Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Nemulțumiri legate de Vodafone.
Last Updated: Apr 09 2024 12:26, Started by
obionekenobi
, Nov 16 2015 12:05
·
72
#1441
Posted 07 January 2022 - 11:16
mariusixy, on 07 ianuarie 2022 - 10:56, said:
Vodafone pe principiul ca scoala online a prostit lumea, baga super oferta cu reducere 50 euro la achitia unor telefoane la liber daca achizi credit 6 euro la cartela. Au bagat samsung a12 la 180 euro !!!!! Cu reducerea de 50 euro se ajunge la un chilipir de 130 euro. Mda si acelasi model cu aceleasi specificatii era la altex la 600 lei. evident sunt bani care intra in buzunarul lor asa se fac afacerile, pe carca oamenilor neinformati Edited by daniel_vodafone, 07 January 2022 - 11:28. |
#1442
Posted 07 January 2022 - 11:22
mariusixy, on 07 ianuarie 2022 - 10:56, said:
Vodafone pe principiul ca scoala online a prostit lumea, baga super oferta cu reducere 50 euro la achitia unor telefoane la liber daca achizi credit 6 euro la cartela. Au bagat samsung a12 la 180 euro !!!!! Cu reducerea de 50 euro se ajunge la un chilipir de 130 euro. Mda si acelasi model cu aceleasi specificatii era la altex la 600 lei. Altex cumpara, sa zicem, 20 de bucati de magazin (x 50 magazine, inseamna 1000 bucati), Vodafone probabil cumpara 2-300 pentru intreaga retea. E normal sa fie o diferenta de cost de achizitie, dar si la pret de vanzare. Plus ca reducerile la opeatori sunt raportate la pretul lor de achizitie, nu la cel actual. |
#1443
Posted 17 January 2022 - 13:32
"Cel mai frumos cadou de ziua mea", am fost omenit de Vodafone cu 1 GB de net. Acum am net sa dau și la vecini, mai ales ca e valabil o luna de zile. Bineînțeles dacă dau doua teste de viteză sunt ca și duși cei 1024 de MB. Ăștia cred ca au rămas cu ofertele de prin 2008-2010 când 1 GB chiar înseamna ceva. Am numărul ăsta la ei de peste 20 de ani de când era în floare Connex GO și cred ca va fi și ultimul an cu toate ca am la toți ceilalți abonamente...
Attached Files |
#1444
Posted 17 January 2022 - 13:40
La Telekom inca primesc cele 30 de minute nationale, gratuite de ziua mea 😁, având abonament cu minute nelimitate
|
#1446
Posted 14 March 2022 - 20:55
Din noul meniu al site-ului lipseste link-ul de VoLTE. La Servicii -> Alte servicii care iti plac apare doar eSIM.
Mai util ar fi fost sectiunea aceea decat cea de eSIM. Nu stiu ce au in cap |
#1447
Posted 29 March 2022 - 15:59
BaXXXon, on 05 ianuarie 2022 - 16:48, said:
Ai plecat de 10 ani dar tot ancorat aici ai ramas .... |
#1448
Posted 07 April 2022 - 17:16
Nemernicii astia nu mai pot fi contactati deloc telefonic decat contra tarifului nesimtit de 4 lei/minut ?
La *222 nu mai ai nici macar optiune de a te pune in legatura cu un operator dupa ce te abureste robotul ala nenorocit. Edited by gry2000, 07 April 2022 - 17:16. |
#1450
Posted 07 April 2022 - 22:04
gry2000, on 07 aprilie 2022 - 17:16, said:
Nemernicii astia nu mai pot fi contactati deloc telefonic decat contra tarifului nesimtit de 4 lei/minut ? La *222 nu mai ai nici macar optiune de a te pune in legatura cu un operator dupa ce te abureste robotul ala nenorocit. Mai nou, dacă suni de prea multe ori la *222 restricționează apelul, nu scrie nimic în contract despre asa ceva, insa ei își permit orice. Exact cum nu răspund la sesizări, nu le functioneaza roamingul, datele... Edited by gabi_gabi1989, 07 April 2022 - 22:05. |
|
#1451
Posted 08 April 2022 - 09:56
La cartela stiu ca limiteaza de ani buni (in urma cu multi ani, cam dupa ce au cumparat Connex, limita parca era de 4 ori pe luna, dupa iti spuneau ca ai atins aceasta limita si inchideau. Nu mai tin minte daca iti spuneau sa suni la un numar standard la sau la unul cu suprataxare).
|
#1452
Posted 09 April 2022 - 08:56
Pololica, on 07 aprilie 2022 - 19:27, said:
0372.022.222 și va răspunde cineva. Da, robotul si atat. Pololica, on 08 aprilie 2022 - 09:56, said:
La cartela stiu ca limiteaza de ani buni (in urma cu multi ani, cam dupa ce au cumparat Connex, limita parca era de 4 ori pe luna, dupa iti spuneau ca ai atins aceasta limita si inchideau. Nu mai tin minte daca iti spuneau sa suni la un numar standard la sau la unul cu suprataxare). E cartela noua si nu am facut niciun apel la ei pana acum. Se vede faptul ca au facut fundul prea mare si nu mai vor sa bage in seama romanii. Lipsa de suport tehnic este decisiva ca sa plece un client de la ei. De fapt ma intreb cum de inca reusesc sa aiba un numar atat de mare de clienti.... |
#1453
Posted 11 April 2022 - 10:33
Eu am sunat la numarul de fix (cel cu 0372...) acum vreo doua saptamani (vezi ca am toata tarasenia pe topicul de fidelizare Vodafone Fix/fost UPC) si mi-au raspuns destul de repede (bine, am si umblat putin prin meniu pana sa ajung unde ma interesa)
|
#1454
Posted 14 April 2022 - 17:23
Daca ne spui si noua "secretul" meniului, poate te credem.
Eu am umblat in tot meniul si nici vorba sa imi dea optiunea de legatura la operator. |
#1455
Posted 14 April 2022 - 17:26
Le-am spus adevărul, ce problema am și captura de ecran. Desi acum am asociat numărul în aplicație, încă nu e complet funcțional. La secțiunea de credit și opțiuni active apar doar erori, iar *222 și USSD încă tot nu merg.
|
|
#1456
Posted 14 April 2022 - 19:48
gry2000, on 14 aprilie 2022 - 17:23, said:
Daca ne spui si noua "secretul" meniului, poate te credem. Eu am umblat in tot meniul si nici vorba sa imi dea optiunea de legatura la operator. Nu e unul secret. Doar am ascultat la ce aveam nevoie (cred ca am stat sub 10 minute, inclusiv butonat și așteptat, pana sa fiu preluat. Nu mai știu combinația, dar am sunat de pe un numar din alta rețea, nu Vodafone. |
#1457
Posted 15 April 2022 - 06:59
Este FAKE NEWS ceea ce sustii tu. Nu exista asa ceva !
Si eu am sunat tot de pe un numar din alta retea, am incercat toate optiunile de meniu si nu iti da NICIODATA legatura la operator daca apesi 9 sau 0 pentru ca robotul nu are asa ceva. Am ajuns la concluzia ca operatorul nostru national romanesc Digi are servicii de suport tehnic mult peste cei straini si nici nu stai xx minute in robot pana sa ai legatura cu un operator. Connex asta a fost bun in primii 10 ani, din 1997-2007, apoi s-au umplut de bani si nu mai baga in seama clientii, mai ales dupa ce au fost preluati de Vodafone. Calitatea Digi se vede la registrul comertului unde au 13000 de angajati fata de 3900 la Vodafone. Edited by gry2000, 15 April 2022 - 07:01. |
#1458
Posted 15 April 2022 - 07:19
Eu nu va înțeleg cum nu ajungeți la operator , eu ieri am ajuns de 2 ori la operatori prin meniu , am dat de pe prepay ...trebuie sa asculți robotul cu atenție ca să-ți dai seama ...dacă ești grăbit te întoarce
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users
Facebook (1)