Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vas wc care nu inchide

De ce este greu pentru microintre...

Intrebari despre carucior electric

Tester pH-ul apei
 Achizitionarea unui subwoofer auto

Aparat foto zoom mare

Smecheri vs populime

La multi ani @Lieutenant!
 La multi ani @xmanyacs77!

Tableta office

Comanda Mobexpert - o zi inainte ...

Ocolirea limitatoarelor de viteza...
 Recomandare adeziv - pt pervaz PVC

Sfat achizitie, Xiaomi 14 Ultra s...

Priza contorizare consum energie

Cat timp purtați o pereche d...
 

Schimbare viteze (benzina)

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#19
pustiux

pustiux

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,208
  • Înscris: 27.05.2009
Din pacate, unele benzinare au o dotare foarte "proasta" - indicator schimbare treapta viteza - la 2000rpm "cere" urmatoarea treapta (toyota Corolla 1.4). Pariez ca ECU e "prost" setat si facut sa-ti strici masina. Prin urmare...mare grija si schimba numai cand "taie injectia" (6000-6500rpm) :P

#20
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Daca e zgomotoasa sa schimbe conul (racordul flexibil) de la evacuare.
Cum am zis, cutia e scurta si se tureaza repede in treapta avand cuplu bun la roata. Nu ai ce cauta la peste 2500 de ture in oras decat daca vrei sa mergi mai intepat si asta doar pe acceleratie, nu la mers constant.  Masina in cauza raspunde suficient de bine pt un mers normal de la 1500rpm in primele 4 trepte (chiar de la mai putin in cele mai mici) . Poti schimba fara probleme in cazul unei deplasari normale din 1 in 2 la sub 20km/h, din 2 in 3 pe la 35, din 3 in 4 la 50 si din 4 in 5 pe la 70. In caz ca incetinesti pt scurt timp poti ramane in treapta 2 pana la 15km/h, in treapta 3 pana la 25 in tr4 pana la 40 si in tr5 pana la 60 fara sa retrogradezi si apoi sa accelerezi usor inapoi la viteza normala pt respectiva treapta. Vitezele astea fiind vitezele minime la care motorul are reactie la pedala, nu tremura, nu trepideaza sau merge in vreun fel anormal. Asta la condus normal. Pt demaraj in forta trebuie turat bineinteles.

Asa merge C4. Cu alte masini am tot timpul cu o treapta mai jos adica daca la asta sunt chiar si la 40 imtr-a 4a, la altele abia merg cu a3a.
Cum spuneam vb strict despre masina in cauza dupa ce am condus-o 150K km, nu despre benzinare la modul general sau mai stiu eu ce alte masini.
Eu de exemplu sar de multe ori peste tr3 dand a4a daca trec de 40 la ora cu a2a cum se intampla de multe ori cand se pleaca ceva mai repede de la semafor.

Edited by underb, 21 December 2015 - 14:01.


#21
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,844
  • Înscris: 30.01.2006

View Postpustiux, on 21 decembrie 2015 - 13:21, said:

Din pacate, unele benzinare au o dotare foarte "proasta" - indicator schimbare treapta viteza - la 2000rpm "cere" urmatoarea treapta (toyota Corolla 1.4). Pariez ca ECU e "prost" setat si facut sa-ti strici masina. Prin urmare...mare grija si schimba numai cand "taie injectia" (6000-6500rpm) Posted Image

Nu a spus nimeni ca ar fi dotari proaste, totusi incearca diferite stiluri de condus, de exemplu cu acceleratia la podea, si apoi accelerat foarte usor, si vezi daca isi modifica cerinta de treapta superioara. Am condus si e un B-klasse manual o perioada, si imi cerea mereu sa schimb treapta cam la aceeasi turatie, sub 2000 RPM, era diesel, ceea ce eu nu cred ca e chiar OK, adica cu acceleratia la podea e normal sa ceara sa schimbi undevasub 2000 RPM pentru un consum mai mic? Adevarul ca nu am experienta pe tema asta, ar trebui sa stau cu o sticla de 0.5 litri cu motorina si cu furtunul de tur si retur infipt in ea ca sa vad exact cand consumamai mult si cand mai putin, ceea ce nu am facut niciodata, dar sincer, cred ca daca esti la podea consuma mai putin in treptele inferioare, in plus omori si motorul stand in podea la 1200 RPM (adica dupa ce schimbi teapta).

In treapta a doua poti sa mergi de la ralaniu, si chiar si din a 3a la un motor aspirat si poate chiar la orice motor, eu merg frecvent doar cu treapta a 3a de la ralanti la 40-50 km/h in trafic, dar accelerez usor.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate