat, dar au avut... Marele meu noroc, a fost ca tot setul avea aceleasi defecte si nu au avut cum sa ma multumeasca. Oricum am pierdut cam cinci ore, pana am primit banii inapoi. Quote In ceea ce priveste cartea in limba romana si "sun la OPC sa stiti" (morogan sa stii ca nu am nimic cu tine) ma cam seaca astia care cer o amarata de carte la un aparat simplu de pornit iar bietii de vanzatori de la metro credeti ca au vreo vina ca nu sunt manuale traduse, sau le sustrag din cutii ca sa impinga in jos metro, sau ca le vand pe sub mana pe sume exorbitante ??? pur si simplu e o problema de organizare....ce naiba. Oare nu ne gasim ceva mai bun de facut ? Stii care e cea mai nasoala problema a romanilor @woody? Suntem obisnuiti sa inghitim rahaturi, de la toata lumea. Nu avem exercitiul democratiei, de a ne apara drepturile de consumatori. Daca soferul de maxi-taxi fumeaza... nimeni nu spune nimic, daca nu suntem bagati in seama pe la ghisee si suntem tratati ca niste vaci tampite, nimeni nu spune nimic. Chiar daca maraie unul cate ceva, niciodata nu e sustinut de nimeni. Daca nu iese cu scandal mare, nu se fac (aproape niciodata) reclamatii in scris. Se fac planuri de afaceri, bazate pe aceasta atitudine umila a romanilor. Cand vom fi in stare sa obligam institutiile care exista cu singurul scop de a ne proteja. Daca cei de la OPC, nu au activitate este numai din vina noastra. |
|
#29
Posted 05 December 2006 - 22:06
floraur zice bine... multi dintre noi sunt mai umili si "smecherii" au prins treaba asta si fac ei legea...
am avut si eu o problema cu un ..domn patron de la o firma unde am lucrat si de unde luasem o placa de baza Intel+proc+ram. Toate bune cand le-am luat...am dat banii in rate...dar cand am plecat de la firma m-am transformat in dusman si am avut ghinionul ca placa de baza sa se strice si sa nu mai fie pe stoc la distribuitori (se facea doar prin comanda la Intel si venea in maxim 7 zile). M-a tot amanat cam 2 saptamani ...ca asteapta raspuns de la Intel si ca sa am rabdare, dar era sigur ca ma amana din ambitie sa-mi arate el "ce poate". Apoi m-am decis sa fiu mai nepoliticos sa ii spun ca au trecut 2 saptamani si ca am nevoie de placa si nu mai pot sta.., eventual apelez la ANPC, iar el mi-a scris mail ca e in termenul legal de 10% din perioada de garantie (placa avea 3 ani garantie deci avea 3 luni la dispozitie) si de la treaba asta m-am enervat si am sunat la ANPC..care au fost draguti si mi-au spus ca nu exista nici un 10% si ca pot depune o reclamatie daca nu vrea sa rezolve problema si ca termenul legal este de 10 zile. Faza tare a fost ca a doua zi am primit mail de la secretara cu un forward de la Intel in care data cererii inlocuirii era exact ziua cand am facut reclamatia (in care spuneau ca nu o mai au pe stoc nici ei) si m-a sunat secretara sa ma duc sa iau banii... Deci pe langa faptul ca de la Metro nu mai iau decat cduri, consumabile si alimente... numai pt riscul de a ajunge la service, nu de altceva... vreau sa va zic tuturor sa nu va lasati calcati in picioare, aveti respect pentru voi...ca daca voi nu aveti, altul de ce ar avea.. Romania mai are mult pana sa ajunga la niste standarde mai "inalte" si din partea magazinelor, dar si a clientilor... pt ca mai sunt si clienti care se duc si infig degetul in boxe si alte alea... Acum, putem sa spunem ca "respectul" e reciproc. |
#30
Posted 06 December 2006 - 02:58
#31
Posted 06 December 2006 - 19:41
#32
Posted 07 December 2006 - 13:25
Quote realizezi ca postul lui morogan implineste zilele-astea 3 anisori, da? Pe naiba! abia acum am realizat. tare faza! e bine de stiut daca mai functioneaza inca ... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users