Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Nemulțumiri legate de Vodafone.

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
1855 replies to this topic

#1495
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,584
  • Înscris: 17.08.2007
Valeuuu, ai iesit in UE, ai pus-o. Ti-a intrat scurt o retea sarbeasca sau ucraineana pac 15 euro.

Edited by atupi, 31 August 2022 - 15:42.


#1496
laureate

laureate

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 142
  • Înscris: 21.04.2006
nu e chiar asa, de ex mie mi au zis ca imi dau la 8 euro beneficiile de la RED 15, dar nu am nevoie ca nu consum nici ce am acum la 7 euro, asa ca am zis pas pana se termina perioada contractuala, nu ma intereseaza oferta, in plus daca accepti noul contract baga o clauza  ca pot modifica pretul abonamentului in functie de inflatie

este notificarea identica cu ce a primit marianculturistul, de acolo reiese ca ori esti de acord ori reziliezi si gata, eu i am sunat si am zis ca nu sunt de acord nici cu noul abonament si nici cu rezililere pentru ca suntem inca in cei 2 ani de contract si nu vreau sa modific nimic, la care au zis ca da, se poate si asa fara nicio problema, ei merg la cacialma

in final oricum incet incet se vor modifica toate abonamentele  cu clauza asta

Edited by laureate, 02 September 2022 - 08:47.


#1497
radufl

radufl

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 19.01.2005
Nu știu cum e la voi, însă la mine aplicația My Vodafone - atât pe web cât și Android - funcționează mizerabil. Sau mai bine zis nu prea funcționează - singurele link-uri care sunt funcționale sunt cele la care plătești factura (fără să o poți vedea). Cost control, servicii etc. - mesajul afișat este "acest serviciu este momentan indisponibil" (am atașat și print screen-uri ca să fie mai clar). Comunicarea cu Vodafone este aproape imposibilă, la *222 nu se mai poate ajunge la vreun operator (doar un robot care are limitările lui), pe site sunt doar posibilități de email, comunicarea prin WhatsApp este o glumă proastă etc. așadar singurele opțiuni de comunicare cu operatori sunt *555 (0.65 EUR/min.) sau la magazin. Menționez că am trei abonamente + o cartelă. La voi e la fel?

Attached Files



#1498
Antonio05

Antonio05

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 182
  • Înscris: 15.08.2020

 radufl, on 03 septembrie 2022 - 12:23, said:

Nu știu cum e la voi, însă la mine aplicația My Vodafone - atât pe web cât și Android - funcționează mizerabil. Sau mai bine zis nu prea funcționează - singurele link-uri care sunt funcționale sunt cele la care plătești factura (fără să o poți vedea). Cost control, servicii etc. - mesajul afișat este "acest serviciu este momentan indisponibil" (am atașat și print screen-uri ca să fie mai clar). Comunicarea cu Vodafone este aproape imposibilă, la *222 nu se mai poate ajunge la vreun operator (doar un robot care are limitările lui), pe site sunt doar posibilități de email, comunicarea prin WhatsApp este o glumă proastă etc. așadar singurele opțiuni de comunicare cu operatori sunt *555 (0.65 EUR/min.) sau la magazin. Menționez că am trei abonamente + o cartelă. La voi e la fel?
Da, e la fel…
Pe o cartelă nou activată de mine, nu s-au provizionat serviciile VoLTE și VoWifi. Și, după ce le-am scris pe mail, la câteva zile distanță, mă sună și apoi le activează… cu Roboțelul Tobi nu m-am înțeles nicicum, iar la *222, pe bună dreptate, chiar nu mai poți da de niciun operator…

Ce să mai, Vodafone…

#1499
baribalu

baribalu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,669
  • Înscris: 23.10.2006
Am incarcat o cartela Vodafone cu optiunea de 5 euro, cartela respectiva fiind intr-o tableta unde aveam nevoie de net pe litoral in statiunea Venus. Bineinteles ca nu am putut folosi netul de pe cartela deoarece nici paginile forumului sofpedia nu le deschidea. Asa ca le am inchinat celor de la Vodafone din toata inima o oda: Ooo …….. si completat cu ce vreti voi. Aveti testul de viteza de aseara de pe o terasa a unui hotel aflat pe malul marii din Venus si inca un test de pe tel. in reteaua Digi:
Attached File  Screenshot_2022-09-03-20-48-35-849.jpeg   50.08K   139 downloadsAttached File  WhatsApp Image 2022-09-04 at 15.09.17.jpeg   60.13K   140 downloads

Edited by baribalu, 04 September 2022 - 14:10.


#1500
bog4u

bog4u

    @Român

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,031
  • Înscris: 20.12.2007
Sunt in Turcia cu optiunea de 6 euro roaming(2.5gb net si cateva minute).
Toate bune si frumoase, insa netul nu merge decat pe social media.
Am consumat 3 optiuni de minute sa vorbesc cu Andreea si mama Andreei, s-a verificat contul, totul este ok, dar nu este ok.

Este normal sa fiu taxat din minutele roaming pentru ca astept legatura cu un consultant la *222 ?
Si de ce nu am net normal, reteaua este ok, am un prieten cu mine care are aceeasi optiune si ai merge netul ok.
Merci !

#1501
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Verifica si telefonul sa nu ai ceva restrictii pe trafic roaming, nu vad de ce ar merge doar in aplicatiile de social media.

Am folosit optiunea aia in mai multe randuri si a fost ok mereu.

#1502
Orangetm

Orangetm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,346
  • Înscris: 07.11.2007
Cum vine asta? Mi-au schimbat tipul de abonament fără să mă întrebe. Azi am observat că am Red15 în loc de vf ore favorite + weekend + seara. Cred că îi paște încă o reziliere.

#1503
bluescent

bluescent

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 22.08.2006
Pe factura recent emisa de Vf ptr abonament la telefonia mobila m am trezit cu un cost de 125 de lei ptr “servicii utilizate”. La detalierea costurilor am constatat ca aveam trecuta o valoare de 25 euro reincarcare cartela preplatita si numarul de telefon aferent. Evident, nu recunosc operatiunea si nici numarul (am verificat si in agenda). Nu are nimeni acces la telefonul meu. De pe un numar de fix am apelat numarul mentionat si mi a raspuns un barbat care atunci cand i am cerut sa confirme ca am apelat nr ….. mi a raspuns ca nu stie. A intrebat pe cineva daca are numarul cu ultimele 2 cifre mentionate de mine in coada, nu s a lamurit, m-a intrebat daca este vreo problema, i am zis ca vreau sa ma asigur ca am apelat numarul corect. A zis ca verifica si ma suna inapoi. Nu m a sunat, dar e posibil ca centrala (de pe care iesisem pe direct) sa nu fi directionat apelul catre mine.
Am facut sesizare pe formularul de contact, singura metoda de interactiune cu Vf disponibila. I am informat despre suspiciuneq de frauda.
In plus, m am dus la un centru Vf unde am facut referire la tichetul deschis deja si am rugat functionarul sa mi spuna cum e posibil sa am facturata o operatiune de reincarcare cartela fara sa o fi facut. Mi a zis ca e imposibil sa fi fost facuta prin frauda. Mi a zis sa astept raspunsul la sesizarea depusa.
Exista posibilitatea identificarii sursei operatiunii si demonstrarea neimplicarii mele?
Problema nu este neaparat suma, ci precedentul creat.
Ce masuri de preventie pot sa iau?

#1504
carmenclara1

carmenclara1

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,373
  • Înscris: 08.12.2008
eu suspectez ca ai un telefon infectat/compromis.
as incepe prin inlocuirea temporara a acestuia (de cel vechi nu te mai atingi si il pastrezi pentru o eventuala expertiza)
si cu o sesizare la politie.

#1505
broris

broris

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,556
  • Înscris: 08.12.2017
Cu ăștia se mai poate vorbi la steluța, ca nu reușesc? Dacă știe cineva scurtătura de la prepay, rog sa o posteze ca nu ii dau de capat.

#1506
vladut12am

vladut12am

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,159
  • Înscris: 29.12.2021

 broris, on 08 noiembrie 2022 - 17:19, said:

Cu ăștia se mai poate vorbi la steluța, ca nu reușesc? Dacă știe cineva scurtătura de la prepay, rog sa o posteze ca nu ii dau de capat.
Încearcă să tastezi pe rând și cu o pauză de câteva secunde între taste 1, 3, 1, 2 și apoi 0.
Eu așa am reușit să intru în legătură cu un operator pe prepay.

Edited by vladut12am, 08 November 2022 - 18:03.


#1507
lde1078

lde1078

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 20.08.2018
Mereu primesc mesaj ca am consumat pachet de 10 sms in valoare de 0,84 euro in condițiile in care nu dau sms și am oricum totul nelimitat . Care da fie cauza ? Detin un iPhone

#1508
Antonio05

Antonio05

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 182
  • Înscris: 15.08.2020

 lde1078, on 19 noiembrie 2022 - 07:41, said:

Mereu primesc mesaj ca am consumat pachet de 10 sms in valoare de 0,84 euro in condițiile in care nu dau sms și am oricum totul nelimitat . Care da fie cauza ? Detin un iPhone
Se trimit sms-uri către serverul Apple pentru activarea IMessage și FaceTime… și eu am pățit la fel.

#1509
lde1078

lde1078

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 20.08.2018
Așa și cum ai rezolvat ?

#1510
Olympea

Olympea

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 832
  • Înscris: 23.09.2021
Dezactivezi acele servicii permanent sau îți iei Android.

#1511
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007
Ahaha, acum cateva zile am fost sunat de un consultant pentru a-mi multumi ca am rams la ei o perioada atat de mare, ca sunt printre primii clienti din judetul meu si sa-mi faca o oferta prin care la acelasi pret primesc 30GB pe telefon. Raman putin pe ganduri, rog sa astept putin sa verific si ii comunic ca acum 2 luni am semnat extindere la 40GB, tot o oferta la acelasi pret, valoare care e deja confirmata in contul MyVodafone.
La asta consultantul se fastaceste, ma roaga sa astept putin ca la el nu apare asta, apoi confirma si spune ca era o eroare pe calculatorul lui si va incerca sa revina cu o oferta cu un pret mai mic. Bineinteles, n-a revenit si nu va reveni.
Oare cat de aiurea/improbabil e sa nu aibe informatiile exacte la momentul apelului?

#1512
oddy

oddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 728
  • Înscris: 08.09.2006

 Hansolo, on 20 noiembrie 2022 - 13:03, said:

Ahaha, acum cateva zile am fost sunat de un consultant pentru a-mi multumi ca am rams la ei o perioada atat de mare, ca sunt printre primii clienti din judetul meu si sa-mi faca o oferta prin care la acelasi pret primesc 30GB pe telefon. Raman putin pe ganduri, rog sa astept putin sa verific si ii comunic ca acum 2 luni am semnat extindere la 40GB, tot o oferta la acelasi pret, valoare care e deja confirmata in contul MyVodafone.
La asta consultantul se fastaceste, ma roaga sa astept putin ca la el nu apare asta, apoi confirma si spune ca era o eroare pe calculatorul lui si va incerca sa revina cu o oferta cu un pret mai mic. Bineinteles, n-a revenit si nu va reveni.
Oare cat de aiurea/improbabil e sa nu aibe informatiile exacte la momentul apelului?

Trist dar adevărat, aceasta companie a ajuns un colos cu picioare de lut, unde incompetenta a ajuns la stadiu de arta, zilele trecute un bun prieten de-al meu a renunțat la serviciile lor după 15 ani, plătea servicii scumpe și de o calitate tot mai îndoielnică.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Facebook (1)

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate